Dan zijn het vieze leugenaars bij Talpaquote:Op maandag 9 september 2019 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
iedereen weet dat die silhouet van bil is, die komt dan juist niet denk ik ineens
Vermoedelijk pas over een uur.quote:Op maandag 9 september 2019 12:00 schreef Hagenesie het volgende:
Krijg nog geen melding op mijn mobiel. Zal nog wel even duren.
quote:Op maandag 9 september 2019 12:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zijn het vieze leugenaars bij Talpa!
Nog 1 uurtje wachtenquote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef pullup het volgende:
12.00 Iedereen opzij!!!1!!11 DAAR KOMT BATS!
Dan ga ik wat anders doenquote:
Maar beter ook, ze waren veel te overdreven cringe videoboodschappen aan het inspreken.quote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar gedoe, wel geluid maar geen beeld op de inwoners
[ afbeelding ]
Ze kunnen het wel he, s'nachts en s'morgens vroeg kan het ook altijdquote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
Wel luxe om 4 verschillende sl te krijgen zonder bewoners in beeld
Stekker uit Utopiaquote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat een raar gedoe, wel geluid maar geen beeld op de inwoners
[ afbeelding ]
zichzelf ?quote:Op maandag 9 september 2019 12:02 schreef Crabapple het volgende:
Jessie vindt iemand een kansloos figuur
Ik heb het idee dat ze echt wel weten wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 9 september 2019 12:02 schreef yaello het volgende:
[..]
Maar beter ook, ze waren veel te overdreven cringe videoboodschappen aan het inspreken.
Werd ze gedropt vanuit 'n chesna......... zonder parachutequote:Op maandag 9 september 2019 12:01 schreef pullup het volgende:
12.00 Iedereen opzij!!!1!!11 DAAR KOMT BATS!
quote:Op maandag 9 september 2019 12:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of helemaal geen melding om de streamers te pesten en staat ze ineens op het terrein.
Als zij Merel aanpakt, dan ben ik zeker team Billyquote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ik ben wel team Billie deze keer
Banwaardigquote:
quote:Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Werd ze gedropt vanuit 'n chesna......... zonder parachute![]()
BAM JONGUH..... hier ben ik dan!
Ik heb er een hard hoofd inquote:Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Als zij Merel aanpakt, dan ben ik zeker team Billy
Gek dat hij altijd mensen zolang moet afkraken als hij in een discusie het moeilijk krijgt.quote:Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Jessie over Shell , een ordinaire griet
Joh![]()
[ afbeelding ]
Zodat ze het slankst is van al die wijven...Kennen die weer janken.quote:Op maandag 9 september 2019 12:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Werd ze gedropt vanuit 'n chesna......... zonder parachute![]()
BAM JONGUH..... hier ben ik dan!
RIP DKupquote:
Billie kan heel subtiel steken en Merel heeft oog voor detail dus dat gaat helemaal goed komenquote:
Jaaaaa!!!quote:
Even Shel afkraken tegen Merel dan kan hij daarna weer gluren naar Shelquote:Op maandag 9 september 2019 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gek dat hij altijd mensen zolang moet afkraken als hij in een discusie het moeilijk krijgt.
Dan zou het helemaal top zijn als het klikt met een Shellyquote:Op maandag 9 september 2019 12:06 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Billie kan heel subtiel steken en Merel heeft oog voor detail dus dat gaat helemaal goed komen
quote:Op maandag 9 september 2019 12:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Even Shel afkraken tegen Merel dan kan hij daarna weer gluren naar Shel
ja jij wil haar doenquote:Op maandag 9 september 2019 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Wij willen Billy, wij willen Billy............![]()
Als hij een pruik op had en is afgevallen op de foto..quote:Op maandag 9 september 2019 12:08 schreef Sofia2019 het volgende:
Misschien komt Ivan wel. De winnaar van vorige keer
quote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef magnaal het volgende:
Jessie met zijn groene, vieze onderbroekje en shirt van 2 dagen, die iemand ordinair noemt...Zoveel zelfreflexie...
Hiske vraagt aan Fran of er iets heeft plaatsgevonden tussen Ger en Fran....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Neeeeeee liever niet.....Laat die maar ver bij Utopia vandaan blijven en lekker met zijn eigen leven verder gaan.quote:Op maandag 9 september 2019 12:08 schreef Sofia2019 het volgende:
De helft van bezoek was niet te volgen op de streams maar ik vermoed van wel.quote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef Lelie68 het volgende:
Heeft Andrea nog info van haar familie gekregen over andere bewoners?
Dat zou een leuke zijnquote:Op maandag 9 september 2019 12:08 schreef Sofia2019 het volgende:
of even naar zijn eigen vriendin kijkt... Als je het woord ordinair opzoekt, dan zie je ook het fotootje van Merel erbij staanquote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef magnaal het volgende:
Jessie met zijn groene, vieze onderbroekje en shirt van 2 dagen, die iemand ordinair noemt...Zoveel zelfreflexie...
Hiske vraagt aan Fran of er iets heeft plaatsgevonden tussen Ger en Fran....
Ik las pijpgraag typjequote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
denk een envelop.. wie wil naar huis met 2500euro
ik denk lexgrijpgraag typje
quote:Op maandag 9 september 2019 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja, Billy is een lekker wijf...
Gelukkig die spoiler...ik dacht, heb ik me zo in hem vergist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zou het ook pakken...quote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
Ik val op echte vrouwen, niet op sletjes........quote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Gelukkig die spoiler...ik dacht, heb ik me zo in hem vergist?
quote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
of even naar zijn eigen vriendin kijkt... Als je het woord ordinair opzoekt, dan zie je ook het fotootje van Merel erbij staan
Maar je zou het pakken................Geef toequote:
gratis geld is altijd welkomquote:Op maandag 9 september 2019 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar je zou het pakken................Geef toe
Weet ze dan al, dat ze geen nummer 1 staat? Want dan heb je gelijk, denk ikquote:Op maandag 9 september 2019 12:11 schreef sjampoeh het volgende:
oh jaquote:Op maandag 9 september 2019 12:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Weet ze dan al, dat ze geen nummer 1 staat? Want dan heb je gelijk, denk ik
en daar komt ze nu mee,ze heeft er vannacht gewoon in geslapenquote:Op maandag 9 september 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
Hiske komt vragen of ze haar bed moet verschonen omdat Gerrit er met Frannie in heeft gelegen.
Gerrit zegt dat hij geen seks in iemand anders bed zou hebben.
Hiske: Gelukkig
Gerrit: Ik ben geen Merel en Jessie!
Hiske; Nee. Dat is waar. JA!
In wiens bed hebben Merel en Jessie dan seks gehad? Voor zover ik heb meegekregen alleen in de boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |