Drie seizoenen en de film staan erop. Even zoeken op 'Duck'quote:Op donderdag 12 september 2019 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
geen originele ducktales gezien nog
Oh shit. Nu wordt het interessantquote:Op donderdag 12 september 2019 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
X-MEN de tekenfilmserie staat eropvijf seizoenen terug naar de jaren 90
Ik wel, en in nedelands gesproken.quote:Op donderdag 12 september 2019 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
geen originele ducktales gezien nog
toch ook engels hoop ikquote:Op donderdag 12 september 2019 08:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik wel, en in nedelands gesproken.
Iemand al The Simpsons en Gummiberen al kunnen vinden?
Ducktales moet je wel in het Nederlands kijken. Dagobert en Govert zijn legendarische stemmen.quote:
en Spider-Man! meerdere Spider-Man tekenfilmseries zelfs, maar in ieder geval ook die uit de jaren 90.quote:Op donderdag 12 september 2019 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
X-MEN de tekenfilmserie staat eropvijf seizoenen terug naar de jaren 90
Ja, die is ook in het engels, maar ik wil liever Sacco Van Der Made als Dagobert😃(pff, wat duurt zo'n werkdag ineens lang)quote:
ik ben erg anti nederlandse dub sinds ik gewoon engels kan..; voor nostalgische redenen zal ik NL wel proberen, maar kans is best aanwezig dat ik er niet tegen kanquote:Op donderdag 12 september 2019 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ducktales moet je wel in het Nederlands kijken. Dagobert en Govert zijn legendarische stemmen.
Is die optie er?quote:Op donderdag 12 september 2019 09:55 schreef Giggio het volgende:
hebben jullie iDEAL kunnen toevoegen???
Eerste screenshot die ik zie en ik zie Free Solo staan, die wil ik wel kijkenquote:Op donderdag 12 september 2019 05:50 schreef KingRadler het volgende:
En natuurlijk de link naar Android
https://play.google.com/s(...)om.disney.disneyplus
Ik kijk nu via Chromecast, werkt. In de eerste aflevering van Ducktales al fat shaming en indianen referenties. Toen kon dat allemaal gewoon nogquote:Op donderdag 12 september 2019 10:01 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand geprobeerd of Chromecast werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |