Lagere verwachtingen hebben, prof.quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Jammer, had mij toch wel in de TT verwacht
Goedquote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, muziek luisteren
[..]
Hey
Hoe is het met je date/dates trouwens? Niet echt meegekregen meer.
Ettooooooooooooooquote:
waarom?quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgende is voor jouquote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
gaan jullie onder een deken genieten?quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
gaan jullie onder een deken genieten?
van een dikke sigaar samen met @Iwanius ?quote:
Met whiskyquote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
van een dikke sigaar samen met @:iwanius ?
klinkt goedquote:
sleep kuroi erbij!quote:Op maandag 9 september 2019 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik lig hier alleen onder een dekentje. 💔
Ga je morgen weer naar Zaandam?quote:Op maandag 9 september 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lagere verwachtingen hebben, prof.
[..]
Goed
[..]
Ettoooooooooooooo
Funky Ettoquote:
Dat zijn pas vragenquote:Op maandag 9 september 2019 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je morgen weer naar Zaandam?
Beest wil alleen maar vreten. Vorige week kattenbak niet op tijd schoongemaakt.. Heeft ze op de bank gepist. 😩😩😩quote:
Zo, was het niet proper meer genoeg voor mevroi?quote:Op maandag 9 september 2019 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beest wil alleen maar vreten. Vorige week kattenbak niet op tijd schoongemaakt.. Heeft ze op de bank gepist. 😩😩😩
Eigen schuldquote:Op maandag 9 september 2019 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beest wil alleen maar vreten. Vorige week kattenbak niet op tijd schoongemaakt.. Heeft ze op de bank gepist. 😩😩😩
Plas jij ook in bed als je je nest een maand niet verschoond hebt?quote:Op maandag 9 september 2019 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk het. Pff zo kut. Twee dagen later dan normaal.quote:Op maandag 9 september 2019 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, was het niet proper meer genoeg voor mevroi?
Jawel maar geen klepje. Maar moet hem gewoon op tijd schoonmaken.quote:
Dat heb je met katten, die stellen gewoon eisenquote:Op maandag 9 september 2019 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar geen klepje. Maar moet hem gewoon op tijd schoonmaken.
Mannen ook.quote:Op maandag 9 september 2019 22:58 schreef Remqo het volgende:
Dat heb je met katten, die stellen gewoon eisen
Je moet het net treffen, want voor vrouwen geldt het net zo goedquote:
Verzoekjes kan altijdquote:Op maandag 9 september 2019 23:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik niet, ik doe slechts vriendelijke, vrijblijvende verzoekjes.
Eens hoor. We zijn allemaal menselijk uiteindelijkquote:Op maandag 9 september 2019 23:02 schreef Remqo het volgende:
Je moet het net treffen, want voor vrouwen geldt het net zo goed
Pas maar op, mss gaat @Solotovski je nog likkenquote:
die waarschuwing had ik eerder willen hebbenquote:Op maandag 9 september 2019 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pas maar op, mss gaat @:Solotovski je nog likken
Is hij nu een prins geworden?quote:Op maandag 9 september 2019 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die waarschuwing had ik eerder willen hebben
Ik hoop van nietquote:Op maandag 9 september 2019 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je morgen weer naar Zaandam?
Ah gelukkig. En met je oog?quote:Op maandag 9 september 2019 23:29 schreef I. het volgende:
Gaat z'n gangetjeRustig aan verder. En daar?
Nah had gewoon het gevoel dat het goed zit, dat heb je somsquote:Op maandag 9 september 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lagere verwachtingen hebben, prof.
[..]
Goed
[..]
Ettoooooooooooooo
Wat een lieverd ben je tochquote:
Dankjequote:
Genot.quote:
Niet veel beter helaas, maar ik blijf volhouden.quote:Op maandag 9 september 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah gelukkig. En met je oog?
Ook wel goed. Drukke week voor de boeg op het werk, na een ontzettend druk weekend. Maar daarna lekker vakantie
Positivo jijquote:Op maandag 9 september 2019 23:50 schreef I. het volgende:
Niet veel beter helaas, maar ik blijf volhouden.
Nice niceDrukke week is ook wel fijn toch? Lekker bezig zijn, als het nog goed bevalt in ieder geval.
En dat is al snel
Tof hoor
Wat jammer weerquote:
Uiteraardquote:Op maandag 9 september 2019 23:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Positivo jij![]()
Jawel, beter dan niets te doen hebben. En gaat goed op het werk, dus mag niet klagen.
Heb er zin in ja, even lekker weg
Scvjb ben jij dat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:07 schreef I. het volgende:
[..]
UiteraardJij ook toch.
En daarom, anders verveel je je kapot, da's pas ellendig. Fijn dat t goed gaat.Nog steeds dat fijne sfeertje waar je veel te lang op had moeten wachten?
Ja, lijkt me echt tof om daar lekker te chillen.Je hebt het weer ook nog mee voor zover het er nu uitziet.
Lekker nazomers weer.
Nee, ik ben geen optimist. Iedereen die mij kent zal dat ook zeker met mij eens zijn. Maar, ik kan dingen de laatste tijd wel positiever inzien. Hoop alleen dat dat goed blijft gaan en niet weer daarna down hill ga met mijn emoties.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:07 schreef I. het volgende:
UiteraardJij ook toch.
En daarom, anders verveel je je kapot, da's pas ellendig. Fijn dat t goed gaat.Nog steeds dat fijne sfeertje waar je veel te lang op had moeten wachten?
Ja, lijkt me echt tof om daar lekker te chillen.Je hebt het weer ook nog mee voor zover het er nu uitziet.
Lekker nazomers weer.
Alsjeblieft wat een kwal is dat.quote:
Stille dood denk ik. Moet men ook geen aandacht aan willen schenken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Gaat dat gedoe rond de inmenging rond het wilders proces nog wat worden of zal het een stille dood sterven?
Ik gebruik smileys wél op logische momenten. scvjb is gewoon een totale staatsmongool.quote:
De overkill aan smileys deed het hem, nog geen woord gezien over Jopenquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alsjeblieft wat een kwal is dat.
Waarom niet? Klinkt behoorlijk kwalijk wel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stille dood denk ik. Moet men ook geen aandacht aan willen schenken.
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
De overkill aan smileys deed het hem, nog geen woord gezien over Jopen
Ik vond het nog steeds een overkillquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ik gebruik smileys wél op logische momenten. scvjb is gewoon een totale staatsmongool.
En dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Wat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het nog steeds een overkill
Valt op zich mee, al stelt hij zich herkenbaar op, hij geeft op zich nog wel een leuke bron weg, maar zijn commentaar daarover lees ik meestal overheenquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar scvjb(?) is een vervelend figuur.
Is het ook, maar Wilders boeit mij totaal niet. Naar figuur is het met ideologieën waar ik het absoluut niet meer eens ben over het algemeen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom niet? Klinkt behoorlijk kwalijk wel.
Ik ken jou ook wel, en da's een prima vooruitgang, vooral volhouden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen optimist. Iedereen die mij kent zal dat ook zeker met mij eens zijn. Maar, ik kan dingen de laatste tijd wel positiever inzien. Hoop alleen dat dat goed blijft gaan en niet weer daarna down hill ga met mijn emoties.
Het gaat beter ja. Mocht een restaurant uitkiezen van het team waar we binnenkort gaan eten, ze vonden mijn voorstel erg leuk en gaan ergens in de laatste week van mijn vakantie waarschijnlijk daar eten.
Heb zelf nog niet gekeken, maar een collega zei inderdaad vandaag dat de vooruitzichten goed zijn
Trustequote:Op dinsdag 10 september 2019 00:18 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga slapen, heel moe opeens.
Slaap lekker allemaal
Trusten Kopjequote:Op dinsdag 10 september 2019 00:18 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga slapen, heel moe opeens.
Slaap lekker allemaal
Vind vooral zijn topics en posts omtrent kindermisbruik binen de kerk walgelijk, maar goed dat is ook geen onderwerp voor hier eigenlijk pardon.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt op zich mee, al stelt hij zich herkenbaar op, hij geeft op zich nog wel een leuke bron weg, maar zijn commentaar daarover lees ik meestal overheen
Ja maar dat vind ik niet zo boeiend in deze kwestie eigenlijk. Misschien is het tijd voor een betere uitvoering van de trias politicaquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is het ook, maar Wilders boeit mij totaal niet. Naar figuur is het met ideologieën waar ik het absoluut niet meer eens ben over het algemeen.
Maar, dat is mijn mening.
React is trouwens best fijn, heb nu 6 uur udemy gekeken en voelt wel lekker lightweight na angularquote:
Dat heb ik weer even gemist, zulks valt niet goed te pratenquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind vooral zijn topics en posts omtrent kindermisbruik binen de kerk walgelijk, maar goed dat is ook geen onderwerp voor hier eigenlijk pardon.
Nicequote:Op dinsdag 10 september 2019 00:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
React is trouwens best fijn, heb nu 6 uur udemy gekeken en voelt wel lekker lightweight na angular
Als blijft het jsx nog een dingetje maar tot nu toe wwrkt het fijn zolanf de componenten maar klein blijven
Ze mocht uitslapen vandaagquote:
Zei ze in de dagbagger gisterenavondquote:
Oh.quote:Op dinsdag 10 september 2019 05:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zei ze in de dagbagger gisterenavond
Auto vandaag?quote:
Zwaaien straks of ben je heel vroeg op Utrechtquote:
Ik zit morgen in Uutjequote:Op dinsdag 10 september 2019 05:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zwaaien straks of ben je heel vroeg op Utrecht
quote:Op dinsdag 10 september 2019 05:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit morgen in Uutje
Haha. Nee. Morgen thuis of den Bosch.quote:
Den Bosch is helemaal een teringeindquote:Op dinsdag 10 september 2019 05:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha. Nee. Morgen thuis of den Bosch.
Valt mee. 40 minutenquote:Op dinsdag 10 september 2019 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Bosch is helemaal een teringeind
quote:Op dinsdag 10 september 2019 05:56 schreef dud0r het volgende:
Ja is prima te doen. Centrum doe ik met de trein en industrieterrein met de auto. Allebei goed te doen
Ben je nou nog niet aan het werkquote:
Dit ook niet. Langzaam treintje.quote:
Ja. Begint nu eindelijk op gang te komen.quote:
Dat nog net niet.quote:
Rommel de bommelquote:
@Limoentjuhquote:
kan ik helpenquote:Op dinsdag 10 september 2019 08:14 schreef dud0r het volgende:
Het is dat ik geen knopjes heb anders had ik je account al uit gezet.
Ja, zet jij haags z'n account eens uit.quote:
Niet gelezenquote:Op dinsdag 10 september 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
En anders heb ik hier nog wel een mooi linkje voor haags.
Lekkere dikke tieten
Misschien dat hij dan even vijf minuten afgeleid is om te fappen.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
En anders heb ik hier nog wel een mooi linkje voor haags.
Lekkere dikke tieten
Misschien dat hij dan even vijf minuten afgeleid is om te fappen.
Hoi Naatjequote:
Daar heb je toch de perfecte krul voor?quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nog geen ontbijt gehad en heb vanmorgen mijn haar gesteild en er zit nu alweer slag in mijn haar.
Haagsieeequote:
Denk niet dat je veel kon zien met winterjas.quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er kennis mee kunnen maken. Maarja....
Wat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je toch de perfecte krul voor?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haagsieee
[..]
Denk niet dat je veel kon zien met winterjas.
Oei.quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn grapje kwam niet zo goed uit de verf.
Jawel jawelquote:Op dinsdag 10 september 2019 09:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei.gaat verder wel alles goed met je?
goedemorgen mevrouw Flipsquote:
Of heb ik dat?quote:
Hij is fijn hèquote:Op dinsdag 10 september 2019 09:33 schreef naatje_1 het volgende:
@:dud0r ik ben trouwens nog steeds enorm tevreden met die tas
Sorry, morgen ben ik er weer in de vroege ochtendquote:
Nektasjequote:
Ik wel eens buiten Limburgquote:Op dinsdag 10 september 2019 10:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik kom niet in Limburg
don't worry
Hoeft niet, deel maar gewoon.quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Kan dus niet genoeg uitzoomen
maakt niet uit. Kan die shit wel handelen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Kan dus niet genoeg uitzoomen
tuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
@:Fushia2 vond jij Franse rap tof? Of zit ik in de war met iemand anders..
Vind Maitre Gims niet heel erg bijzonder, hij was vroeger beter toen hij nog deel uitmaakte van Sexion d'Assaut.quote:
Niet in omloop. Die heb ik alleen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:04 schreef gianni61 het volgende:
zijn er pics van Chino dr kont in omloop?
(nog) nietquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:04 schreef gianni61 het volgende:
ook die hebben mij nooit bereikt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
(nog) niet
wel van de tieten van meloewa
dan maak je niet deel uit van de FOK! elitequote:Op dinsdag 10 september 2019 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook die hebben mij nooit bereikt.
Watquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:05 schreef Fushia2 het volgende:
wat gaat een nerdje zoals jij er een bent dit hebben
ga maar weer je moederbordje neuken
dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
dan maak je niet deel uit van de FOK! elite
maar ik had niet eens een foto nodig om ze te zien
alles goed met u en uw bips?quote:
True, maar dit nummer vind ik wel erg goedquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:04 schreef Fushia2 het volgende:
Vind Maitre Gims niet heel erg bijzonder, hij was vroeger beter toen hij nog deel uitmaakte van Sexion d'Assaut.
maar sommige liedjes zijn wel ok.
neen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat blijkt maar weer.
ben jij een van de vaders van haar kinderen?
Ben met paintballen geschoten op mijn assquote:
Bonjour mon amour, mademoiselle tu est très bellequote:Op dinsdag 10 september 2019 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
PRAAT NEDERLANDS MET ME, EVEN NEDERLANDS MET ME
Pics van de blauwe plekkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben met paintballen geschoten op mijn ass
Kan beter. Maar met mijzelf is wel alles goed. En met jou?
ik wil je ass wel masserenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
nu een blauwe plek?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tu est is even erg als ik wordtquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:10 schreef I. het volgende:
[..]
Bonjour mon amour, mademoiselle tu est très belle
Hoe was het voorheen dan? een 14 jaar geleden?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:11 schreef I. het volgende:
Jezus. Het is hier tegenwoordig nog erger dan voorheen.
het?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:11 schreef I. het volgende:
Avec le paraplu et croissantquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:10 schreef I. het volgende:
Bonjour mon amour, mademoiselle tu est très belle
Neequote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:10 schreef Fushia2 het volgende:
ik wil je ass wel masseren
maar geen dampoe laten
optyfen danquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:11 schreef I. het volgende:
Kan ik niet echt zien, volgens mij valt het mee. Wel op mijn buik, rug en bovenbeen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:10 schreef gianni61 het volgende:
nu een blauwe plek?
ik mag niet klagen. al is het een beetje saai op het werk vandaag
zou je zelfs wel kunnen rimmenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Avec le paraplu et croissant
[..]
Nee
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Verander maar vlug van onderwerp ja, hier met de ass
quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:04 schreef gianni61 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik wil je ass wel masseren
maar geen dampoe laten
ach ja, gelukkig had ik gisteren vrij en is er vrijdag bbq op het werk, dus de week is relatief kort.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik niet echt zien, volgens mij valt het mee. Wel op mijn buik, rug en bovenbeen.
Jammer, dan gaat de tijd zo langzaam
@L.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
optyfen dan
bye bye
je zal niet gemist worden
gr gr
Bek houden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
je kan altijd in de OUD SC posten over je erectie en prostaatproblemen
Ah nee, jij hier.quote:
Oh dat scheelt. Barbecueënquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:14 schreef gianni61 het volgende:
ach ja, gelukkig had ik gisteren vrij en is er vrijdag bbq op het werk, dus de week is relatief kort.
hahahaquote:
ik spreek Duits, daar heb ik hier een stuk meer aan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hahaha
is wel makkelijk wanneer je het spreekt
het opent deuren
alleen al hierdoor word Ik lekker betaald
midlife crisisquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij heeft last van een midlife crisis
en een slappel piemel
HA HA HA HA HA HAquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:20 schreef I. het volgende:
[..]
midlife crisis
slappel![]()
@:GGMM @:onlogisch
Duitsquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik spreek Duits, daar heb ik hier een stuk meer aan.
gewoon negeren.quote:
ik weet het. maar nu een tijdje weet je niet meer beter.quote:
Nooit gekund, misschien leer ik het op een dagquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:34 schreef gianni61 het volgende:
ik weet het. maar nu een tijdje weet je niet meer beter.
sommige mensen kan ik echt volledig overheen lezen.
het is ook niet voor iedereen weg gelegd.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nooit gekund, misschien leer ik het op een dag
Ik ben vaak wel één van die personenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:37 schreef gianni61 het volgende:
het is ook niet voor iedereen weg gelegd.
sommige mensen happen op alles.
ik zou een hap uit je bil nemenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben vaak wel één van die personen
Zo is dat makker.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:37 schreef I. het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten hun plek gewoon even leren kennen.
ohwquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
hahaha tatta's be likequote:Op dinsdag 10 september 2019 11:37 schreef I. het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten hun plek gewoon even leren kennen.
Alles wat jij zegt werkt motiverendquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal vast motiverend werken.
Eens.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt werkt motiverend
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mocros be like ik haal al mijn neven die even niet hun zus aan het neuken zijn erbij.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hahaha tatta's be like
wat ga je doen dan, Hans?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Mocros be like ik haal al mijn neven die even niet hun zus aan het neuken zijn erbij.
Inteelt genot beste genotquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mocros be like ik haal al mijn neven die even niet hun zus aan het neuken zijn erbij.
kijk maar uit, straks staat een hele kudde met gehuurde auto's te toeteren in jouw straat.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit is beterquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mocros be like ik haal al mijn neven die even niet een of andere tatta zijn dochter aan het neuken zijn erbij.
jij hebt het over Turkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit, straks staat een hele kudde met gehuurde auto's te toeteren in jouw straat.
quote:
ik generaliseer alle booslims op 1 grote hoopquote:
Echt hequote:Op dinsdag 10 september 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic is aan het ontsporen
een mod zou eens moeten ingrijpen @Flippieequote:Op dinsdag 10 september 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Snel, terug naar dagbaggerquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een mod zou eens moeten ingrijpen @:Flippiee
zegt een italiaanquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik generaliseer alle booslims op 1 grote hoop
Ama is hier. nu komt alle goedquote:
denken dat ik Italiaan benquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
zegt een italiaan![]()
flikkertje met je vespa![]()
@:aiciu
fuck jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |