Papier leest een stuk prettiger dan zo'n schermpje. Een papieren boek of agenda heeft geen batterij die voortdurend moet opgeladen worden. Iets van papier hoeft niet te updaten. Op een papieren boek of agenda krijg je nooit irritante meldingen van wat dan ook. Informatie op een papieren gegevensdrager loopt minder gevaar verloren te gaan dan die op een elektronische. Verder is het bekend dat we je met de hand schrijft, je beter onthoudt dan wat je typt. Een analoge klok is vanop een flinke afstand beter leesbaar dan een digitale, of het zou een met héél grote cijfers moeten zijn.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
- Hebben papieren boeken in bezit
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen
- Maken notities in een kladblok
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven
In 1999 was ik 16 jaar oud. Ben dus in een andere tijd opgegroeid dan jij. Het gaat zó ontzettend snel tegenwoordig, wie kan dat nog bijhouden? Over een jaar of vijf zijn al die dingen die nu nog als "modern" gelden, alweer "dingen uit de steentijd".quote:Op woensdag 4 september 2019 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit dus.In de prehistorie leven
![]()
In 1999 was ik 2 jaar oud.
Kom je je huis ook eens uit.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Effe hoor.
Het is 2019, maar mensen kiezen er nog steeds voor om in de steentijd te leven
Je kan deze holbewoners aan deze punten herkennen:
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen
Eh?quote:- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis
Ik gebruik nog een telefoon met draaischijf.quote:
Geen videobanden in huis hebben.quote:- Kopen dvd's
Vreselijk man.quote:- Kijken regelmatig tv
Papieren boeken.quote:- Hebben papieren boeken in bezit
Phoe he.quote:- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen
Lekker makkelijk. Toon je ook interesse.quote:- Maken notities in een kladblok
Die van mij is digitaal + styluspen.quote:- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven
Hoef je nooit op te laden.quote:- Hebben een niet-elektrische tandenborstel
[quote]quote:- Niet in bezit van een unlimited internet abo
quote:Waarom eigenlijk moeten al die moderne apparaten voortdurend geüpdatet worden, hetgeen vaak problemen geeft - het apparaat wordt tijdelijk onbruikbaar, de update mislukt...? Vroeger was dat toch veel eenvoudiger: je kocht een toestel, en als het na een X aantal jaar versleten of verouderd was, kocht je een ander. Al die tijd bleef het hetzelfde, het behoefde geen updates. Maar ja, de razendsnelle (r)evolutie van de digitale middelen is een doel op zichzelf geworden. Het gaat aan een zodanig tempo, dat het nauwelijks nog bij te houden is. Op die manier wordt het leven er niet gemakkelijker, maar juist ingewikkelder op.
Moet je dan verbaasd zijn dat velen teruggrijpen naar "klassieke" dingen, zoals een papieren agenda, een gedrukt boek, een dumbphone,...? Die zaken doen zo moeilijk niet.
Ah.. Goede herinneringen aan de Wehkamp catalogusquote:Op woensdag 11 september 2019 08:16 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
De Wehkamp is gewoon gratis toch?
Mensen die denken dat ze bij de tijd zijn, omdat ze youtube kijken.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Effe hoor.
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links)
- Kopen dvd's
- Kijken regelmatig tv
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel
- Niet in bezit van een unlimited internet abo
Klacht hierbij terecht verklaard in naam van @:murp
Klacht: Mensen die nog in de prehistorie leven
Klopt dit nog steeds?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
Effe hoor.
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links)
- Kopen dvd's
- Kijken regelmatig tv
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel
- Niet in bezit van een unlimited internet abo
Klacht hierbij terecht verklaard in naam van @:murp
Klacht: Mensen die nog in de prehistorie leven
@murp, is dit nog steeds terecht?quote:
Whut?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:murp, is dit nog steeds terecht?
In de OP stond dat jij de klacht terecht had verklaart ofzo. herinner me verder niet veel uit 2019quote:
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen --> Als je alleen op supermarkten doelt: geen 'slots' die direct vol zitten. En ik vind boodschappen doen ook gewoon leuk (pre-corona iig).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
man man, 2021 en mensen doen de dingen in OP nog STEEDS
Serieus op Mikeytt bullshit ingaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen --> Als je alleen op supermarkten doelt: geen 'slots' die direct vol zitten. En ik vind boodschappen doen ook gewoon leuk (pre-corona iig).
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis --> Als het ding maar zuigt.
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links) --> Een verzameling lettertjes mist wat nuances die gesproken tekst wel heeft.
- Kopen dvd's --> Toch handig als Netflix jouw favoriete film eraf blijkt te hebben gegooid. Uberhaupt: fysieke media(het neemt alleen zoveel ruimte in)
- Kijken regelmatig tv --> Prima als onderdeel van het venster op de wereld. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wát je kijkt.
- Hebben papieren boeken in bezit --> Sommige boeken zijn niet als ebook te krijgen, of niet geschíkt als ebook. Ik vind papieren boeken zelf ook 'levendiger' (zie ook de dvd en tevens de cd), alleen nemen ze teveel ruimte in.
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen --> Die zijn meestal veel mooier.
- Maken notities in een kladblok --> Niet veel meer. Maar sommige instructies voor van-alles-en-nog-wat zijn wel praktischer als ze gewoon uitgeprint naast je digitale apparatuur liggen, in plaats van dat ze erin vastgelegd zijn.
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven --> O.k., niet meer aanwezig. Wel een uitgeprinte afvalkalender van de gemeente aan de muur.
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel --> Als aanvulling op de electrische aanwezig.
- Niet in bezit van een unlimited internet abo --> Als je op mobiel internet doelt: wil ik graag - als ik ooit de Staatsloterij win.
Wat wel serieus bedoeld is en wat niet is bij deze user vaak een mysterie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Serieus op Mikeytt bullshit ingaan.
Niks van mikeytt is serieus. Mikeytt is de allergrootste troll die er bestaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wat wel serieus bedoeld is en wat niet is bij deze user vaak een mysterie.
Niet townhall 14 zijn met lvl 15 draken en lvl 99 queen met wc skillcapequote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:59 schreef SebbePiemelSex het volgende:
Zoveel kost het ook niet om je town hall te upgraden.
Ik weet niet wat dit is, maar good for you!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Niet townhall 14 zijn met lvl 15 draken en lvl 99 queen met wc skillcape___!
Zou opzich geen probleem zijn, als hij grappig was. Maar dat is hij niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Niks van mikeytt is serieus. Mikeytt is de allergrootste troll die er bestaat.
Dat maakt niet uit. Ook als het serieus bedoeld is, is het alsnog complete bullshit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wat wel serieus bedoeld is en wat niet is bij deze user vaak een mysterie.
als t puur cosmetisch is wel toch, en je het niet gebruikt om te tijd te wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef Boze_Eend het volgende:
@:MikeyTT mag een horloge wel nog? Ik vind het wel leuk een horloge te dragen zo'n mechanische duiker.
Wat is er nou weer fijn aan fysieke media?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen --> Als je alleen op supermarkten doelt: geen 'slots' die direct vol zitten. En ik vind boodschappen doen ook gewoon leuk (pre-corona iig).
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis --> Als het ding maar zuigt.
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links) --> Een verzameling lettertjes mist wat nuances die gesproken tekst wel heeft.
- Kopen dvd's --> Toch handig als Netflix jouw favoriete film eraf blijkt te hebben gegooid. Uberhaupt: fysieke media(het neemt alleen zoveel ruimte in)
- Kijken regelmatig tv --> Prima als onderdeel van het venster op de wereld. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wát je kijkt.
- Hebben papieren boeken in bezit --> Sommige boeken zijn niet als ebook te krijgen, of niet geschíkt als ebook. Ik vind papieren boeken zelf ook 'levendiger' (zie ook de dvd en tevens de cd), alleen nemen ze teveel ruimte in.
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen --> Die zijn meestal veel mooier.
- Maken notities in een kladblok --> Niet veel meer. Maar sommige instructies voor van-alles-en-nog-wat zijn wel praktischer als ze gewoon uitgeprint naast je digitale apparatuur liggen, in plaats van dat ze erin vastgelegd zijn.
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven --> O.k., niet meer aanwezig. Wel een uitgeprinte afvalkalender van de gemeente aan de muur.
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel --> Als aanvulling op de electrische aanwezig.
- Niet in bezit van een unlimited internet abo --> Als je op mobiel internet doelt: wil ik graag - als ik ooit de Staatsloterij win.
Ik ben wollah nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:33 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maar is dit nu je nieuwe account wollah?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |