Dat willen vrouwen altijdquote:
Jaaaaa die hebben we mooi op zak.quote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat lekker ofniet Noëlle
Gekkenhuisquote:Op maandag 9 september 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jaaaaa die hebben we mooi op zak.
Ik hoor nu gewoon het is stil aan de overkant in het stadion ja
Was je echt zo blij toen de goal viel jaquote:
Nee, muziek luisterenquote:
Heyquote:
Nee gewoon even stoer een gebalde vuist, maar meer ook nietquote:Op maandag 9 september 2019 21:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was je echt zo blij toen de goal viel ja
Hahah echt hèquote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee gewoon even stoer een gebalde vuist, maar meer ook niet
Hoe gaan de dates bij jou?quote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, muziek luisteren
[..]
Hey
Hoe is het met je date/dates trouwens? Niet echt meegekregen meer.
Ja daar gaat het tenslotte omquote:Op maandag 9 september 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet de punten natuurlijk wel even pakken
lekker smikkelenquote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik lust wel een borrelnootje op het moment ;$
Ik ook niet. Wat zullen we daar aan doen?quote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb al even geen date meer gehad.
Kan natuurlijk niet zo zijn dat je tegen Duitsland stunt en je hier de kaas van het brood laat eten.quote:
voor een ander topic bedoeltquote:
S nie gelukt hequote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voor een ander topic bedoelt
ik wou hier niet posten
Als het foto's waren dan zit je juist goed hierquote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voor een ander topic bedoelt
ik wou hier niet posten
Ondenkbaar met dit oranjequote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet zo zijn dat je tegen Duitsland stunt en je hier de kaas van het brood laat eten.
O.quote:Op maandag 9 september 2019 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als het foto's waren dan zit je juist goed hier
scherpe tong?quote:Op maandag 9 september 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo staat Noëlle hier ook wel bekend
Ben niet voor niets mod geworden natuurlijkquote:
Tinderen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
Ik ook niet. Wat zullen we daar aan doen?
Genieten met al dat oud en huidig psv jaquote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Malen staat erin, maakt je dat niet trots?
dat blijktquote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook, heeft gewoon zaken snel door. Die fop je niet 1,2,3
Moest hier zo hard om lachenquote:Op maandag 9 september 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook, heeft gewoon zaken snel door. Die fop je niet 1,2,3
flippieeeeeeeeequote:Op maandag 9 september 2019 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, kan rust prima waarderen hoor
Ben gewoon oprechtquote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd doelgericht.
Heb oprecht interesse in een foto hoorquote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat oprecht noemen
hou op hoor
hou maar opquote:Op maandag 9 september 2019 21:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb oprecht interesse in een foto hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |