Ik ook niet of voor een nachtje logeren en dan weer optiefen. Meer niet.quote:Op maandag 9 september 2019 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat ze komt , maar ja
Heerlijk, als zij met haar vriend een fijne dag heeft en ik, als ze niet komt naar Utopiaquote:Op maandag 9 september 2019 11:28 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Misschien brengt hij haar, nog even afscheid nemen ?
Zou zomaar haar kleine zusje Romy uit uto1 kunnen zijn die vertelt wat er met de dieren gaat gebeuren en een bepaalde bewoner.quote:
Het is toch triest, dat het zo saai is dat we hier hoge verwachtingen van hebben. Die afvalrace wordt ook boring als de helft er zelf al voortijdig uit wil stappen.quote:Op maandag 9 september 2019 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat ze komt , maar ja
quote:Op maandag 9 september 2019 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch niet Billy?
SOONY
Dat deed ze toch ook een keer bij Tim, dat ze over iemand anders gedroomd had..Wellicht om Tim jaloers te maken of zo?quote:Op maandag 9 september 2019 11:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat het raar was, dat ze over hem droomde en nog vreemder dat ze het vertelde.
quote:Op maandag 9 september 2019 11:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat deed ze toch ook een keer bij Tim, dat ze over iemand anders gedroomd had..Wellicht om Tim jaloers te maken of zo?
Meisje is niet in haar eerste leugen gestikt. En zegt wel meer dingen waarvan ze denkt dat het in haar voordeel is.quote:Op maandag 9 september 2019 11:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat deed ze toch ook een keer bij Tim, dat ze over iemand anders gedroomd had..Wellicht om Tim jaloers te maken of zo?
Dromen zijn bedrog, dus ik snap niet dat Franny denkt dat het indruk maaktquote:Op maandag 9 september 2019 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze was helemaal opgelucht dat Tim in een brief gezegd had, dat hij het niet erg vond.
Vorige week vertelde ze dat Tim had geschreven dat ze haar verlovingsring op het spel zette.
Ik heb helemaal geen verwachtingen . Verwachtingen hebben is sowieso dom als je ziet hoe we al tijden aan het lijntje worden gehouden met niksquote:Op maandag 9 september 2019 11:31 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het is toch triest, dat het zo saai is dat we hier hoge verwachtingen van hebben. Die afvalrace wordt ook boring als de helft er zelf al voortijdig uit wil stappen.
Eens.quote:Op maandag 9 september 2019 11:36 schreef magnaal het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Romy vandaag de kipjes komt halen..en iemand de kratten mag dragen en buiten kan blijven...
quote:Op maandag 9 september 2019 11:36 schreef magnaal het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Romy vandaag de kipjes komt halen..en iemand de kratten mag dragen en buiten kan blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |