Hé ik wilde haar helemaal niet weg hebben de tweede keer alleen de eerste keerquote:Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is eigenlijk wel treurig, dat we zulke hoge verwachtingen hebben van iemand die we zo graag weg wilde hebben ....
Vroeg het gisteren ook al, maar gaat zij met of tegen Jessie met de groep?quote:Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is eigenlijk wel treurig, dat we zulke hoge verwachtingen hebben van iemand die we zo graag weg wilde hebben ....
Meertje elimineren en neuken met Djezziequote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Vroeg het gisteren ook al, maar gaat zij met of tegen Jessie met de groep?
Misschien is 3X scheepsrecht en gaat ze deze keer wel jankend de poort uit.quote:Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou dat lijkt me fantastisch !!! Kom maar opquote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meertje elimineren en neuken met Djezzie
Dat ging ze de eerste keer alquote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien is 3X scheepsrecht en gaat ze deze keer wel jankend de poort uit.
Dat zou top zijnquote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Huilendquote:Op maandag 9 september 2019 11:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
nee hoor, toen huppelde ze achter Ruud aan.
dat kan ze binnen 2 dagen voor elkaar hebben.quote:Op maandag 9 september 2019 11:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zou top zijn![]()
Kan dat wijf niet luchten en gun haar niks, maar ze mag de boel daar wel even opfukken
De vorige keer heeft Jessie haar gedumpt, dus het kan alle kanten op ....quote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vroeg het gisteren ook al, maar gaat zij met of tegen Jessie met de groep?
Idem..fuck julliequote:Op maandag 9 september 2019 11:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hé ik wilde haar helemaal niet weg hebben de tweede keer alleen de eerste keer![]()
![]()
Merel met DIVA op haar shirt..quote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef DKUp het volgende:
De finale gaat beginnen straks met Billy![]()
quote:Op maandag 9 september 2019 11:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brandon speelt voor debieltje, tettert door een buis heen al een minuut of 10
Ik vind het heerlijk, hopelijk neukt ze binnen twee dagen Djezzie en dan een huilende Meertje in haar kastquote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef Flow3r het volgende:
Bil verdient natuurlijk we een eigen penthouse boot, maar goed dat Merel in haar kast kan slapen
Meest logische. 'Sterke' deelnemers als eerste.quote:Op maandag 9 september 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Billy elimineert haar zo of Brandoff
Ik had liever dat ze helemaal niet kwamquote:Op maandag 9 september 2019 11:04 schreef PoezeligDing het volgende:
TR voor de TT.
Lelijke strrrrakje jurrrrukje van Mariska zat ook in de dubbele bodem van haar kist?
Tja dat zal een enorme shock voor hun zijn, want dat verwachten ze nooit..Maar de publieksstemmen zullen wel het eerst gaanquote:Op maandag 9 september 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Billy elimineert haar zo of Brandoff
Of een twist. Die gaan direct naar de finale en zijn dus veilig.quote:Op maandag 9 september 2019 11:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tja dat zal een enorme shock voor hun zijn, want dat verwachten ze nooit..Maar de publieksstemmen zullen wel het eerst gaan
quote:Op maandag 9 september 2019 11:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik blijf er bij, Bill gaat Bran ontmaagden.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2019 11:17 schreef juul. het volgende:
Ik gok op de komst van John voor een dag, met een zwarte envelop
Dat gaat never nooit gebeuren.quote:Op maandag 9 september 2019 11:17 schreef juul. het volgende:
Ik gok op de komst van John voor een dag, met een zwarte envelop
quote:Op maandag 9 september 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of een twist. Die gaan direct naar de finale en zijn dus veilig.
Haha die bedoel ikquote:Op maandag 9 september 2019 11:18 schreef Sofia2019 het volgende:
Tenminste John de mol niet. Misschien oud bewoner John wel
en Jessie en Gerrit en Franny en Merel.quote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske weet zich eeer te drukken
Mooi gezegd DGKquote:Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, dan kunnen we niet zeggen dat Jessie het aan hemzelf heeft uitgegeven al dat geld......wat natuurlijk wel in 1 gebeurde met zijn dure horloge's en jasjes e.d.quote:Op maandag 9 september 2019 11:20 schreef magnaal het volgende:
Nu zijn ze alles aan het opruimen, doen ze ook nog iets aan zichzelf? Ze snappen toch wel, dat om 12 uur tv beelden worden geschoten? (wat onzin is natuurlijk)
Ik blijf het zeggen: dat vieze, groene onderbroekje...
Of met de titel Utopiaan van de melkwegquote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze kan even blijven of langer. Er gaat in ieder geval iemand naar huisquote:Op maandag 9 september 2019 11:26 schreef Sofia2019 het volgende:
De laatste maanden zijn aangebroken in Utopia. Over 114 dagen weten we wie de grote winnaar is. De inwoners hebben nog geen idee wat hen te wachten staat en hoe de finale gespeeld gaat worden. Welke inwoner zal er na Adriaan het beloofde land verlaten?
Over 24 uur gaat de poort open en zal er iemand het terrein betreden. Het zal Utopia op haar grondvesten doen schudden. Hoe zullen de inwoners hier op reageren? Houd de livestreams goed in de gaten!
Dit was om 1 uur geplaatst. Dus pas 1 uur komt er iemand binnen. En er gaat iemand naar huis...want er staat wie gaat er na Adriaan weg.
Wat een teleurstelling zal het zijn als ze straks vriendschap gaat sluiten met Merel. Dan is die hele geluksbubbel van ons binnen een paar uurtjes omgeslagen in een nieuwe bron van onuitstaanbare irritatie...quote:Op maandag 9 september 2019 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had liever dat ze helemaal niet kwam
Maar ja als ze dan toch komt hoop ik dat ze Merel helemaal kapot maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet Billy?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Hadden ze het nou over dat Franny droomde over Brandon?quote:Op maandag 9 september 2019 11:26 schreef Sambalbaai het volgende:
In plaats van ook het terrein op te gaan ruimen, speculeren Merel, Jessie en Gerrit over wat er gaat gebeuren. Nu over Franny.
Nee 12.00 uur werd de silhouet foto geplaatst waarbij stond over 24 uur gaat de poort open etc...quote:Op maandag 9 september 2019 11:26 schreef Sofia2019 het volgende:
De laatste maanden zijn aangebroken in Utopia. Over 114 dagen weten we wie de grote winnaar is. De inwoners hebben nog geen idee wat hen te wachten staat en hoe de finale gespeeld gaat worden. Welke inwoner zal er na Adriaan het beloofde land verlaten?
Over 24 uur gaat de poort open en zal er iemand het terrein betreden. Het zal Utopia op haar grondvesten doen schudden. Hoe zullen de inwoners hier op reageren? Houd de livestreams goed in de gaten!
Dit was om 1 uur geplaatst. Dus pas 1 uur komt er iemand binnen. En er gaat iemand naar huis...want er staat wie gaat er na Adriaan weg.
quote:Op maandag 9 september 2019 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
DwaalspoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet Billy?![]()
Enige voordeel van dit nadeel is dat Bil daarna nooit meer nog in Uto zal verschijnenquote:Op maandag 9 september 2019 11:27 schreef chufi het volgende:
24uurs bericht gisteren was om 1300 uur
Fake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet Billy?Allemaal cabaretteketet!
Misschien brengt hij haar, nog even afscheid nemen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet Billy?
Dat gaat ze zeker doen. Billy gaat echt niet bonden met underdogs.quote:Op maandag 9 september 2019 11:27 schreef Harrison het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling zal het zijn als ze straks vriendschap gaat sluiten met Merel. Dan is die hele geluksbubbel van ons binnen een paar uurtjes omgeslagen in een nieuwe bron van onuitstaanbare irritatie...
quote:Op maandag 9 september 2019 11:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hadden ze het nou over dat Franny droomde over Brandon?
Ik wil helemaal niet dat ze komt , maar jaquote:Op maandag 9 september 2019 11:27 schreef Harrison het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling zal het zijn als ze straks vriendschap gaat sluiten met Merel. Dan is die hele geluksbubbel van ons binnen een paar uurtjes omgeslagen in een nieuwe bron van onuitstaanbare irritatie...
Oh oke. Dan 12 uur al...beterquote:Op maandag 9 september 2019 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee 12.00 uur werd de silhouet foto geplaatst waarbij stond over 24 uur gaat de poort open etc...
Ik vrees het ookquote:Op maandag 9 september 2019 11:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat gaat ze zeker doen. Billy gaat echt niet bonden met underdogs.
Gerrit en Jessie nog steeds alleen maar ouwehoeren.
Ik ook niet of voor een nachtje logeren en dan weer optiefen. Meer niet.quote:Op maandag 9 september 2019 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat ze komt , maar ja
Heerlijk, als zij met haar vriend een fijne dag heeft en ik, als ze niet komt naar Utopiaquote:Op maandag 9 september 2019 11:28 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Misschien brengt hij haar, nog even afscheid nemen ?
Zou zomaar haar kleine zusje Romy uit uto1 kunnen zijn die vertelt wat er met de dieren gaat gebeuren en een bepaalde bewoner.quote:
Het is toch triest, dat het zo saai is dat we hier hoge verwachtingen van hebben. Die afvalrace wordt ook boring als de helft er zelf al voortijdig uit wil stappen.quote:Op maandag 9 september 2019 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet Billy?
SOONY
Dat deed ze toch ook een keer bij Tim, dat ze over iemand anders gedroomd had..Wellicht om Tim jaloers te maken of zo?quote:Op maandag 9 september 2019 11:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat het raar was, dat ze over hem droomde en nog vreemder dat ze het vertelde.
quote:Op maandag 9 september 2019 11:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat deed ze toch ook een keer bij Tim, dat ze over iemand anders gedroomd had..Wellicht om Tim jaloers te maken of zo?
Meisje is niet in haar eerste leugen gestikt. En zegt wel meer dingen waarvan ze denkt dat het in haar voordeel is.quote:Op maandag 9 september 2019 11:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat deed ze toch ook een keer bij Tim, dat ze over iemand anders gedroomd had..Wellicht om Tim jaloers te maken of zo?
Dromen zijn bedrog, dus ik snap niet dat Franny denkt dat het indruk maaktquote:Op maandag 9 september 2019 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze was helemaal opgelucht dat Tim in een brief gezegd had, dat hij het niet erg vond.
Vorige week vertelde ze dat Tim had geschreven dat ze haar verlovingsring op het spel zette.
Ik heb helemaal geen verwachtingen . Verwachtingen hebben is sowieso dom als je ziet hoe we al tijden aan het lijntje worden gehouden met niksquote:Op maandag 9 september 2019 11:31 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het is toch triest, dat het zo saai is dat we hier hoge verwachtingen van hebben. Die afvalrace wordt ook boring als de helft er zelf al voortijdig uit wil stappen.
Eens.quote:Op maandag 9 september 2019 11:36 schreef magnaal het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Romy vandaag de kipjes komt halen..en iemand de kratten mag dragen en buiten kan blijven...
quote:Op maandag 9 september 2019 11:36 schreef magnaal het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Romy vandaag de kipjes komt halen..en iemand de kratten mag dragen en buiten kan blijven...
Ik ook nietquote:Op maandag 9 september 2019 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ze heeft haar vriend..quote:Op maandag 9 september 2019 11:43 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ja het mens heeft niks meer dus die wil wel)
Een van de weinige kansen op een beetje tumult daarquote:Op maandag 9 september 2019 11:43 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ja het mens heeft niks meer dus die wil wel)
Dankquote:Op maandag 9 september 2019 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb dit moment even apart gemonteerd, Hiske vrij fel tegen Jessie .....![]()
[ afbeelding ]
Hiske valt Jessie aan - 9 september 2019.
x7koylq
Ik ook niet. Dat is volgens mij een homoquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is volgens mij een homo
Er staat wat te gebeuren maar ze weten z.g.n. nergens van....quote:Op maandag 9 september 2019 11:47 schreef yaello het volgende:
Waarom zitten ze allemaal zo gemoedelijk samen buiten??
Videoboodschappenquote:Op maandag 9 september 2019 11:47 schreef yaello het volgende:
Waarom zitten ze allemaal zo gemoedelijk samen buiten??
Ze weten dat er wat gaat gebeuren, en dat laten ze totaal niet merken....quote:
moeilijk acteren jaquote:Op maandag 9 september 2019 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze weten dat er wat gaat gebeuren, en dat laten ze totaal niet merken....
Nee 12.00 uur. Zal zo wel een melding komen, maar dan duurt het meestal nog wel wat langer.quote:
Volgens het artikel op de Utopia-website wel maar je moet altijd rekening houden tussen 12:00-13:30 uurquote:
countdown vanaf 13u (zie krant)quote:Op maandag 9 september 2019 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee 12.00 uur. Zal zo wel een melding komen, maar dan duurt het meestal nog wel wat langer.
Oh op instagram staat 13:00, kan ik het misschien toch nog meekrijgenquote:Op maandag 9 september 2019 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee 12.00 uur. Zal zo wel een melding komen, maar dan duurt het meestal nog wel wat langer.
quote:Op maandag 9 september 2019 11:52 schreef spapaars het volgende:
We hebben er een bewoner bij roepen ze blij.
En dan verteld Bats dat voor haar er 1 bewoner weg moet.
Deed hij vanmorgen ook toen die in gesprek was met Mariskaquote:Op maandag 9 september 2019 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
jess zit even ongegeneerd aan z'n handel te krabben
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggenquote:
Drie keer is scheepsrecht.....de terechte winnares misschien.......quote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggen
Er was iets met Jessie en Merel, ruzie of zo
Ger begreep wel waarom want morgen kwam....... en daarom zou Jessie nu.........Zelf had ik geen idee waar het over ging dus de streams ook weer uitgeknikkerd
Nu wat terug gelezen te hebben dacht ik he zouden ze geweten hebben dat er iemand komt.
Ik hoop met al mijn hopen niet dat het Billy is, ben dat wijf spuug zat, was ik in 1 al, de tweede keer dat ze terug kwam baalde ik ook, maar nu alweer ppfffff
Dan moeten we jou het advies geven om niet te streamenquote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggen
Er was iets met Jessie en Merel, ruzie of zo
Ger begreep wel waarom want morgen kwam....... en daarom zou Jessie nu.........Zelf had ik geen idee waar het over ging dus de streams ook weer uitgeknikkerd
Nu wat terug gelezen te hebben dacht ik he zouden ze geweten hebben dat er iemand komt.
Ik hoop met al mijn hopen niet dat het Billy is, ben dat wijf spuug zat, was ik in 1 al, de tweede keer dat ze terug kwam baalde ik ook, maar nu alweer ppfffff
Billy maakt nooit echt ruzie met mensen, tenzij ze een relatie heeft. Tegen Rowena deed ze gewoon normaal. Ik denk dat ze geen ruzie met merel gaat krijgenquote:Op maandag 9 september 2019 11:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Ik verwacht wel dat Billie zal gaan botsen met Merel wat denken jullie?
Ik hoop dat Billy de frontale aanval kiestquote:Op maandag 9 september 2019 11:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Bij DGK wel altijd ja....quote:Op maandag 9 september 2019 11:57 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
De fontein gaat aan dan komt er nieuwe aan
Ik ben wel team Billie deze keerquote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoop dat Billy de frontale aanval kiest
Op dit moment wordt Billy bijgepraat over haar rol die ze moet uitvoeren.quote:Op maandag 9 september 2019 11:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Hangt er vanaf met welke opdracht ze komt (en wat haar door de Febo is gevraagd)quote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Billy maakt nooit echt ruzie met mensen, tenzij ze een relatie heeft. Tegen Rowena deed ze gewoon normaal. Ik denk dat ze geen ruzie met merel gaat krijgen
Dejavu van DGK met de fonteinquote:Op maandag 9 september 2019 11:57 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
De fontein gaat aan dan komt er nieuwe aan
Dat doet Billy nooit, maar ik denk uiteindelijk Merel wél..die gaat het niet trekkenquote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoop dat Billy de frontale aanval kiest
Ze maakt alleen ruzie met mensen waar ze al een band mee heeft die niet zo 1,2,3, kapot gaat. Ik verwacht een hoop geslijm vanaf Billy d'r kant. We moeten sowieso nog maar even afwachten of ze uberhaupt blijft of dat ze alleen een boodschap heeft o.i.d.quote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Billy maakt nooit echt ruzie met mensen, tenzij ze een relatie heeft. Tegen Rowena deed ze gewoon normaal. Ik denk dat ze geen ruzie met merel gaat krijgen
Als ze ook echt komtquote:Op maandag 9 september 2019 11:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hangt er vanaf met welke opdracht ze komt (en wat haar door de Febo is gevraagd)
Maar ze willen het beide maken in de showbiz twee grote ego's dus dat kan best botsenquote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Billy gaat gelijk meppen, daar kan Jessie over meepratenquote:Op maandag 9 september 2019 11:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat doet Billy nooit, maar ik denk uiteindelijk Merel wél..die gaat het niet trekken
Wat zal ik lachen als het eentje van toen is, nergens staat namelijk dat het er een uit uto is.quote:Op maandag 9 september 2019 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dejavu van DGK met de fontein
Dan zijn het vieze leugenaars bij Talpaquote:Op maandag 9 september 2019 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
iedereen weet dat die silhouet van bil is, die komt dan juist niet denk ik ineens
Vermoedelijk pas over een uur.quote:Op maandag 9 september 2019 12:00 schreef Hagenesie het volgende:
Krijg nog geen melding op mijn mobiel. Zal nog wel even duren.
quote:Op maandag 9 september 2019 12:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zijn het vieze leugenaars bij Talpa!
Nog 1 uurtje wachtenquote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef pullup het volgende:
12.00 Iedereen opzij!!!1!!11 DAAR KOMT BATS!
Dan ga ik wat anders doenquote:
Maar beter ook, ze waren veel te overdreven cringe videoboodschappen aan het inspreken.quote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar gedoe, wel geluid maar geen beeld op de inwoners
[ afbeelding ]
Ze kunnen het wel he, s'nachts en s'morgens vroeg kan het ook altijdquote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
Wel luxe om 4 verschillende sl te krijgen zonder bewoners in beeld
Stekker uit Utopiaquote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar gedoe, wel geluid maar geen beeld op de inwoners
[ afbeelding ]
zichzelf ?quote:Op maandag 9 september 2019 12:02 schreef Crabapple het volgende:
Jessie vindt iemand een kansloos figuur
Ik heb het idee dat ze echt wel weten wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 9 september 2019 12:02 schreef yaello het volgende:
[..]
Maar beter ook, ze waren veel te overdreven cringe videoboodschappen aan het inspreken.
Werd ze gedropt vanuit 'n chesna......... zonder parachutequote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef pullup het volgende:
12.00 Iedereen opzij!!!1!!11 DAAR KOMT BATS!
quote:Op maandag 9 september 2019 12:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of helemaal geen melding om de streamers te pesten en staat ze ineens op het terrein.
Als zij Merel aanpakt, dan ben ik zeker team Billyquote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ik ben wel team Billie deze keer
Banwaardigquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Werd ze gedropt vanuit 'n chesna......... zonder parachute![]()
BAM JONGUH..... hier ben ik dan!
Ik heb er een hard hoofd inquote:Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Als zij Merel aanpakt, dan ben ik zeker team Billy
Gek dat hij altijd mensen zolang moet afkraken als hij in een discusie het moeilijk krijgt.quote:Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Jessie over Shell , een ordinaire griet
Joh![]()
[ afbeelding ]
Zodat ze het slankst is van al die wijven...Kennen die weer janken.quote:Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Werd ze gedropt vanuit 'n chesna......... zonder parachute![]()
BAM JONGUH..... hier ben ik dan!
RIP DKupquote:
Billie kan heel subtiel steken en Merel heeft oog voor detail dus dat gaat helemaal goed komenquote:
Jaaaaa!!!quote:
Even Shel afkraken tegen Merel dan kan hij daarna weer gluren naar Shelquote:Op maandag 9 september 2019 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gek dat hij altijd mensen zolang moet afkraken als hij in een discusie het moeilijk krijgt.
Dan zou het helemaal top zijn als het klikt met een Shellyquote:Op maandag 9 september 2019 12:06 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Billie kan heel subtiel steken en Merel heeft oog voor detail dus dat gaat helemaal goed komen
quote:Op maandag 9 september 2019 12:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Even Shel afkraken tegen Merel dan kan hij daarna weer gluren naar Shel
ja jij wil haar doenquote:Op maandag 9 september 2019 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Wij willen Billy, wij willen Billy............![]()
Als hij een pruik op had en is afgevallen op de foto..quote:Op maandag 9 september 2019 12:08 schreef Sofia2019 het volgende:
Misschien komt Ivan wel. De winnaar van vorige keer
quote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef magnaal het volgende:
Jessie met zijn groene, vieze onderbroekje en shirt van 2 dagen, die iemand ordinair noemt...Zoveel zelfreflexie...
Hiske vraagt aan Fran of er iets heeft plaatsgevonden tussen Ger en Fran....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Neeeeeee liever niet.....Laat die maar ver bij Utopia vandaan blijven en lekker met zijn eigen leven verder gaan.quote:Op maandag 9 september 2019 12:08 schreef Sofia2019 het volgende:
De helft van bezoek was niet te volgen op de streams maar ik vermoed van wel.quote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef Lelie68 het volgende:
Heeft Andrea nog info van haar familie gekregen over andere bewoners?
Dat zou een leuke zijnquote:Op maandag 9 september 2019 12:08 schreef Sofia2019 het volgende:
of even naar zijn eigen vriendin kijkt... Als je het woord ordinair opzoekt, dan zie je ook het fotootje van Merel erbij staanquote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef magnaal het volgende:
Jessie met zijn groene, vieze onderbroekje en shirt van 2 dagen, die iemand ordinair noemt...Zoveel zelfreflexie...
Hiske vraagt aan Fran of er iets heeft plaatsgevonden tussen Ger en Fran....
Ik las pijpgraag typjequote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
denk een envelop.. wie wil naar huis met 2500euro
ik denk lexgrijpgraag typje
quote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja, Billy is een lekker wijf...
Gelukkig die spoiler...ik dacht, heb ik me zo in hem vergist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zou het ook pakken...quote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
Ik val op echte vrouwen, niet op sletjes........quote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Gelukkig die spoiler...ik dacht, heb ik me zo in hem vergist?
quote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
of even naar zijn eigen vriendin kijkt... Als je het woord ordinair opzoekt, dan zie je ook het fotootje van Merel erbij staan
Maar je zou het pakken................Geef toequote:
gratis geld is altijd welkomquote:Op maandag 9 september 2019 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar je zou het pakken................Geef toe
Weet ze dan al, dat ze geen nummer 1 staat? Want dan heb je gelijk, denk ikquote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
oh jaquote:Op maandag 9 september 2019 12:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Weet ze dan al, dat ze geen nummer 1 staat? Want dan heb je gelijk, denk ik
en daar komt ze nu mee,ze heeft er vannacht gewoon in geslapenquote:Op maandag 9 september 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
Hiske komt vragen of ze haar bed moet verschonen omdat Gerrit er met Frannie in heeft gelegen.
Gerrit zegt dat hij geen seks in iemand anders bed zou hebben.
Hiske: Gelukkig
Gerrit: Ik ben geen Merel en Jessie!
Hiske; Nee. Dat is waar. JA!
In wiens bed hebben Merel en Jessie dan seks gehad? Voor zover ik heb meegekregen alleen in de boot.
quote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja, Billy is een lekker wijf...
Euhhhhhhhhhhhhh, nee ik doe het niet. Ik ga niets zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |