Deed hij vanmorgen ook toen die in gesprek was met Mariskaquote:Op maandag 9 september 2019 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
jess zit even ongegeneerd aan z'n handel te krabben
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggenquote:
Drie keer is scheepsrecht.....de terechte winnares misschien.......quote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggen
Er was iets met Jessie en Merel, ruzie of zo
Ger begreep wel waarom want morgen kwam....... en daarom zou Jessie nu.........Zelf had ik geen idee waar het over ging dus de streams ook weer uitgeknikkerd
Nu wat terug gelezen te hebben dacht ik he zouden ze geweten hebben dat er iemand komt.
Ik hoop met al mijn hopen niet dat het Billy is, ben dat wijf spuug zat, was ik in 1 al, de tweede keer dat ze terug kwam baalde ik ook, maar nu alweer ppfffff
Dan moeten we jou het advies geven om niet te streamenquote:Op maandag 9 september 2019 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette gisteren heel ffkes de stream aan en hoorde Ger zeggen
Er was iets met Jessie en Merel, ruzie of zo
Ger begreep wel waarom want morgen kwam....... en daarom zou Jessie nu.........Zelf had ik geen idee waar het over ging dus de streams ook weer uitgeknikkerd
Nu wat terug gelezen te hebben dacht ik he zouden ze geweten hebben dat er iemand komt.
Ik hoop met al mijn hopen niet dat het Billy is, ben dat wijf spuug zat, was ik in 1 al, de tweede keer dat ze terug kwam baalde ik ook, maar nu alweer ppfffff
Billy maakt nooit echt ruzie met mensen, tenzij ze een relatie heeft. Tegen Rowena deed ze gewoon normaal. Ik denk dat ze geen ruzie met merel gaat krijgenquote:Op maandag 9 september 2019 11:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Ik verwacht wel dat Billie zal gaan botsen met Merel wat denken jullie?
Ik hoop dat Billy de frontale aanval kiestquote:Op maandag 9 september 2019 11:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Bij DGK wel altijd ja....quote:Op maandag 9 september 2019 11:57 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
De fontein gaat aan dan komt er nieuwe aan
Ik ben wel team Billie deze keerquote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoop dat Billy de frontale aanval kiest
Op dit moment wordt Billy bijgepraat over haar rol die ze moet uitvoeren.quote:Op maandag 9 september 2019 11:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Hangt er vanaf met welke opdracht ze komt (en wat haar door de Febo is gevraagd)quote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Billy maakt nooit echt ruzie met mensen, tenzij ze een relatie heeft. Tegen Rowena deed ze gewoon normaal. Ik denk dat ze geen ruzie met merel gaat krijgen
Dejavu van DGK met de fonteinquote:Op maandag 9 september 2019 11:57 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
De fontein gaat aan dan komt er nieuwe aan
Dat doet Billy nooit, maar ik denk uiteindelijk Merel wél..die gaat het niet trekkenquote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoop dat Billy de frontale aanval kiest
Ze maakt alleen ruzie met mensen waar ze al een band mee heeft die niet zo 1,2,3, kapot gaat. Ik verwacht een hoop geslijm vanaf Billy d'r kant. We moeten sowieso nog maar even afwachten of ze uberhaupt blijft of dat ze alleen een boodschap heeft o.i.d.quote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Billy maakt nooit echt ruzie met mensen, tenzij ze een relatie heeft. Tegen Rowena deed ze gewoon normaal. Ik denk dat ze geen ruzie met merel gaat krijgen
Als ze ook echt komtquote:Op maandag 9 september 2019 11:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hangt er vanaf met welke opdracht ze komt (en wat haar door de Febo is gevraagd)
Maar ze willen het beide maken in de showbiz twee grote ego's dus dat kan best botsenquote:Op maandag 9 september 2019 11:58 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Billy gaat gelijk meppen, daar kan Jessie over meepratenquote:Op maandag 9 september 2019 11:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat doet Billy nooit, maar ik denk uiteindelijk Merel wél..die gaat het niet trekken
Wat zal ik lachen als het eentje van toen is, nergens staat namelijk dat het er een uit uto is.quote:Op maandag 9 september 2019 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dejavu van DGK met de fontein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |