quote:Op donderdag 12 september 2019 16:12 schreef dud0r het volgende:
Ja @:limoentjuh zeg er eens wat van tegen haags
lik maar aan m'n lolliequote:Op donderdag 12 september 2019 16:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze is geen lolly
@:Limoentjuh
Ik sla even overquote:
Hoi kopjequote:
Wat is er allemaal gebeurd? Vertel ons ALLES!!?!?!?!quote:
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 12 september 2019 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik sla even over
[..]
Hoi kopjefijne dag gehad?
Nu begin ik toch te twijfelenquote:Op donderdag 12 september 2019 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is er allemaal gebeurd? Vertel ons ALLES!!?!?!?!
[..]
Weet je het zeker?
Hey Engiequote:
Jaquote:
Niets bijzonders hoorquote:Op donderdag 12 september 2019 16:22 schreef dud0r het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd? Vertel ons ALLES!!?!?!?!
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
We zijn blij dat je nog leeft Kopje
Overleven is goedquote:Op donderdag 12 september 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey Engie
Fijne dag niet, maar heb 'm overleefd![]()
En hoe is het daar?
[..]
Ja
Oh. je liet het spannender klinken.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 16:23 schreef Ivo1986 het volgende:
We zijn blij dat je nog leeft Kopje
Ze had wat dingetjes laten vallen, nu maar hopen dat de JSF straks niet uit de lucht valt.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. je liet het spannender klinken.
[..]
Die vliegen toch alleen maar bij tot over.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze had wat dingetjes laten vallen, nu maar hopen dat de JFS straks niet uit de lucht valt.
Overleven is zeker goed. Mijn teamleider zei dat er volgende week overgewerkt moet worden, maar dat geldt lekker niet voor mijquote:Op donderdag 12 september 2019 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
Overleven is goed
Hier prima. Weer naar een ander plaatsje gereden maar dit is niksmorgen weer verder.
Standaard dingen; mijzelf verbranden, bijna ongeluk op de snelweg, koffie op de grond laten vallen etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |