Haags is een smakeloos ventjequote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Haags kijkt wel naar Chateau Meiland
quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Max23 = afkorting van Maxime Meiland?
Neequote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Max23 = afkorting van Maxime Meiland?
Je moeder is een maxime?quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee
Ik kan nu een hele slechte je moeder grap maken maar laat maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hond bijt manquote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
Ja live sport moet wel
Ken eigenlijk nog maar weinig mensen die daadwerkelijk televisieprogramma’s kijken
(op de rijdende rechterGOD na natuurlijk)
quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
broer van berghuisTR meegepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
broer van berghuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder is je dankbaar (en ik ook!).quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee
Ik kan nu een hele slechte je moeder grap maken maar laat maar zitten
Ja 2 dochters in ieder gevalquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haags is een smakeloos ventje
Ik ook niet. Zou niet weten wat ik moet kijken naast voetbal.quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
Ja live sport moet wel
Ken eigenlijk nog maar weinig mensen die daadwerkelijk televisieprogramma’s kijken
Hij moet met pensioen.quote:Op maandag 9 september 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Snoeks is ook niet echt wakker he
Jongejongejongejonge
Oei, dat vind ik spijtig om te horen.quote:Op maandag 9 september 2019 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou niet weten wat ik moet kijken naast voetbal.
Al heb ik vandaag Lingo gekeken in afwachting van deze wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Expeditie Robinson, WIDM etc.quote:Op maandag 9 september 2019 22:08 schreef Caland het volgende:
Ja live sport moet wel
quote:Op maandag 9 september 2019 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Noord-Ierland - DuitslandALWEER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |