https://tweakers.net/nieu(...)en-in-nederland.htmlquote:Disney zou zijn aankomende streamingdienst Disney+ willen gaan testen door hem uit te brengen in Nederland. Daardoor zouden de ergste bugs eruit moeten zijn voordat klanten in thuisland Verenigde Staten de dienst kunnen gebruiken.
De test zou later dit jaar in Nederland moeten plaatsvinden, meldt The Information. De site vermeldt niet of het gaat om een besloten bètatest of een open bètatest. The Information baseert zich op anonieme bronnen die op de hoogte zijn van de plannen. Het artikel spreekt consequent van een 'test' in Nederland en niet van het uitbrengen van de dienst. Dat gebeurt in Nederland vermoedelijk eind dit jaar, tegelijk met andere landen.
Disney+ wordt een streamingdienst waarop het bedrijf al zijn videocontent gaat aanbieden. Daaronder zijn uiteraard eigen films en series rond tekenfilmfiguren als Mickey Mouse en Donald Duck, maar ook films als Frozen en The Lion King. Daarnaast behoren franchises als Tron en Star Wars tot het assortiment van het bedrijf.
Het Amerikaanse bedrijf gaat in april tijdens de bespreking van de kwartaalcijfers meer laten zien van de streamingdienst. Disney zou nog twijfelen over een mogelijkheid om in zee te gaan met aanbieders als Amazon en Apple, om zo klanten het abonnement te laten afsluiten via een van die bedrijven.
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:52 schreef Craptacular het volgende:
via web kijken gaat niet lijkt het.
Dat denk ik ook. Ach tot die tijd is het wel chill om even te testen enz.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:14 schreef Craptacular het volgende:
Echt goede content komt wrs pas na 12 november.
Hoezee!quote:
Vanochtend werkte het hier, nu krijg ik steeds error 83quote:Op donderdag 12 september 2019 11:52 schreef Craptacular het volgende:
via web kijken gaat niet lijkt het.
Ik heb niets moeten verifiëren. Enkel een mail gehad dat als je geen account hebt aangemaakt je deze weer kan wissen.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik stel mijn vraag uit vorige topic nog even een keer want topic was bijna dicht. Hebben meer mensen problemen met het verifiëren van hun emailadres? Ik heb 1x een code gekregen maar dat werkte niet en nu krijg ik geen nieuwe code meer.
Via de app op m'n iPad kon het ook enkel met de via appstore betalen. Daarom maar via de pc account aangemaakt. Daar kan het met ideal (nu 1 cent betalen) betalen. Vanaf 12 november krijg je dan een automatische incasso.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:05 schreef GayGuy het volgende:
Ik heb geen ideal optie? Alleen maar google play optie
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laten we eens lekker link gaan doen!!
het zal vast wel jeugdsentiment zijn maar als ik die oude Disney series terug kijk. Dan kan ik niet gewoon zonder de Nederlandse voice-overs. Die zijn gewoon zo goed gedaan.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee alles in orde hierquote:Op donderdag 12 september 2019 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik stel mijn vraag uit vorige topic nog even een keer want topic was bijna dicht. Hebben meer mensen problemen met het verifiëren van hun emailadres? Ik heb 1x een code gekregen maar dat werkte niet en nu krijg ik geen nieuwe code meer.
Ik kreeg ook steeds Error 83. Het lijkt erop dat die error aangeeft dat er iets mis is met de DRM, in mijn geval de HDCP-verbinding. Mijn monitor is met een DVI-kabel aangesloten op de pc. Heb ik alleen de monitor aan staan, dan weigert de verbinding steeds. Staat ook de tv aan die via HDMI is aangesloten, dan werkt het wel. Het lijkt erop dat het browserscherm met Disney+ niet eens op de tv hoeft te staan, zolang de tv maar verbinding maakt met de pc.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:34 schreef Evertjan het volgende:
Raar op mijn Samsung werkt de app heel goed en kan ik zonder problemen streamen en ook casten via Google Chrome Cast alleen op mijn laptop met Windows 10 en Google Chrome krijg ik iedere keer error code 83 als ik iets wil bekijken
Voor zover ik vanochtend zag missen er nog een paar.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:13 schreef GayGuy het volgende:
Ik zie 18 marvel films online. Zijn ze dit allemaal of missen er nog een paar? Kan ik eindelijk eens die gilms gaan kijken😁
Ik heb niets hoeven verifieren.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de dreiging die flappert door de nachtquote:Op donderdag 12 september 2019 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde...heel vaak opnieuw aangevraagd en na 2 uurtjes kreeg ik opeens 500 codes. De laatste gebruikt en dat werkte.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Mary Poppins Returns, Star Wars Solo (beide nog niet gezien) en de X-Men jaren 90 cartoons aangevinkt.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staat wel heel veel bagger tussen ja
Ja ik heb niks met Marvel en Star Wars dus dat kijk ik al niet, de meeste Disneyfilms heb ik al gezien. Dus ik weet eigenlijk niet of ik het erbij blijf houden, is wel handig voor als je kinderen hebt maar aangezien er geen series voor volwassenen op komen zal ik het niet vaak gebruiken. Zelfs bij Netflix valt het tegen wat ik uiteindelijk kijk.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Mary Poppins Return, Solo en de X-MEn jaren 90 acartoons aangevinkt.
Daar kan ik wel ff mee vooruit
Voor de rest heb ik als marvel/disney fan qua films al erg veel op DVD/BluRay, dat dahw eer wel.
Maar qua series vind ik t nu al prima, en straks komt de nieuwe content nog.
Netflix gebruik ik ook veelal voor series. Die films daar zijn of bagger, of heb ik zelf af.
En dan zet je de mobiele data van automatisch naar low data krijg ik alleen geluid. Ja dat bespaart wel data.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:30 schreef dud0r het volgende:
Het vreet wel data zeg. Netflix heeft daar meer compressie op zitten.
Laten we lekker link gaan doen!quote:Op donderdag 12 september 2019 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de dreiging die flappert door de nacht
Ik ben de kauwgom die vastzit onder je stoel
Ik ben het ontbrekende plankje van je makkelijk zelf te bouwen schommelstoel
Ik ben........... Darkwing Duck!!
Altijd onthouden
Als je niks met Marvel en Star Wars hebt en niks met "kinder" content (Disney & Pixar), dan snap ik idd niet wat je bij Disney+ doet neequote:Op donderdag 12 september 2019 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb niks met Marvel en Star Wars dus dat kijk ik al niet, de meeste Disneyfilms heb ik al gezien. Dus ik weet eigenlijk niet of ik het erbij blijf houden, is wel handig voor als je kinderen hebt maar aangezien er geen series voor volwassenen op komen zal ik het niet vaak gebruiken. Zelfs bij Netflix valt het tegen wat ik uiteindelijk kijk.
Ok!quote:Op donderdag 12 september 2019 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we lekker link gaan doen!
Oh die werkt ook niet bij mij.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:31 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde...heel vaak opnieuw aangevraagd en na 2 uurtjes kreeg ik opeens 500 codes. De laatste gebruikt en dat werkte.
Nja ik vind Disney- en Pixarfilms wel tof maar ik heb ze vooral al allemaal gezienquote:Op donderdag 12 september 2019 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je niks met Marvel en Star Wars hebt en niks met "kinder" content (Disney & Pixar), dan snap ik idd niet wat je bij Disney+ doet neeDat is een beetje als ik een abo neem op t WWF kanaal en niks om worstelen geef
Ik heb vanochtend even gescrolled en heb het meeste zelf al of idd ook al gezien.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik vind Disney- en Pixarfilms wel tof maar ik heb ze vooral al allemaal gezienen ach ik keek nu even welke content erop stond want het is toch gratis. Ik wilde wel Ducktales S2 kijken maar die stond er dan weer niet op, dat viel wel even tegen.
Dacht er vooral aan dat deze streamingsdienst puur genot was geweest toen ik een kind wasquote:Op donderdag 12 september 2019 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend even gescrolled en heb het meeste zelf al of idd ook al gezien.
Maar goed, voor nog geen 6,- p/mnd straks wel de nieuwe Marvel series (en ik ben dus wel Marvel fan, dus vandaar).
En was wel aangenaam verbaasd over de hoeveelheid jeugdsentiment cartoons die er op staan. En films als Hocus Pocus
Vaker aanvragen. Opeens doet die het.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:47 schreef Koningin het volgende:
Ik ben al bijna 15 minuten aan het wachten op mijn cijfercode via de mail.
Zo kan ik het niet zien op mijn iphone......
oke ga ik proberenquote:Op donderdag 12 september 2019 13:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Vaker aanvragen. Opeens doet die het.
12 november. Volgens mij kopt dat inderdaad.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:20 schreef KingRadler het volgende:
klopt het als je Disney+ voor 12 Oktober stop zet dat je dan niks hoeft te betalen na 2 maanden
Nee, dan moet je 11 december opzeggen.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:20 schreef KingRadler het volgende:
klopt het als je Disney+ voor 12 Oktober stop zet dat je dan niks hoeft te betalen na 2 maanden
Godsamme dat wou ik dus NET posten he.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dora is van Viacom Media Networks niet van Disneyquote:Op donderdag 12 september 2019 15:00 schreef avotar het volgende:
Staat Dora er toevallig tussen?
De serie, niet de film.
X-men films zijn niet van disneyquote:Op donderdag 12 september 2019 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat de enige marvel film voor end game die ik nog moet zien er niet opstaat (Captain Marvel)
en mijn favorieten the x-men.
nee maar projecten met marvel licentie die ook niet van disney waren toen het uitkwam en inmiddels wel staan er wel op zie al die spider-man cartoons en de x-men 90's cartoon die onder fox uitkwamen en ook the runaways en agent of shield etc.quote:
Dit is pas het begin, komt nog veel meer bij. Geloof dat er iets van 500 films komen. Toch?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan toch ook films van FOX erop gooien? Kunnen ze ook nog wel een categorie voor aanmaken dan.
Agents of S.H.I.E.L.D. is altijd Disney geweest; gemaakt door Marvel voor Disney-zender ABC.quote:
Natuurlijk is dit het begin. Wij mogen gewoon twee maanden betatesten voordat het echt los gaat.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:23 schreef linebear het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, komt nog veel meer bij. Geloof dat er iets van 500 films komen. Toch?
Ben dan wel benieuwd welke films allemaal.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:23 schreef linebear het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, komt nog veel meer bij. Geloof dat er iets van 500 films komen. Toch?
ahquote:Op donderdag 12 september 2019 15:41 schreef UltraR het volgende:
Ingeschreven en direct weer geannuleerd. Abbo loopt dan gewoon door tot 12 november.
Nostalgie dit.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
al die spider-man cartoons en de x-men 90's cartoon
Is bij DVDs vaak ook zo.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:21 schreef dud0r het volgende:
Waarom als ik de audio op Engels heb staan in een pixar film is de tekst in de film op bijvoorbeeld bordjes enzo wel in het Nederlands?
Omdat de audio het beeld niet aanpast.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:21 schreef dud0r het volgende:
Waarom als ik de audio op Engels heb staan in een pixar film is de tekst in de film op bijvoorbeeld bordjes enzo wel in het Nederlands?
nee, van 20th Century Fox, en dat is een half jaar geleden overgenomen door..... Disney.quote:
dom. had gehoopt dat ze dan dat gelijk om zouden zetten. klap straks de vpn eens aan om te zien of dat uitmaaktquote:Op donderdag 12 september 2019 16:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Omdat de audio het beeld niet aanpast.
Pixar maakt voor de meeste animatiefilms een aantal scenes net even wat anders. Maar ik gok dat als je in Nederland woont je alleen de Nederlandse beelden kan ontvangen.
Ik gok dat je betaalmiddel Amerikaans/Engels moet zijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
dom. had gehoopt dat ze dan dat gelijk om zouden zetten. klap straks de vpn eens aan om te zien of dat uitmaakt
Dat is die al. M'n google wallet rekent af in dollarsquote:Op donderdag 12 september 2019 16:34 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik gok dat je betaalmiddel Amerikaans/Engels moet zijn.
Ja, meer is t nietquote:Op donderdag 12 september 2019 15:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit het begin. Wij mogen gewoon twee maanden betatesten voordat het echt los gaat.
Ik vind het hier nog wel meevallen. Meer 'jammer dat dit of dat er niet op staat' en geen 'Oplichters! Geld terug! Jullie zijn voor eeuwig stom!quote:Op donderdag 12 september 2019 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Vind t toch wel grappig dat mensen zeiken over content en zo, terwijl t gratis is
De rest moet nog komen. Alles wat er nu staat, is puur "mooi meegenomen".
Wel benieuwd hoeveel ze er op 12 november opgooien dan.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Vind t toch wel grappig dat mensen zeiken over content en zo, terwijl t gratis is
Volgens mij blijft dat op Hulu, maar Hulu werkt alleen in de USA.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan toch ook films van FOX erop gooien? Kunnen ze ook nog wel een categorie voor aanmaken dan.
Maar FOX heeft ook veel familiefilms gemaakt dus die kunnen dan gewoon op Disney +. Daarbij kan je nu ook al je account aanpassen naar kind of volwassene dus zou je met die laatste gewoon alle content moeten kunnen bekijken.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft dat op Hulu, maar Hulu werkt alleen in de USA.
Dus of ze dat voor buiten USA wel gaan doen, hoop ik van wel.
Hoe krijg ik die app!? Ik zie m niet in de store!quote:Op donderdag 12 september 2019 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Geen Simpsonsquote:Op donderdag 12 september 2019 16:46 schreef Ang3l het volgende:
* https://apps.apple.com/nl/app/disney/id1446075923quote:Op donderdag 12 september 2019 18:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die app!? Ik zie m niet in de store!
Lol. Ja, dat zal echt verschil maken voor een product dat enkel in Nederland beschikbaar is.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
dom. had gehoopt dat ze dan dat gelijk om zouden zetten. klap straks de vpn eens aan om te zien of dat uitmaakt
De test is momenteel alleen in Nederland beschikbaar, dus succes!quote:Op donderdag 12 september 2019 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
* sasquatsch hoopt dat ze Hulu ook in Nederland gaan uitbrengen.quote:Op donderdag 12 september 2019 17:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft dat op Hulu, maar Hulu werkt alleen in de USA.
Dus of ze dat voor buiten USA wel gaan doen, hoop ik van wel.
Dan werkt het niet nee. Dacht dat de VS ook mee mocht testen. Maar krijg inderdaad een product niet beschikbaar melding daarquote:Op donderdag 12 september 2019 18:14 schreef Aether het volgende:
[..]
De test is momenteel alleen in Nederland beschikbaar, dus succes!
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 18:03:48Ben zo benieuwd hoe dat gegaan is -- de beta van Disney+ alleen in Nederland. *Iemand* bij Disney heeft dat bedacht. reageer retweet
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 18:22:18Ik begrijp dat Bamtech (dat in Amsterdam zit) het gemaakt heeft. Dank. reageer retweet
De US versie stelt The Simpsons prominent op de voorpagina en de NL versie niet, dus ik denk dat die met de november launch ook niet zal verschijnen tot nader order.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:02 schreef Aether het volgende:
Geen Simpsons
* Aether zegt gratis abonnement op
De open zender van FOX heeft de rechten ervan zeker in Nederland.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:43 schreef zipcon het volgende:
[..]
De US versie stelt The Simpsons prominent op de voorpagina en de NL versie niet, dus ik denk dat die met de november launch ook niet zal verschijnen tot nader order.
Ik denk dat er nog een 10-tal Fokkers tot deze vaststelling komen in november, wordt vervolgd!
Zo'n vermoeden had ik al. Zou wel jammer zijn als zelfs Disney wereldwijd niet hetzelfde aanbod kan bieden.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:43 schreef zipcon het volgende:
[..]
De US versie stelt The Simpsons prominent op de voorpagina en de NL versie niet, dus ik denk dat die met de november launch ook niet zal verschijnen tot nader order.
Ik denk dat er nog een 10-tal Fokkers tot deze vaststelling komen in november, wordt vervolgd!
Zeer goede internetverbindingen in Nederland waarschijnlijk belangrijkste oorzaak om hier te testen.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:31 schreef Pino112 het volgende:
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 18:03:48Ben zo benieuwd hoe dat gegaan is -- de beta van Disney+ alleen in Nederland. *Iemand* bij Disney heeft dat bedacht. reageer retweet
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 18:22:18Ik begrijp dat Bamtech (dat in Amsterdam zit) het gemaakt heeft. Dank. reageer retweet
De jaren 90 tune is epischquote:Op donderdag 12 september 2019 18:52 schreef borisz het volgende:
Ducktales.
The Treasure of the Golden Suns is al bijna klaar. Al staan die in de lijst als ep 36-41
Vraag me dit ook af. Ik zie nergens opties om het in te stellen.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nog geen app op de tv, wel op de playstation![]()
Maar is het mogelijk om het soort beeldkwaliteit te kiezen? Kan vgm in netflix wel. Sommige staat aangegeven als ‘ultra hd beschikbaar’ maar zie toch wel dergelijk pixels her en der
Nope, althans niet bij oudere series wat ook logisch is. Een serie als Darkwing Duck komt van videobanden en is nooit op dvd in Nederland uitgebracht, dus de maximale kwaliteit is VHS kwaliteit.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nog geen app op de tv, wel op de playstation![]()
Maar is het mogelijk om het soort beeldkwaliteit te kiezen? Kan vgm in netflix wel. Sommige staat aangegeven als ‘ultra hd beschikbaar’ maar zie toch wel dergelijk pixels her en der
Ik probeer Amazon al, maar wie weet.quote:
Dat kanquote:Op donderdag 12 september 2019 19:19 schreef Karina het volgende:
Klein minpuntje maar misschien kun je dat ergens aanpassen: de ondertitels zijn wit met een zwarte balk eromheen dat irriteert me een beetje
ah op mijn tablet zie ik alleen taal en audio ik zie geen kleur e.d.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kanTen minste, op pc. Als je een video afspeelt kan je naar dat menu voor keuze taal audio en ondertitels. Rechtsboven staat dan een tandwiel, daar kan je lettertype, kleur, achtergrond enz. kiezen
Was nog te vroeg voor:quote:
Apple + gaat zo gigantisch hard falenquote:Op donderdag 12 september 2019 20:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Was nog te vroeg voor:
[ afbeelding ]
Die moeten echt gigantisch veel investeren in nieuwe content willen ze de strijd winnen jaquote:Op donderdag 12 september 2019 20:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Apple + gaat zo gigantisch hard falen![]()
Wat begrijpelijk is.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nope, althans niet bij oudere series wat ook logisch is. Een serie als Darkwing Duck komt van videobanden en is nooit op dvd in Nederland uitgebracht, dus de maximale kwaliteit is VHS kwaliteit.
Ja heb ik dus ook.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:52 schreef Cici het volgende:
Ik krijg nog steeds die foutcode 83 als ik op mijn comp via de website wil kijken
Op mijn tel werkt die wel.
Ik kwam er vandaag na 30 minuten doorheen. Gelukkig is het gratis. Zoals ik al eerder zei.. Ik vind dit wel top. En dat nu lang duurt tot iemand aan de lijn komt is ook wel logisch, allemaal mensen bellen nu.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:55 schreef speknek het volgende:
Ik probeer ze te bellen maar sta al tien minuten in de wacht.
quote:Op donderdag 12 september 2019 20:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja heb ik dus ook.
Je tel is niet verbonden met de wifi?
Het lijkt erop dat ze een hele lijst ip adressen vergeten zijn toe te voegen.
Ik probeer ze te bellen maar sta al tien minuten in de wacht.
edit: oh het is foutcode 73.
Heb het wachten na 25 minuten maar opgegeven.
Als je Edge browser gebruikt, is de ondertiteling wel goed. Edge werkt ook soepeler. In de iOS app heb je die rot balk inderdaad ook.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:19 schreef Karina het volgende:
Klein minpuntje maar misschien kun je dat ergens aanpassen: de ondertitels zijn wit met een zwarte balk eromheen dat irriteert me een beetje
Nostalgie alleen doen in kleine hoeveelhedenquote:Op donderdag 12 september 2019 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nostalgie-trip van Ducktales is na twee afleveringen wel weer voorbij trouwens
Je kan beter de reboot kijken.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nostalgie-trip van Ducktales is na twee afleveringen wel weer voorbij trouwens
Als je op je tv via de webbrowser naar https://play.google.com/s(...)om.disney.disneyplus gaat kan je m wel downloaden en gewoon via de tv apps bekijken.quote:
Bij mij stond die gister in de tv app lijstquote:Op donderdag 12 september 2019 23:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als je op je tv via de webbrowser naar https://play.google.com/s(...)om.disney.disneyplus gaat kan je m wel downloaden en gewoon via de tv apps bekijken.
Probeer ik die, al vind ik die browser normaal wel vervelend.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Als je Edge browser gebruikt, is de ondertiteling wel goed.
Saving Mr. Banks is geen doc, maar wel een goede film. Leuke companion piece met Mary Poppins.quote:Op donderdag 12 september 2019 20:46 schreef Aether het volgende:
Wie nog documentaires zoekt kan ik aanbevelen:
• The Pixar Story
• Waking Sleeping Beauty
• Frank and Ollie
• The Boys
• Saving Mr. Banks
• Empire of Dreams
Helpcenter:quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:01 schreef Rianne84 het volgende:
Kun je ergens bugs doorgeven? Eenmaal gekozen avatars komen niet meer tevoorschijn als je je avatar wil veranderen.
Gisteren geprobeerd. Kom er niet op helaas.quote:Op donderdag 12 september 2019 23:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als je op je tv via de webbrowser naar https://play.google.com/s(...)om.disney.disneyplus gaat kan je m wel downloaden en gewoon via de tv apps bekijken.
Thanksquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:02 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Helpcenter:
Tel: 0800 022 1476
https://help.disneyplus.c(...)4632-What-is-Disney-
Klopt, maar hij staat vreemd genoeg onder gerelateerde documentaires.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Saving Mr. Banks is geen doc, maar wel een goede film. Leuke companion piece met Mary Poppins.
Niet op mobiel thansquote:Op vrijdag 13 september 2019 08:16 schreef KillerBee4ever het volgende:
De ondertiteling met zwart kader is heel makkelijk aan te passen, klik op de ondertitel button tijdens het afspelen en vervolgens klik je rechts bovenin op de configuratie button, alhier kun je de ondertiteling helemaal op jouw wensen afstemmen en dus ook het zwarte kader uitschakelen.
Seizoensfinale is net uitgezonden in de US, wellicht dat binnenkort heel Seizoen 2 erop staat.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel zonde dat Ducktales S2 er niet op staat.
Thx, heb me een breuk gezocht. De reeks is dus wel volledig alleen niet goed op volgorde nog?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:52 schreef borisz het volgende:
Ducktales.
The Treasure of the Golden Suns is al bijna klaar. Al staan die in de lijst als ep 36-41
Je kunt op A-Z filteren.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:55 schreef DKUp het volgende:
Staat er ergens een heel lijstje van alle beschikbare content?
In de app na aanmeldenquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:55 schreef DKUp het volgende:
Staat er ergens een heel lijstje van alle beschikbare content?
Sorrie, vergeten erbij te vermeldenquote:
Ja dat. NL stata bekend om goed internet en een hele erge early adopters tech cultuur.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Zeer goede internetverbindingen in Nederland waarschijnlijk belangrijkste oorzaak om hier te testen.
Zit zo'n optie er wel ingebouwd dan? Zal wel handig zijn d.m.v. een vinkjes systeem.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:21 schreef Poepz0r het volgende:
Ben ik de enige waarbij Disney+ niet opslaat/afvinkt als je een aflevering hebt gezien?
Ja dat viel me ook op. Moet ik nu zelf gaan onthouden waar ik was?quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:21 schreef Poepz0r het volgende:
Ben ik de enige waarbij Disney+ niet opslaat/afvinkt als je een aflevering hebt gezien?
Ja, je kunt het nu gelijk opzeggen en dat loopt gewoon t/m 12 november door.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je het direct stoppen na je proef abbo?
Dat zal dan wel 12 november erop komen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Seizoensfinale is net uitgezonden in de US, wellicht dat binnenkort heel Seizoen 2 erop staat.
Ducktales
Wat ga je kijken?quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond laat eens proberen
Nou, hun fout dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, maar hij staat vreemd genoeg onder gerelateerde documentaires.
Volgens mij is die optie er gewoon nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:21 schreef Poepz0r het volgende:
das niet slim, betalen als het gratis kan..quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Gister een aflevering 90s X-Men cartoon gekeken, Mary Poppins Returns en Marvel Rising: Secret Warriors.
Zo. Mijn 6,99 heb ik er al wel uit
Bij wijze van!quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet slim, betalen als het gratis kan..
VPN mijn vriendquote:Op donderdag 12 september 2019 18:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
* sasquatsch hoopt dat ze Hulu ook in Nederland gaan uitbrengen.
Misschien op Disney- dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:22 schreef Craptacular het volgende:
Op Disney zal je niet zo snel r rated spul zien
Toch minnetje.
En je denkt dat Disney gek is om alles er nu meteen op te gooien?quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:20 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Zit er nu ook op. Voorspelbaar aanbod, maar ben er erg dankbaar voor. Infinity wars en Solo nog een keer kijken. Endgame komt waarschijnlijk in November op Disney+?
Vind het wel een slimme zet van Disney. Lage prijs en eerste maanden gratis. Dan houden mensen het toch snel aan als extra naast Netflix. Ben benieuwd wat er in November op komt. Nu ik het aanbod op Disney+ heb gezien heb ik toch ook meer respect voor Netflix gekregen dat ze zoveel vrij diverse content hebben kunnen creëren.
Endgame komt in decemberquote:Op vrijdag 13 september 2019 13:20 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Zit er nu ook op. Voorspelbaar aanbod, maar ben er erg dankbaar voor. Infinity wars en Solo nog een keer kijken. Endgame komt waarschijnlijk in November op Disney+?
Vind het wel een slimme zet van Disney. Lage prijs en eerste maanden gratis. Dan houden mensen het toch snel aan als extra naast Netflix. Ben benieuwd wat er in November op komt. Nu ik het aanbod op Disney+ heb gezien heb ik toch ook meer respect voor Netflix gekregen dat ze zoveel vrij diverse content hebben kunnen creëren.
quote:But at the Friday night Disney Plus panel at the 2019 D23 Expo, Marvel Studios head honcho Kevin Feige revealed that Avengers: Endgame, the grand finale of his Infinity Saga, would make its grand streaming entrance beginning on Dec. 11, 2019
Het leven is een wervelstorm. Hier in, Duck-stad!quote:Op donderdag 12 september 2019 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, je kunt het nu gelijk opzeggen en dat loopt gewoon t/m 12 november door.
Zelf getest.
Autoplay werkt niet inderdaad.quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Meer mensen waarbij autoplay niet werkt? Android app met chromecast.
Verder
beetje jammer wel dat ze niet gewoon google play land gebruikenquote:Using Disney+ throughout the EU.
If you did not use PayPal or subscribe through the App Store or Google Play Store, you do not need to take any action and you already have the ability to access your home version of Disney+ when you travel throughout the EU.
If you purchased Disney+ using PayPal or if you purchased Disney+ in the App Store or Google Play Store, then you need to complete one more step to verify where you live and get access to your home version of Disney+ while travelling in EU countries outside of the Netherlands. Please enter a valid debit or credit card to verify that you live in the Netherlands. Your card will not be charged.
This link will only work while you are in the Netherlands. To activate while travelling, please contact us. You may be asked to provide additional proof of residency.
We are always here to help. For any questions, please visit our Help Centre for more information.
Ik heb Prime vooral voor de korting en gratis verzending. Qua video heb ik Fear the Walking Dead gekeken en Hawaï Five O. De rest trekt me niet genoeg om te kijken terwijl er wel potentie is op zich.quote:Op zaterdag 14 september 2019 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik moet vrijwel alle Marvel films nog kijken (een paar Iron Man en een Thor film en Guardians 1 heb ik wel gezien) en een Star Wars marathon sessie is ook tof, dus die 2 maanden kom ik sowieso wel door.
Of ik Disney+ hou ligt er aan wat er aan series bij komt.
Ik heb momenteel Netflix meer, dat heb ik op een gegeven moment opgezegd.
Is dat Amazon Prime nog wat, qua content?
Jazeker. Check daarvoor vooral het Prime-topic: F&S / [Amazon Prime Video #2] Prime Directive coming to Amazonquote:Op zaterdag 14 september 2019 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
Het gaat vooral om de Amazon Originals. Qua films/series kan het leuk zijn aangezien sommige zeldzaam zijn op bijvoorbeeld Netflix.quote:Op zaterdag 14 september 2019 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb momenteel Netflix meer, dat heb ik op een gegeven moment opgezegd.
Star Trek en The Expanse zaten toch bij Netflix?quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:25 schreef Aether het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de Amazon Originals. Qua films/series kan het leuk zijn aangezien sommige zeldzaam zijn op bijvoorbeeld Netflix.
Ik heb het zelf meer als extra voor o.a. The Expanse, Star Trek en de Amazon Originals.
Je krijgt naast Prime Video ook gratis verzenden, Twitch Prime en onbeperkte foto-opslag; maar dat zal voor de meesten geen doorslag geven.
De nieuwe Star Trek komt naar Amazon (dit jaar?) en The Expanse is naar Amazon verhuisd het laatste seizoen (3; nieuwe seizoen komt december).quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Star Trek en The Expanse zaten toch bij Netflix?
Koelkastquote:Op zaterdag 14 september 2019 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat handig dat je er direct een linkje van maakt. Dan kunnen mensen direct die tv kopen bij Coolblue.
Die kans is klein, aangezien Disney+ een familiezender is. Dat soort content is te vinden op hun andere dienst, Hulu.quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Koelkast
Ik wacht wel even tot meer 16+ titels komen van o.a. (20th Century) Fox.
Godskolerequote:Op zaterdag 14 september 2019 10:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die kans is klein, aangezien Disney+ een familiezender is. Dat soort content is te vinden op hun andere dienst, Hulu.
Maar gaan ze internationaal datzelfde onderscheid maken als in de USA? Aangezien wij geen Hulu hebben is er toch wel een kans dat al die FOX zooi naar Disney komt in Nederland?quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die kans is klein, aangezien Disney+ een familiezender is. Dat soort content is te vinden op hun andere dienst, Hulu.
je hebt donderdag allang antwoord gekregen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 08:49 schreef Tallie1982 het volgende:
Al mensen die het werkend hebben op een samsung smart tv?
Nee want dat werkt niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
je hebt donderdag allang antwoord gekregen.
3e generatie? ik zou er niet op rekenen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:11 schreef Blik het volgende:
Iemand een idee of disney+ gepushed gaat worden naar Appletv (3rd gen)?
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ligt het aan mij, of is er nog altijd geen app voor de Xbox One?
Zoeken op Disney+quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ligt het aan mij, of is er nog altijd geen app voor de Xbox One?
Waar vind ik die app dan? In de store zie ik hem niet.quote:
Ik kon het ook eerst niet vinden. Terug naar hoofdscherm store en klik op apps en dan zoeken.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar vind ik die app dan? In de store zie ik hem niet.
Jammer, vanavond maar eens checken of airplay wel werktquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
3e generatie? ik zou er niet op rekenen.
Voor de 4 is de app wel beschikbaar.
Gevonden. Dank.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:40 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik kon het ook eerst niet vinden. Terug naar hoofdscherm store en klik op apps en dan zoeken.
iPad naar ATV3 werkt primaquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Jammer, vanavond maar eens checken of airplay wel werkt
Denk niet dat er een update komt voor Disney+ maar je weet nooit, Apple TV+ is ook recent toegevoegd.quote:
Ja, maar dat zou moeten betekenen dat alles via een server van apple loopt. ATV3 heeft channels en geen apps zoals de ATV4quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk niet dat er een update komt voor Disney+ maar je weet nooit, Apple TV+ is ook recent toegevoegd.
Klopt, maar Amazon is ook toegevoegd toen gen. 3 niet meer te koop was.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou moeten betekenen dat alles via een server van apple loopt. ATV3 heeft channels en geen apps zoals de ATV4
Zoals Aladdin (behalve Genie) en Belle en het Beest.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:19 schreef KingRadler het volgende:
Ik kan sommige Disney content totaal niet kijken in het Engels. Ik ben het Nederlands gewend uit mijn kindertijd.
ik kan juist nederlands niet aanhoren, zelden hadden we een Nederlandse versie, nagenoeg alles was engels met nl ondertitelingquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:19 schreef KingRadler het volgende:
Ik kan sommige Disney content totaal niet kijken in het Engels. Ik ben het Nederlands gewend uit mijn kindertijd.
Hier precies hetzelfde. Zal wel aan je bouwjaar liggenquote:Op zaterdag 14 september 2019 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals Aladdin (behalve Genie) en Belle en het Beest.![]()
En De Kleine Zeemeermin.
Lion King maakt mij dan weer niets uit.
Hoe kun je nou Part of your World of A Whole New World in het Nederlands kijken?quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals Aladdin (behalve Genie) en Belle en het Beest.![]()
En De Kleine Zeemeermin.
Lion King maakt mij dan weer niets uit.
1985.quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Zal wel aan je bouwjaar liggen
Ik ben gelukkig nog van de generatie waar er geen nasynchronisatie was. Mede daardoor is mijn Engels ook perfect.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:19 schreef KingRadler het volgende:
Disneyfilms werden toch altijd nagesynchroniseerd?quote:Op zondag 15 september 2019 00:36 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog van de generatie waar er geen nasynchronisatie was. Mede daardoor is mijn Engels ook perfect.
Tegenwoordig maken ze van alles een NL versie.
Die jaren 80 tekenfilms heb ik het over. Spiderman en Hulk was bv. gewoon met ondertitelingquote:Op zondag 15 september 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Disneyfilms werden toch altijd nagesynchroniseerd?
Sowieso keek je dat vaak al als kleuter waar je de ondertiteling niet eens kon lezen.
Echte bazen keken natuurlijk gewoon naar Superchannel zonder ondertitelingquote:Op zondag 15 september 2019 00:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die jaren 80 tekenfilms heb ik het over. Spiderman en Hulk was bv. gewoon met ondertiteling
Ja, de gewone tekenfilms waren in het Engels, met ondertiteling.quote:Op zondag 15 september 2019 00:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die jaren 80 tekenfilms heb ik het over. Spiderman en Hulk was bv. gewoon met ondertiteling
Het ging volgens mij om jaren 80 Disney cartoons, zoals Ducktales, Gummi Bears, Goof Troop e.d. Vrijwel alles was Nederlands. Disney films kan ik me alleen in het Engels herinneren. Pas eind jaren 90 werd meer in het Engels uitgezonden, mede door Cartoon Network.quote:Op zondag 15 september 2019 00:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Sky channel toch?quote:Op zondag 15 september 2019 06:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Echte bazen keken natuurlijk gewoon naar Superchannel zonder ondertiteling
Snap je punt wel hoor, heb ergens ook het gevoel dat er meer nagesynchroniseerd wordt tegenwoordig maar ook dat er simpelweg meer keus is voor kinderen. En de kwaliteit van de nasynchronisaties tegenwoordig is een stuk beter.
Maar bij ons thuis was het zaterdagochtend superchannel in het Engels en Disneyfilms in het Nederlands. De eerste die ik in het Engels zag was The Lion King en dat was vooral omdat m'n zussen toen pas oud genoeg waren om de ondertiteling te kunnen volgen
Beidequote:
Dat was na 12:00 pas geloof ik.quote:
Dit hoeft van mij dus echt niet.quote:Op zondag 15 september 2019 17:21 schreef Zipportal het volgende:
Alle X-Men animatie staat er ook op. Mooie tijden.
IntroGod.
App verwijderen wil wel eens helpenquote:Op zondag 15 september 2019 19:20 schreef Mandy040986 het volgende:
Pixar.![]()
Star Wars![]()
Marvel![]()
Disney classics![]()
Alleen de PS4 app verbindt nu niet meer.
Ja, heel ergquote:Op maandag 16 september 2019 02:06 schreef UltraR het volgende:
Heel ergerlijk dat gekozen audio en ondertiteling niet wordt onthouden bij 'verder kijken'.
quote:Op zondag 15 september 2019 17:21 schreef Zipportal het volgende:
Alle X-Men animatie staat er ook op. Mooie tijden.
IntroGod.
Ik heb bij de eerste film die ik keek de audiotaal op Engels moeten zetten, maar bij de tweede film hoefde dat niet meer. Ondertiteling stond al uit en dat bleef zo. Dus bij mij gaat dat iig wel goed.quote:Op maandag 16 september 2019 02:06 schreef UltraR het volgende:
Heel ergerlijk dat gekozen audio en ondertiteling niet wordt onthouden bij 'verder kijken'.
Lijkt ook van het apparaat af te hangen en de gekozen taal voor het account (Engels, Nederlands).quote:Op maandag 16 september 2019 08:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb bij de eerste film die ik keek de audiotaal op Engels moeten zetten, maar bij de tweede film hoefde dat niet meer. Ondertiteling stond al uit en dat bleef zo. Dus bij mij gaat dat iig wel goed.
Daar zitten nogal wat bugs in jaquote:Op vrijdag 13 september 2019 23:30 schreef Strychnos het volgende:
Iemand hier toevallig al gekeken met de LG WebOs app?
Ik vind hem bagger traag en er slecht uitzien al een keer of 8 een foutmelding gehad.
Dat doet het ook, alleen niet op elke LG-tvquote:Op zondag 15 september 2019 09:55 schreef Wesley1988 het volgende:
Ik kan op mijn lg tv de Disney+ app niet vinden. Iemand enig idee? Ik dacht dat Disney+ ook op lg tv's zou werken....
Dat zou kunnen. Mijn account is in het Nederlands en het apparaat is een Apple TV.quote:Op maandag 16 september 2019 08:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt ook van het apparaat af te hangen en de gekozen taal voor het account (Engels, Nederlands).
Klopt, kwam ik vorige week ook achterquote:Op maandag 16 september 2019 09:21 schreef speknek het volgende:
Als ik op data beperken klik voor 4G streamen, krijg ik alleen geluid en geen beeld. Dat is wel erg data beperken.
Ik gebruik Apple TV 3e gen (Engels), iPad (Nederlands) en Disney+ (Engels VS).quote:Op maandag 16 september 2019 08:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Mijn account is in het Nederlands en het apparaat is een Apple TV.
1 2 3 4 5 | "We keep moving forward, opening up new doors and doing new things, because we're curious ... and curiosity keeps leading us down new paths." Walt Disney |
Is een instelling, maar zou standaard aan moeten staan.quote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef nils7 het volgende:
Wie kan er Bingewatchen?
Tijdens m'n vakantie in het buitenland al aangemeld maar vanwege crappy internet gisteren pas voor het eerst geprobeerd thuis op de XBone.
Uiteraard meteen Ducktales '87 aangezwengeld maar na 1 aflevering gaat ie gewoon terug naar het homescreen.
Klopt dit of is er een setting?
1st_world_problems![]()
In de iPhone app krijg ik die instellingen niet gevonden.quote:Op maandag 16 september 2019 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Is een instelling, maar zou standaard aan moeten staan.
De app wil zeggen dat je beter de nieuwe serie kunt kijkenquote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef nils7 het volgende:
Wie kan er Bingewatchen?
Tijdens m'n vakantie in het buitenland al aangemeld maar vanwege crappy internet gisteren pas voor het eerst geprobeerd thuis op de XBone.
Uiteraard meteen Ducktales '87 aangezwengeld maar na 1 aflevering gaat ie gewoon terug naar het homescreen.
Klopt dit of is er een setting?
1st_world_problems![]()
Staat bij de profielinstellingen, tenminste in de Android-app.quote:Op maandag 16 september 2019 10:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
In de iPhone app krijg ik die instellingen niet gevonden.
Weet niet of het dan geldt voor alle platformen maar goed.
Krijg het in de app (ook in het profiel) als via disneyplus.com niet gevonden...quote:Op maandag 16 september 2019 11:06 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Staat bij de profielinstellingen, tenminste in de Android-app.
Hier ook, zeker in combinatie met een externe Chromecast, maar goed, dat heeft nog nooit feilloos gewerkt.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
De boel streamt hier naar mijn idee trager dan met Netflix. Soms hangen en blokkerige code in beeld.
De bitrate past zich niet automatisch aan, zoals bij Netflix wel gebeurt zo lijkt het. zal nog wel aan getweaked worden lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
De boel streamt hier naar mijn idee trager dan met Netflix. Soms hangen en blokkerige code in beeld.
Ik vind vooral t zoeken, doorspoelen en niet automatisch afspelen of onthouden van de volgende aflevering irritant.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Yup. Dat zijn wel een beetje basic zaken voor een videospeler. Het lijkt erop alsof ze prio hebben gegeven aan de presentatie van kanalen. Dat werkt namelijk wel erg fijn, met hoofdkanalen voor bijvoorbeeld Marvel en Star Wars.quote:Op maandag 16 september 2019 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vooral t zoeken, doorspoelen en niet automatisch afspelen of onthouden van de volgende aflevering irritant.
Dat zou best kunnen. Netflix heeft al langer ervaring maar werkt ook met ISPs samen. Hierbij worden series op servers bij de ISP (bijvoorbeeld KPN) geplaatst zodat het niet meer "van ver" gehaald hoeft te worden.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Dit zal zeer waarschijnlijk ook de bedoeling zijn, het gaat om een proefperiode, je krijgt dan niet alles, maar je krijgt in elk geval een goede indruk. Het is (vind ik althans) logisch dat ze er nog niet alles op zetten in een proefperiode.quote:Op maandag 16 september 2019 20:41 schreef GayGuy het volgende:
Waar vind ik het contactformukier van disney+? Missen wat afleveringen van Agents of shield en Marvels Spiderman
Yup. En ik heb zo gauw niet ontdekt of je met 1 knop de leader van een serie kan overslaan.quote:Op maandag 16 september 2019 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vooral t zoeken, doorspoelen en niet automatisch afspelen of onthouden van de volgende aflevering irritant.
Ik heb het idee dat dat afhankelijk is van wat je kijkt, ik heb namelijk die knop wel 1x gezien maar ik weet alleen niet meer bij welke serie dat was.quote:Op maandag 16 september 2019 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. En ik heb zo gauw niet ontdekt of je met 1 knop de leader van een serie kan overslaan.
Ik heb inderdaad een Chromecast (eerste generatie).quote:Op maandag 16 september 2019 14:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hier ook, zeker in combinatie met een externe Chromecast, maar goed, dat heeft nog nooit feilloos gewerkt.
Tot nu toe wel echt dik tevreden over de service an sich, op wat kinderziektes na werkt het best goed.
Denk dat de bandbreedte van die 1st Gen gewoon te laag is, die ondersteund toch ook alleen 2.4Ghz? Ik heb een 2nd Gen en die heeft al moeite met opstarten en buffert af en toe.quote:Op maandag 16 september 2019 21:55 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een Chromecast (eerste generatie).
Vandaag weer een nieuw probleempje waarbij bij Star Wars The Phantom Menace het geluid en beeld niet synchroon liepen.
Ja, ik zag t bij de X-MEN cartoonsquote:Op maandag 16 september 2019 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat afhankelijk is van wat je kijkt, ik heb namelijk die knop wel 1x gezien maar ik weet alleen niet meer bij welke serie dat was.
Ja ik heb echt een flinterdun randje aan de onderkant en rechterkant.quote:Op maandag 16 september 2019 08:43 schreef J83 het volgende:
[..]
Daar zitten nogal wat bugs in jaHeb jij ook een witte rand aan de rechter- en onderkant?
[..]
Dat doet het ook, alleen niet op elke LG-tvHeb thuis twee modellen, alleen op het duurtste model is de app te vinden. Mag toch hopen dat daar nog verandering in komt.
Ik begreep dat je het nu al kan stop zetten, en dat hij dan daadwerkelijk pas stopt als de proefperiode voorbij isquote:Op woensdag 18 september 2019 13:06 schreef Nielsch het volgende:
Ik moet niet vergeten dit stop te zetten. Het is niets voor mij.
Gisteravond voor het eerst serieus iets proberen te kijken, kon de ondertitelingweergave niet wijzigen en na eventjes pauzeren volgt een foutmelding over de stream en stopt het. Onthoud ook niet waar je bent gebleven dus kon weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:10 schreef Strychnos het volgende:
Ja ik heb echt een flinterdun randje aan de onderkant en rechterkant.
Er moet wat mij betreft nog het een en ander gesleuteld worden aan deze app voor 12 november.
Ik kijk Boy meets World en soms komt er wel zo’n knop en soms weer niet.quote:Op maandag 16 september 2019 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat afhankelijk is van wat je kijkt, ik heb namelijk die knop wel 1x gezien maar ik weet alleen niet meer bij welke serie dat was.
Je weet dat dit een veredelde beta-test is toch? Juist dit soort dingen moeten ze in die 2 maanden fixen zodat ze daarna wereldwijd kunnen.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:28 schreef J83 het volgende:
[..]
Gisteravond voor het eerst serieus iets proberen te kijken, kon de ondertitelingweergave niet wijzigen en na eventjes pauzeren volgt een foutmelding over de stream en stopt het. Onthoud ook niet waar je bent gebleven dus kon weer opnieuw beginnen
Dat Disney dit released zeg
Dat laatste is ook bij Ziggo films en series.ik moet elke keer weer opzoeken wat ik aan het kijken was. Niet handig.quote:Op donderdag 19 september 2019 09:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kijk Boy meets World en soms komt er wel zo’n knop en soms weer niet.![]()
Irritante is trouwens dat je niet zomaar naar de volgende aflevering kunt als de ene is afgelopen en soms kan ik ook niet lekker terug naar het overzicht met de seizoenen en afleveringen.
Maar goed, het is nog een proefje natuurlijk.
Hebben ze ook niet, dit is een betafase.quote:
Ja dat vind ik echt een gemis.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is ook bij Ziggo films en series.ik moet elke keer weer opzoeken wat ik aan het kijken was. Niet handig.
Darkwing duck zijn korte afleveringenquote:
daar is hij weer hoor.quote:Op maandag 16 september 2019 21:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Wordt nu wel eens tijd voor de app op een samsung tv
het zou ook zo maar kunnen zijn dat na november de volledige release erop staat en dat we nu een snippet krijgen met beperkte optiesquote:Op donderdag 19 september 2019 09:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je weet dat dit een veredelde beta-test is toch? Juist dit soort dingen moeten ze in die 2 maanden fixen zodat ze daarna wereldwijd kunnen.
Van seizoen 5 staan afleveringen 1 tot 5 er niet op om de 1 of andere onbekende reden.quote:Op zaterdag 21 september 2019 23:23 schreef Vinture het volgende:
Agents of shield gekeken tot seizoen 5, verder nog niet veel gezien
Zijn de andere marvel series de moeite waard om te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |