Hé ik wilde haar helemaal niet weg hebben de tweede keer alleen de eerste keerquote:Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is eigenlijk wel treurig, dat we zulke hoge verwachtingen hebben van iemand die we zo graag weg wilde hebben ....
Vroeg het gisteren ook al, maar gaat zij met of tegen Jessie met de groep?quote:Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is eigenlijk wel treurig, dat we zulke hoge verwachtingen hebben van iemand die we zo graag weg wilde hebben ....
Meertje elimineren en neuken met Djezziequote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Vroeg het gisteren ook al, maar gaat zij met of tegen Jessie met de groep?
Misschien is 3X scheepsrecht en gaat ze deze keer wel jankend de poort uit.quote:Op maandag 9 september 2019 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou dat lijkt me fantastisch !!! Kom maar opquote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meertje elimineren en neuken met Djezzie
Dat ging ze de eerste keer alquote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien is 3X scheepsrecht en gaat ze deze keer wel jankend de poort uit.
Dat zou top zijnquote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien is 3X scheepsrecht en gaat ze deze keer wel jankend de poort uit.
Huilendquote:Op maandag 9 september 2019 11:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
nee hoor, toen huppelde ze achter Ruud aan.
dat kan ze binnen 2 dagen voor elkaar hebben.quote:Op maandag 9 september 2019 11:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zou top zijn![]()
Kan dat wijf niet luchten en gun haar niks, maar ze mag de boel daar wel even opfukken
De vorige keer heeft Jessie haar gedumpt, dus het kan alle kanten op ....quote:Op maandag 9 september 2019 11:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vroeg het gisteren ook al, maar gaat zij met of tegen Jessie met de groep?
Idem..fuck julliequote:Op maandag 9 september 2019 11:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hé ik wilde haar helemaal niet weg hebben de tweede keer alleen de eerste keer![]()
![]()
Merel met DIVA op haar shirt..quote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef DKUp het volgende:
De finale gaat beginnen straks met Billy![]()
quote:Op maandag 9 september 2019 11:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brandon speelt voor debieltje, tettert door een buis heen al een minuut of 10
Ik vind het heerlijk, hopelijk neukt ze binnen twee dagen Djezzie en dan een huilende Meertje in haar kastquote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef Flow3r het volgende:
Bil verdient natuurlijk we een eigen penthouse boot, maar goed dat Merel in haar kast kan slapen
Meest logische. 'Sterke' deelnemers als eerste.quote:Op maandag 9 september 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Billy elimineert haar zo of Brandoff
Ik had liever dat ze helemaal niet kwamquote:Op maandag 9 september 2019 11:04 schreef PoezeligDing het volgende:
TR voor de TT.
Lelijke strrrrakje jurrrrukje van Mariska zat ook in de dubbele bodem van haar kist?
Tja dat zal een enorme shock voor hun zijn, want dat verwachten ze nooit..Maar de publieksstemmen zullen wel het eerst gaanquote:Op maandag 9 september 2019 11:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Billy elimineert haar zo of Brandoff
Of een twist. Die gaan direct naar de finale en zijn dus veilig.quote:Op maandag 9 september 2019 11:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tja dat zal een enorme shock voor hun zijn, want dat verwachten ze nooit..Maar de publieksstemmen zullen wel het eerst gaan
quote:Op maandag 9 september 2019 11:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik blijf er bij, Bill gaat Bran ontmaagden.
Nee.quote:Op maandag 9 september 2019 11:17 schreef juul. het volgende:
Ik gok op de komst van John voor een dag, met een zwarte envelop
Dat gaat never nooit gebeuren.quote:Op maandag 9 september 2019 11:17 schreef juul. het volgende:
Ik gok op de komst van John voor een dag, met een zwarte envelop
quote:Op maandag 9 september 2019 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of een twist. Die gaan direct naar de finale en zijn dus veilig.
Haha die bedoel ikquote:Op maandag 9 september 2019 11:18 schreef Sofia2019 het volgende:
Tenminste John de mol niet. Misschien oud bewoner John wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |