abonnement Unibet Coolblue
pi_188800872
Puppy!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188800876
Ik wilde eigenlijk zeuren over alweer hoofdpijn. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188801183
Enig idee hoe het komt, @Lonaa? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188801193
Ik heb zin om een boel meuk te eten, maar heb gewoon niks ongezonds in huis. :') Te slaperig om iets te bakken, iets bestellen weer wat al te gortig.
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 september 2019 @ 15:24:16 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188801263
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188801296
quote:
Ja, bijvoorbeeld. :) :)
Ik ben nu maar een gat aan het slaan in de gyozas uit de vriezer, maar da's toch niet hetzelfde..
Let me see you stripped down to the bone
pi_188801488
quote:
Dat wil ik, waar koop ik dat?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188801760
Enerverend dagje wel, dit.... (helaas wel een anti-climax.... )

Gisteravond zag ik in het park een gewonde gans: ze kon haar linkerachterpoot niet gebruiken.
Ze durfde wel heel dichtbij te komen (ze worden nogal veel gevoerd), maar ja, ik had geen idee waar ik op dat tijdstip nog heen moest met een gans.

Vanmorgen weer gaan kijken. Gans zat op het gras, totdat ik vlakbij haar was en er iemand langs kwam op een grasmaaier....toen vloog vogel de vijver in }:| . Vogelopvang/dierenambulance gebeld; die gaven aan wel plek te hebben, maar zelf niet op het water te kunnen als ze daar zat. Uiteindelijk ben ik bij een dierenarts in een nabijgelegen straat langs gegaan (om te vragen of 'ie iets van een vangstok had ofzo), die verwees me door naar een conciërge van een tegenoverliggende school waar ze ook ganzen hadden...daar moest ik op zoek naar het secretariaat ergens op een twee verdiep achter een of ander computerlokaal, uiteindelijk wel de conciërge gesproken, maar die had zelf nog nooit een gans gevangen....

Afijn, vogelopvang zou dan komen (die moesten vanuit een plaatsje boven Antwerpen komen), en ik heb in de tussentijd maar vogelvoer gehaald om de gans te kunnen lokken. Met 3 man en vangnetten kwamen ze.

Eenmaal hadden we de gans bijna (let wel, we waren inmiddels een uur of 2 en talloze regenbuien verder...) maar vloog ze toch net nog weg. De gemeentewerkers gingen nog op zoek naar een boot, maar die bleek uitgeleend. Dus hulp werd ingeroepen van de brandweer. Op die melding kwam eerst politie af (bijstand), en vervolgens het duikteam :D van de brandweer, 4 man sterk.

Net toen de duikers in het water lagen, en te dichtbij kwamen....vlogen onze ganzen weg....het park uit. En we weten niet waar ze zijn. :')

Dus..... mijn burgermelding zette half Wilrijk/Antwerpen aan het werk, helaas wel voor niks :+

Ik ga vanavond nog wel een keer kijken of de ganzen nog terug durven te komen. En anders morgenvroeg nog een keertje. Ik heb in elk geval nog voer genoeg. En misschien dat ik dit keer dan wel gewoon die gans durf te grijpen en dan maar bel naar de politie ofzo, of ze vervoer naar de opvang kunnen regelen :P
pi_188801765
Woeps, lang verhaal :D
pi_188801772
En wat tof Lona! Je bent stiekem al de dagen aan het aftellen? *O*
pi_188801948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:55 schreef Candaasje het volgende:
Enerverend dagje wel, dit.... (helaas wel een anti-climax.... )

Gisteravond zag ik in het park een gewonde gans: ze kon haar linkerachterpoot niet gebruiken.
Ze durfde wel heel dichtbij te komen (ze worden nogal veel gevoerd), maar ja, ik had geen idee waar ik op dat tijdstip nog heen moest met een gans.

Vanmorgen weer gaan kijken. Gans zat op het gras, totdat ik vlakbij haar was en er iemand langs kwam op een grasmaaier....toen vloog vogel de vijver in }:| . Vogelopvang/dierenambulance gebeld; die gaven aan wel plek te hebben, maar zelf niet op het water te kunnen als ze daar zat. Uiteindelijk ben ik bij een dierenarts in een nabijgelegen straat langs gegaan (om te vragen of 'ie iets van een vangstok had ofzo), die verwees me door naar een conciërge van een tegenoverliggende school waar ze ook ganzen hadden...daar moest ik op zoek naar het secretariaat ergens op een twee verdiep achter een of ander computerlokaal, uiteindelijk wel de conciërge gesproken, maar die had zelf nog nooit een gans gevangen....

Afijn, vogelopvang zou dan komen (die moesten vanuit een plaatsje boven Antwerpen komen), en ik heb in de tussentijd maar vogelvoer gehaald om de gans te kunnen lokken. Met 3 man en vangnetten kwamen ze.

Eenmaal hadden we de gans bijna (let wel, we waren inmiddels een uur of 2 en talloze regenbuien verder...) maar vloog ze toch net nog weg. De gemeentewerkers gingen nog op zoek naar een boot, maar die bleek uitgeleend. Dus hulp werd ingeroepen van de brandweer. Op die melding kwam eerst politie af (bijstand), en vervolgens het duikteam :D van de brandweer, 4 man sterk.

Net toen de duikers in het water lagen, en te dichtbij kwamen....vlogen onze ganzen weg....het park uit. En we weten niet waar ze zijn. :')

Dus..... mijn burgermelding zette half Wilrijk/Antwerpen aan het werk, helaas wel voor niks :+

Ik ga vanavond nog wel een keer kijken of de ganzen nog terug durven te komen. En anders morgenvroeg nog een keertje. Ik heb in elk geval nog voer genoeg. En misschien dat ik dit keer dan wel gewoon die gans durf te grijpen en dan maar bel naar de politie ofzo, of ze vervoer naar de opvang kunnen regelen :P
Wat een verhaaaaaal O+
pi_188801964
En

Sorry sorry sorry..... ik had helemaalig niet opgelet.

Was helemaal in de ban van leuke honTjes.
En de lion king.
pi_188802011
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:15 schreef minilot het volgende:
Enig idee hoe het komt, @:Lonaa? :*
Misschien ontwenningsverschijnselen van de antidepressiva? Of vanuit mijn rug/nek, maar daarvoor zit het eigenlijk te veel aan de voorkant.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188802059
Wat een verhaal Candaas. Hopelijk krijg je het beestje straks te pakken zodat die geholpen kan worden.

Mak an @Lonaa. En nieuw hont kan ook best spannend zijn, je bent daar nu veel mee bezig.
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 16:18:44 #15
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188802149
quote:
Zit er wel vlees in soberzo? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188802156
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zit er wel vlees in soberzo? :?
Kip lijkt me
We have far more in common than that which devides us..
pi_188802199
Heftig stuk:
https://www.volkskrant.nl(...)oeilijk-is~bc96536a/

Wel wat herkenbare dingen, maar gelukkig absoluut niet zo heftig. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188802215
Ha! 10 uit 10 goed!
Ik ben briljant en alwetend :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188802354
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:21 schreef Lonaa het volgende:
Heftig stuk:
https://www.volkskrant.nl(...)oeilijk-is~bc96536a/

Wel wat herkenbare dingen, maar gelukkig absoluut niet zo heftig. :{
Dit lijkt mij een erge instinkerd.
Quote :”met zo'n Buienradar voor je eigen buien zou je kunnen voorkomen dat je stopt met stoppen, omdat je je ontwenningsverschijnselen onterecht aanziet voor oude depressieklachten.”..

Hoe vergaat het jou? HonT helpt vast.
Doe je het op eigen houtje?

Verder weinig gefikst vandaag: wasje, opruimen voor de hulp morgen 😜, courgette recept bestudeerd,
gelezen. Vanavond collectant en bus tellen. w/
pi_188802380
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:33 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dit lijkt mij een erge instinkerd.
Quote :”met zo'n Buienradar voor je eigen buien zou je kunnen voorkomen dat je stopt met stoppen, omdat je je ontwenningsverschijnselen onterecht aanziet voor oude depressieklachten.”..

Hoe vergaat het jou? HonT helpt vast.
Doe je het op eigen houtje?
Ik slikte voor mijn gevoel al een jaar of 2 langer omdat ik bang was voor terugval. Nu toch aangedurfd. Studie-druk is er wat af, weinig echte plannen voor de komende maanden.
Sterkheidsbaas van alles.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 16:36:16 #21
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188802400
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:33 schreef AnneX het volgende:
zou je kunnen voorkomen dat je stopt met stoppen,
Wait, whut? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188802429
Geslaagd in Hoofddorp.
Lekkere grote ramesmaaltijd van toko Pandora gehaald en bij de WE is het mij gelukt om 2 leuke poloshirts te scoren.
B. heeft een nieuwe broek en een leuke blouse bij C&A gevonden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188802452
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wait, whut? :?
Lees de context in VK artikel daarboven...?

Nieuw kleren *O*
Toch geen zwarte broek, Bloes? B-)
pi_188802623
Hier ook fijn geshopt.. ik was al eventjes aan het wachten tot de wandelschoenen bij de anwb in de aanbieding zouden zijn.

Had nu goedkope wandelschoenen waar ik op langere afstanden echt bizar zere voeten kreeg.
Alsof iemand 6duimers door mn voeten sloeg van onderaf... en doorlopen deed onwijs pijn... maar stil staan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar loop ik daar net....
opheffingsuitverkoop.

Was ik toch NOG goedkoper uit dan gepland.
Nette stevige stappers nu voor 45¤ ipv 139.
Straks maar eens een stukje lopen om ze even buiten de winkel te testen met echte sokken.
pi_188802643
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:40 schreef AnneX het volgende:

Nieuw kleren *O*
Toch geen zwarte broek, Bloes? B-)
Zwarte broek (maat kleiner *) ) haha maar wel een kleurige knalrode geblokte bluezz erop *O* (ook een maatje kleiner *) )
pi_188802658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier ook fijn geshopt.. ik was al eventjes aan het wachten tot de wandelschoenen bij de anwb in de aanbieding zouden zijn.

Had nu goedkope wandelschoenen waar ik op langere afstanden echt bizar zere voeten kreeg.
Alsof iemand 6duimers door mn voeten sloeg van onderaf... en doorlopen deed onwijs pijn... maar stil staan nog veel meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar loop ik daar net....
opheffingsuitverkoop.

Was ik toch NOG goedkoper uit dan gepland.
Nette stevige stappers nu voor 45¤ ipv 139.
Straks maar eens een stukje lopen om ze even buiten de winkel te testen met echte sokken.
Dat is ff leuk shoppen! *O*
pi_188802669
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:22 schreef sigme het volgende:
Ha! 10 uit 10 goed!
Ik ben briljant en alwetend :D
Zaten daar ook gokjes bij 8-)
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 16:56:18 #28
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188802731
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:51 schreef Uhmmpie het volgende:

Maar loop ik daar net....
opheffingsuitverkoop.
Alleen wel jammer dat het dus meteen de laatste keer is....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188802757
Ik had een van hot-naar-her-dagje. Zo even haren verven en dan pootjes omhoog op de bank O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188802835
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Alleen wel jammer dat het dus meteen de laatste keer is....
Mja ik had stiekem liever dat ze er bleven zitten (en had gerekend op 80-90¤ in de aanbieding.. en had geen haast ook)
Ondanks dat anwb niet het goedkoopst is.. hebben ze wel goede spullen.
Nu zal ik er de stad voor in moeten..

Merk dat het winkelcentrum hier langzaam maar zeker winkel voor winkel failliet gaat danwel opgeheven word.
Alleen waar je kunt eten loopt echt goed...
En natuurlijk de budgetwinkels.. maarja dat winkelt ook niet echt super.

Heel blij met mn schoenen... maar verder vind ik het wel echt zonde.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 17:11:26 #31
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188803002
ja dat zie ik in Eindhoven ook gebeuren ja. Hier zie ik het niet zo omdat ik hier nooit in de stad ben :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188803190
Wij shoppen ook maar heel weinig 'buiten IRL'. Daar stonden ook aantal winkels leeg zagen we.
Ik heb in winkels nooit het overzicht, weet niet wat me staat, soms ook niet wat ik precies wil.
Maar toch iets gevonden nu, eigenlijk op weg naar de uitgang pas, daar lag iets leuks op stapeltjes en dat was duidelijker dan al die kleding op rekken, was al bijna in staat om weer weg te gaan en online te shoppen.
Ook in de laatste winkel iets naar g's smaak gevonden. Zo lastig altijd dat shoppen voor ons in fysieke winkels..
Voorlopig weer klaar mee!

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 05-09-2019 17:50:23 ]
pi_188803370
Zo, ben ook weer thuis :O Niet echt bijgelezen, maar @Bluezz misschien keer zo'n kleurenconsulente vragen, of (online) shoppingadviseur? Kan helpen om wat basis ideeën te hebben :)
Nu net als Lonaa-met-epische-hont met de pootjes omhoog. Straks lekker badderen, bijna weekend O+
pi_188803502
Ik ben ook geen kleding-winkel-shopper. Net als Bluezz ook vaak geen overzicht ofzo en vind de verkopers in 90% van de gevallen schijt irritant.

Nu heb ik vorig jaar the outfittery geprobeerd. Dat beviel wel goed, dus binnenkort weer eens een box laten komen.
pi_188803612
Ja, zoiets lijkt me ideaal als het noet je ding is. Ik geloof dat Zalando ook zo'n optie biedt, zullen er nog wel meer zijn :)
pi_188803651
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:50 schreef Holyme het volgende:
Ja, zoiets lijkt me ideaal als het noet je ding is. Ik geloof dat Zalando ook zo'n optie biedt, zullen er nog wel meer zijn :)
Ja, Zalon. :Y Werkt prima. Je kan voorkeuren aangeven en alles. Of het volledig een verrassing laten zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188803692
Klopt. Bij outfittery krijg je 2 dagen voor verzenden de inhoud van je box via de mail. Als er dan wat in zit wat je niets vindt, kan je dat van te voren al aangeven. Dan zoeken ze iets anders.
pi_188803708
_O- ganzenvangverhaal. Dat blijft uitdagend met gevleugelde vriendjes :D Mis soms wel een dierenambu hier. Maar over die regenbuien gesproken... Vanochtend na weer een enorme plensbui zag ik een wagen met mannen druk bezig met uitschuifbare slangen om de bloembakken die hoger in lantaarnpalen hangen... water te geven. Dusssss. Liep er ook direct doorheen, die bakken waren al doorweekt. Only in Belgium :')
pi_188803747
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt. Bij outfittery krijg je 2 dagen voor verzenden de inhoud van je box via de mail. Als er dan wat in zit wat je niets vindt, kan je dat van te voren al aangeven. Dan zoeken ze iets anders.
Oh dat is wel handig! Ik heb geen probleem met shoppen :7 Wat ik wel doe is in de sale allerlei dingen proberen die ik normaliter niet snel zou proberen. Dan kun je nog eens wat nieuws ontdekken, en als je het dan alsnog niet vaak draagt, heb je iig niet de volle mep betaald.
pi_188803796
Het laatste kledingstuk dat ik voor mezelf heb gekocht was.. een pyjamabroek in januari 2018! :D :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_188803865
Hm hier niet een enorm standaardfiguur.
Te dik en te lang kennelijk.

Passen broeken in de breedte... dan ben je kennelijk al gauw zo’n 10-20cm korter dan ik.

Dus ik pas toch graag even voor ik koop :)

Shirtjes en schoenen kopen ik makkelijker online :)
Maar broeken... echt in de winkel.
pi_188804007
Ik heb sowieso een moeilijk figuur. Met mijn verhoudingen kun je weinig goede broeken kopen. Dikke kont + smalle taille = lastig. En dan nog dikke jetsers ook. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 18:16:46 #43
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188804047
een broek die om jetsers heen moet kan lastig worden dan ja. Ik zou zeggen, probeer eens een kampeerwinkel :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188804050
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb sowieso een moeilijk figuur. Met mijn verhoudingen kun je weinig goede broeken kopen. Dikke kont + smalle taille = lastig. En dan nog dikke jetsers ook. :')
Dat wordt dus ook real life shoppen.

En een zeker type man van je afslaan :)
pi_188804136
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:35 schreef Holyme het volgende:
Zo, ben ook weer thuis :O Niet echt bijgelezen, maar @:Bluezz misschien keer zo'n kleurenconsulente vragen, of (online) shoppingadviseur? Kan helpen om wat basis ideeën te hebben :)
Nu net als Lonaa-met-epische-hont met de pootjes omhoog. Straks lekker badderen, bijna weekend O+
Ik heb een paar adviseurs op t werk :D en een vriendin die op mijn vraag over kleur of kleedje wel eens tips geeft. Blijft over dat ik meestal vrij basic gekleed ga omdat ik me daar t fijnst bij voel. En ik wil zoveel mogelijk kleren kunnen combineren omdat ik niet echt heel veel kleren heb/wil hebben.
pi_188804146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben ook geen kleding-winkel-shopper. Net als Bluezz ook vaak geen overzicht ofzo en vind de verkopers in 90% van de gevallen schijt irritant.

Nu heb ik vorig jaar the outfittery geprobeerd. Dat beviel wel goed, dus binnenkort weer eens een box laten komen.
Outfittery? /googelt
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 18:30:23 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188804221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
en vind de verkopers in 90% van de gevallen schijt irritant.

Dan moet je niet naar winkels gaan waar van die jonge gasten werken
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 september 2019 @ 18:31:52 #48
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188804244
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan moet je niet naar winkels gaan waar van die jonge gasten werken
De bejaarden sterven uit.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 18:36:10 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188804311
quote:
6s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De bejaarden sterven uit.
Dat is altijd al zo geweest, maar er blijft aanwas :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 september 2019 @ 18:40:28 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188804370
Nieuwe kast is er. Zo moet het worden als het aquarium weg is.



Zo is het nu:

  donderdag 5 september 2019 @ 18:44:25 #51
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188804430
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is altijd al zo geweest, maar er blijft aanwas :+
Maar die zijn nu jong, en daar moet je niet heen.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 18:45:51 #52
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188804449
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is altijd al zo geweest, maar er blijft aanwas :+
De mens is onverdelgbaar :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 18:46:35 #53
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188804457
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:40 schreef Kreator het volgende:
Nieuwe kast is er. Zo moet het worden als het aquarium weg is.

[ afbeelding ]

Zo is het nu:

[ afbeelding ]
Nu heb je ook nog ruimte zat :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188804509
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

De mens is onverdelgbaar :o
Ondanks al onze inspanningen ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188804516
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:40 schreef Kreator het volgende:
Nieuwe kast is er. Zo moet het worden als het aquarium weg is.

[ afbeelding ]

Zo is het nu:

[ afbeelding ]
Waar gaan je visjes heen ? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188804566
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:40 schreef Kreator het volgende:
Nieuwe kast is er. Zo moet het worden als het aquarium weg is.

[ afbeelding ]

Zo is het nu:

[ afbeelding ]
Mooi! Stoere kast :)
pi_188804582
Hippe kast Krea ^O^
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 september 2019 @ 18:57:10 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188804603
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waar gaan je visjes heen ? :o
Achter hun vriendjes aan naar de hemel.
pi_188804629
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Achter hun vriendjes aan naar de hemel.
:'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188804639
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Outfittery? /googelt
www.outfittery.nl :+ alleen voor heren :7

Zalon is wel voor dames https://www.zalon.nl
pi_188804654
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan moet je niet naar winkels gaan waar van die jonge gasten werken
Ook daar heb ik 't zelfde gevoel in een kleding winkel :7

je klinkt zelf nu wel als een enorme opa hoor Ludolf :+ 'jonge gasten'. Je komt zelf ook net kijken :7
pi_188804683
Echt een leuke kast!

Net heel veel boodschappen gedaan, wat een gesjouw. @Aure, heb al flink wat glaszegels binnen. Zal ik wachten tot een kaart vol is?

Wist niet wat ik moest eten, wel dat het lekker en makkelijk moest zijn. En toen zag ik pannenkoeken met spek bij de AH en volgens mij waren die goedgekeurd door Krea. Die staan voor zo op het menu.

Oh en ik had de hulp gevraagd 2 ramen de doen (da’s net even teveel voor m’n polsen) en dan zou ik de anderen doen dit weekend. Heeft ze ze toch allemaal gedaan zelfs op het kleine balkon aan de buitenkant *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 5 september 2019 @ 19:07:23 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188804765
quote:
Wat is het? :@
Lamacun of döner ofzo?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 5 september 2019 @ 19:08:25 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188804785
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:40 schreef Kreator het volgende:
Nieuwe kast is er. Zo moet het worden als het aquarium weg is.

[ afbeelding ]

Zo is het nu:

[ afbeelding ]
Ik vind het net een steiger in opstelling 2 (na vertrek aquarium) :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188804802
Kijk, dit was de broek die ik dit weekend heb gemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n vader bleek nog textielverf te hebben liggen van 20 jaar geleden. Een broek uit een oud hoeslaken is niet zoveel waard en wel heel saai wit, dus ik besloot vandaag om de broek te verven. Ik heb ooit eens van die batikachtige cirkels gemaakt in kleding door er elastiekjes omheen te doen, dus dat heb ik weer gedaan.

Het was tweecomponentenverf: een cupje met het pigmenthoudende gedeelte en een zakje met het fixeermiddel. In de gebruiksaanwijzing stond dat ik het cupje met een blikopener kon openen. Er zat poeder in het cupje! :o ;( en toen had ik mijn halve keuken plus mezelf geel geverfd :'( :X

Ik dacht dat het wel makkelijk zou worden: broek in de gootsteen, verf, water, fixeerspul erbij, even roeren, uurtje laten staan. Het kwam neer op broek verven, even roeren, uurtje keuken poetsen tot alle gele zooi overal uit was. De kleren die ik aan had zijn gelukkig wel schoon geworden, want ik had alleen het kleurgedeelte gemorst en niet het fixeerspul *O*

En nu ziet de broek er zo uit (hangt te drogen, vandaar de kreukels):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beetje een terug-naar-de-70s-gevoel erbij nu. Lekker wijde broek, hippiekleurtje O+
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 19:10:03 #66
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188804808
Zow. Begin mei 2 weken naar Rhodos :Y De groeten ermee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 5 september 2019 @ 19:11:04 #67
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188804830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:09 schreef Tele6 het volgende:
Kijk, dit was de broek die ik dit weekend heb gemaakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n vader bleek nog textielverf te hebben liggen van 20 jaar geleden. Een broek uit een oud hoeslaken is niet zoveel waard en wel heel saai wit, dus ik besloot vandaag om de broek te verven. Ik heb ooit eens van die batikachtige cirkels gemaakt in kleding door er elastiekjes omheen te doen, dus dat heb ik weer gedaan.

Het was tweecomponentenverf: een cupje met het pigmenthoudende gedeelte en een zakje met het fixeermiddel. In de gebruiksaanwijzing stond dat ik het cupje met een blikopener kon openen. Er zat poeder in het cupje! :o ;( en toen had ik mijn halve keuken plus mezelf geel geverfd :'( :X

Ik dacht dat het wel makkelijk zou worden: broek in de gootsteen, verf, water, fixeerspul erbij, even roeren, uurtje laten staan. Het kwam neer op broek verven, even roeren, uurtje keuken poetsen tot alle gele zooi overal uit was. De kleren die ik aan had zijn gelukkig wel schoon geworden, want ik had alleen het kleurgedeelte gemorst en niet het fixeerspul *O*

En nu ziet de broek er zo uit (hangt te drogen, vandaar de kreukels):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beetje een terug-naar-de-70s-gevoel erbij nu. Lekker wijde broek, hippiekleurtje O+
Tof project!! *O*

Ik heb nog een oefenjurkje van oud laken. Beetje jammer dat ik inderdaad oefening nodig had. -O-
pi_188804903
Gaaf Tele!


Hier vandaag ook weer geknutseld :D de rok is klaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 september 2019 @ 19:16:05 #69
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188804908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Gaaf Tele!


Hier vandaag ook weer geknutseld :D de rok is klaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glitter O+
pi_188804967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:16 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Glitter O+
Ja O+
Naaimachine vond het minder leuk, 6 naalden zijn gesneuveld.
pi_188804971
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Gaaf Tele!

Hier vandaag ook weer geknutseld :D de rok is klaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw O+
Was het uiteindelijk nog erg moeilijk om de paillettenstof te verwerken?
Oh hehe, tegelijk. Arme naaimachine ;(
pi_188804981
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wauw O+
Was het uiteindelijk nog erg moeilijk om de paillettenstof te verwerken?
Oh hehe, tegelijk. Arme naaimachine ;(
:Y
Vooral op stukken waar het stof dubbel is.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 19:20:20 #73
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188804988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wauw O+
Was het uiteindelijk nog erg moeilijk om de paillettenstof te verwerken?
Oh hehe, tegelijk. Arme naaimachine ;(
Zal het ook lekker doen in de wasmachine denk ik :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188804996
Wat een creativiteit hier _O_

Arme Tele, arme keuken :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188805020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zal het ook lekker doen in de wasmachine denk ik :')
Dat moet je niet doen nee :D
pi_188805038
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat moet je niet doen nee :D
Elk pailletje apart afwassen toch? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188805053
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Elk pailletje apart afwassen toch? :+
:D zeker
pi_188805064
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Echt een leuke kast!

Net heel veel boodschappen gedaan, wat een gesjouw. @:Aure, heb al flink wat glaszegels binnen. Zal ik wachten tot een kaart vol is?

Wist niet wat ik moest eten, wel dat het lekker en makkelijk moest zijn. En toen zag ik pannenkoeken met spek bij de AH en volgens mij waren die goedgekeurd door Krea. Die staan voor zo op het menu.

Oh en ik had de hulp gevraagd 2 ramen de doen (da’s net even teveel voor m’n polsen) en dan zou ik de anderen doen dit weekend. Heeft ze ze toch allemaal gedaan zelfs op het kleine balkon aan de buitenkant *O* *O* *O*
Lief! Je mag nog langer wachten hoor, als ze niet in de weg liggen :P
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 19:25:38 #79
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188805074
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Elk pailletje apart afwassen toch? :+
Met een sopje en een kwast gaat dat prima. Iedere vaatwasser is dan meteen naar de ratsmodee :{w :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188805079
Leuk broek Tele, kleur is ook leuk geworden, maar wat een ellende, dat poetsen.

Gaaf ook Sarabi, die rok.volgens mij las ik laatst ergens iets over het verwerken van pailletten op de naaimachine, weet alleen niet meer of het een speciale naald was of een speciaal voetje
We have far more in common than that which devides us..
pi_188805086
Erg toffe kast Krea!
pi_188805097
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk broek Tele, kleur is ook leuk geworden, maar wat een ellende, dat poetsen.

Gaaf ook Sarabi, die rok.volgens mij las ik laatst ergens iets over het verwerken van pailletten op de naaimachine, weet alleen niet meer of het een speciale naald was of een speciaal voetje
Ik dacht speciale naalden.....maar eigenwijs he :D
pi_188805162
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Met een sopje en een kwast gaat dat prima. Iedere vaatwasser is dan meteen naar de ratsmodee :{w :+
Ziehier de enige reden waarom mijn kledingkast geen pailletten bevat *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 19:36:40 #84
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188805248
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ziehier de enige reden waarom mijn kledingkast geen pailletten bevat *O*
Dus nou moet ik of pailetten of een vaatwasser :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 september 2019 @ 19:39:48 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188805302
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat is het? :@
Lamacun of döner ofzo?
Lamacun idd :Y

Overigens werd het hier gewoon een pastaatje met prei, rode ui en een puntpaprika in een blik tomatenblokjes. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188805492
Okay Yama dus!

Mijn vriend was een jaar of 3 geleden eens geweest en sindsdien zeggen we steeds laten we eens samen gaan, maar het kwam er nooit van. Nu dus wel, meteen Yama nieuwe stijl. De zaak is gerenoveerd en je zit nu met max 16 personen aan een lange bar, terwijl je naar Yama's kookkunsten kunt kijken.

Impressie hieronder, ik heb niet van alles een foto gemaakt.

Menu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de bar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnomnoms:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was echt heerlijk! Er hing ook een prettige sfeer. Yama kwam af en toe iets vragen of vertellen en de gastvrouw nam ook de tijd om iets te vertellen over de gerechten en bijpassende sake.

Ik kan niet echt zeggen wat mijn favoriet was. Ik vond de sushi heerlijk, precies de juiste hoeveelheid wasabi erin, als een soort smaakexplosie in je mond in combinatie met de boterzachte vis. Maar ook de gegrilde aubergine met eend was om je vingers bij af te likken. En de shabu shabu was zowel leuk als enorm smaakvol. Ik ben sowieso een sucker voor dat soort dingen, waarbij je je eten zelf nog een beetje moet 'bereiden'. Er zat ook een beetje yuzukoshō bij en man, wat is dat spul lekker erbij :9

Bijpassende sake dus bij elk gerecht en dat was een goede keuze, maar meer kan ik er niet meer over vertellen :') Aan het eind nog een genmai-cha thee genomen :9 een van mijn favoriete theeën.

Al met al, leuke avond. 300 euro lichter. Maar het was het waard :9
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 19:54:18 #87
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188805538
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:51 schreef Aure het volgende:
Al met al, leuke avond. 300 euro lichter. Maar het was het waard :9
Dat is wel heel veel geld :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188805547
Wat een kunstwerkjes op bord
We have far more in common than that which devides us..
pi_188805563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is wel heel veel geld :X
Joah 98 euro per menu en de saké pairing was 6 euro per glas. En dan nog de thee en een fles water :P
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 19:57:49 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188805592
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:56 schreef Aure het volgende:

[..]

Joah 98 euro per menu en de saké pairing was 6 euro per glas. En dan nog de thee en een fles water :P
oh met 2 man, okee. Dan word het al iets minder overdreven :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188805731
Ik heb maaltijden bij Yama gehad die ik het dubbele bedrag nog wel waar voor je geld had gevonden O+ Zo freakin' lekker alles en die waanzinnig fijne sfeer _O_
Dank voor verslag, Aure! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 5 september 2019 @ 20:06:18 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188805743
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:39 schreef borisz het volgende:

[..]

Lamacun idd :Y

Overigens werd het hier gewoon een pastaatje met prei, rode ui en een puntpaprika in een blik tomatenblokjes. :+.
Thanks! ^O^

En prima toch?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 20:10:47 #93
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188805810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:05 schreef minilot het volgende:
Ik heb maaltijden bij Yama gehad die ik het dubbele bedrag nog wel waar voor je geld had gevonden O+ Zo freakin' lekker alles en die waanzinnig fijne sfeer _O_
Dank voor verslag, Aure! ^O^
Maar het zag er nog steeds niet uit als "zo heb je wel genoeg gegeten" :{

Kan best zo lekker als wat zijn, maar als je na afloop nog even de Mac in moet voor de vulling gaat er toch wat mis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188805919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maar het zag er nog steeds niet uit als "zo heb je wel genoeg gegeten" :{

Kan best zo lekker als wat zijn, maar als je na afloop nog even de Mac in moet voor de vulling gaat er toch wat mis.
Dit eet je niet als maagvulling maar als tongstreling.
Maar wat ik van Yama gehoord heb krijg je, tenzij enorm grote eter, echt wel genoeg
We have far more in common than that which devides us..
pi_188805922
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maar het zag er nog steeds niet uit als "zo heb je wel genoeg gegeten" :{

Kan best zo lekker als wat zijn, maar als je na afloop nog even de Mac in moet voor de vulling gaat er toch wat mis.
Ik zat gewoon goed vol! Niet overvol, maar ik had ook zeer zeker geen honger meer :P prima dus :D
pi_188805937
En ik zit niet heel snel vol :P
pi_188805955
Lekker bezig @Sarabi en @Tele ^O^
En Aure wat heb je lekker gegeten :9 Ik vond het toen ook al zo heerlijk daar!
Kast van Krea vind ik leuk en doei visjes.. (ik hou niet van Aquaria in huis).. gaat die andere kast daarnaast ook weg?
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 20:22:45 #98
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188805987
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:18 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik zat gewoon goed vol! Niet overvol, maar ik had ook zeer zeker geen honger meer :P prima dus :D
Okee gelukkig maar dan :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188805990
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:09 schreef Tele6 het volgende:


En nu ziet de broek er zo uit (hangt te drogen, vandaar de kreukels):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beetje een terug-naar-de-70s-gevoel erbij nu. Lekker wijde broek, hippiekleurtje O+
Target practice!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188806033
Oh wow, dat ziet er heerlijk uit! Die gaat op het wensenlijstje. En ik merk zelf met zo lang tafelen dat ik anders vol raak ofzo, je maag krijgt echt wel ruimmm de kans om aan te geven dat je vol zit. (En dan denk je klaar te zijn en niks past er nog bij en komt er nog allerlei lekkers bij de koffie :9)

Sarabi en Tele6, wat creatief allebei! Tele, zelfs met zakken?
pi_188806076
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:59 schreef FranticDJ het volgende:

www.outfittery.nl :+ alleen voor heren :7

Zalon is wel voor dames https://www.zalon.nl
Ja ik zag het... en ik heb nu geen zin om 15 euro af te tikken voor advies :D
pi_188806111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja ik zag het... en ik heb nu geen zin om 15 euro af te tikken voor advies :D
Het eerste advies is gratis. Heb gelijk wat besteld, ben benieuwd!
pi_188806245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:51 schreef Aure het volgende:
Okay Yama dus!

Mijn vriend was een jaar of 3 geleden eens geweest en sindsdien zeggen we steeds laten we eens samen gaan, maar het kwam er nooit van. Nu dus wel, meteen Yama nieuwe stijl. De zaak is gerenoveerd en je zit nu met max 16 personen aan een lange bar, terwijl je naar Yama's kookkunsten kunt kijken.

Impressie hieronder, ik heb niet van alles een foto gemaakt.

Menu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de bar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnomnoms:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was echt heerlijk! Er hing ook een prettige sfeer. Yama kwam af en toe iets vragen of vertellen en de gastvrouw nam ook de tijd om iets te vertellen over de gerechten en bijpassende sake.

Ik kan niet echt zeggen wat mijn favoriet was. Ik vond de sushi heerlijk, precies de juiste hoeveelheid wasabi erin, als een soort smaakexplosie in je mond in combinatie met de boterzachte vis. Maar ook de gegrilde aubergine met eend was om je vingers bij af te likken. En de shabu shabu was zowel leuk als enorm smaakvol. Ik ben sowieso een sucker voor dat soort dingen, waarbij je je eten zelf nog een beetje moet 'bereiden'. Er zat ook een beetje yuzukoshō bij en man, wat is dat spul lekker erbij :9

Bijpassende sake dus bij elk gerecht en dat was een goede keuze, maar meer kan ik er niet meer over vertellen :') Aan het eind nog een genmai-cha thee genomen :9 een van mijn favoriete theeën.

Al met al, leuke avond. 300 euro lichter. Maar het was het waard :9
Onomnomnomnomnom :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 20:49:01 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188806276
hey een voucher in de mail voor 10 euro korting op een internationale treinreis :o

Ome krullie zit in Hannover komend weekend :W hotel met zwembadjen *) alles
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188806336
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hey een voucher in de mail voor 10 euro korting op een internationale treinreis :o

Ome krullie zit in Hannover komend weekend :W hotel met zwembadjen *) alles
Heb jij specifieke sites waar je al je tripjes boekt, of gewoon Ome Google en sites als Booking, vakantiediscounter? Wil ook eens wat vaker (alleen) op pad :)
pi_188806342
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het eerste advies is gratis. Heb gelijk wat besteld, ben benieuwd!
Tof, benieuwd of het bij je past!
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 21:02:15 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188806417
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:55 schreef Holyme het volgende:

[..]

Heb jij specifieke sites waar je al je tripjes boekt, of gewoon Ome Google en sites als Booking, vakantiediscounter? Wil ook eens wat vaker (alleen) op pad :)
Net hoe het uitkomt. Nou treinticket via NS internationaal, hotel eigenlijk altijd via booking, en zonvakanties met vakantiediscounter. Specials zoek ik zelf wel bij elkaar. Tix, expedia enzovoort
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 21:08:56 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188806480
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hey een voucher in de mail voor 10 euro korting op een internationale treinreis :o

Ome krullie zit in Hannover komend weekend :W hotel met zwembadjen *) alles
Lekker.
Qua stad is Hannover toch best kut, dacht ik ooit uit jouw toetsenbord te hebben gelezen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 5 september 2019 @ 21:14:16 #109
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188806545
Zou goed kunnen. Ben nu aan het kijken :') Boottocht is al volgeboekt, kabelbaan hebben ze niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188806809
Hallo! Het was gezellig met mijn schoonmoeder. We gaan ook niet vaak samen op stap. 5 Jaar geleden een keer samen naar Ikea en dat was het wel geloof ik.

De film, tja. Ik vind het zo enorm belachelijk dat 'echte' dieren zichtbaar praten dat ik me daar pas na een uur overheen kon zetten. We zaten met zijn vieren in de zaal. We zijn lekker illegaal op de luxe plaatsen gaan zitten. Geinige bios wel dat Kinepolis in Dordt.
Ik ben wel de hele film vrij obsessief bezig geweest met het complete gebrek aan balzakken in de film. Ontzettend storend dat levensechte animatie scrotumloos is.

Toffe broek Tele. Goed ganzenverhaal Candaasje. Goede kast Krea. Dat was het geloof ik.
Spoilers!
pi_188806961
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Het was gezellig met mijn schoonmoeder. We gaan ook niet vaak samen op stap. 5 Jaar geleden een keer samen naar Ikea en dat was het wel geloof ik.

De film, tja. Ik vind het zo enorm belachelijk dat 'echte' dieren zichtbaar praten dat ik me daar pas na een uur overheen kon zetten. We zaten met zijn vieren in de zaal. We zijn lekker illegaal op de luxe plaatsen gaan zitten. Geinige bios wel dat Kinepolis in Dordt.
Ik ben wel de hele film vrij obsessief bezig geweest met het complete gebrek aan balzakken in de film. Ontzettend storend dat levensechte animatie scrotumloos is.

Toffe broek Tele. Goed ganzenverhaal Candaasje. Goede kast Krea. Dat was het geloof ik.
Bedankt voor deze review. Levert me uren extra tijd op die ik écht beter kan besteden. Want nu weet ik tenminste dat de film zou voldoen aan mijn verwachtingen als ik zou gaan.
Levensecht getekende pratende beesten... ik kan er niet mee omgaan :N

Leuk dat het gezellig was met je schoonmoeder!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188807036
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bedankt voor deze review. Levert me uren extra tijd op die ik écht beter kan besteden. Want nu weet ik tenminste dat de film zou voldoen aan mijn verwachtingen als ik zou gaan.
Levensecht getekende pratende beesten... ik kan er niet mee omgaan :N

Leuk dat het gezellig was met je schoonmoeder!
Het was mooi gedaan hoor, absoluut bijzonder. Maar pratende beesten kan je wel of niet handelen denk ik.

Timon en Pumbaa hadden wel enkele briljante woordgrappen trouwens. Zij waren sowieso geweldig.
Spoilers!
  donderdag 5 september 2019 @ 21:53:26 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_188807051
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Het was gezellig met mijn schoonmoeder. We gaan ook niet vaak samen op stap. 5 Jaar geleden een keer samen naar Ikea en dat was het wel geloof ik.

De film, tja. Ik vind het zo enorm belachelijk dat 'echte' dieren zichtbaar praten dat ik me daar pas na een uur overheen kon zetten. We zaten met zijn vieren in de zaal. We zijn lekker illegaal op de luxe plaatsen gaan zitten. Geinige bios wel dat Kinepolis in Dordt.
Ik ben wel de hele film vrij obsessief bezig geweest met het complete gebrek aan balzakken in de film. Ontzettend storend dat levensechte animatie scrotumloos is.

Toffe broek Tele. Goed ganzenverhaal Candaasje. Goede kast Krea. Dat was het geloof ik.
Het was dus geen kloten film.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188807076
Ik vond het prachtig gemaakt, maar de eerste vond ik veel indrukwekkender toen, dan deze nu.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188807139
quote:
3s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:53 schreef z80 het volgende:

[..]

Het was dus geen kloten film.
:D

Ik zag in eerste instantie niet wat er niet klopte maar toen ik het eenmaal doorhad bleef ik er toch naar zoeken.
Spoilers!
pi_188807191
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik zag in eerste instantie niet wat er niet klopte maar toen ik het eenmaal doorhad bleef ik er toch naar zoeken.
:D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188807213
:D arme gecastreerde leeuwen/zwijnen/etc.
(Doet me trouwens denken aan mijn anatomieprof...maar dat heb ik denk ik al eens verteld..... :? /dement ?)
Hebben ze overigens ook niet veel minder expressie? Mimiek enzo?


@Tele: Oh dat verven van textiel met elastiekjes heb ik lang geleden ook nog wel gedaan!
Maar ik kan dan weer geen broeken (met zakken :o :o ) naaien.

Toffe kast Krea! O+
Wel triest van de visjes ;( Niemand die ze wil overnemen van je?
pi_188807221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:07 schreef Candaasje het volgende:

Wel triest van de visjes ;( Niemand die ze wil overnemen van je?
Mijn kat wel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188807256
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn kat wel. :Y
Wat zijn jullie allemaal moordzuchtig ;(
pi_188807269
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat zijn jullie allemaal moordzuchtig ;(
Ik niet.
Mijn kat wel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 22:19:47 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188807343
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:55 schreef Holyme het volgende:

[..]

Heb jij specifieke sites waar je al je tripjes boekt, of gewoon Ome Google en sites als Booking, vakantiediscounter? Wil ook eens wat vaker (alleen) op pad :)
Ligt ook waar je naartoe wilt natuurlijk. Kort naar een standaard bestemming kun je makkelijk zelf regelen.

Op de site van een reisbureau kijken kan opzich ook geen kwaad, soms is dat nog goedkoper ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188807367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:07 schreef Candaasje het volgende:
:D arme gecastreerde leeuwen/zwijnen/etc.
(Doet me trouwens denken aan mijn anatomieprof...maar dat heb ik denk ik al eens verteld..... :? /dement ?)
Hebben ze overigens ook niet veel minder expressie? Mimiek enzo?
De dieren hebben gelukkig vrij weinig expressie. Er wordt wel gegromd maar verder moeten ze het voornamelijk van de oogopslag hebben. Daar was zeker goed over nagedacht. Godzijdank werd er niet gegrimasd uit vreugde.
Spoilers!
  donderdag 5 september 2019 @ 22:22:41 #123
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188807389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 19:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja O+
Naaimachine vond het minder leuk, 6 naalden zijn gesneuveld.
Zes!! :o
pi_188807439
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De dieren hebben gelukkig vrij weinig expressie. Er wordt wel gegromd maar verder moeten ze het voornamelijk van de oogopslag hebben. Daar was zeker goed over nagedacht. Godzijdank werd er niet gegrimasd uit vreugde.
Ja, enerzijds dus wel goed dat ze dat niet gedaan hebben. Anderzijds, dan mis je wel veel van het gevoel dat in de eerste film is gelegd, denk ik zo?

Afijn, welterusten allen! :W
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 22:25:33 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188807441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou goed kunnen. Ben nu aan het kijken :') Boottocht is al volgeboekt, kabelbaan hebben ze niet.
Ach ja, een weekendje overleef je ook wel. En je kunt zo in de Pimpel* stappen en een paar flessen bier later ben je er.


*IC140, oftewel Amsterdam-Berlin bv. Aan boord is een BordBistro waar je halve liters kunt klappen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 5 september 2019 @ 22:27:49 #126
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188807473
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, een weekendje overleef je ook wel. En je kunt zo in de Pimpel* stappen en een paar flessen bier later ben je er.


*IC140, oftewel Amsterdam-Berlin bv. Aan boord is een BordBistro waar je halve liters kunt klappen.
Ja, daar heb ik ook goede ervaringen mee. O+
  donderdag 5 september 2019 @ 22:29:45 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188807492
AnneX O+ Wat een wonderschoon en mooi bericht! Ze zei: kijk! Wat heb jij een ontzettende lieve collega :D
Ik heb het maar zo gelaten... Collega AnneX :D :*

Mooi hoor Sarabi, knap gemaakt ook
Kaatje, lief jurkje!
Lekker retro Tele! Dat verven deden wij vroeger ook, met elastiekjes her en der opgeknoopt in de t=shirt

Ik wil wat Aure heeft gegeten!! Nu nog een slachtoffer vinden, mijn kerel krijg je niet aan zulks voer :')

Wat heb jij een mooie ruimte Krea!

Spuit 111.. we hebben een G, top! Leuk man

Candaasje, praat jij net zoveel als wat jij typt? Denk het wel :D Zo lief!

Lonaa, hoe is je haar geworden? (toffe hond wel)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188807538
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
AnneX O+ Wat een wonderschoon en mooi bericht! Ze zei: kijk! Wat heb jij een ontzettende lieve collega :D
Ik heb het maar zo gelaten... Collega AnneX :D :*

Mooi hoor Sarabi, knap gemaakt ook
Kaatje, lief jurkje!
Lekker retro Tele! Dat verven deden wij vroeger ook, met elastiekjes her en der opgeknoopt in de t=shirt

Ik wil wat Aure heeft gegeten!! Nu nog een slachtoffer vinden, mijn kerel krijg je niet aan zulks voer :')

Wat heb jij een mooie ruimte Krea!

Spuit 111.. we hebben een G, top! Leuk man

Candaasje, praat jij net zoveel als wat jij typt? Denk het wel :D Zo lief!

Lonaa, hoe is je haar geworden? (toffe hond wel)
Euh, ik denk het wel. :D :@
pi_188807540
Ik heb vanavond 30 euro hamsterkorting gescoord. Ik ben dan altijd een beetje trots op mezelf.
Spoilers!
pi_188807576
Mijn haar is gewoon weer oranje Uniek :P
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 22:45:45 #131
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188807686
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vanavond 30 euro hamsterkorting gescoord. Ik ben dan altijd een beetje trots op mezelf.
Dat heb ik ook ja. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188807838
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vanavond 30 euro hamsterkorting gescoord. Ik ben dan altijd een beetje trots op mezelf.
Hoeveel heb je wel niet gehaald dan? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 5 september 2019 @ 22:54:22 #133
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188807843
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vanavond 30 euro hamsterkorting gescoord. Ik ben dan altijd een beetje trots op mezelf.
Wat heb je dan allemaal gehaald? :o
  donderdag 5 september 2019 @ 22:56:53 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188807889
quote:
2s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:36 schreef Lonaa het volgende:
Mijn haar is gewoon weer oranje Uniek :P
Never change a living color...

Mem was vandaag een soort van goed. Gelukkig heeft ze ook humor.
Haar vriend is morgen jarig. Zegt ze, op haar bed liggend : Ga vannacht de kamer wel versieren. Zegt vriend... ja dan gaan we de polonaise doen met mem vooraan met de rollator.
Mem: Nah nee, ik loop liever achter de feiten aan
Tof wijf wel O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188807989
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:54 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Wat heb je dan allemaal gehaald? :o
Vooral veel kazen. Ook gerookte zalm en blikken tonijn. Dat was het leeuwendeel van de korting. Verder kleine kortingen hier en daar die toch ook goed optelden. Ik was eindelijk weer eens bij een groot formaat AH dus heb lekker kunnen inslaan. De kikkererwtwafels van @minilot staan ook in de kast.
Spoilers!
pi_188808003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Never change a living color...

Mem was vandaag een soort van goed. Gelukkig heeft ze ook humor.
Haar vriend is morgen jarig. Zegt ze, op haar bed liggend : Ga vannacht de kamer wel versieren. Zegt vriend... ja dan gaan we de polonaise doen met mem vooraan met de rollator.
Mem: Nah nee, ik loop liever achter de feiten aan
Tof wijf wel O+
Mooi O+
Spoilers!
pi_188808211
@ fokcollega Uniek: geen moeite. Laat je wel weten wanneer Mem jarig is...

@Lucky: de zalm kun je prima invriezen hé.
Wat een voorraad heb je.
Doe ik zelden of nooit: inslaan. De winkels hebben het voor mij op voorraad.
  donderdag 5 september 2019 @ 23:29:11 #138
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188808450
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vooral veel kazen. Ook gerookte zalm en blikken tonijn. Dat was het leeuwendeel van de korting. Verder kleine kortingen hier en daar die toch ook goed optelden. Ik was eindelijk weer eens bij een groot formaat AH dus heb lekker kunnen inslaan. De kikkererwtwafels van @:minilot staan ook in de kast.
Kun je die kazen bewaren of leef jij de komende dagen / weken in een kaasparadijs? :P
pi_188808560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:29 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kun je die kazen bewaren of leef jij de komende dagen / weken in een kaasparadijs? :P
Ik heb standaard een stuk of 8 verschillende kazen in huis. Eerste levensbehoefte ;)
Maar het is allemaal wel lang houdbaar. En ik doe niet echt aan houdbaarheidsdata eigenlijk.

Hoe kom jij hier eigenlijk ineens verzeild? Was je lurker of ben je eens spontaan binnengestapt?
Spoilers!
  donderdag 5 september 2019 @ 23:36:58 #140
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188808574
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb standaard een stuk of 8 verschillende kazen in huis. Eerste levensbehoefte ;)
Maar het is allemaal wel lang houdbaar. En ik doe niet echt aan houdbaarheidsdata eigenlijk.

Hoe kom jij hier eigenlijk ineens verzeild? Was je lurker of ben je eens spontaan binnengestapt?
Binnengestapt. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188808586
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:36 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Binnengestapt. :Y
Gezellig ^O^
Spoilers!
  donderdag 5 september 2019 @ 23:38:40 #142
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188808597
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gezellig ^O^
Dat zijn jullie ja. :Y
  donderdag 5 september 2019 @ 23:58:33 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188808926
Welkom Zilverberk :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 6 september 2019 @ 00:01:29 #144
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188808963
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Welkom Zilverberk :)
Dankjewel. O+
pi_188809383
Welkom Zilverberk *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188809817


Ik moest lachen.
pi_188809823
Verse aanwas! *O*

Frantic, waarom ben jij al wakker joh?
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809824
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 04:44 schreef minilot het volgende:
Verse aanwas! *O*

Frantic, waarom ben jij al wakker joh?
Ik ben al een dik uur aan het werk 8-)
pi_188809825
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:16 schreef AnneX het volgende:

Doe ik zelden of nooit: inslaan. De winkels hebben het voor mij op voorraad.
Dit :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809827
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 04:44 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik ben al een dik uur aan het werk 8-)
Oef, aha!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809828
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 04:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Oef, aha!
Middagdutjes O+
pi_188809830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Never change a living color...

Mem was vandaag een soort van goed. Gelukkig heeft ze ook humor.
Haar vriend is morgen jarig. Zegt ze, op haar bed liggend : Ga vannacht de kamer wel versieren. Zegt vriend... ja dan gaan we de polonaise doen met mem vooraan met de rollator.
Mem: Nah nee, ik loop liever achter de feiten aan
Tof wijf wel O+
Goeie dagen!l *O* Ik duim voor nog een boel ervan :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja ik zag het... en ik heb nu geen zin om 15 euro af te tikken voor advies :D
M’n ma krijgt regelmatig kortingscodes voor Zalon. zal er wel eens naar vragen als je interesse hebt ;)
pi_188809833
Verder overigens gisteravond een enthousiast spartelende foetus aanschouwd :D O+ Krap tien weken op weg nu. Recht zo die gaat! ^O^
Op 26 september bloedprikken :r
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809835
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 04:51 schreef minilot het volgende:
Verder overigens gisteravond een enthousiast spartelende foetus aanschouwd :D O+ Krap tien weken op weg nu. Recht zo die gaat! ^O^
Op 26 september bloedprikken :r
^O^

Merk je nu veel andere dingen dan bij gunther?
pi_188809841
Editen wil niet: @minilot merk je veel andere dingen nu dan bij Günther?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188809842
Ik dig die kast van Krea wel, zeg! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809846
Ach Frantic! Terug voor een dagje helemaal geen optie natuurlijk met het soort werk dat je doet..

En neuh, afgezien van af en toe een flink misselijke vlaag merk ik verder eigenlijk niks bijzonders :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 05:00 schreef minilot het volgende:
Ach Frantic! Terug voor een dagje helemaal geen optie natuurlijk met het soort werk dat je doet..
1 dagje zal ook geen zoden aan de dijk zetten.. Naja, ik houd m’n poot stijf.
quote:
En neuh, aangezien van af en toe een flink misselijke vlaag merk ik verder eigenlijk niks bijzonders :)
^O^
pi_188809861
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 05:00 schreef minilot het volgende:

En neuh, afgezien van af en toe een flink misselijke vlaag merk ik verder eigenlijk niks bijzonders :)
Oh, en in het holst van de nacht wakker wezen dus. Er maar uit nu. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809877
Dat is gek! Stond net op, zette bril op, maar zag met één oog ondanks bril dusdanig wazig dat ik initieel dacht dat ik er wellicht nog een contactlens in had zitten. Maar er zat niks in mijn oog (sowieso niks geks aan te zien) en er zaten ook gewoon twee lenzen in het bakje. Hmmm. Nog nooit zoiets gehad! Maar even aanzien (ha!) of het bijtrekt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809904
Ter ere van Lucky net alle hamsteraanbiedingen eens doorgescrolld. Ik wil ervan eigenlijk alleen de WitteReus-toiletblokken met 2 voor de prijs van 1. Ik zet het op de boodschappenlijst voor straks. Thanks LS *)
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 september 2019 @ 05:51:59 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188809907
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 5 september 2019 22:07 schreef Candaasje
Wel triest van de visjes ;( Niemand die ze wil overnemen van je?
Er zit er nog één in en die gaat niet door de wc.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 05:58:09 #164
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188809925
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 05:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er zit er nog één in en die gaat niet door de wc.
Nee? die krijgt een "afvloeiingsregeling"? :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188809931
Goeiemorgen! Geslapen als een blok. Heb vaag geregistreerd dat er ergens iets kapot ging. Bleek dus een bord in de keuken kapot gevallen te zijn, dat was dus recht onder me :P (vaatstapelfaal) Goed slapen O+ Nu m'n dagelijkse bakje havermout, dit keer met rozijn en kaneel.

@minilot, enthousiast gespartel, fijn! Al lijkt het me ergens ook best bizar te zien, wetende dat dat in jouw buik gebeurd :D
pi_188809936
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 05:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er zit er nog één in en die gaat niet door de wc.
Eentje maar! Hopen dat dat toch al een einzelgangertje was. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809949
Vaatstapelfaal O+

En ja, op de een of andere manier tegelijk hartstikke logisch en hartstikke bizar @Holyme! Of althans, dit gaat nog wel, qua bizar. Dat je in een latere fase zo'n voetje je buik een stuk naar buiten ziet porren waardoor de afstandsbediening/een reep Tony Chocolonely/een mok koffie er vanaf valt - da's pas tamelijk creepy! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_188809981
Ontbijt! Koffie. Amandelbroodje van de bakker. Perzik van de achtertuin. Maisboterham met bieslookroomkaas. Daar moet het wel even mee lukken.

Een grotendeels planloos weekend in het verschiet - moeder van J. (die ik IRL nog altijd aanspreek met moeder-van-Jos :+) verjaart, verder nikssss. Mogelijk zijn wat kampeervoorbereidingen handig. N00bvraag aan de kampeerders hier. Als je zo een opklapcampingtafel hebt met vouwstoeltjes, laat je die dan 's nachts voor je tent staan of berg je ze op? Geen idee wat de campingetiquette voorschrijft.

Volgende weekend naar Baroeg Open Air (o.a.) voor oa Vive la Fête en de zaterdag erna een new wave-feestje dus een vermaakloos weekend deze week geen punt :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188810000
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 05:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er zit er nog één in en die gaat niet door de wc.
Ook flink vroeg wakker trouwens! :W
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 06:40:46 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188810013
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 06:00 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zit me al de hele tijd af te vragen hoe jouw username klinkt. Is het een statement voor de bestrijding van teken, of is het een ultiem geval van religieuze zelfoverschatting? :? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188810015
Morning!

@minilot: hoop dat het wel wat droger is tijdens boa :)
Tot nu elk jaar droog kunnen blijven.
pi_188810036
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2019 06:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
een statement voor de bestrijding van teken
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_188810052
@Uhmmpie Ga je iets specifieks bekijken? Ik deze editie vooralsnog alleen Vive la Fête dus, en GOLD. Me verder nog niet zo in het aanbod verdiept.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188810093
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 06:54 schreef minilot het volgende:
@:Uhmmpie Ga je iets specifieks bekijken? Ik deze editie vooralsnog alleen Vive la Fête dus, en GOLD. Me verder nog niet zo in het aanbod verdiept.
Hmm niet specifiek.. wil dark tranquility wel even kijken... zou daadwerkelijk voor het eerst zijn dat ik de laatste band graag wil zien :)
En disturbance heb ik ook nooit live gezien.. die spelen als eerste. Dus hele dag onder de pannen :)

Ga eigenlijk denk al jaar of 5 elk jaar.
Ga met vriendin die er echt een halve studie van maakt wat we MOETEN zien. Komen we altijd wel uit dus. Ze wil sowieso hatari zien ga ik vanuit. (Groot rammstein fan)
En vive la fete zijn we denk ik ook wel :)

Woon op loopafstand dus kan zelfs nog even droge kleren halen als ik zou willen maar hoop dat het gewoon weer beetje schappelijk weer wordt.
pi_188810124
Mogguh :O God, wat zal ik blij zijn als het 5 uur is vandaag :X Druk weekend wel! Vanavond naar G., morgen naar ColdFeet en man in Belgie en zondag hopelijk rust en uitslapen O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188810150
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2019 06:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik zit me al de hele tijd af te vragen hoe jouw username klinkt. Is het een statement voor de bestrijding van teken, of is het een ultiem geval van religieuze zelfoverschatting? :? :o
Dude _O- Jarenlang serieus gegamed, altijd holy classes. Geen inspiratie, dit als resultaat :P Degenen die mij kennen weten wel dat ie niet direct klopt, zo'n heilig boontje ben ik niet O-)
pi_188810156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 06:07 schreef minilot het volgende:
Vaatstapelfaal O+

En ja, op de een of andere manier tegelijk hartstikke logisch en hartstikke bizar @:Holyme! Of althans, dit gaat nog wel, qua bizar. Dat je in een latere fase zo'n voetje je buik een stuk naar buiten ziet porren waardoor de afstandsbediening/een reep Tony Chocolonely/een mok koffie er vanaf valt - da's pas tamelijk creepy! :Y
Ja! Dat heb ik wel eens gezien. Vind dat als buitenstaander al beetje freaky, laat staan als het je eigen lijf is. En toch vind ik het ergens wel jammer dat ik waarschijnlijk geen zw.schap en bevalling zal meemaken, want het lijkt me tegelijkertijd enorm bijzonder, speciaal en fascinerend :)
pi_188810201
@mini: het hangt er een beetje vanaf maar meestal kan je spullen onder een luifel prima laten staan. Zo los zou ik het ff inklappen of binnen leggen maar dan vooral ivm nattigheid (of plotse windvlagen..)
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 07:36:14 #179
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188810219
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dude _O- Jarenlang serieus gegamed, altijd holy classes. Geen inspiratie, dit als resultaat :P Degenen die mij kennen weten wel dat ie niet direct klopt, zo'n heilig boontje ben ik niet O-)
Ah, okee :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 07:37:02 #180
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188810229
Tevens : Mugabe is dood. Werd tijd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188810330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo los zou ik het ff inklappen of binnen leggen maar dan vooral ivm nattigheid (of plotse windvlagen..)
In aanvulling daarop, voor de kleine kampeern00b: nattigheid houdt niet alleen regen in, maar het is vooral ochtenddauw die alles kletsnat kan maken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 6 september 2019 @ 07:50:56 #182
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188810346
Dark Tranquility is wel erg goed.
pi_188810367
Jamaarmetal. :{

Dank, lieve kampeergoeroes!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188810381
Samael op BOA O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_188810406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 05:38 schreef minilot het volgende:
Dat is gek! Stond net op, zette bril op, maar zag met één oog ondanks bril dusdanig wazig dat ik initieel dacht dat ik er wellicht nog een contactlens in had zitten. Maar er zat niks in mijn oog (sowieso niks geks aan te zien) en er zaten ook gewoon twee lenzen in het bakje. Hmmm. Nog nooit zoiets gehad! Maar even aanzien (ha!) of het bijtrekt.
Oh, dat heb ik wel vaker. Dat trekt wel weg. Beetje meuk in je ogen ofzo. I dunno.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 6 september 2019 @ 07:57:39 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188810408
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:48 schreef mjan het volgende:

[..]

In aanvulling daarop, voor de kleine kampeern00b: nattigheid houdt niet alleen regen in, maar het is vooral ochtenddauw die alles kletsnat kan maken.
In oktober op gras zeker ja.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 6 september 2019 @ 07:58:56 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188810424
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik wel vaker. Dat trekt wel weg. Beetje meuk in je ogen ofzo. I dunno.
Of een ooginfarct O+


Maar ok, niet zo heel waarschijnlijk :+ oO<
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188810432
Goedemorgen. :W Straks gaat Poker weer weg, vanmiddag shoppen voor overhemd voor F en hakken voor mij, vanavond raar festival in de binnenstad en bier in de kroeg waar ik zondag voor werkte (dus beter is dat gratis :( )
De rest van het weekend is nog vrij en open. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188810440
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Of een ooginfarct O+

Maar ok, niet zo heel waarschijnlijk :+ oO<
Goedemorgen Molo.

Mijn bril ligt nog boven (normaal ligt ie altijd beneden maar ik vergat m af te doen gisteren) en nu ben ik te lui om naar boven te lopen dus ik zie ook slecht.
Sterkheidsbaas van alles.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 08:01:34 #190
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188810447
Ik denk niet dat ik nog ga kamperen :{ heb dat vroeger graag gedaan, en een paar jaar geleden weer allemaal spullen gekocht. Sindsdien ben ik een paar keer op de fiets wezen kamperen met het aanhangertje. Best leuk en zo, maar ik word toch te oud voor dat gedoe. Vooral opstaan van op de grond liggen is lastig. En een auto heb ik niet, laat staan een caravan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188810625
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 06:17 schreef minilot het volgende:
Ontbijt! Koffie. Amandelbroodje van de bakker. Perzik van de achtertuin. Maisboterham met bieslookroomkaas. Daar moet het wel even mee lukken.

Een grotendeels planloos weekend in het verschiet - moeder van J. (die ik IRL nog altijd aanspreek met moeder-van-Jos :+) verjaart, verder nikssss. Mogelijk zijn wat kampeervoorbereidingen handig. N00bvraag aan de kampeerders hier. Als je zo een opklapcampingtafel hebt met vouwstoeltjes, laat je die dan 's nachts voor je tent staan of berg je ze op? Geen idee wat de campingetiquette voorschrijft.

Volgende weekend naar Baroeg Open Air (o.a.) voor oa Vive la Fête en de zaterdag erna een new wave-feestje dus een vermaakloos weekend deze week geen punt :)
Tafel laten staan, stoelen de tent in (in de voortent) anders worden ze hartstikke nat van de dauw. Tafel maakt niet zo uit als hij nat wordt :)
Maar wij hadden altijd van die stoffen stoelen. Als je plastic stoelen hebt of zo kan je ze denk ik wel laten staan.
pi_188810675
:W goedemorgen. Ik heb voor het eerst in tijden weer als een blok geslapen. Ik denk dat het door mijn minder-chocola-beleid komt, want dan lig ik niet zo te stuiteren in bed :P Ik heb mezelf beloofd dat ik na vijf minder-chocola-dagen een paar mooie sokken voor mezelf mag gaan kopen :D

Mensen met leuke weekendplannen O+ en met lekker niks dit weekend O+ ik sluit me aan bij de tweede groep. Het enige plan dat ik heb is zondag A en B gaan knuffelen O+ O+
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 september 2019 @ 08:32:52 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188810703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 06:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Ook flink vroeg wakker trouwens! :W
Vandaag in Venlo. Dingen voorbereiden. Vanavond upgrade van een klant (ben ik al weken door in de stress), morgen upgrade afmaken. Maandag naar Weer naar een klant. Dinsdag achterstallig werk. Woensdag een installatie.
Dan een paar dagen vrij. Ben er wel aan toe.
pi_188810714
Maandag gesprek over m'n contract, spannend. *O*
pi_188810735
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:30 schreef Tele6 het volgende:
:W goedemorgen. Ik heb voor het eerst in tijden weer als een blok geslapen. Ik denk dat het door mijn minder-chocola-beleid komt, want dan lig ik niet zo te stuiteren in bed :P Ik heb mezelf beloofd dat ik na vijf minder-chocola-dagen een paar mooie sokken voor mezelf mag gaan kopen :D

Minder-chocola-beleid :D Past helemaal binnen het Nationale Preventieakkoord.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 september 2019 @ 08:46:23 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188810819
Half dagje werken dan weekeinde. Vanmiddag aan de slag met het Getting Started programma in de sportschool. Spierpijn van het kickboksen heeft drie dagen geduurd :P.

Vanavond ergens NL - Duitsland kijken. Zaterdag Telstar en Zondag de Kleiweg. Kortom weekend is prima gevuld. w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188810825
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 06:17 schreef minilot het volgende:
Als je zo een opklapcampingtafel hebt met vouwstoeltjes, laat je die dan 's nachts voor je tent staan of berg je ze op? Geen idee wat de campingetiquette voorschrijft.
De etiquette schrijft voor dat je geen enorme zooi maakt van 'jouw plaats', maar dat je mag laten staan wat jij wil laten staan, en dat medekampeerders dat niet stelen. Ze blijven er zelfs af. Het is ook etiquette om niet over elkaars plaats te lopen, tenzij kleuter.

Stoeltjes inklappen oid is wel prettiger ivm ochtendvocht. Tafel eventueel ook, net wat je fijn vindt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 september 2019 @ 08:53:24 #198
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188810884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat ik nog ga kamperen :{ heb dat vroeger graag gedaan, en een paar jaar geleden weer allemaal spullen gekocht. Sindsdien ben ik een paar keer op de fiets wezen kamperen met het aanhangertje. Best leuk en zo, maar ik word toch te oud voor dat gedoe. Vooral opstaan van op de grond liggen is lastig. En een auto heb ik niet, laat staan een caravan.
Wijsheid komt bij jou ook met de jaren blijkbaar.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 08:54:27 #199
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188810892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:53 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Wijsheid komt bij jou ook met de jaren blijkbaar.
Bep hou je lip :{w :D :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 6 september 2019 @ 08:56:52 #200
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188810907
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Berk hou je lip :{w :D :P
Fixed that for you. O+
  vrijdag 6 september 2019 @ 08:58:26 #201
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188810918
Ik heb spek uitgebakken voor t ontbijt, zit net in mijn oog te wrijven en nou doet mijn oog zeer.

Hoe erg is spekvet in je oog? :'(
pi_188810944
RIP oog.
Sterkheidsbaas van alles.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 09:08:32 #203
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188811008
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:58 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb spek uitgebakken voor t ontbijt, zit net in mijn oog te wrijven en nou doet mijn oog zeer.

Hoe erg is spekvet in je oog? :'(
Best erg bijkbaar :P Zal wel voornamelijk om het zout gaan trouwens :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 6 september 2019 @ 09:10:03 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188811030
Morguh! Dagje ziekenhuis met K.
Verder gaat het redelijk OK hier.. veel moe, waarschijnlijk door de omslag van het weer..
Vannacht beter geslapen want een extra deken :7

Dit weekend komt mn schoonzus dus daar mee op stap.. EN ik moet en datum prikken om met sch.zus en moeder naar anastacia te gaan...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188811062
Goedemorgen SC O+

Wij hebben bergen weekendplannen, er moet dus geschrapt worden. Er is morgen open dag bij diverse boeren in de regio. Verder hebben we met vrienden tickets voor het bekijken van de Botlekbrug. 's Avonds een verjaardag bij andere vrienden.

Zondag zijn er boerendagen in Zevenbergsche Hoek. Dan gaan ze wedstrijdjes ploegen doen _O- Tevens een crewmeet waar ik naartoe kan.

Maar het is nog helemaal geen weekend. Eerst nog een dagje werken.
Spoilers!
pi_188811079
Môgge!

Welkom Zilver!

Lijkt me zo raar Mini, zo'n bobbelende buik. Maar leuk van de spartelende bob.

Dagje werken, volgens mij blijf ik niet heel erg lang en dan lang weekend, maandag en dinsdag vrij. Dan 3 dagen werken en waarschijnlijk een weekje vrij. Directie zit dan in de USA en ik heb nog heel veel dagen.

K(r)ampeer perikelen. Ik ben er niet mee opgegroeid en dat vond ik prima. Totdat ik prijzen zag van Afrika reizen in lodges. Toen me over de weerstand heen gezet, maar het zal nooit mijn hobby worden. Voor het laatst "primitief" gekampeerd in 2001 in het land van de zojuist overleden Mugabe (mooie reis, prachtig land, mooie mensen en gevaarlijke mensen meegemaakt en mooie beesten gezien maar ook hele enge en gevaarlijke beesten). Daarna nog wel in tented camps overnacht. Da's lekker, eigen toilet en douche, eigen terrasje. Maar daar was de prijs dan ook wel naar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188811112
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 05:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er zit er nog één in en die gaat niet door de wc.
Jammer hoor... of is de kleine lieve blonde niet van “visjes”.
Had het aan een school gegeven of een Zorgcentrum in de huiskamer.

En leuk zeg, al die planten...die gaan niet door de play?

@frantic: liggen directe collega’s van jou in de buurt van Dorian? Als je naar het gebied kijkt die het bestrijkt,
lijkt mij lastig om daar weg te blijven.
@noob.
Bekenden van mij liggen bij de canarische eilanden inmiddels met een catamaran het orkaanseizoen af te wachten om over te steken.

Raar inderdaad mini, een buikecho is “normaal” om te zien om nu een “iets” te zien bewegen lijkt mij gekker.
pi_188811119
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens : Mugabe is dood. Werd tijd.
Snel nieuws aan slingeren. Benieuwd of dat nog voor nieuwe onrust gaat zorgen in Zimbabwe....
pi_188811128
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Snel nieuws aan slingeren. Benieuwd of dat nog voor nieuwe onrust gaat zorgen in Zimbabwe....
Dat zal toch niet meer? T is er nu bagger maar niet veel andere bagger dan indertijd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188811134
Mini, fijn dat het goed bewoog!

Ik ga zo naar de stad van Coldfeet (geen idee of die er nog woont), en voor de rest hier ook geen weekend plannen. Ik heb zin om veel weg te gooien, dus ik denk dat er eens even opgeruimd gaat worden.
pi_188811151
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk niet dat ik nog ga kamperen :{ heb dat vroeger graag gedaan, en een paar jaar geleden weer allemaal spullen gekocht. Sindsdien ben ik een paar keer op de fiets wezen kamperen met het aanhangertje. Best leuk en zo, maar ik word toch te oud voor dat gedoe. Vooral opstaan van op de grond liggen is lastig. En een auto heb ik niet, laat staan een caravan.
Hm dat besefte ik me na vorige zomervakantie ook.
Stacaravan huren is een alternatief merk ik.
Toch ook een 11-jarige onder mn arm...
de comfy van kamperen (veel buiten, weinig gedoe) gecombineerd met de geneugten van een echt bed, keukengerei en een tuinset.
pi_188811181
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen SC O+

Wij hebben bergen weekendplannen, er moet dus geschrapt worden. Er is morgen open dag bij diverse boeren in de regio. Verder hebben we met vrienden tickets voor het bekijken van de Botlekbrug. 's Avonds een verjaardag bij andere vrienden.

Zondag zijn er boerendagen in Zevenbergsche Hoek. Dan gaan ze wedstrijdjes ploegen doen _O- Tevens een crewmeet waar ik naartoe kan.

Maar het is nog helemaal geen weekend. Eerst nog een dagje werken.
Hmm ken dat.. hier alvast 3 activiteiten bij voorbaat afgeketst.. en nog steeds onwijs druk.
pi_188811183
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik wel vaker. Dat trekt wel weg. Beetje meuk in je ogen ofzo. I dunno.
Ben alsnog na maanden de oogdruppels/ kunsttranen gaan gebruiken, die na de oogoperatie werd geadviseerd.
https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h113884.pdf
pi_188811213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zal toch niet meer? T is er nu bagger maar niet veel andere bagger dan indertijd.
Nee, ik denk het ook niet.

Ik word er bijna nostalgisch van, en heb m’n oude topics er nog eens bijgepakt....KAA / Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?

Ik heb zelfs nog in de stoel van Mugabe gezeten in het parlement daar...
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 09:29:48 #215
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188811224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Snel nieuws aan slingeren. Benieuwd of dat nog voor nieuwe onrust gaat zorgen in Zimbabwe....
Hooguit wat feest en gejoel en vuvuzela's en dronken mensen op straat *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 09:30:52 #216
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188811232
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm dat besefte ik me na vorige zomervakantie ook.
Stacaravan huren is een alternatief merk ik.
Toch ook een 11-jarige onder mn arm...
de comfy van kamperen (veel buiten, weinig gedoe) gecombineerd met de geneugten van een echt bed, keukengerei en een tuinset.
Ja, momentje, even gezinnetje stichten :+ Om nou in je eentje een stacaravan te gaan huren.... :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188811235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, ik denk het ook niet.

Ik word er bijna nostalgisch van, en heb m’n oude topics er nog eens bijgepakt....KAA / Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?

Ik heb zelfs nog in de stoel van Mugabe gezeten in het parlement daar...
Dat wist ik niet, dit topic gaat op mijn leeslijstje.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188811296
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, ik denk het ook niet.

Ik word er bijna nostalgisch van, en heb m’n oude topics er nog eens bijgepakt....KAA / Blondine verhuist naar Zimbabwe, wie helpt?

Ik heb zelfs nog in de stoel van Mugabe gezeten in het parlement daar...
In 2009 B-) was dat. Hemeltje JT. Wat een tijd.

Tevens https://www.vantilburg.nl/personal-shopping/modebox/ personal shopping in de grootste kledingzaak die ik ken. Met fantastische mensen en service.
Gewoon 3/4 uur wachten op 2 broeken om aan te passen, de derde wordt gratis thuisgebracht en vermaakt.
Een naaiatelier waar zaterdags 18 mensen werken. Keus. Topbedrijf. Dagje uit.
pi_188811316
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hooguit wat feest en gejoel en vuvuzela's en dronken mensen op straat *O*
Vuvuzela's :')
http://explosm.net/comics/2100
  vrijdag 6 september 2019 @ 09:41:07 #220
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188811324
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, momentje, even gezinnetje stichten :+ Om nou in je eentje een stacaravan te gaan huren.... :?
Waarom niet? Dat boeit echt niemand hoor.

Edit: deze opmerking gaat niet over het stichten van een gezin.
pi_188811338
En kamperen heb ik heel veel gedaan en de laatste jaren ( met kamperen) op kleinere boerencampings.
De morus is zoals sigme zegt hierboven.
Als koukleum zou ik extra extra deken/slaapzak/sokken/t shirts meenemen voor de nacht.
De eerste nacht had ik het altijd kouder dan anders en sliep nauwelijks.

En iets te lezen als ereader om de nacht evt. door te komen, want je kunt niet gaan bakken of de vaatwasser leegruimen. w/
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 september 2019 @ 09:49:09 #222
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188811444
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:19 schreef AnneX het volgende:
Jammer hoor... of is de kleine lieve blonde niet van “visjes”.
Had het aan een school gegeven of een Zorgcentrum in de huiskamer.

Ik weet niet waar jullie lezen dat ik mijn vissen wegdoe, maar dat doe ik dus niet. Het aquarium staat er al een jaar of 10/12 en in de loop der jaren zijn de meeste vissen doodgegaan. Er zit er nu nog 1 in en die blijft daar net zolang zitten tot hij dood gaat. Hij is nu 5 jaar ouder dan gemiddeld.

Verder ben ik zelf het aquarium wel zat en er komen dus geen nieuwe vissen meer. Wat m'n vriendin ermee te maken heeft weet ik niet.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 09:58:24 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188811644
quote:
:D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 09:58:54 #224
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188811654
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:41 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Waarom niet? Dat boeit echt niemand hoor.

Edit: deze opmerking gaat niet over het stichten van een gezin.
is vast vet duur en zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 09:59:34 #225
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188811667
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:42 schreef AnneX het volgende:
En kamperen heb ik heel veel gedaan en de laatste jaren ( met kamperen) op kleinere boerencampings.
De morus is zoals sigme zegt hierboven.
Als koukleum zou ik extra extra deken/slaapzak/sokken/t shirts meenemen voor de nacht.
De eerste nacht had ik het altijd kouder dan anders en sliep nauwelijks.

En iets te lezen als ereader om de nacht evt. door te komen, want je kunt niet gaan bakken of de vaatwasser leegruimen. w/
Ik heb nog nooit gehad dat ik snachts opstond om te gaan bakken :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188811724
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Never change a living color...

Mem was vandaag een soort van goed. Gelukkig heeft ze ook humor.
Haar vriend is morgen jarig. Zegt ze, op haar bed liggend : Ga vannacht de kamer wel versieren. Zegt vriend... ja dan gaan we de polonaise doen met mem vooraan met de rollator.
Mem: Nah nee, ik loop liever achter de feiten aan
Tof wijf wel O+
O+
pi_188811811
Een spartelende babibob *O*

Zilverberk :W Mooie beesten bomen zijn dat :Y

Hoe is het met Kreat en E?

Vandaag werken van 11-17 en dan 2 weken vrij O+

Vanaaf komt broerB hier slapen, hij gebruikt ons als B&B omdat hij het weekend op Zandvoort zit met zijn kartteam. Er zijn historic races. (hij begon ergens op zijn 60e met karten, hij wordt in november 67 :D )
pi_188811836
Meestal houd ik van mijn ereader, maar nu niet. ;(

Middenin de ontknoping van een verhaal, signalen van het apparaat genegeerd en net voor het einde is de accu echtecht leeg. En nu moet ik een half uur wachten voor ik verder kan lezen :( /kleinleed
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188811866
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meestal houd ik van mijn ereader, maar nu niet. ;(

Middenin de ontknoping van een verhaal, signalen van het apparaat genegeerd en net voor het einde is de accu echtecht leeg. En nu moet ik een half uur wachten voor ik verder kan lezen :( /kleinleed
Heeeeel irritant.
Ik had laatst met mijn luisterboek dat ie 'zei' dit hoofdstuk is niet correct geinstalleerd, u dient het boek opnieuw te d/l om het te kunnen luisteren. Ook in een spannend stuk :(
pi_188811879
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:18 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heeeeel irritant.
Ik had laatst met mijn luisterboek dat ie 'zei' dit hoofdstuk is niet correct geinstalleerd, u dient het boek opnieuw te d/l om het te kunnen luisteren. Ook in een spannend stuk :(
Boooo :(

Wel gelukt, hoop ik? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:20:39 #231
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188811889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

is vast vet duur en zo
Mijn utraknieperige ouders huurden vroeger ook zo'n ding. In het hoogseizoen in Frankrijk.

Ik gok dat t meevalt.
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:22:09 #232
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188811909
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meestal houd ik van mijn ereader, maar nu niet. ;(

Middenin de ontknoping van een verhaal, signalen van het apparaat genegeerd en net voor het einde is de accu echtecht leeg. En nu moet ik een half uur wachten voor ik verder kan lezen :( /kleinleed
Kan je niet gelijktijdig lezen en opladen?
pi_188811910
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meestal houd ik van mijn ereader, maar nu niet. ;(

Middenin de ontknoping van een verhaal, signalen van het apparaat genegeerd en net voor het einde is de accu echtecht leeg. En nu moet ik een half uur wachten voor ik verder kan lezen :( /kleinleed
Heb je niet een app op je telefoon/tablet waar je verder mee kunt lezen?

Maar ik voel de pijn, mijn ouwe ereader deed dat ook, maar dan zeer regelmatig. Die was bijna overleden. Dus een geweldige nieuwe gekocht.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:22:57 #234
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188811916
Ik lees nog in dode bomen. :@
pi_188811946
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:22 schreef Zilverberk het volgende:
Ik lees nog in dode bomen. :@
+1. Van de bieb. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:27:59 #236
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188811963
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

+1. Van de bieb. :Y
Soms ook gekocht, als de bieb het niet heeft.
pi_188811982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:22 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kan je niet gelijktijdig lezen en opladen?
Nee ;(

Staat zelfs een dreigende tekst die me meldt dat ik mogelijk moet resetten. Mijn Kindle is uit het jaar kruik dus dat wordt ook nog spannend :X

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je niet een app op je telefoon/tablet waar je verder mee kunt lezen?

Maar ik voel de pijn, mijn ouwe ereader deed dat ook, maar dan zeer regelmatig. Die was bijna overleden. Dus een geweldige nieuwe gekocht.
Nope, jaar kruik en ik teer op een bult boeken die ik ‘gekregen’ heb. Al jaren niets meer erbij gezet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:31:34 #238
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188811991
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee ;(

Staat zelfs een dreigende tekst die me meldt dat ik mogelijk moet resetten. Mijn Kindle is uit het jaar kruik dus dat wordt ook nog spannend :X
[..]

Nope, jaar kruik en ik teer op een bult boeken die ik ‘gekregen’ heb. Al jaren niets meer erbij gezet.
:o :o :o je wordt bedreigd door je e-reader!!!
pi_188812002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:31 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

:o :o :o je wordt bedreigd door je e-reader!!!
Als ik me niet elk kwartier meld... stuur hulptroepen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:34:45 #240
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188812025
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ik me niet elk kwartier meld... stuur hulptroepen!
Maar ik weet niet waar je woont!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188812036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:22 schreef Zilverberk het volgende:
Ik lees nog in dode bomen. :@
#metoo
Altijd 1 luisterboek en een dode boomboek
pi_188812043
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jullie lezen dat ik mijn vissen wegdoe, maar dat doe ik dus niet. Het aquarium staat er al een jaar of 10/12 en in de loop der jaren zijn de meeste vissen doodgegaan. Er zit er nu nog 1 in en die blijft daar net zolang zitten tot hij dood gaat. Hij is nu 5 jaar ouder dan gemiddeld.

Verder ben ik zelf het aquarium wel zat en er komen dus geen nieuwe vissen meer. Wat m'n vriendin ermee te maken heeft weet ik niet.
dat laatste was invullen van mij inderdaad. I stand corrected.
Zo van: vriendin...samen...bordjes Home...affijn een optelsom met verkeerde uitkomst .

@mini: klapstoeltjes en - tafel kun je ms opslaan in de achtterbak, als de auto naast de tent staat... O-)

quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehad dat ik snachts opstond om te gaan bakken :@
Ken je mini nog niet lang genoeg...
pi_188812071
Oh ja voor de liefhebbers - not Tele - https://www.24kitchen.nl/(...)lus&utm_medium=email
Nieuwe smaken Tony. Het lijkt wel bier met smaakjes. Hip.

Van de weeromstuit neem ik een blokje puur sec.
pi_188812097
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:39 schreef AnneX het volgende:
Oh ja voor de liefhebbers - not Tele - https://www.24kitchen.nl/(...)lus&utm_medium=email
Nieuwe smaken Tony. Het lijkt wel bier met smaakjes. Hip.

Van de weeromstuit neem ik een blokje puur sec.
Smaken die echt weer awesome klinken, maar Tony kennende is het gewoon weer slappe hap en proef je niets van de smaken.
pi_188812105
Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een dode boom gelezen heb. Wel dat het van Kate Mosse was. 1,5 kg kleine letters. Toen kreeg ik van een vriend een ereader te leen met de woorden "eigewijze trut, dit is veel lichter, dus geen pijn aan de polsen, en je kunt de letters vergroten". Hij had zo gelijk. 3 dagen later een ereader gekocht. Die gaf het vorig jaar op en nu een ereader, waar ook luisterboeken en muziek op kunnen en die iets groter is. Ik hou van 'm
We have far more in common than that which devides us..
pi_188812128
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Mini, fijn dat het goed bewoog!

Ik ga zo naar de stad van Coldfeet (geen idee of die er nog woont), en voor de rest hier ook geen weekend plannen. Ik heb zin om veel weg te gooien, dus ik denk dat er eens even opgeruimd gaat worden.
Als je Leuven bedoelt: yup :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188812132
Ik lees elke avond voor het slapen gaan.
Dankzij ereader kan ik lekker op mijn zij liggen, hoef ik mijn bril niet op en dankzij het lichtje wat erbij zit kan het geen kwaad al lezend in slaap te vallen O+

Onderweg en op vakantie veel minder gewicht om mee te slepen én ik kan mijn boek blijven lezen zonder hinder voor eventuele kamergenoten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188812145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Smaken die echt weer awesome klinken, maar Tony kennende is het gewoon weer slappe hap en proef je niets van de smaken.
Of veel te zoet.
Ik vind het een leuk concept maar buiten de zeezout variant merk ik dat ik er niet heel enthousiast van word.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188812166
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, momentje, even gezinnetje stichten :+ Om nou in je eentje een stacaravan te gaan huren.... :?
Je hoeft niet perse in je eentje weg he...
ook zonder gezin hoef je niet alleen pp vakantie
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:51:13 #250
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188812194
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse in je eentje weg he...
ook zonder gezin hoef je niet alleen pp vakantie
Goede suggestie.

Dr_Flash, moet je mijn kind lenen? :+
  vrijdag 6 september 2019 @ 10:53:05 #251
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188812218
Effe schootbapjes doen :W
pi_188812219
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meestal houd ik van mijn ereader, maar nu niet. ;(

Middenin de ontknoping van een verhaal, signalen van het apparaat genegeerd en net voor het einde is de accu echtecht leeg. En nu moet ik een half uur wachten voor ik verder kan lezen :( /kleinleed
Even snel tussendoor, app op telefoon zetten! :)
pi_188812350
Ik heb nog nooit echt gekampeerd, ik doe vooralsnog alleen aan festivalkamperen :P maar het lijkt me best een keer leuk!

Balen cat, voortaan toch maar snel die laadkabel er ff in? ;)
pi_188812364
Oh ik las niet genoeg verder. Stom dat dat niet tegelijkertijd kan!
  vrijdag 6 september 2019 @ 11:05:01 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188812394
Balen cat!
Hier op een oncomfortabele ziekenhuis stoel verder met mn e-reader.. O+ dat ik ooooit zonder heb gekund :o

Overigens hoef ik dat ding maar eens per 3 maanden op te laden ofzo..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188812417
Ereader leeft *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 6 september 2019 @ 11:06:55 #257
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188812419
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ereader leeft *O* *O* *O*
*O* *O* *O*
pi_188812431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:03 schreef Aure het volgende:
Oh ik las niet genoeg verder. Stom dat dat niet tegelijkertijd kan!
Dat kan best tegelijkertijd maar ik lag zo lekker en voor de laadkabel moest ik mezelf en ereader omdraaien. Ik dacht dat ik het nog wel ging redden. Livin’ on the edge :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 11:07:54 #259
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188812438
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ereader leeft *O* *O* *O*
Jeeej weer een catastrophe voorkomen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188812473
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat kan best tegelijkertijd maar ik lag zo lekker en voor de laadkabel moest ik mezelf en ereader omdraaien. Ik dacht dat ik het nog wel ging redden. Livin’ on the edge :')
Hahaha ach ja, you win some you lose some :P
pi_188812497
Op zich wel benieuwd naar waar mijn ereader eigenlijk uithangt :')
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 11:14:55 #262
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188812524
Ik heb geen ereader :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188812573
Vandaag gaat een topdag zijn als ik mijn zonnebril terug vind.
Die ben ik ergens na zaterdag kwijt geraakt. Al rondgevraagd en gebeld op plekken waar ik was maar nada.
Wordt anders een duur grapje :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188812577
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen ereader :o
:o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188812590
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen ereader :o
En geen afwasmachine :o
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 11:24:34 #266
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188812628
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En geen afwasmachine :o
Nee ik doe niet meer mee ;(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188812746
Zo bijleesje hoor, maar tussendoor: afgezien van de hier (door Lucky? Ludolf) genoemde klaarblijkelijk geniale kroketten van Prinsen, wat zijn in Drenthe nog andere eet/snack-zaken die niet te missen zijn? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188812760
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2019 08:47 schreef sigme het volgende:

[..]

De etiquette schrijft voor dat je geen enorme zooi maakt van 'jouw plaats', maar dat je mag laten staan wat jij wil laten staan, en dat medekampeerders dat niet stelen. Ze blijven er zelfs af. Het is ook etiquette om niet over elkaars plaats te lopen, tenzij kleuter.

Stoeltjes inklappen oid is wel prettiger ivm ochtendvocht. Tafel eventueel ook, net wat je fijn vindt.
Grondig! Dank! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_188812819
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meestal houd ik van mijn ereader, maar nu niet. ;(

Middenin de ontknoping van een verhaal, signalen van het apparaat genegeerd en net voor het einde is de accu echtecht leeg. En nu moet ik een half uur wachten voor ik verder kan lezen :( /kleinleed
Wat lees je? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188812839
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:mini: klapstoeltjes en - tafel kun je ms opslaan in de achtterbak, als de auto naast de tent staat...
Nope, is natuurcamping van Staatsbosbeheer middenin een bos, auto's moeten op een apart veldje :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188812848
Bohh vijgen uit niet mijn tuin :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188812864
Ik heb ook geen ereader, J. wel en die zweert erbij. Zelf te verknocht aan papieren paginaatjes omslaan. O+
Let me see you stripped down to the bone
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 september 2019 @ 11:51:38 #273
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188812909
Lunchtijd! :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 6 september 2019 @ 11:56:20 #274
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188812947
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchtijd! :Y)
De sushi was op in de supermarkt. -O-
pi_188812967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:56 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

De sushi was op in de supermarkt. -O-
Pfoe, gelukkig maar! #dasgeeneten
Op naar een betere lunch! ;)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 6 september 2019 @ 11:59:26 #276
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188812985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Pfoe, gelukkig maar! #dasgeeneten
Op naar een betere lunch! ;)
#dasweleten :P
Suggesties zijn welkom.
pi_188812988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat lees je? :)
Raymond Feist: Magiër

Het is een herlees van jaren geleden O+
Nu boek 1 uit en nog een hele serie te gaan *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188812992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:59 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

#dasweleten :P
Suggesties zijn welkom.
Ik stem krentenwegge met gesmolten camembert!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188813005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik stem krentenwegge met gesmolten camembert!
:9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_188813023
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Raymond Feist: Magiër

Het is een herlees van jaren geleden O+
Nu boek 1 uit en nog een hele serie te gaan *O*
Ha, genoeg in het verschiet dus! Ik heb net eindelijk 'A Little Life' van Hanya Yanagihara uit, dat veelbelovend begon maar wat ik uiteindelijk toch niet zo best vond maar wel net boeiend genoeg om het toch uit te lezen. Kostte nogal moeite. :')

Omdat herfst in aantocht morgen beginnen aan de nog niet eerder door mij gelezen knusse ultraklassieker: Victor Hugos 'De klokkenluider van de Notre Dame'! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:05:04 #281
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188813044
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik stem krentenwegge met gesmolten camembert!
Dan eet ik pas tegen drie uur vanmiddag. Best n klus, "even" krentenwegge halen in Twente.
pi_188813056
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:05 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Best n klus, "even" krentenwegge halen in Twente.
De AH hier (bepaald geen Twente) heeft het in 't vaste assortiment. Al vinden lui uit Twente dat vast geen uberwegge. Maar ja.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:07:21 #283
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188813069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:06 schreef minilot het volgende:

[..]

De AH hier (bepaald geen Twente) heeft het in 't vaste assortiment. Al vinden lui uit Twente dat vast geen uberwegge. Maar ja.
Sja.... :+
pi_188813101
Krentenbollen met camembert dan! Hoppa.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188813108
Hmm ik gebruik m’n iPad als e-reader..

Al heb ik nog steeds liever een echt boek. En ben ik een nieuwe verzameling gestart: barned & nobles leather bound. Ben nu alles over cthulhu aan het lezen :7
pi_188813111
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:09 schreef minilot het volgende:
Krentenbollen met camembert dan! Hoppa.
Boh :9
pi_188813112
Hier overigens ijskoffie en een restjesquesadilla.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188813133
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:59 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

#dasweleten :P
Suggesties zijn welkom.
Ik had paprikasoep met stokbroodje kruidenboter/chili-ananasroomkaas.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188813148
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, genoeg in het verschiet dus! Ik heb net eindelijk 'A Little Life' van Hanya Yanagihara uit, dat veelbelovend begon maar wat ik uiteindelijk toch niet zo best vond maar wel net boeiend genoeg om het toch uit te lezen. Kostte nogal moeite. :')

Omdat herfst in aantocht morgen beginnen aan de nog niet eerder door mij gelezen knusse ultraklassieker: Victor Hugos 'De klokkenluider van de Notre Dame'! :D
Heb jij dat dus ook? Dat je aan een boek begint en, ook al is het matig, toch doorlezen omdat je het einde wil weten.

Enige boek waarbij het me echt niet lukte was Mein Kampf. Einde uiteraard al bekend maar na een pagina of 50 gezwollen taalgebruik en zelfbeklag was ik er wel klaar mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188813168
Hmm, lunch. Ik heb opties. Ik weet het nog niet.

- Poffertjes
- Prei-courgettesoep met brood en pesto
- Pannenkoek met gerookte zalm en roomkaas
- Salade van venkel en zalm
- Broodje mozzarella, tomaat en basilicum
Spoilers!
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:16:04 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188813177
Hier ook geen e-reader. Echte boeken, meestal van de bieb en anders gewoon zelf gekocht.
Gemiddeld 2 per week.
Gisteren begonnen aan 't Hooge Nest van Roxanne van Iperen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:16:12 #292
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188813179
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:10 schreef minilot het volgende:
Hier overigens ijskoffie en een restjesquesadilla.
Lekker! :9
pi_188813180
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb jij dat dus ook? Dat je aan een boek begint en, ook al is het matig, toch doorlezen omdat je het einde wil weten.
Yup*. Zelfde met films, overigens. Eenmaal begonnen: uitkijken.

*Uitzondering hier was het popcultuursciencefictionniemendalletje 'Ready Player One' dat ik wilde lezen in aanloop naar de verfilming ervan door Steven Spielberg. Afschuwelijk slecht geschreven, verder dan de helft kwam ik niet wegens permanent gekromde tenen :') En ik heb echt een heel hoge tolerantie voor slechte scifi!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188813187
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, lunch. Ik heb opties. Ik weet het nog niet.

- Poffertjes
- Pannenkoek

Premade poffertjes/pannenkoek met hamsterkorting toch zeker? Ik zag ze vanmorgen liggen en dacht aan je! :D
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 september 2019 @ 12:17:33 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188813191
Ik heb er wel één, maar die ligt een beetje stof te happen. Gebruik hem eigenlijk alleen voor vakantie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188813205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:17 schreef borisz het volgende:
Ik heb er wel één, maar die ligt een beetje stof te happen. Gebruik hem eigenlijk alleen voor vakantie.
Ha, net als de tablet hier (ooit eens aangeschaft toen J. bezig was met wat dingen maken voor mobiele platformen). We weten volgens mij al drie jaar niet waar de oplader is. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_188813209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:09 schreef minilot het volgende:
Krentenbollen met camembert dan! Hoppa.
:? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188813221
Ik doe een mix van echte boeken en een ereader. Tegenwoordig koop ik bijna alleen nog maar digitaal. Stuk relaxter. Scheelt een bak ruimte.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188813230
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe een mix van echte boeken en een ereader. Tegenwoordig koop ik bijna alleen nog maar digitaal. Stuk relaxter. Scheelt een bak ruimte.
Jamaarhuisvolboeken O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:23:36 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188813261
Boekenkasten staan tegenwoordig beneden in de tuinkamer. In de woonkamer alleen nog maar kookboeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:23:43 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188813262
vol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')