Godsamme dat wou ik dus NET posten he.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laten we eens lekker link gaan doen!!
Dora is van Viacom Media Networks niet van Disneyquote:Op donderdag 12 september 2019 15:00 schreef avotar het volgende:
Staat Dora er toevallig tussen?
De serie, niet de film.
X-men films zijn niet van disneyquote:Op donderdag 12 september 2019 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat de enige marvel film voor end game die ik nog moet zien er niet opstaat (Captain Marvel)
en mijn favorieten the x-men.
nee maar projecten met marvel licentie die ook niet van disney waren toen het uitkwam en inmiddels wel staan er wel op zie al die spider-man cartoons en de x-men 90's cartoon die onder fox uitkwamen en ook the runaways en agent of shield etc.quote:
Dit is pas het begin, komt nog veel meer bij. Geloof dat er iets van 500 films komen. Toch?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan toch ook films van FOX erop gooien? Kunnen ze ook nog wel een categorie voor aanmaken dan.
Agents of S.H.I.E.L.D. is altijd Disney geweest; gemaakt door Marvel voor Disney-zender ABC.quote:
Natuurlijk is dit het begin. Wij mogen gewoon twee maanden betatesten voordat het echt los gaat.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:23 schreef linebear het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, komt nog veel meer bij. Geloof dat er iets van 500 films komen. Toch?
Ben dan wel benieuwd welke films allemaal.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:23 schreef linebear het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, komt nog veel meer bij. Geloof dat er iets van 500 films komen. Toch?
ahquote:Op donderdag 12 september 2019 15:41 schreef UltraR het volgende:
Ingeschreven en direct weer geannuleerd. Abbo loopt dan gewoon door tot 12 november.
Nostalgie dit.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
al die spider-man cartoons en de x-men 90's cartoon
Is bij DVDs vaak ook zo.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:21 schreef dud0r het volgende:
Waarom als ik de audio op Engels heb staan in een pixar film is de tekst in de film op bijvoorbeeld bordjes enzo wel in het Nederlands?
Omdat de audio het beeld niet aanpast.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:21 schreef dud0r het volgende:
Waarom als ik de audio op Engels heb staan in een pixar film is de tekst in de film op bijvoorbeeld bordjes enzo wel in het Nederlands?
nee, van 20th Century Fox, en dat is een half jaar geleden overgenomen door..... Disney.quote:
dom. had gehoopt dat ze dan dat gelijk om zouden zetten. klap straks de vpn eens aan om te zien of dat uitmaaktquote:Op donderdag 12 september 2019 16:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Omdat de audio het beeld niet aanpast.
Pixar maakt voor de meeste animatiefilms een aantal scenes net even wat anders. Maar ik gok dat als je in Nederland woont je alleen de Nederlandse beelden kan ontvangen.
Ik gok dat je betaalmiddel Amerikaans/Engels moet zijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
dom. had gehoopt dat ze dan dat gelijk om zouden zetten. klap straks de vpn eens aan om te zien of dat uitmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |