abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 september 2019 @ 13:00:30 #81
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_188799453
Waar belt TS dan mee als het geen smartphone is?

Robotstofzuigers zijn wel fijn. Die van mij is ondanks vrij el cheapo fantastisch en doet wekelijks een rondje door het hele huis waarbij ik 1x per 6 weken nog even wat hoekjes en plintjes moet doen. Altijd alles stofvrij. Ideaal. Vooral onder mijn bed.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_188799492
TS durft niet te bellen, kan niet zelf navigeren en is volledig hulpeloos bij een internet-storing.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188885901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
- Hebben papieren boeken in bezit
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen
- Maken notities in een kladblok
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven
Papier leest een stuk prettiger dan zo'n schermpje. Een papieren boek of agenda heeft geen batterij die voortdurend moet opgeladen worden. Iets van papier hoeft niet te updaten. Op een papieren boek of agenda krijg je nooit irritante meldingen van wat dan ook. Informatie op een papieren gegevensdrager loopt minder gevaar verloren te gaan dan die op een elektronische. Verder is het bekend dat we je met de hand schrijft, je beter onthoudt dan wat je typt. Een analoge klok is vanop een flinke afstand beter leesbaar dan een digitale, of het zou een met héél grote cijfers moeten zijn.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
  Forum Admin dinsdag 10 september 2019 @ 21:25:07 #84
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188886056
Ik koop nog vieze boekjes
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_188886257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 21:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dit dus. :') In de prehistorie leven :')
In 1999 was ik 2 jaar oud.
In 1999 was ik 16 jaar oud. Ben dus in een andere tijd opgegroeid dan jij. Het gaat zó ontzettend snel tegenwoordig, wie kan dat nog bijhouden? Over een jaar of vijf zijn al die dingen die nu nog als "modern" gelden, alweer "dingen uit de steentijd". :W
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_188886438
quote:
Effe hoor.

Het is 2019, maar mensen kiezen er nog steeds voor om in de steentijd te leven :r

Je kan deze holbewoners aan deze punten herkennen:
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen
Kom je je huis ook eens uit.
quote:
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis
Eh?
quote:
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links :'))
Ik gebruik nog een telefoon met draaischijf.
quote:
- Kopen dvd's
Geen videobanden in huis hebben. :')
quote:
- Kijken regelmatig tv
Vreselijk man.
quote:
Papieren boeken. _O_
quote:
Phoe he.
quote:
Lekker makkelijk. Toon je ook interesse.
quote:
Die van mij is digitaal + styluspen.
quote:
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel
Hoef je nooit op te laden.
quote:
- Niet in bezit van een unlimited internet abo
[quote]
Zoveel mb's gebruik ik nou ook weer niet.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_188889587
Ik citeer mezelf eens. Vanop andere websites:

quote:
Waarom eigenlijk moeten al die moderne apparaten voortdurend geüpdatet worden, hetgeen vaak problemen geeft - het apparaat wordt tijdelijk onbruikbaar, de update mislukt...? Vroeger was dat toch veel eenvoudiger: je kocht een toestel, en als het na een X aantal jaar versleten of verouderd was, kocht je een ander. Al die tijd bleef het hetzelfde, het behoefde geen updates. Maar ja, de razendsnelle (r)evolutie van de digitale middelen is een doel op zichzelf geworden. Het gaat aan een zodanig tempo, dat het nauwelijks nog bij te houden is. Op die manier wordt het leven er niet gemakkelijker, maar juist ingewikkelder op.
Moet je dan verbaasd zijn dat velen teruggrijpen naar "klassieke" dingen, zoals een papieren agenda, een gedrukt boek, een dumbphone,...? Die zaken doen zo moeilijk niet.
pi_188889976
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:25 schreef Pharkus het volgende:
Ik koop nog vieze boekjes
De Wehkamp is gewoon gratis toch?
pi_188890050
Je onthoud dingen beter als je ze opschrijft. En boodschappen thuis laten bezorgen is de grootste onzin ooit.

Verder lezen papieren boeken veel fijner dan een e-reader en is bellen veel makkelijker en socialer als je een lang gesprek voert met iemand. In plaats van de hele tijd moeten typen :')
  woensdag 11 september 2019 @ 08:55:52 #90
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_188890307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:16 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

De Wehkamp is gewoon gratis toch?
Ah.. Goede herinneringen aan de Wehkamp catalogus :9~
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:47:33 #91
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_188891081
quote:
Effe hoor.

Het is 2019, maar mensen kiezen er nog steeds voor om in de steentijd te leven :r

- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen
- Kopen dvd's
- Kijken regelmatig tv

Klacht hierbij terecht verklaard in naam van @:murp

Klacht: Mensen die nog in de prehistorie leven :r
Mensen die denken dat ze bij de tijd zijn, omdat ze youtube kijken. :')

"There's no school like the old school" hangt op een tegeltje naast mijn koekoeksklok. ^O^

Bullshit klacht.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_188897031

Thuis laten bezorgen is gewoon kut, leuk voor non-food artikelen maar levensmiddelen haal ik gewoon zelf.

- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis.
Robot stofzuiger werkt niet bij mij, heb teveel troep/obstakels op de vloer staan.

- Bellen met hun smartphone
Nee, meestal whatsapp of Skype, bellen alleen bij spoedgevallen of als het niet anders kan. Popie jopie apps zoals instagram en snapchat gebruik ik niet. geen toegevoegde waarde.

- Kopen dvd's
Nooit gedaan, wel 20 jaar geleden voor het laatst een CD gekocht

- Kijken regelmatig tv
Kijk bijna nooit tv maar als ik dan 1 á 2 keer per maand kijk dan wel een fatsoenlijk scherm inderdaad.

Niet meer maar lees ook niet zo vaak

Zowel analoog als digitaal, digitaal is prettiger af te lezen en functioneel. analoog meer voor de sier.

Ook niet, heb gebruik ik Notepad++ voor

Nooit gehad

Bestaan die antieke handmatige rits rats tandenborstels uberhaubt nog dan?

Ik heb 10Gb en verbruik nog geen kwart daarvan, zou beetje dom zijn om voor de kat zijn kut meer te gaan betalen toch?
  woensdag 11 september 2019 @ 18:05:21 #93
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_188898885
Je zou maar zo'n luie flikker zijn dat je anderen je boodschappen laat bezorgen :')

En daar nog trots op zijn ook. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_188902029
pi_188903287
Geen reMarkable gebruiken voor je notities :')
  vrijdag 29 januari 2021 @ 20:30:49 #96
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197710229
man man, 2021 en mensen doen de dingen in OP nog STEEDS :')
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_197710450
quote:
Effe hoor.

- Kopen dvd's
- Kijken regelmatig tv

Klacht hierbij terecht verklaard in naam van @:murp

Klacht: Mensen die nog in de prehistorie leven :r
Klopt dit nog steeds?
  vrijdag 29 januari 2021 @ 20:40:38 #98
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197710555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:37 schreef stokj het volgende:

[..]

Klopt dit nog steeds?
@murp, is dit nog steeds terecht?
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2021 @ 20:42:13 #99
58651 crew  murp
murp
pi_197710613
quote:
89s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:40 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

@:murp, is dit nog steeds terecht?
Whut?
  vrijdag 29 januari 2021 @ 20:44:36 #100
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197710676
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:42 schreef murp het volgende:

[..]

Whut?
In de OP stond dat jij de klacht terecht had verklaart ofzo. herinner me verder niet veel uit 2019 :@
  vrijdag 29 januari 2021 @ 20:53:15 #101
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197710924
quote:
89s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
man man, 2021 en mensen doen de dingen in OP nog STEEDS :')
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen --> Als je alleen op supermarkten doelt: geen 'slots' die direct vol zitten. En ik vind boodschappen doen ook gewoon leuk (pre-corona iig).
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis --> Als het ding maar zuigt.
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links :')) --> Een verzameling lettertjes mist wat nuances die gesproken tekst wel heeft.
- Kopen dvd's --> Toch handig als Netflix jouw favoriete film eraf blijkt te hebben gegooid. Uberhaupt: fysieke media O+ (het neemt alleen zoveel ruimte in)
- Kijken regelmatig tv --> Prima als onderdeel van het venster op de wereld. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wát je kijkt.
- Hebben papieren boeken in bezit --> Sommige boeken zijn niet als ebook te krijgen, of niet geschíkt als ebook. Ik vind papieren boeken zelf ook 'levendiger' (zie ook de dvd en tevens de cd), alleen nemen ze teveel ruimte in.
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen --> Die zijn meestal veel mooier.
- Maken notities in een kladblok --> Niet veel meer. Maar sommige instructies voor van-alles-en-nog-wat zijn wel praktischer als ze gewoon uitgeprint naast je digitale apparatuur liggen, in plaats van dat ze erin vastgelegd zijn.
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven --> O.k., niet meer aanwezig. Wel een uitgeprinte afvalkalender van de gemeente aan de muur.
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel --> Als aanvulling op de electrische aanwezig.
- Niet in bezit van een unlimited internet abo --> Als je op mobiel internet doelt: wil ik graag - als ik ooit de Staatsloterij win. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Eightyone op 29-01-2021 21:03:46 ]
pi_197711099
Zoveel kost het ook niet om je town hall te upgraden.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:06:28 #103
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197711356
Waar gaat dit over
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:11:49 #104
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197711542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef Eightyone het volgende:

[..]

- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen --> Als je alleen op supermarkten doelt: geen 'slots' die direct vol zitten. En ik vind boodschappen doen ook gewoon leuk (pre-corona iig).
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links :')) --> Een verzameling lettertjes mist wat nuances die gesproken tekst wel heeft.
- Kopen dvd's --> Toch handig als Netflix jouw favoriete film eraf blijkt te hebben gegooid. Uberhaupt: fysieke media O+ (het neemt alleen zoveel ruimte in)
- Kijken regelmatig tv --> Prima als onderdeel van het venster op de wereld. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wát je kijkt.
- Hebben papieren boeken in bezit --> Sommige boeken zijn niet als ebook te krijgen, of niet geschíkt als ebook. Ik vind papieren boeken zelf ook 'levendiger' (zie ook de dvd en tevens de cd), alleen nemen ze teveel ruimte in.
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen --> Die zijn meestal veel mooier.
- Maken notities in een kladblok --> Niet veel meer. Maar sommige instructies voor van-alles-en-nog-wat zijn wel praktischer als ze gewoon uitgeprint naast je digitale apparatuur liggen, in plaats van dat ze erin vastgelegd zijn.
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven --> O.k., niet meer aanwezig. Wel een uitgeprinte afvalkalender van de gemeente aan de muur.
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel --> Als aanvulling op de electrische aanwezig.
- Niet in bezit van een unlimited internet abo --> Als je op mobiel internet doelt: wil ik graag - als ik ooit de Staatsloterij win. :')
Serieus op Mikeytt bullshit ingaan. :{
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:13:38 #105
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197711612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:11 schreef Repentless het volgende:

[..]

Serieus op Mikeytt bullshit ingaan. :{
Wat wel serieus bedoeld is en wat niet is bij deze user vaak een mysterie.
pi_197711855
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Niks van mikeytt is serieus. Mikeytt is de allergrootste troll die er bestaat.
pi_197711878
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:59 schreef SebbePiemelSex het volgende:
Zoveel kost het ook niet om je town hall te upgraden.
Niet townhall 14 zijn met lvl 15 draken en lvl 99 queen met wc skillcape :')___!
pi_197712294
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Niet townhall 14 zijn met lvl 15 draken en lvl 99 queen met wc skillcape :')___!
Ik weet niet wat dit is, maar good for you!
pi_197712488
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Niks van mikeytt is serieus. Mikeytt is de allergrootste troll die er bestaat.
Zou opzich geen probleem zijn, als hij grappig was. Maar dat is hij niet.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:44:53 #110
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197712615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Ook als het serieus bedoeld is, is het alsnog complete bullshit.
pi_197713198
@Mikeytt mag een horloge wel nog? Ik vind het wel leuk een horloge te dragen zo'n mechanische duiker. :@
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:09:12 #112
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197718404
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef Boze_Eend het volgende:
@:MikeyTT mag een horloge wel nog? Ik vind het wel leuk een horloge te dragen zo'n mechanische duiker. :@
als t puur cosmetisch is wel toch, en je het niet gebruikt om te tijd te weten
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:13:06 #113
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197718426
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Wat is er nou weer fijn aan fysieke media? :') wat je krijgt is letterlijk hetzelfde, maar dan met een stukje plastic wat eigenlijk heel onnodig plaats inneemt...

Verder is de televisie zelf heel overbodig. Dat kan online en toch kan je niet zelf bepalen wat je wanneer wil kijken.

unlimited internet abo kost tegenwoordig niet meer dan 30-35 eur ofzo. sommige providers zelfs 25eur

manuele stofzuiger is veel te veel werk :@
pi_197718582
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:29 schreef okselzweet het volgende:

[..]

:')
Maar is dit nu je nieuwe account wollah?
pi_197718832
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:33 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Maar is dit nu je nieuwe account wollah?
Ik ben wollah niet :')___!
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:02:37 #116
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197720546
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Ik ben wollah niet :')___!
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')