abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2021 @ 20:53:15 #101
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197710924
quote:
89s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
man man, 2021 en mensen doen de dingen in OP nog STEEDS :')
- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen --> Als je alleen op supermarkten doelt: geen 'slots' die direct vol zitten. En ik vind boodschappen doen ook gewoon leuk (pre-corona iig).
- Hebben een manuele stofzuiger liggen thuis --> Als het ding maar zuigt.
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links :')) --> Een verzameling lettertjes mist wat nuances die gesproken tekst wel heeft.
- Kopen dvd's --> Toch handig als Netflix jouw favoriete film eraf blijkt te hebben gegooid. Uberhaupt: fysieke media O+ (het neemt alleen zoveel ruimte in)
- Kijken regelmatig tv --> Prima als onderdeel van het venster op de wereld. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wát je kijkt.
- Hebben papieren boeken in bezit --> Sommige boeken zijn niet als ebook te krijgen, of niet geschíkt als ebook. Ik vind papieren boeken zelf ook 'levendiger' (zie ook de dvd en tevens de cd), alleen nemen ze teveel ruimte in.
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen --> Die zijn meestal veel mooier.
- Maken notities in een kladblok --> Niet veel meer. Maar sommige instructies voor van-alles-en-nog-wat zijn wel praktischer als ze gewoon uitgeprint naast je digitale apparatuur liggen, in plaats van dat ze erin vastgelegd zijn.
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven --> O.k., niet meer aanwezig. Wel een uitgeprinte afvalkalender van de gemeente aan de muur.
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel --> Als aanvulling op de electrische aanwezig.
- Niet in bezit van een unlimited internet abo --> Als je op mobiel internet doelt: wil ik graag - als ik ooit de Staatsloterij win. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Eightyone op 29-01-2021 21:03:46 ]
pi_197711099
Zoveel kost het ook niet om je town hall te upgraden.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:06:28 #103
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197711356
Waar gaat dit over
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:11:49 #104
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197711542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef Eightyone het volgende:

[..]

- Ze doen alle boodschappen in de winkel i.p.v. (gedeeltelijk) thuis laten bezorgen --> Als je alleen op supermarkten doelt: geen 'slots' die direct vol zitten. En ik vind boodschappen doen ook gewoon leuk (pre-corona iig).
- Bellen met hun smartphone (tevens Coolblue links :')) --> Een verzameling lettertjes mist wat nuances die gesproken tekst wel heeft.
- Kopen dvd's --> Toch handig als Netflix jouw favoriete film eraf blijkt te hebben gegooid. Uberhaupt: fysieke media O+ (het neemt alleen zoveel ruimte in)
- Kijken regelmatig tv --> Prima als onderdeel van het venster op de wereld. Het hangt er natuurlijk wel vanaf wát je kijkt.
- Hebben papieren boeken in bezit --> Sommige boeken zijn niet als ebook te krijgen, of niet geschíkt als ebook. Ik vind papieren boeken zelf ook 'levendiger' (zie ook de dvd en tevens de cd), alleen nemen ze teveel ruimte in.
- Deze mensen hebben een analoge klok in huis hangen --> Die zijn meestal veel mooier.
- Maken notities in een kladblok --> Niet veel meer. Maar sommige instructies voor van-alles-en-nog-wat zijn wel praktischer als ze gewoon uitgeprint naast je digitale apparatuur liggen, in plaats van dat ze erin vastgelegd zijn.
- Hebben een papieren agenda waarin ze handmatig met pen en papier in schrijven --> O.k., niet meer aanwezig. Wel een uitgeprinte afvalkalender van de gemeente aan de muur.
- Hebben een niet-elektrische tandenborstel --> Als aanvulling op de electrische aanwezig.
- Niet in bezit van een unlimited internet abo --> Als je op mobiel internet doelt: wil ik graag - als ik ooit de Staatsloterij win. :')
Serieus op Mikeytt bullshit ingaan. :{
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:13:38 #105
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197711612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:11 schreef Repentless het volgende:

[..]

Serieus op Mikeytt bullshit ingaan. :{
Wat wel serieus bedoeld is en wat niet is bij deze user vaak een mysterie.
pi_197711855
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Niks van mikeytt is serieus. Mikeytt is de allergrootste troll die er bestaat.
pi_197711878
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:59 schreef SebbePiemelSex het volgende:
Zoveel kost het ook niet om je town hall te upgraden.
Niet townhall 14 zijn met lvl 15 draken en lvl 99 queen met wc skillcape :')___!
pi_197712294
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Niet townhall 14 zijn met lvl 15 draken en lvl 99 queen met wc skillcape :')___!
Ik weet niet wat dit is, maar good for you!
pi_197712488
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Niks van mikeytt is serieus. Mikeytt is de allergrootste troll die er bestaat.
Zou opzich geen probleem zijn, als hij grappig was. Maar dat is hij niet.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:44:53 #110
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197712615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:13 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Ook als het serieus bedoeld is, is het alsnog complete bullshit.
pi_197713198
@Mikeytt mag een horloge wel nog? Ik vind het wel leuk een horloge te dragen zo'n mechanische duiker. :@
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:09:12 #112
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197718404
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef Boze_Eend het volgende:
@:MikeyTT mag een horloge wel nog? Ik vind het wel leuk een horloge te dragen zo'n mechanische duiker. :@
als t puur cosmetisch is wel toch, en je het niet gebruikt om te tijd te weten
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:13:06 #113
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197718426
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Wat is er nou weer fijn aan fysieke media? :') wat je krijgt is letterlijk hetzelfde, maar dan met een stukje plastic wat eigenlijk heel onnodig plaats inneemt...

Verder is de televisie zelf heel overbodig. Dat kan online en toch kan je niet zelf bepalen wat je wanneer wil kijken.

unlimited internet abo kost tegenwoordig niet meer dan 30-35 eur ofzo. sommige providers zelfs 25eur

manuele stofzuiger is veel te veel werk :@
pi_197718582
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:29 schreef okselzweet het volgende:

[..]

:')
Maar is dit nu je nieuwe account wollah?
pi_197718832
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:33 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Maar is dit nu je nieuwe account wollah?
Ik ben wollah niet :')___!
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:02:37 #116
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_197720546
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Ik ben wollah niet :')___!
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')