Lagere verwachtingen hebben, prof.quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Jammer, had mij toch wel in de TT verwacht
Goedquote:Op maandag 9 september 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, muziek luisteren
[..]
Hey
Hoe is het met je date/dates trouwens? Niet echt meegekregen meer.
Ettooooooooooooooquote:
waarom?quote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgende is voor jouquote:Op maandag 9 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
gaan jullie onder een deken genieten?quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
gaan jullie onder een deken genieten?
van een dikke sigaar samen met @Iwanius ?quote:
Met whiskyquote:Op maandag 9 september 2019 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
van een dikke sigaar samen met @:iwanius ?
klinkt goedquote:
sleep kuroi erbij!quote:Op maandag 9 september 2019 22:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik lig hier alleen onder een dekentje. 💔
Ga je morgen weer naar Zaandam?quote:Op maandag 9 september 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lagere verwachtingen hebben, prof.
[..]
Goed
[..]
Ettoooooooooooooo
Funky Ettoquote:
Dat zijn pas vragenquote:Op maandag 9 september 2019 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je morgen weer naar Zaandam?
Beest wil alleen maar vreten. Vorige week kattenbak niet op tijd schoongemaakt.. Heeft ze op de bank gepist. 😩😩😩quote:
Zo, was het niet proper meer genoeg voor mevroi?quote:Op maandag 9 september 2019 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beest wil alleen maar vreten. Vorige week kattenbak niet op tijd schoongemaakt.. Heeft ze op de bank gepist. 😩😩😩
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |