Niet per se als basisspeler maar Malen vind ik vandaag niet zo overtuigend. Heeft toch meer ruimte nodig.quote:
Speelt Frenkie mee dan?quote:Op maandag 9 september 2019 21:29 schreef Longcat. het volgende:
Ligt het aan mij of krijgt Frenkie de Jong nooit de bal bij de 16 van de tegenstander?
Wat smeer je er op?quote:Op maandag 9 september 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In de rust ga ik even mijn bammetjes voor morgen smeren jongens.
*Estisch.quote:Op maandag 9 september 2019 21:30 schreef Doevelaer het volgende:
'Klemvast' kennen ze vast niet in het Ests
Is dat het Haags kwartiertje?quote:Op maandag 9 september 2019 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In de rust ga ik even mijn bammetjes voor morgen smeren jongens.
Rot op.quote:Op maandag 9 september 2019 21:31 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=qVimBpaFxZg
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Dat zijn toch weer 4 kratjes.quote:
Tweede helft is waarschijnlijk weer beter met een paar goudenwissels, 0-5 dus.quote:Op maandag 9 september 2019 21:33 schreef Vlicious87 het volgende:
We passen ons iig goed aan aan het niveau van Estland..
Je weet iig dat je nooit verrast wordt door nieuwe inzichten.quote:Op maandag 9 september 2019 21:38 schreef Doublepain het volgende:
Je zou maar met Rafa en Pi-Air aan tafel zitten om over voetbal te praten
Waar zou hij anders voor moeten kiezen? De Bijlmer?quote:Op maandag 9 september 2019 21:39 schreef KingRadler het volgende:
Het is wel mooi dat Malen voor Nederland heeft gekozen eindelijk iemand die verstandig is.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:38 schreef TLC het volgende:
Dat VDV en Pi-Air begint steeds meer t Peppi en Kokkie of Bassie en Adriaan gevoel te geven, of Bert en Ernie
Marokko?quote:Op maandag 9 september 2019 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar zou hij anders voor moeten kiezen? De Bijlmer?
quote:Op maandag 9 september 2019 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is geen bestaand land.quote:
Raffie is beter als hij naast vetzak Theo zit.quote:Op maandag 9 september 2019 21:38 schreef TLC het volgende:
Dat VDV en Pi-Air begint steeds meer t Peppi en Kokkie of Bassie en Adriaan gevoel te geven, of Bert en Ernie
Dan gaan ze na de uitzending altijd samen frituren.quote:Op maandag 9 september 2019 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Raffie is beter als hij naast vetzak Theo zit.
Joe ken sit here nekst to mie in our stedion.quote:
Zijn vader is Surinamer.quote:Op maandag 9 september 2019 21:39 schreef KingRadler het volgende:
Het is wel mooi dat Malen voor Nederland heeft gekozen eindelijk iemand die verstandig is.
Nemen zelf frituurpan mee en doosjes party mixquote:Op maandag 9 september 2019 21:43 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dan gaan ze na de uitzending altijd samen frituren.
Ik vond het laatste stuk toch wel van ongekende klassequote:Op maandag 9 september 2019 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Joe ken sit here nekst to mie in our stedion.
Theo ziet er inmiddels uit alsof hij Raf opgegeten heeft.quote:Op maandag 9 september 2019 21:43 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ze proberen ons te beflikkeren.quote:
twitter:veronicainside twitterde op maandag 09-09-2019 om 21:39:54GESPOT! 👀 #litmanen #estned #veronicainside https://t.co/YctjNISwKa reageer retweet
Bijlmer uit, altijd lastig.quote:Op maandag 9 september 2019 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet hij weten.quote:Op maandag 9 september 2019 21:46 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:veronicainside twitterde op maandag 09-09-2019 om 21:39:54GESPOT! 👀 #litmanen #estned #veronicainside https://t.co/YctjNISwKa reageer retweet
wat een kutkeeperquote:
Samen met Sneijder kroketten uit de muur trekken. Werelds.quote:Op maandag 9 september 2019 21:43 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2019 21:49 schreef hjansen82 het volgende:
Estland ondergaat de toorn van Babel.
whehequote:Op maandag 9 september 2019 21:49 schreef hjansen82 het volgende:
Estland ondergaat de toorn van Babel.
quote:Op maandag 9 september 2019 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
Denk iedere keer dat ze dat nummer van Villa Volta instarten.
Roya2faces is er niks bij.quote:Op maandag 9 september 2019 21:49 schreef Kriegel het volgende:
Het is de B tot de A tot de B-E-L
Wil je rollen over straat mammie B-E-L
Want ik speel geen spel, ik ben tantoe lauw
Dominant op het veld en dominant met jou
Journalisten lullen veel, ik heb schijt aan dat
Beter dattie zelluf speelt voor die mij aanpakt
Wat moet jij nou gab, hou je muil oké
Zag je ooit een voetballer met een stijl als dees![]()
![]()
Hoezo ook?quote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef hjansen82 het volgende:
Noord Ierland uit gaat voor Nederland ook nog lastig worden . Gelukkig hebben 3 punten tegen Duitsland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met BabelGod kunnen we nooit verliezen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef hjansen82 het volgende:
Noord Ierland uit gaat voor Nederland ook nog lastig worden . Gelukkig hebben 3 punten tegen Duitsland.
Maar als je die thuis wint en niet in de problemen komt tegen Wit-Rusland uit maakt dat ook geen reet verschil.quote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef hjansen82 het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2019 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Moeten we daar blij mee zijn of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gunstig voor Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pakken vandaag ook hun eerste verliespuntenquote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef hjansen82 het volgende:
@Nober bedankt voor de updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat @Nober ons op de hoogte zou houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk. Beste 2 door.quote:Op maandag 9 september 2019 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten we daar blij mee zijn of niet?
Noord Ierland speelt 4-3-3quote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef hjansen82 het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 9 september 2019 21:53 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Duitsland heeft het ook lastig, maar ze hebben inmiddels gescoord.
Will Grigg's on fire.quote:Op maandag 9 september 2019 21:52 schreef hjansen82 het volgende:
Lijkt me wel. Leuk om de Duitsers in de problemen te zien hoor, maar ik zie Noord-Ierland liever geen punten meer pakken nu, ze hebben er al 12. Best linke soep gewoon.quote:Op maandag 9 september 2019 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten we daar blij mee zijn of niet?
Moet Nederland wel twee keer van ze winnen.quote:Op maandag 9 september 2019 21:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Leuk om de Duitsers in de problemen te zien hoor, maar ik zie Noord-Ierland liever geen punten meer pakken nu, ze hebben er al 12. Best linke soep gewoon.
Wie praat z'n vriendin bij??quote:Op maandag 9 september 2019 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
respect voor zijn nabestaanden
Ja, en die druk op die wedstrijden wordt dus nog groter als ze één van hun potten tegen Duitsland zouden winnen. Ik bedoel, dat is het enige streepje voor dat wij op dit moment op ze hebben.quote:Op maandag 9 september 2019 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet Nederland wel twee keer van ze winnen.
VAKquote:Op maandag 9 september 2019 22:00 schreef KingRoland het volgende:
waarom moet ik mijn oren dicht doen
Omdat Snoeks.quote:Op maandag 9 september 2019 22:00 schreef KingRoland het volgende:
mikky gaat een windje latenquote:Op maandag 9 september 2019 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Wat voor iets?quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Gaan jullie hierna ook Chateau Meiland terugkijken?
Wasda?quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Ach, doe niet zo vervelend.quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Ik ben niet homoseksueel, dus nee.quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Proleet-oplanet.quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Homo's zijn niet welkom in VBL.quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Dat is die Ik Vertrek nicht toch?quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Zitten daar tetten in?quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
wattequote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
uitzending gemistquote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Die homo die weer getrouwd is met zijn vrouw met hun airbnb kasteel waar wekelijks meer dan een miljoen mensen naar kijkenquote:
Ik kijn nog liever naar AC Milan, en dat zegt wat.quote:Op maandag 9 september 2019 22:02 schreef Protoplanet het volgende:
Nooit van gehoord. Klinkt kut.quote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die homo die weer getrouwd is met zijn vrouw met hun airbnb kasteel waar wekelijks meer dan een miljoen mensen naar kijken
ik kijk daar naarquote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die homo die weer getrouwd is met zijn vrouw met hun airbnb kasteel waar wekelijks meer dan een miljoen mensen naar kijken
Daar is je moeder maar blij om.quote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
En dat terwijl je wel een enorme zuiger bent.
Niks voor mij.quote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die homo die weer getrouwd is met zijn vrouw
Leuk gevonden.quote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijn nog liever naar AC Milan, en dat zegt wat.
HAHAH HOE KAN JE DAAR NOU NAAR KIJKEN JOH HIER WIL IK NIET MEER NAAST ZITTEN HAHAHAHquote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kijk daar naar
naja uitzending gemist. ik snap niet wat daar erg aan is. je steekt wel een mes in de rug nu
Toch triest hoe ver die zijn afgegleden. (Al vond ik het altijd al een kutclub.)quote:
Zijn er serieus nog zoveel mensen die naar televisie kijkenquote:Op maandag 9 september 2019 22:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zou niet geven.quote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef Max23 het volgende:
https://www.instagram.com/maximemeiland/?utm_source=ig_embed
Velen voeren de Nooit van gehoord-act opquote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Hoop users hier die geen smaak hebben
goh ben niet eens verrast
quote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Velen voeren de Nooit van gehoord-act op
Max23 = afkorting van Maxime Meiland?quote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef Max23 het volgende:
Nou ja, op dit moment doe ik het ook.quote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog zoveel mensen die naar televisie kijken
Hij heeft kinderen? Watte.quote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef Max23 het volgende:
Niet gekliktquote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef Max23 het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik nu voetbal zit te kijken? Toch niet naar een schermpje formaat postzegel?quote:Op maandag 9 september 2019 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |