Deed hij vanmorgen ook toen die in gesprek was met Mariskaquote:Op maandag 9 september 2019 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
jess zit even ongegeneerd aan z'n handel te krabben
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggenquote:
Drie keer is scheepsrecht.....de terechte winnares misschien.......quote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggen
Er was iets met Jessie en Merel, ruzie of zo
Ger begreep wel waarom want morgen kwam....... en daarom zou Jessie nu.........Zelf had ik geen idee waar het over ging dus de streams ook weer uitgeknikkerd
Nu wat terug gelezen te hebben dacht ik he zouden ze geweten hebben dat er iemand komt.
Ik hoop met al mijn hopen niet dat het Billy is, ben dat wijf spuug zat, was ik in 1 al, de tweede keer dat ze terug kwam baalde ik ook, maar nu alweer ppfffff
Dan moeten we jou het advies geven om niet te streamenquote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggen
Er was iets met Jessie en Merel, ruzie of zo
Ger begreep wel waarom want morgen kwam....... en daarom zou Jessie nu.........Zelf had ik geen idee waar het over ging dus de streams ook weer uitgeknikkerd
Nu wat terug gelezen te hebben dacht ik he zouden ze geweten hebben dat er iemand komt.
Ik hoop met al mijn hopen niet dat het Billy is, ben dat wijf spuug zat, was ik in 1 al, de tweede keer dat ze terug kwam baalde ik ook, maar nu alweer ppfffff
Billy maakt nooit echt ruzie met mensen, tenzij ze een relatie heeft. Tegen Rowena deed ze gewoon normaal. Ik denk dat ze geen ruzie met merel gaat krijgenquote:Op maandag 9 september 2019 11:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Ik verwacht wel dat Billie zal gaan botsen met Merel wat denken jullie?
Ik hoop dat Billy de frontale aanval kiestquote:Op maandag 9 september 2019 11:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Ik verwacht wel dat Billie zal gaan botsen met Merel wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |