Elke dag twee voor een jaar.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:07 schreef KingRadler het volgende:
500 films dat krijg je toch nooit afgekeken
Knap, zelfs in mijn beste jaren kwam ik niet verder dan zo'n 200 films per jaar.quote:
7 streams tegelijk dus 10 weken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Knap, zelfs in mijn beste jaren kwam ik niet verder dan zo'n 200 films per jaar.
Zodat je elke week één aflevering kan laten bezinken en bespreken met mensen dan wel in het echt dan wel online.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:54 schreef Craptacular het volgende:
De wekelijkse toevoeging van een serie is wel waardeloos. Waarom zou je dat willen?
Gelukkig zit daar ook een hoop rommel tussen dus je hoeft niet alles te kijken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:07 schreef KingRadler het volgende:
500 films dat krijg je toch nooit afgekeken
meh-ik denk dat ze dit op termijn wel gaan veranderen. Nagenoeg elke streamingdienst pleurt alles in 1 keer online.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodat je elke week één aflevering kan laten bezinken en bespreken met mensen dan wel in het echt dan wel online.
Alleen Netflix toch? En daar merk je ook wel aan dat het lastig is om een serie goed te bespreken zoals Stranger Things, aangezien niet iedereen even ver is. En daardoor ben je er toch minder lang mee bezig en blijft het niet zo goed hangen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:12 schreef Craptacular het volgende:
[..]
meh-ik denk dat ze dit op termijn wel gaan veranderen. Nagenoeg elke streamingdienst pleurt alles in 1 keer online.
Ik denk niet dat de fun van een serie in het bespreken zit en dat Disney er daarom voor gekozen heeft om het per week te releasen. Zal meer met abonnees langer te laten binden te maken hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Netflix toch? En daar merk je ook wel aan dat het lastig is om een serie goed te bespreken zoals Stranger Things, aangezien niet iedereen even ver is. En daardoor ben je er toch minder lang mee bezig en blijft het niet zo goed hangen.
Voor sommige series zit het plezier daar zeker wel in anders, kijk maar naar de beleving rondom Game of Thrones.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:16 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de fun van een serie in het bespreken zit en dat Disney er daarom voor gekozen heeft om het per week te releasen. Zal meer met abonnees langer te laten binden te maken hebben
Ik bespreek het ook graag, maar dan wacht ik gewoon tot mensen het wel gezien hebben. Ik heb zat andere dingen te bespreken met vrienden.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor sommige series zit het plezier daar zeker wel in anders, kijk maar naar de beleving rondom Game of Thrones.
Zodat men niet na een maand weer tijdelijk opzegt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:54 schreef Craptacular het volgende:
De wekelijkse toevoeging van een serie is wel waardeloos. Waarom zou je dat willen?
dubbelquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:54 schreef Craptacular het volgende:
Waarom deze serie wel?quote:
Tekenfilms zijn voor kinderen. Disney richt zich op kinderen. Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Waarom deze serie wel?
Er komen best harde grappen in voor was meer iets voor Hulu
Kinderlijk eenvoudig ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tekenfilms zijn voor kinderen. Disney richt zich op kinderen. Lijkt me logisch.
Volgens mij ligt de grens bij R-rated. PG-13 komt wel op Disney+. Dus we gaan er wel de Simpsons zien, maar bv. Family Guy niet, dat gaat naar Hulu. Ik vermoed dat de meeste films die Disney uitbracht onder het Touchstone label naar Disney+ komen, maar een deel van de Hollywood Pictures en Miramax releases zullen ook naar Hulu gaan. Pulp Fiction zul je niet op Disney+ gaan vinden, wel op Hulu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 07:51 schreef KillerBee4ever het volgende:
De hele Star Wars reeks IS PG-13, en de meeste (zo niet alle) Marvel films zijn ook PG-13.
Het zal vanuit Disney wellicht een manier zijn om ook volwassenen naar hun dienst te trekken (dit vind ik ook logisch), maar waar ligt dan de grens die Disney zegt te hebben?
Marvel serie zal compleet worden aangeboden lijkt me?quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een jaar kost trouwens 70 dollar. Dus dat is dan 2 maanden gratis (even snel uit m'n hoofd uitgerekend voor jullie).
quote:Zo mogen we in elk geval submenu’s verwachten voor Marvel, Pixar, Star Wars, National Geographic en natuurlijk Disney. Onder deze menu’s vallen alle films en series die erbij horen, zodat je eigenlijk per interessegebied een speciale omgeving hebt. Zo kom je weinig content tegen waar je mogelijk geen interesse in hebt. Alle content kan wel samen komen in een speciale rij met daarin de eerdergenoemde aanbevelingen, waardoor je dus als Star Wars-fan in aanraking kunt komen met bijvoorbeeld Guardians of the Galaxy.
Nog een keer een overzicht van de exclusives die nu al aangekondigd zijnquote:De mobiele app van Disney+ zal offline downloads aanbieden, zodat je straks ook onderweg, zonder internet, naar de series en films kunt kijken. Dit is overigens onbeperkt: alles dat aangeboden wordt, kan gedownload worden. De enige beperking is de hoeveelheid ruimte die je hebt op je smartphone of tablet. De content wordt aangeboden in 4k, high dynamic range en met Dolby Atmos-ondersteuning.
quote:Marvel
The Falcon and the Winter Soldier (derde kwartaal 2020)Loki (tweede kwartaal 2021)WandaVision (tweede kwartaal 2021)Hawkeye (derde kwartaal 2021)What If..?Ms. Marvel (na Hawkeye)Moon Knight (na Ms. Marvel)She-Hulk (na Moon Knight)
Star Wars
The Mandalorian (vanaf 12 november, elke week een aflevering)Obi Wan Kenobi-serieCassian Andor-serie
Disney en Pixar
Forky asks a question (vanaf 12 november)Monsters at work (2020)The World According to Jeff Goldblum (vanaf 12 november)High School Musical: The Musical: The Series (vanaf 12 november)Marvel’s Hero Project (vanaf 12 november)Encore! (vanaf 12 november)Marvel’s 616Into the Unknown: Making Frozen 2Muppets Show
quote:Op donderdag 12 september 2019 05:44 schreef KingRadler het volgende:
Het is nu mogelijk om Disney+ te testen er is een proefperiode.
Link naar IOS: https://apps.apple.com/nl/app/disney/id1446075923
Lijkt dat de proefperiode direct begint en niet vanaf 12 november?quote:Op donderdag 12 september 2019 05:44 schreef KingRadler het volgende:
Het is nu mogelijk om Disney+ te testen er is een proefperiode.
Link naar IOS: https://apps.apple.com/nl/app/disney/id1446075923
Klopt 2 maanden proef exclusive content pas op 12 Novemberquote:Op donderdag 12 september 2019 06:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt dat de proefperiode direct begint en niet vanaf 12 november?
quote:Op donderdag 12 september 2019 05:50 schreef KingRadler het volgende:
En natuurlijk de link naar Android
https://play.google.com/s(...)om.disney.disneyplus
Hoeveel eps zijn dat?quote:Op donderdag 12 september 2019 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
X-MEN de tekenfilmserie staat eropvijf seizoenen terug naar de jaren 90
geen originele ducktales gezien nogquote:Op donderdag 12 september 2019 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drie seizoenen en de film staan erop. Even zoeken op 'Duck'quote:Op donderdag 12 september 2019 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
geen originele ducktales gezien nog
Oh shit. Nu wordt het interessantquote:Op donderdag 12 september 2019 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wel, en in nedelands gesproken.quote:Op donderdag 12 september 2019 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
geen originele ducktales gezien nog
toch ook engels hoop ikquote:Op donderdag 12 september 2019 08:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik wel, en in nedelands gesproken.
Iemand al The Simpsons en Gummiberen al kunnen vinden?
Ducktales moet je wel in het Nederlands kijken. Dagobert en Govert zijn legendarische stemmen.quote:
en Spider-Man! meerdere Spider-Man tekenfilmseries zelfs, maar in ieder geval ook die uit de jaren 90.quote:Op donderdag 12 september 2019 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, die is ook in het engels, maar ik wil liever Sacco Van Der Made als Dagobert😃(pff, wat duurt zo'n werkdag ineens lang)quote:
ik ben erg anti nederlandse dub sinds ik gewoon engels kan..; voor nostalgische redenen zal ik NL wel proberen, maar kans is best aanwezig dat ik er niet tegen kanquote:Op donderdag 12 september 2019 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ducktales moet je wel in het Nederlands kijken. Dagobert en Govert zijn legendarische stemmen.
Is die optie er?quote:Op donderdag 12 september 2019 09:55 schreef Giggio het volgende:
hebben jullie iDEAL kunnen toevoegen???
Eerste screenshot die ik zie en ik zie Free Solo staan, die wil ik wel kijkenquote:Op donderdag 12 september 2019 05:50 schreef KingRadler het volgende:
En natuurlijk de link naar Android
https://play.google.com/s(...)om.disney.disneyplus
Ik kijk nu via Chromecast, werkt. In de eerste aflevering van Ducktales al fat shaming en indianen referenties. Toen kon dat allemaal gewoon nogquote:Op donderdag 12 september 2019 10:01 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand geprobeerd of Chromecast werkt?
quote:Op donderdag 12 september 2019 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk nu via Chromecast, werkt. In de eerste aflevering van Ducktales al fat shaming en indianen referenties. Toen kon dat allemaal gewoon nog
Dit is voor Tom & Jerryquote:
Thanks!quote:Op donderdag 12 september 2019 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk nu via Chromecast, werkt. In de eerste aflevering van Ducktales al fat shaming en indianen referenties. Toen kon dat allemaal gewoon nog
Had ik bij darkwing duck ook en dan aflevering 2 aanklikken en een error krijgen. Gargoyles krijg ik bij ep1 een error maar 2 doet het wel.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Auto play en resume werken nog niet lekker. Ducktales blijft op aflevering 1 staan. Naja, kinderziektes denk ik.
tis gratis content voor nu hequote:Op donderdag 12 september 2019 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
wel weinig x-men content waar zijn de fox films en waar zijn de series als gifted, en Legion.
Ja ik heb net via iDeal gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:56 schreef Giggio het volgende:
nogmaals de vraag: iemand die gelukt is om iDeal toe te voegen als betaalmiddel?
of hebben jullie voor andere optie gekozen?
Ik heb gekozen voor betalen via Play Store. Daar heb ik al geld staan dankzij de Google enquêtes. Na de eerste twee maanden gratis heb ik nog twee maanden tegoed staan.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:56 schreef Giggio het volgende:
nogmaals de vraag: iemand die gelukt is om iDeal toe te voegen als betaalmiddel?
of hebben jullie voor andere optie gekozen?
oké - welke bank?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb net via iDeal gedaan.
oké - daar heb ik niets staanquote:Op donderdag 12 september 2019 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor betalen via Play Store. Daar heb ik al geld staan dankzij de Google enquêtes. Na de eerste twee maanden gratis heb ik nog twee maanden tegoed staan.
Rabobankquote:Op donderdag 12 september 2019 10:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
oké - welke bank?
Rabo en ING doen niets....
Vreemdquote:Op donderdag 12 september 2019 11:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Raar, bij mij mocht die niet gekozen worden.
4quote:Op donderdag 12 september 2019 11:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
VreemdEr is bij mij gewoon 1 cent afgeschreven.
Iemand een idee hoeveel mensen tegelijk op je account kunnen kijken? Aangezien je meerdere profielen kan maken zie ik.
bij mij ook nietquote:Op donderdag 12 september 2019 11:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Raar, bij mij mocht die niet gekozen worden.
quote:Op donderdag 12 september 2019 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
wel weinig x-men content waar zijn de fox films en waar zijn de series als gifted, en Legion.
quote:De series die exclusief voor de Disney+ worden gemaakt komen pas vanaf 12 november naar de streamingdienst.
https://tweakers.net/nieu(...)en-in-nederland.html
Ik had wat beter moeten kijken, wist ik het ook wel. Dankje.quote:
Ik heb een andere bank gekozen... maar jij hebt dus ook niet de play store-optie (betaling via je provider)?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:11 schreef Giggio het volgende:
[..]
bij mij ook niet
ook na verwijderen en weer opnieuw installeren
wel mail gehad dat mijn account is aangemaakt
maar hoe nu verder?
Mij lukte t gewoon via Rabo vanochtend.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
oké - welke bank?
Rabo en ING doen niets....
Behalve alle seizoenen van de 90's cartoonquote:Op donderdag 12 september 2019 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Spiderwoman ookquote:Op donderdag 12 september 2019 09:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
en Spider-Man! meerdere Spider-Man tekenfilmseries zelfs, maar in ieder geval ook die uit de jaren 90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |