Hvjjnquote:
Best een kekke toch?quote:
Mag niet klagen vriend. Hoe is het in het Haagse?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dag maat, hoe gaat het?
Goed om te horen. En prima hiero.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag niet klagen vriend. Hoe is het in het Haagse?
Puntige moobs!quote:Op woensdag 4 september 2019 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeten je moobs bijgepunt worden?
Lijkt mij ook wel ja.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aubergines...
Dat is ook we echt erg om daarover te dromen.
Nou mensen zeggen dat inderdaad ook altijd tegen mij dus ik denk ik doe het eens terug.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, zou je dat ook zeggen tegen iemand die moddervet is en het moeilijk zegt te vinden om gezond te eten en voldoende te bewegen?![]()
"Nee, je bent gewoon een vetklep! En nou sporten!"
Nouquote:Op woensdag 4 september 2019 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou mensen zeggen dat inderdaad ook altijd tegen mij dus ik denk ik doe het eens terug.
Dat is ook niet aardig van de familie van CL.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou mensen zeggen dat inderdaad ook altijd tegen mij dus ik denk ik doe het eens terug.
Het went.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig van de familie van CL.
Probeer eens het jeugdjournaal als je iq het normale journaal niet kan verwerkenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik begrijp soms het nieuws niet, dan leggen ze het netjes uit maar dan mis ik (of zij) alsnog het punt.
Protesten Hong Kong; Protesteren om de wet afgeschaft te krijgen en dan besluiten ze inderdaad voor de rust de wet niet in te voeren maar dan stoppen de demonstranten niet met protesteren![]()
Oh en voor de mensen die wel eens iets via AliExpress hebben gekocht, hebben jullie wel eens een mailtje gehad waarin je je adres moet bevestigen?
/lief dagboek
Ze protesteerden om 5 verschillende punten, waarvan die ene wet 1 punt was. Dus vandaar dat ze doorgaan tot die andere 4 punten ook zijn opgelostquote:Op woensdag 4 september 2019 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik begrijp soms het nieuws niet, dan leggen ze het netjes uit maar dan mis ik (of zij) alsnog het punt.
Protesten Hong Kong; Protesteren om de wet afgeschaft te krijgen en dan besluiten ze inderdaad voor de rust de wet niet in te voeren maar dan stoppen de demonstranten niet met protesteren![]()
Oh en voor de mensen die wel eens iets via AliExpress hebben gekocht, hebben jullie wel eens een mailtje gehad waarin je je adres moet bevestigen?
/lief dagboek
Toch raar dat dat dan nergens wordt toegelicht wordt. Vermoeiend om overal alleen maar het halve nieuws te krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze protesteerden om 5 verschillende punten, waarvan die ene wet 1 punt was. Dus vandaar dat ze doorgaan tot die andere 4 punten ook zijn opgelost
Ja maar de amazone staat ook al 6 weken in brand en dat was ook maar 3 dagen in het nieuws.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch raar dat dat dan nergens wordt toegelicht wordt. Vermoeiend om overal alleen maar het halve nieuws te krijgen.
Ja dat is waar. Weinig follow-up.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar de amazone staat ook al 6 weken in brand en dat was ook maar 3 dagen in het nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Weinig follow-up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is 10.000 euro toegezegd door de 50 grootste landen van de wereld. Dat is wel genoeg hoor.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar de amazone staat ook al 6 weken in brand en dat was ook maar 3 dagen in het nieuws.
Nou ja, dan zou uitgerekend jij moeten snappen dat het zo simpel niet ligt toch?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil ook gemeen zijn, laat me.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou uitgerekend jij moeten snappen dat het zo simpel niet ligt toch?
Niet gemeen zijn, lief doen godverdomme!quote:Op woensdag 4 september 2019 19:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil ook gemeen zijn, laat me.
En bovendien is een poepluier in de keuken verschonen ook echt goor.
Altijd lief doen is vermoeiend.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gemeen zijn, lief doen godverdomme!
Altijd gemeen doen is nog veel slopenderquote:
Dat zou ik ook niet kunnen. Daar is toch geen lol aan, dan doet niemand lief terugquote:Op woensdag 4 september 2019 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd gemeen doen is nog veel slopender
Misschien wil ze wel een hondenasiel beginnen?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1957675/
Een rijtjeshuis, arme buren
Voortaan beter lezen.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Pijnlijk nu het weer over is met je smatje?
quote:Op woensdag 4 september 2019 21:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij las "formaat van een grote cavia" en werd meteen enthousiast?
quote:Op woensdag 4 september 2019 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Heb je eigenlijk ook zo'n tuigje om je cavia's buiten te kunnen uitlaten? Blokje om met de dieren
Dit doet me pijn. We hadden er een mooie combimeet van kunnen maken in Utrecht bij Gamestate. Daar heb je beneden een arcade en boven kun je bowlen.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Heb wel weer zin om te bowlen maar geen zin om er echt een meet van te maken.
#RandomThings
Wanneer is die dan?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit doet me pijn. We hadden er een mooie combimeet van kunnen maken in Utrecht bij Gamestate. Daar heb je beneden een arcade en boven kun je bowlen.
Dan kan dat toch alsnogquote:
En daarna bij wagamama etenquote:Op woensdag 4 september 2019 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan dat toch alsnog
Bowlen is toch een 'vaste' tijd. Dan beginnen we daarmee en kunnen mensen die daarna nog willen gamen dat aansluitend doen en als mensen juist het bowlen willen overslaan dan komen ze gewoon een uurtje later toch?
Klinkt goed.quote:
Klinkt als een plan.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan dat toch alsnog
Bowlen is toch een 'vaste' tijd. Dan beginnen we daarmee en kunnen mensen die daarna nog willen gamen dat aansluitend doen en als mensen juist het bowlen willen overslaan dan komen ze gewoon een uurtje later toch?
Yesquote:Op woensdag 4 september 2019 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Van de week maar even DMen/appen want klinkt voor nu wel goed te combineren lijkt mij.
Ik ken het verder niet dus zal van de week dan even naar de website kijken en wat datum opties. Dan kunnen we gewoon twee opties maken en kijken waar de meeste animo voor is ofzo
Geen voorkeur. Mag jij bepalen danquote:Op woensdag 4 september 2019 21:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Yes![]()
Doen we een sc-meet of een meettopic-meet?
Kek hoor, had je vriendin die in de Libelle gezien?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf een plafondlamp met 3 led filament lampen, strijkijzersnoer, design fittingen en montagebalk gemaakt. Uurtje werk en ¤30,- kosten.![]()
Blijft toch Nederlander he.
[ afbeelding ]
Heb de glazen niet gemonteerd.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Kek hoor, had je vriendin die in de Libelle gezien?
Ja, ik heb hetzelfde met jouw post : "de tv-gids"quote:Op woensdag 4 september 2019 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kijk in de tv-gids vandaag. Sprong terug in de tijd gedaan ofzo:
ER, Ghost Wisperer, Het spijt me, Lingo, Man bijt hond.
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kijk in de tv-gids vandaag. Sprong terug in de tijd gedaan ofzo:
ER, Ghost Wisperer, Het spijt me, Lingo, Man bijt hond.
Helpt het als het een online tv-gids is?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde met jouw post : "de tv-gids".
Mwah, in 2006 misschienquote:Op woensdag 4 september 2019 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helpt het als het een online tv-gids is?
Bruin zou ik het niet noemen. Het zou niet best zijn als je stoelgang deze kleur had.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo bruin geworden dan? Nep-Fok!ster, een beetje naar buiten de zon in gaan.
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bruin zou ik het niet noemen. Het zou niet best zijn als je stoelgang deze kleur had.
https://www.rietveldlicht(...)rijs-groen-geel-rondquote:Op woensdag 4 september 2019 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf een plafondlamp met 3 led filament lampen, strijkijzersnoer, design fittingen en montagebalk gemaakt. Uurtje werk en ¤30,- kosten.![]()
Blijft toch Nederlander he.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
https://www.rietveldlicht(...)rijs-groen-geel-rond
Wat nou zelf gemaakt, halve gare.
[..]
Wel toffe lamp though.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lospedrosa snapt nog niet dat bit.ly-plaatjes hier gewoon onder de originele url komen te staan, en er dus weinig te verbergen valt.
[..]
Ik zal het van je SecretSanta lijstje afstrepenquote:Op woensdag 4 september 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt het treurigste wat ik heb gezien. Een havermout adventskalender: https://nl.mymuesli.com/geschenken/kerstmis/adventskalender
Dat is toch geen kadootje aan jezelf?En dan ook nog 40 euro voor wat bekertjes havermout. Of de muuslirepen adventskalender voor maar 50 euro
wat ontzettend kut.
Ja dit jaar weer?quote:Op woensdag 4 september 2019 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal het van je SecretSanta lijstje afstrepen
quote:
Aahww dat is zo lief van jequote:Op woensdag 4 september 2019 23:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zal hem je schenken voor je verjaardag, die 30 piek kan ik ook nog wel missen.
Dan houd je niet van jezelf nee, als je dat soort dingen koopt.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt het treurigste wat ik heb gezien. Een havermout adventskalender: https://nl.mymuesli.com/geschenken/kerstmis/adventskalender
Dat is toch geen kadootje aan jezelf?En dan ook nog 40 euro voor wat bekertjes havermout. Of de mueslirepen adventskalender voor maar 50 euro
wat ontzettend kut.
Je biedt je 30cm aan aan Elvi?quote:Op woensdag 4 september 2019 23:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het grapje zat hem in de prijs.
Dobbelen?quote:Op woensdag 4 september 2019 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen idee. Ik ben denk ik meer voor een combinatie met dobbelen/secretsanta. Minder éénrichtingsverkeer dan.
Dit blijkt.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je biedt je 30cm aan aan Elvi?
Het is al laat, ik ben niet zo scherp meer. Sorry.
Precies. Dan heb je echt een vreugdeloos leven.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan houd je niet van jezelf nee, als je dat soort dingen koopt.
Oh dat lijkt me zo kutquote:Op woensdag 4 september 2019 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dobbelen?
Ow willekeurige kado's bedoel je? Zoals toen bij die-wie-we-niet-noemen?
Ik heb hier nog steeds een koffiesetje liggenquote:Op woensdag 4 september 2019 23:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me zo kutdan kom je thuis met dingen die je net-niet wil.
Daar was ik geloof ik niet bij maar ja, zoiets.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dobbelen?
Ow willekeurige kado's bedoel je? Zoals toen bij die-wie-we-niet-noemen?
Prima hoorquote:Op woensdag 4 september 2019 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar was ik geloof ik niet bij maar ja, zoiets.
Dobbelspel met cadeau doorschuiven naar links, afpakken, doorschuiven etc.
Alleen dan missschien een tussenweg dat we niet alles willekeurig doen maar wel één persoonlijk cadeau en de rest wel willekeurig. Dan duurt het spel niet te lang en heeft iedereen wel iig iets wat hij/zij zou willen. Soort win-win.
Dan kun je net zo goed gewoon iedereen het kado geven wat hij of zij wil en dan lekker gaan Mens-erger-je-nieten.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen dan missschien een tussenweg dat we niet alles willekeurig doen maar wel één persoonlijk cadeau en de rest wel willekeurig. Dan duurt het spel niet te lang en heeft iedereen wel iig iets wat hij/zij zou willen. Soort win-win.
Ohja zo'n tussenweg lijkt me leuker ja.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat doen we hier toch allemaal alquote:Op woensdag 4 september 2019 23:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gewoon iedereen het kado geven wat hij of zij wil en dan lekker gaan Mens-erger-je-nieten.
Ik erger mij nooit.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat doen we hier toch allemaal al
Wat vind je van mensen die bergschoenen aan hebben in het normale dagelijkse leven?quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die geloof ik nog nooit ben tegengekomen als ze niet aan het wandelen zijn dus daar heb ik geen mening over.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die bergschoenen aan hebben in het normale dagelijkse leven?
Omdat ik een avondmens ben, en jij?quote:Op woensdag 4 september 2019 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die geloof ik nog nooit ben tegengekomen als ze niet aan het wandelen zijn dus daar heb ik geen mening over.
Waarom slaap jij nog niet?
Je mag er best over gaan hoor.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga er niet over maar dat zou mijn voorstel zijn. Iets meer interactief.
Ik heb vanochtend uitgeslapen dus nu nog wat later wakker. Nu wel richting bed, morgen weer nuttige dingen doen.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Omdat ik een avondmens ben, en jij?
Houdoe.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend uitgeslapen dus nu nog wat later wakker. Nu wel richting bed, morgen weer nuttige dingen doen.
Welterusten
Dat is ook wel een cool ideequote:Op woensdag 4 september 2019 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Secret Santa zou wel een mooi moment zijn om Cards Against Humanity te spelen.
Mee, hoeft niet hoor. Was gewoon even hardop aan het nadenken. Geen idee ook waarom, nog heel ver weg gelukkig.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag er best over gaan hoor.
Dat moet inderdaad schrikken zijn geweest.quote:Op donderdag 5 september 2019 00:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in mei blijkbaar een boek gereserveerd voor op de kindle dat vandaag uitkwam. Dus ik krijg net een mail van "ja hoi hij staat nu klaar op je kindle en hij kost twee euro" en m'n eerste reactie was "Omg m'n account is gehackt!!11"
Maar ik was het alweer vergeten. Want ik had nog niks te lezen ofzo.
.44? Doe het niet!quote:Op woensdag 4 september 2019 23:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Die Magnum in de diepvries zit in mijn hoofd.
Maar je krijgt er zoveel voor terug als je zzper bent, zoals ongegeneerd aan je kut krabben in je home officequote:
Nog 11 dagen werken!quote:
O dat duurt nog keilang.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog 11 dagen werken!Laatste vakantie was immers in juni, veel te lang geleden.
Ga je nog weg?quote:Op donderdag 5 september 2019 08:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog 11 dagen werken!Laatste vakantie was immers in juni, veel te lang geleden.
euro? land? world? asia?quote:
rijke partner zoekenquote:Op donderdag 5 september 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Parijs gewoon, ben geen rijke dame
Geen muesli voor jou dus.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dood ga je toch al.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit toch suiker in, dus slecht voor je.
Zoiets inderdaad. Mooie ochtend om me direct vezig te houden met een hoofdpijndossierquote:
en grote noten!quote:Op donderdag 5 september 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit toch suiker in, dus slecht voor je.
CE of Dino pakken, die maken je wel vermogend.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze paranoten bedoelen ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dat specifieke noten of kun je er ook gewoon met een hamer op rammen?
Of ze eet alleen gemalen notenquote:Op donderdag 5 september 2019 10:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze paranoten bedoelen ofzo.
Ik moet dan aan paranoïde noten denken.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat ze paranoten bedoelen ofzo.
Wel eens geweest jaquote:Op donderdag 5 september 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Kom je wel eens in the cavern Vinniiee?
Wut?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij er toen ook uitgezet net als Buttner en Janssen?
Kan je toch met de auto naar afvalstation gaan? Tenzij je geen auto hebt.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:07 schreef Yvie_lu het volgende:
- Ik kan zo wel even wat afval, plastic en papier wegbrengen
* Mega regenbui*
- Ah, never mind.
Heb geen auto inderdaad. En er zit hier bij de kerk een papier en plastic-container dus maar een klein stukje lopen maar wacht nu wel even tot het zonnetje weer terug komtquote:Op donderdag 5 september 2019 11:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je toch met de auto naar afvalstation gaan? Tenzij je geen auto hebt.
Thuisslapenwerken!quote:Op donderdag 5 september 2019 12:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Morgen weer vrijdag, dan vast wel weer iets drukker.
Ja, wij werken allemaal hardquote:
samequote:Op donderdag 5 september 2019 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er, maar niemand zegt iets
HOI!quote:Op donderdag 5 september 2019 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er, maar niemand zegt iets
Je hoeft niet eens naar binnen, als je er bent heb je al genoeg bewogen.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:03 schreef Q. het volgende:
Mijn motivatie is weer op dus ik zal hier wat meer zitten de rest van de dag.
Eens kijken of ik me na het werk naar de sportschool kan slepen. Nieuwe sportschool want de oude op 200 meter is dicht. Nu moet ik 500 meter reizen.!
Jij gaat voor de winter-6pack?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:03 schreef Q. het volgende:
Eens kijken of ik me na het werk naar de sportschool kan slepen. Nieuwe sportschool want de oude op 200 meter is dicht. Nu moet ik 500 meter reizen.!
Waarom uberhaupt weer ingeschreven?quote:Op donderdag 5 september 2019 13:03 schreef Q. het volgende:
Ik heb me nooit uitgeschreven. Ben al 7 jaar donateur.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt weer ingeschreven?
Hallo, CL neemt niet met zomaar iemand genoegen natuurlijk. Wel een beetje moeite blijven doenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt weer ingeschreven?
quote:Op donderdag 5 september 2019 13:03 schreef Q. het volgende:
quote:
Juist!quote:Op donderdag 5 september 2019 13:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hallo, CL neemt niet met zomaar iemand genoegen natuurlijk. Wel een beetje moeite blijven doen
True that.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens naar binnen, als je er bent heb je al genoeg bewogen.
Kan dat niet gewoon online.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:06 schreef Q. het volgende:
Zelfde keten, zo eentje waar het onmogelijk is je uit te schrijven.
Ja, als ie vaak genoeg naar de sportschool loopt, kan ie misschien ook op Lowlands eens een stukje lopenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hallo, CL neemt niet met zomaar iemand genoegen natuurlijk. Wel een beetje moeite blijven doen
quote:
Dan eerst nog even oefenen met wat krachttraining zodat hij gelijk je spullen er ook bij kan sjouwenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, als ie vaak genoeg naar de sportschool loopt, kan ie misschien ook op Lowlands eens een stukje lopen
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, als ie vaak genoeg naar de sportschool loopt, kan ie misschien ook op Lowlands eens een stukje lopen
En m'n tent op kan zetten.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan eerst nog even oefenen met wat krachttraining zodat hij gelijk je spullen er ook bij kan sjouwen
Aanrader? Ik ben me eerst door het tweede seizoen van Westworld aan het worstelen.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister The Dark Crystal afgekeken.
Oh man, wat was dat jeugdsentimenterig machtig mooi!
Dat was tien jaar geleden, het leven gaat door.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet zo negatief, juist positief want indirect nodigt ze je dus uit om mee te gaan
Gewoon in zijn tent slapenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En m'n tent op kan zetten.
Huehe tent.
Absolute aanrader, als je van zoiets houdt dan.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aanrader? Ik ben me eerst door het tweede seizoen van Westworld aan het worstelen.
Doe t niet!quote:
Ik vind CGI in de regel een stuk nepper aanvoelen dan poppenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absolute aanrader, als je van zoiets houdt dan.
En als je nog steeds tegen poppen kunt. Het is geen vloeiende CGI.
Maar dat maakt t wel heel mooi en nostalgisch en zo.
Downloadenquote:Op donderdag 5 september 2019 13:22 schreef Faxie het volgende:
Ben maar eens aan het downloaden. Is ook nostalgisch voor mij
O ik las dit verkeerd, dacht dat het over Boris gingquote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Die broer (Bo Johnson) van de premier van Engeland gewoon opgestapt![]()
Echt een soap daar, te bizar.
Gelukkig is het bij ons ook een zooitje als troost
Ja die acht euro in de maand en gratis proefmaand is echt veel te veel.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Downloaden![]()
Je badboy-imago aan het opvijzelen?
Ja, er moet nog wel geld overblijven voor Chinees en tosti's natuurljik.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die acht euro in de maand en gratis proefmaand is echt veel te veel.
Klopt. Alleen de gezichtsuitdrukkingen zijn dus wel iets starrer. Dat hebben poppen nou eenmaal minderquote:Op donderdag 5 september 2019 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind CGI in de regel een stuk nepper aanvoelen dan poppen
We deden aan t eind niet meer mee denk ikquote:
Hullie in het zuiden misschienquote:Op donderdag 5 september 2019 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We deden aan t eind niet meer mee denk ik
Nee, onze bevrijding is 18 Sept 1944 (Hence 18 September Plein)quote:Op donderdag 5 september 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hullie in het zuiden misschien
Nijmegen heeft ook een plein 44 , wij in IJmuiden hebben een plein 45quote:Op donderdag 5 september 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, onze bevrijding is 18 Sept 1944 (Hence 18 September Plein)
Wel iets eerder, maar niet 75 jaar geleden.
*reken reken* O wachtwel!
Nou. 75 jaar geleden dus.
Volgens mij hebben we ook een feestje de 20e idd. De zaterdag na de officiele 18 Sept.
Hier is de boel de 17e nog gebombardeerd.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nijmegen heeft ook een plein 44 , wij in IJmuiden hebben een plein 45
ja hoiquote:Op donderdag 5 september 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hullie in het zuiden misschien
Ja, geen zin meer in hoor. Die zooi is veel te veel verhipt. Ben daar veel te oud en onhip voor.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe t niet!
Ze proberen mij na 10j Lowlands en 4 jaar pauze ook weer over te halen.
Ik denk dat t echt alleen maar tegen gaat vallen.
Moest je weer naar de wc?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is de boel de 17e nog gebombardeerd.
Allemaal bezig hun instagramfeed te vullen in plaats van het leuk te hebben.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer in hoor. Die zooi is veel te veel verhipt. Ben daar veel te oud en onhip voor.
We gaan allemaal Verder.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was tien jaar geleden, het leven gaat door.
Wist je dat ze een man die saunaclubs bezoekt ook een ijsbeer noemen?quote:
#nofilterquote:Op donderdag 5 september 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Allemaal bezig hun instagramfeed te vullen in plaats van het leuk te hebben.
Ik wist alleen dat ze gay bears die wat ouder zijn polar bears noemenquote:Op donderdag 5 september 2019 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist je dat ze een man die saunaclubs bezoekt ook een ijsbeer noemen?
ze hebben hun eigen forum?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk maar op het ijsberen forum.
omdat hun borsthaar grijs wordt?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist alleen dat ze gay bears die wat ouder zijn polar bears noemen
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat hun borsthaar grijs wordt?
Ik weet het niet, denk overal waar je een badjas aantrekt.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben hun eigen forum?
en is dit alleen voor mensen die naar saunaclubs gaan? of mogen gewone hoerenlopers daar ook komen?
Mooooquote:
Did you just call her a cow?quote:
quote:
Ja, maar om het nou zo in de groep te gooienquote:Op donderdag 5 september 2019 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kent me toch, dan weet je dat het waar is.
Biertjes drinken in Nimmaquote:
kalfje dan tochquote:Op donderdag 5 september 2019 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kent me toch, dan weet je dat het waar is.
en als lunch en ontbijt?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
friet!
kibbeling!
kleine appelflapjes!
Frietjesquote:Op donderdag 5 september 2019 16:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst maar eens verzinnen wat ik vandaag ga eten
Ah, handig. Gelijk opgeruimd.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben me gewoon in het Amsterdam-Rijnkanaal gemikt. Was makkelijker.
Je hebt geluk: ik heb net weer ingeslagen.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, handig. Gelijk opgeruimd.
Dibs op je thee-assortiment!
Kan nu ook alquote:
Tussen de vieze roeiersquote:Op donderdag 5 september 2019 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, dus dat was de zeehond die ik dacht te zien!quote:Op donderdag 5 september 2019 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zag een baby zeehond afgelopen weekend, beest leek wel dood in t water rond te hangen.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ah, dus dat was de zeehond die ik dacht te zien!
Dan moet je Lenie bellen dierenbeulquote:Op donderdag 5 september 2019 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag een baby zeehond afgelopen weekend, beest leek wel dood in t water rond te hangen.
Nee, dat is het Merwedekanaal. Zoveel kanalen hier.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen de vieze roeiersO nee want dat wilden ze niet ofzo.
Je zou eens Zijn er kanalen in Aalst van Herman Brusselmans moeten lezen, al wil ik je stiekem eigenlijk tot niets verplichten, doch desalniettemin.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is het Merwedekanaal. Zoveel kanalen hier.
Water is water.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is het Merwedekanaal. Zoveel kanalen hier.
Je eigen boek promoten.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zou eens Zijn er kanalen in Aalst van Herman Brusselmans moeten lezen, al wil ik je stiekem eigenlijk tot niets verplichten, doch desalniettemin.
Genieten man!quote:Op donderdag 5 september 2019 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We eten hier vanavond tomaten uit onze eigen landerijen.
Groentebeul!quote:Op donderdag 5 september 2019 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grootste zijn iets kleiner dan cherrytomaatjes.
Maar ze geen lekker de salade in.
Altijd goed.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was in de dierentuin en hij bleek te leven.quote:Op donderdag 5 september 2019 18:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet je Lenie bellen dierenbeul
Ja, met jou naar een biermeet gaan.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij tips hoe Fax een vriendje krijgt
Dat lust hij nietquote:Op donderdag 5 september 2019 19:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, met jou naar een biermeet gaan.
Mini-tomaatjes zijn heel hipquote:Op donderdag 5 september 2019 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi stukje kunst?quote:Op donderdag 5 september 2019 17:22 schreef Californium het volgende:
Schilderij is er![]()
Maar mooi even in de verpakking totdat ie kan worden opgehangen
Reedt ze daar met haar auto doorheen?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi godin, ik zag je net op Rotterdam Centraal
Ze durft ook wel met het ovquote:Op donderdag 5 september 2019 19:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Reedt ze daar met haar auto doorheen?
Ik heb jou gemist lieverd, hoe gaat het?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Reedt ze daar met haar auto doorheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |