abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 5 september 2019 @ 09:33:48 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_188796963
registreer om deze reclame te verbergen
V - Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen -> Voor die paar dingetjes die ik in de winkel koop, waarom zou ik die thuis laten bezorgen. :')
V - Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis -> Nog lekker zo'n ouderwets ding dat een hoop lawaai maakt, maar dat ding vervangen, terwijl ie het nog doet.
V - Bellen met hun smartphone -> ik bel zelden, maar als ik bel, doe ik dat wel daarmee.
X - Kopen dvd's -> nee, dat doe ik niet
V - Kijken regelmatig tv -> Er zijn nog genoeg leuke programma's op tv. _O_
V - Hebben papieren boeken in bezit -> en ook een e-reader
V - Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen -> en ook een digitale klok
X - Maken notities in een kladblok -> dat kan op mijn smartphone
X - Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven -> die functie zit in mijn telefoon
V - Hebben een niet-elektrische tandenborstel -> ik zie geen voordeel t.o.v. handmatig poetsen
X - Niet in bezit van een unlimited internet abo -> 10 GB maak ik in een maand al niet op, waarom zou ik unlimited moeten hebben? :?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
pi_188797020
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen
V Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis
V Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links :'))
- Kopen dvd's
- Kijken regelmatig tv
V Hebben papieren boeken in bezit
V Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen
- Maken notities in een kladblok
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven
V Hebben een niet-elektrische tandenborstel
- Niet in bezit van een unlimited internet abo

valt best mee.
Alleen "minder" is groen, de rest is commercie en huichelarij.
pi_188797030
Bestaan er ook automatische stofzuigers dan :?
pi_188797063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 09:39 schreef dagobertE6 het volgende:
Bestaan er ook automatische stofzuigers dan :?
Vaag punt inderdaad, een stoffer en blik, een vloermop, of is een stofzuiger met snoer al ouderwets?

robot = automatisch
Alleen "minder" is groen, de rest is commercie en huichelarij.
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 donderdag 5 september 2019 @ 10:07:46 #80
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188797347
Waarom zou je niet moeten bellen met je smartfeun? Het is niet voor niets dat er nog steeds unlimited bellen abo's worden verkocht.

En robotstofzuigers doen het ook zo goed op tapijt en trappen.

Daarentegen mensen die hun huis niet op google home hebben zitten :')
Op maandag 24 maart 2014 schreef NietDoen
Jammer dat we een democratisch land leven, zou zo veel makkelijker te zijn om Vogeltjesdans gewoon alleenheerser te maken
Op vrijdag 9 februari 2018 schreef Oscar.
goed topic weer vogeltjesdans
  donderdag 5 september 2019 @ 13:00:30 #81
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_188799453
Waar belt TS dan mee als het geen smartphone is?

Robotstofzuigers zijn wel fijn. Die van mij is ondanks vrij el cheapo fantastisch en doet wekelijks een rondje door het hele huis waarbij ik 1x per 6 weken nog even wat hoekjes en plintjes moet doen. Altijd alles stofvrij. Ideaal. Vooral onder mijn bed.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 5 september 2019 @ 13:03:32 #82
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_188799492
TS durft niet te bellen, kan niet zelf navigeren en is volledig hulpeloos bij een internet-storing.
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
pi_188885901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
- Hebben papieren boeken in bezit
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen
Papier leest een stuk prettiger dan zo'n schermpje. Een papieren boek of agenda heeft geen batterij die voortdurend moet opgeladen worden. Iets van papier hoeft niet te updaten. Op een papieren boek of agenda krijg je nooit irritante meldingen van wat dan ook. Informatie op een papieren gegevensdrager loopt minder gevaar verloren te gaan dan die op een elektronische. Verder is het bekend dat we je met de hand schrijft, je beter onthoudt dan wat je typt. Een analoge klok is vanop een flinke afstand beter leesbaar dan een digitale, of het zou een met hl grote cijfers moeten zijn.
Als ik een terrorist in blauw pak was, zou ik WEIGEREN iemand te beboeten vanwege een overtreding die niemand tot slachtoffer maakt, hindert of in gevaar brengt: http://212.204.215.127/item/boete-voor-bierdrinkende-jongeren
  Forum Admin dinsdag 10 september 2019 @ 21:25:07 #84
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188886056
Ik koop nog vieze boekjes
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_188886257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 21:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dit dus. :') In de prehistorie leven :')
In 1999 was ik 2 jaar oud.
In 1999 was ik 16 jaar oud. Ben dus in een andere tijd opgegroeid dan jij. Het gaat z ontzettend snel tegenwoordig, wie kan dat nog bijhouden? Over een jaar of vijf zijn al die dingen die nu nog als "modern" gelden, alweer "dingen uit de steentijd". :W
Als ik een terrorist in blauw pak was, zou ik WEIGEREN iemand te beboeten vanwege een overtreding die niemand tot slachtoffer maakt, hindert of in gevaar brengt: http://212.204.215.127/item/boete-voor-bierdrinkende-jongeren
pi_188886438
quote:
Effe hoor.

Het is 2019, maar mensen kiezen er nog steeds voor om in de steentijd te leven :r

Je kan deze holbewoners aan deze punten herkennen:
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen
Kom je je huis ook eens uit.
quote:
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis
Eh?
quote:
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links :'))
Ik gebruik nog een telefoon met draaischijf.
quote:
- Kopen dvd's
Geen videobanden in huis hebben. :')
quote:
- Kijken regelmatig tv
Vreselijk man.
quote:
Papieren boeken. _O_
quote:
Phoe he.
quote:
Lekker makkelijk. Toon je ook interesse.
quote:
Die van mij is digitaal + styluspen.
quote:
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel
Hoef je nooit op te laden.
quote:
[quote]
Zoveel mb's gebruik ik nou ook weer niet.
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_188889587
Ik citeer mezelf eens. Vanop andere websites:

quote:
Waarom eigenlijk moeten al die moderne apparaten voortdurend gepdatet worden, hetgeen vaak problemen geeft - het apparaat wordt tijdelijk onbruikbaar, de update mislukt...? Vroeger was dat toch veel eenvoudiger: je kocht een toestel, en als het na een X aantal jaar versleten of verouderd was, kocht je een ander. Al die tijd bleef het hetzelfde, het behoefde geen updates. Maar ja, de razendsnelle (r)evolutie van de digitale middelen is een doel op zichzelf geworden. Het gaat aan een zodanig tempo, dat het nauwelijks nog bij te houden is. Op die manier wordt het leven er niet gemakkelijker, maar juist ingewikkelder op.
Moet je dan verbaasd zijn dat velen teruggrijpen naar "klassieke" dingen, zoals een papieren agenda, een gedrukt boek, een dumbphone,...? Die zaken doen zo moeilijk niet.
pi_188889976
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:25 schreef Pharkus het volgende:
Ik koop nog vieze boekjes
De Wehkamp is gewoon gratis toch?
pi_188890050
Je onthoud dingen beter als je ze opschrijft. En boodschappen thuis laten bezorgen is de grootste onzin ooit.

Verder lezen papieren boeken veel fijner dan een e-reader en is bellen veel makkelijker en socialer als je een lang gesprek voert met iemand. In plaats van de hele tijd moeten typen :')
  woensdag 11 september 2019 @ 08:55:52 #90
273885 m0j0
You coward, you servant.
pi_188890307
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:16 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

De Wehkamp is gewoon gratis toch?
Ah.. Goede herinneringen aan de Wehkamp catalogus :9~
At times I'm truly terrified, Cause dope and booze don't help to hide
They're used to mask a weakling's hurt, It's just like painting over dirt
  woensdag 11 september 2019 @ 09:47:33 #91
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_188891081
quote:
Effe hoor.

Het is 2019, maar mensen kiezen er nog steeds voor om in de steentijd te leven :r

Je kan deze holbewoners aan deze punten herkennen:
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links :'))
- Kopen dvd's
- Kijken regelmatig tv

Klacht hierbij terecht verklaard in naam van @:murp

Klacht: Mensen die nog in de prehistorie leven :r
Mensen die denken dat ze bij de tijd zijn, omdat ze youtube kijken. :')

"There's no school like the old school" hangt op een tegeltje naast mijn koekoeksklok. ^O^

Bullshit klacht.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_188897031

Thuis laten bezorgen is gewoon kut, leuk voor non-food artikelen maar levensmiddelen haal ik gewoon zelf.

- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis.
Robot stofzuiger werkt niet bij mij, heb teveel troep/obstakels op de vloer staan.

- Bellen met hun smartphone
Nee, meestal whatsapp of Skype, bellen alleen bij spoedgevallen of als het niet anders kan. Popie jopie apps zoals instagram en snapchat gebruik ik niet. geen toegevoegde waarde.

- Kopen dvd's
Nooit gedaan, wel 20 jaar geleden voor het laatst een CD gekocht

- Kijken regelmatig tv
Kijk bijna nooit tv maar als ik dan 1 2 keer per maand kijk dan wel een fatsoenlijk scherm inderdaad.

Niet meer maar lees ook niet zo vaak

Zowel analoog als digitaal, digitaal is prettiger af te lezen en functioneel. analoog meer voor de sier.

Ook niet, heb gebruik ik Notepad++ voor

Nooit gehad

Bestaan die antieke handmatige rits rats tandenborstels uberhaubt nog dan?

Ik heb 10Gb en verbruik nog geen kwart daarvan, zou beetje dom zijn om voor de kat zijn kut meer te gaan betalen toch?
  woensdag 11 september 2019 @ 18:05:21 #93
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_188898885
Je zou maar zo'n luie flikker zijn dat je anderen je boodschappen laat bezorgen :')

En daar nog trots op zijn ook. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_188902029
pi_188903287
Geen reMarkable gebruiken voor je notities :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')