Dankjequote:
Genot.quote:
Niet veel beter helaas, maar ik blijf volhouden.quote:Op maandag 9 september 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah gelukkig. En met je oog?
Ook wel goed. Drukke week voor de boeg op het werk, na een ontzettend druk weekend. Maar daarna lekker vakantie
Positivo jijquote:Op maandag 9 september 2019 23:50 schreef I. het volgende:
Niet veel beter helaas, maar ik blijf volhouden.
Nice niceDrukke week is ook wel fijn toch? Lekker bezig zijn, als het nog goed bevalt in ieder geval.
En dat is al snel
Tof hoor
Wat jammer weerquote:
Uiteraardquote:Op maandag 9 september 2019 23:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Positivo jij![]()
Jawel, beter dan niets te doen hebben. En gaat goed op het werk, dus mag niet klagen.
Heb er zin in ja, even lekker weg
Scvjb ben jij dat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:07 schreef I. het volgende:
[..]
UiteraardJij ook toch.
En daarom, anders verveel je je kapot, da's pas ellendig. Fijn dat t goed gaat.Nog steeds dat fijne sfeertje waar je veel te lang op had moeten wachten?
Ja, lijkt me echt tof om daar lekker te chillen.Je hebt het weer ook nog mee voor zover het er nu uitziet.
Lekker nazomers weer.
Nee, ik ben geen optimist. Iedereen die mij kent zal dat ook zeker met mij eens zijn. Maar, ik kan dingen de laatste tijd wel positiever inzien. Hoop alleen dat dat goed blijft gaan en niet weer daarna down hill ga met mijn emoties.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:07 schreef I. het volgende:
UiteraardJij ook toch.
En daarom, anders verveel je je kapot, da's pas ellendig. Fijn dat t goed gaat.Nog steeds dat fijne sfeertje waar je veel te lang op had moeten wachten?
Ja, lijkt me echt tof om daar lekker te chillen.Je hebt het weer ook nog mee voor zover het er nu uitziet.
Lekker nazomers weer.
Alsjeblieft wat een kwal is dat.quote:
Stille dood denk ik. Moet men ook geen aandacht aan willen schenken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Gaat dat gedoe rond de inmenging rond het wilders proces nog wat worden of zal het een stille dood sterven?
Ik gebruik smileys wél op logische momenten. scvjb is gewoon een totale staatsmongool.quote:
De overkill aan smileys deed het hem, nog geen woord gezien over Jopenquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alsjeblieft wat een kwal is dat.
Waarom niet? Klinkt behoorlijk kwalijk wel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stille dood denk ik. Moet men ook geen aandacht aan willen schenken.
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
De overkill aan smileys deed het hem, nog geen woord gezien over Jopen
Ik vond het nog steeds een overkillquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ik gebruik smileys wél op logische momenten. scvjb is gewoon een totale staatsmongool.
En dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Wat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond het nog steeds een overkill
Valt op zich mee, al stelt hij zich herkenbaar op, hij geeft op zich nog wel een leuke bron weg, maar zijn commentaar daarover lees ik meestal overheenquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar scvjb(?) is een vervelend figuur.
Is het ook, maar Wilders boeit mij totaal niet. Naar figuur is het met ideologieën waar ik het absoluut niet meer eens ben over het algemeen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom niet? Klinkt behoorlijk kwalijk wel.
Ik ken jou ook wel, en da's een prima vooruitgang, vooral volhouden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen optimist. Iedereen die mij kent zal dat ook zeker met mij eens zijn. Maar, ik kan dingen de laatste tijd wel positiever inzien. Hoop alleen dat dat goed blijft gaan en niet weer daarna down hill ga met mijn emoties.
Het gaat beter ja. Mocht een restaurant uitkiezen van het team waar we binnenkort gaan eten, ze vonden mijn voorstel erg leuk en gaan ergens in de laatste week van mijn vakantie waarschijnlijk daar eten.
Heb zelf nog niet gekeken, maar een collega zei inderdaad vandaag dat de vooruitzichten goed zijn
Trustequote:Op dinsdag 10 september 2019 00:18 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga slapen, heel moe opeens.
Slaap lekker allemaal
Trusten Kopjequote:Op dinsdag 10 september 2019 00:18 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga slapen, heel moe opeens.
Slaap lekker allemaal
Vind vooral zijn topics en posts omtrent kindermisbruik binen de kerk walgelijk, maar goed dat is ook geen onderwerp voor hier eigenlijk pardon.quote:Op dinsdag 10 september 2019 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt op zich mee, al stelt hij zich herkenbaar op, hij geeft op zich nog wel een leuke bron weg, maar zijn commentaar daarover lees ik meestal overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |