Haags is een smakeloos ventjequote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Haags kijkt wel naar Chateau Meiland
quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Max23 = afkorting van Maxime Meiland?
Neequote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Max23 = afkorting van Maxime Meiland?
Je moeder is een maxime?quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee
Ik kan nu een hele slechte je moeder grap maken maar laat maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hond bijt manquote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
Ja live sport moet wel
Ken eigenlijk nog maar weinig mensen die daadwerkelijk televisieprogramma’s kijken
(op de rijdende rechterGOD na natuurlijk)
quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
broer van berghuisTR meegepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
broer van berghuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder is je dankbaar (en ik ook!).quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee
Ik kan nu een hele slechte je moeder grap maken maar laat maar zitten
Ja 2 dochters in ieder gevalquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haags is een smakeloos ventje
Ik ook niet. Zou niet weten wat ik moet kijken naast voetbal.quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
Ja live sport moet wel
Ken eigenlijk nog maar weinig mensen die daadwerkelijk televisieprogramma’s kijken
Hij moet met pensioen.quote:Op maandag 9 september 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Snoeks is ook niet echt wakker he
Jongejongejongejonge
Oei, dat vind ik spijtig om te horen.quote:Op maandag 9 september 2019 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou niet weten wat ik moet kijken naast voetbal.
Al heb ik vandaag Lingo gekeken in afwachting van deze wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Expeditie Robinson, WIDM etc.quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
Ja live sport moet wel
quote:Op maandag 9 september 2019 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Noord-Ierland - DuitslandALWEER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Misschien toch de lokale postbode.quote:Op maandag 9 september 2019 22:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dan is de moeder toch twee keer in één van zijn kwakjes gaan zitten.
Ja zullen vast leuke programma’s zijn als je 40+ bent en thuis echt helemaal niks meer te vertellen hebtquote:
Maar daar blijft toch niemand voor thuis? Denk dat het daadwerkelijke aantal mensen dat kijkt op moment van uitzenden wel meevalt.quote:
Enorme vetklep.quote:Op maandag 9 september 2019 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb 3/4e van mijn Milka XL Chocoladereep op
Boeit echt niemandquote:Op maandag 9 september 2019 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb 3/4e van mijn Milka XL Chocoladereep op
WIDM afgelopen seizoen op moment van uitzenden 3 miljoen gemiddeld per afleveringquote:Op maandag 9 september 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar daar blijft toch niemand voor thuis? Denk dat het daadwerkelijke aantal mensen dat kijkt op moment van uitzenden wel meevalt.
Mjah de scheids fluit niet echt in het voordeel van Nederland, dan geeft ie ook geen rood dusquote:
Tering hee. 3 miljoen. Dat is wel echt bizar.quote:Op maandag 9 september 2019 22:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
WIDM afgelopen seizoen op moment van uitzenden 3 miljoen gemiddeld per aflevering
Expeditie robinson keken gisteren 1,5 miljoen mensen naar
Gewoon nette KKD-wedstrijd. Alleen dit keer niet op FOXquote:Op maandag 9 september 2019 22:13 schreef TLC het volgende:
Typisch vervelende maandagavond wedstrijd
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 09-09-2019 om 22:11:17Lijkt me een goed idee als commentatoren zich ook moeten kwalificeren voor een eindronde. Frank Snoeks lult de hele natie suf. reageer retweet
sowquote:Op maandag 9 september 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
Veltman moeten ze gewoon standaard al geel geven voor zn kanjerhoofd.
Dan zouden sommige users nooit meer op het veld staan.quote:Op maandag 9 september 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
Als je in die kijkcijfers gelooft...quote:Op maandag 9 september 2019 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tering hee. 3 miljoen. Dat is wel echt bizar.
Jup, slotaflevering zelfs 3,5 miljoenquote:Op maandag 9 september 2019 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tering hee. 3 miljoen. Dat is wel echt bizar.
Och ja, dat TROS volk blijf je houden. Helaas.quote:Op maandag 9 september 2019 22:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
WIDM afgelopen seizoen op moment van uitzenden 3 miljoen gemiddeld per aflevering
Expeditie robinson keken gisteren 1,5 miljoen mensen naar
quote:Op maandag 9 september 2019 22:14 schreef Doevelaer het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 09-09-2019 om 22:11:17Lijkt me een goed idee als commentatoren zich ook moeten kwalificeren voor een eindronde. Frank Snoeks lult de hele natie suf. reageer retweet
kijkcijfer kastjes uit de jaren 70quote:Op maandag 9 september 2019 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je in die kijkcijfers gelooft...
In het verleden kon ik @MC-Morgan en @GurneyIsBestOke niet uit elkaar houden. Mijn excuses aan @MC-Morgan .quote:Op maandag 9 september 2019 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah de scheids fluit niet echt in het voordeel van Nederland, dan geeft ie ook geen rood dus
Ik haal er even een expert bijquote:Op maandag 9 september 2019 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je in die kijkcijfers gelooft...
Joquote:
Ik heb letterlijk nog nooit een minuut gezien van die ongein.quote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jup, slotaflevering zelfs 3,5 miljoen
creditcardjes achterover drukken.quote:
Moet jij wetenquote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit een minuut gezien van die ongein.
Eens. Cillessen ook.quote:Op maandag 9 september 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen dat stukje gezien van jennifer hoffmanquote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit een minuut gezien van die ongein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Heel vaak.quote:Op maandag 9 september 2019 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat stukje gezien van jennifer hoffman
quote:Op maandag 9 september 2019 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat stukje gezien van jennifer hoffman
Doe uit dat licht, opdoeken dat land!quote:Op maandag 9 september 2019 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Estland heeft een groot probleem
Lekker plaatje.quote:Op maandag 9 september 2019 22:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ook. Heel vaak.
[ afbeelding ]
Zou raken. Zij mij ookquote:Op maandag 9 september 2019 22:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ook. Heel vaak.
[ afbeelding ]
Is dit wie is de mol?quote:Op maandag 9 september 2019 22:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ook. Heel vaak.
[ afbeelding ]
gewoon samenvoegen met Letland en Litouwen en dan samen gaan in FC Baltic!quote:Op maandag 9 september 2019 22:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Doe uit dat licht, opdoeken dat land!
quote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit wie is de mol?
Snap wel dat ze 3,5 miljoen kijkers trekken dan
Wel ff Sporting Baltic van maken he.quote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon samenvoegen met Letland en Litouwen en dan samen gaan in FC Baltic!
Tijd voor een Baltische competitie, dan kunnen ze weer wedijveren met de topteams in Europa.quote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon samenvoegen met Letland en Litouwen en dan samen gaan in FC Baltic!
Zo kijkt hij altijdquote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef Caland het volgende:
Cillessen ziet eruit alsof hij elk moment in janken kan uitbarsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Hij wilt die clean sheet premie.quote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef Caland het volgende:
Cillessen ziet eruit alsof hij elk moment in janken kan uitbarsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 9 september 2019 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LaPaayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2019 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Dit is geen goal, dit is juichen.quote:
Alleen als die lekkere dames in de tribunes hun kleding uit doen.quote:Op maandag 9 september 2019 22:21 schreef leolinedance het volgende:
Zou Estland het nog spannend gaan maken?
O ja jij begreep ironie nietquote:Op maandag 9 september 2019 22:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
In het verleden kon ik @:MC-Morgan en @:GurneyIsBestOke niet uit elkaar houden. Mijn excuses aan @:MC-Morgan .
quote:Op maandag 9 september 2019 22:21 schreef hjansen82 het volgende:
Er zijn wel leuke meiden in Estland.
Het is een reactie op rickertman.quote:Op maandag 9 september 2019 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is geen goal, dit is juichen.
Erg vreemd dat je dit post.
Ik heb je wel vaker rare dingen zien posten, op een gegeven moment verliest iemand het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 9 september 2019 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja jij begreep ironie niet
Legaal in Estlandquote:Op maandag 9 september 2019 22:24 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Lekker hoor! En toen bleken ze 14 te zijn...
quote:
Altijd die open bek van hem...quote:Op maandag 9 september 2019 22:25 schreef Caland het volgende:
Oh Strootmongool wordt blijkbaar nog steeds geselecteerd
Wtf
quote:Op maandag 9 september 2019 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schaatsen is heel af en toe een leuke sport.
Net te hoog geknipt voor de cameltoequote:Op maandag 9 september 2019 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schaatsen is heel af en toe een leuke sport.
Doe effe normaal dwaasquote:Op maandag 9 september 2019 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blessure voor Strootman aub!
Wel jammer ja, maar genoeg andere leuke plaatjes van Alusalu.quote:Op maandag 9 september 2019 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Net te hoog geknipt voor de cameltoe
Dat zeg je ook alleen maar omdat ze Aziatisch zijnquote:Op maandag 9 september 2019 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor rare meisjes.
Niet honderden euro's neertellen voor een K-pop concertquote:Op maandag 9 september 2019 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Japanners zijn meestal wel een beetje raar ja.quote:Op maandag 9 september 2019 22:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat ze Aziatisch zijn
Ik ben geen 12 meer hoor.quote:Op maandag 9 september 2019 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet honderden euro's neertellen voor een K-pop concert
Nee, dit ligt aan jou. Je ging er ook serieus op in toen ik opperde Sven vBeek op te stellen in het Nederlands elftal boven van Dijk, kom op zeg.quote:Op maandag 9 september 2019 22:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik heb je wel vaker rare dingen zien posten, op een gegeven moment verliest iemand het voordeel van de twijfel
Duitsland won thuis met 8-0 he.quote:Op maandag 9 september 2019 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
We zijn maar half zo goed als Duitsland
Daar zullen de Duitsers van opknappenquote:Op maandag 9 september 2019 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
We zijn maar half zo goed als Duitsland
jellyquote:Op maandag 9 september 2019 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Gay-popquote:Op maandag 9 september 2019 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet honderden euro's neertellen voor een K-pop concert
oh bij mad daccht ik aan iemand anders eigenlijkquote:Op maandag 9 september 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:
VBL / Memphis Depay #10 Fallback
Een zekere user is mad in het topic
Een grapje is leuk, maar zoiets achterlijks moet je nooit zeggen. Er zijn er zat die het wel menen.quote:Op maandag 9 september 2019 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dit ligt aan jou. Je ging er ook serieus op in toen ik opperde Sven vBeek op te stellen in het Nederlands elftal boven van Dijk, kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |