Hvjjnquote:
Best een kekke toch?quote:
Mag niet klagen vriend. Hoe is het in het Haagse?quote:Op woensdag 4 september 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dag maat, hoe gaat het?
Goed om te horen. En prima hiero.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag niet klagen vriend. Hoe is het in het Haagse?
Puntige moobs!quote:Op woensdag 4 september 2019 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moeten je moobs bijgepunt worden?
Lijkt mij ook wel ja.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aubergines...
Dat is ook we echt erg om daarover te dromen.
Nou mensen zeggen dat inderdaad ook altijd tegen mij dus ik denk ik doe het eens terug.quote:Op woensdag 4 september 2019 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, zou je dat ook zeggen tegen iemand die moddervet is en het moeilijk zegt te vinden om gezond te eten en voldoende te bewegen?![]()
"Nee, je bent gewoon een vetklep! En nou sporten!"
Nouquote:Op woensdag 4 september 2019 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou mensen zeggen dat inderdaad ook altijd tegen mij dus ik denk ik doe het eens terug.
Dat is ook niet aardig van de familie van CL.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou mensen zeggen dat inderdaad ook altijd tegen mij dus ik denk ik doe het eens terug.
Het went.quote:Op woensdag 4 september 2019 17:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig van de familie van CL.
Probeer eens het jeugdjournaal als je iq het normale journaal niet kan verwerkenquote:Op woensdag 4 september 2019 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik begrijp soms het nieuws niet, dan leggen ze het netjes uit maar dan mis ik (of zij) alsnog het punt.
Protesten Hong Kong; Protesteren om de wet afgeschaft te krijgen en dan besluiten ze inderdaad voor de rust de wet niet in te voeren maar dan stoppen de demonstranten niet met protesteren![]()
Oh en voor de mensen die wel eens iets via AliExpress hebben gekocht, hebben jullie wel eens een mailtje gehad waarin je je adres moet bevestigen?
/lief dagboek
Ze protesteerden om 5 verschillende punten, waarvan die ene wet 1 punt was. Dus vandaar dat ze doorgaan tot die andere 4 punten ook zijn opgelostquote:Op woensdag 4 september 2019 18:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik begrijp soms het nieuws niet, dan leggen ze het netjes uit maar dan mis ik (of zij) alsnog het punt.
Protesten Hong Kong; Protesteren om de wet afgeschaft te krijgen en dan besluiten ze inderdaad voor de rust de wet niet in te voeren maar dan stoppen de demonstranten niet met protesteren![]()
Oh en voor de mensen die wel eens iets via AliExpress hebben gekocht, hebben jullie wel eens een mailtje gehad waarin je je adres moet bevestigen?
/lief dagboek
Toch raar dat dat dan nergens wordt toegelicht wordt. Vermoeiend om overal alleen maar het halve nieuws te krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze protesteerden om 5 verschillende punten, waarvan die ene wet 1 punt was. Dus vandaar dat ze doorgaan tot die andere 4 punten ook zijn opgelost
Ja maar de amazone staat ook al 6 weken in brand en dat was ook maar 3 dagen in het nieuws.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch raar dat dat dan nergens wordt toegelicht wordt. Vermoeiend om overal alleen maar het halve nieuws te krijgen.
Ja dat is waar. Weinig follow-up.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar de amazone staat ook al 6 weken in brand en dat was ook maar 3 dagen in het nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Weinig follow-up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is 10.000 euro toegezegd door de 50 grootste landen van de wereld. Dat is wel genoeg hoor.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar de amazone staat ook al 6 weken in brand en dat was ook maar 3 dagen in het nieuws.
Nou ja, dan zou uitgerekend jij moeten snappen dat het zo simpel niet ligt toch?quote:Op woensdag 4 september 2019 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil ook gemeen zijn, laat me.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou uitgerekend jij moeten snappen dat het zo simpel niet ligt toch?
Niet gemeen zijn, lief doen godverdomme!quote:Op woensdag 4 september 2019 19:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil ook gemeen zijn, laat me.
En bovendien is een poepluier in de keuken verschonen ook echt goor.
Altijd lief doen is vermoeiend.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet gemeen zijn, lief doen godverdomme!
Altijd gemeen doen is nog veel slopenderquote:
Dat zou ik ook niet kunnen. Daar is toch geen lol aan, dan doet niemand lief terugquote:Op woensdag 4 september 2019 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd gemeen doen is nog veel slopender
Misschien wil ze wel een hondenasiel beginnen?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:50 schreef Yvie_lu het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1957675/
Een rijtjeshuis, arme buren
Voortaan beter lezen.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Pijnlijk nu het weer over is met je smatje?
quote:Op woensdag 4 september 2019 21:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij las "formaat van een grote cavia" en werd meteen enthousiast?
quote:Op woensdag 4 september 2019 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Heb je eigenlijk ook zo'n tuigje om je cavia's buiten te kunnen uitlaten? Blokje om met de dieren
Dit doet me pijn. We hadden er een mooie combimeet van kunnen maken in Utrecht bij Gamestate. Daar heb je beneden een arcade en boven kun je bowlen.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Heb wel weer zin om te bowlen maar geen zin om er echt een meet van te maken.
#RandomThings
Wanneer is die dan?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit doet me pijn. We hadden er een mooie combimeet van kunnen maken in Utrecht bij Gamestate. Daar heb je beneden een arcade en boven kun je bowlen.
Dan kan dat toch alsnogquote:
En daarna bij wagamama etenquote:Op woensdag 4 september 2019 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan dat toch alsnog
Bowlen is toch een 'vaste' tijd. Dan beginnen we daarmee en kunnen mensen die daarna nog willen gamen dat aansluitend doen en als mensen juist het bowlen willen overslaan dan komen ze gewoon een uurtje later toch?
Klinkt goed.quote:
Klinkt als een plan.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan dat toch alsnog
Bowlen is toch een 'vaste' tijd. Dan beginnen we daarmee en kunnen mensen die daarna nog willen gamen dat aansluitend doen en als mensen juist het bowlen willen overslaan dan komen ze gewoon een uurtje later toch?
Yesquote:Op woensdag 4 september 2019 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Van de week maar even DMen/appen want klinkt voor nu wel goed te combineren lijkt mij.
Ik ken het verder niet dus zal van de week dan even naar de website kijken en wat datum opties. Dan kunnen we gewoon twee opties maken en kijken waar de meeste animo voor is ofzo
Geen voorkeur. Mag jij bepalen danquote:Op woensdag 4 september 2019 21:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Yes![]()
Doen we een sc-meet of een meettopic-meet?
Kek hoor, had je vriendin die in de Libelle gezien?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf een plafondlamp met 3 led filament lampen, strijkijzersnoer, design fittingen en montagebalk gemaakt. Uurtje werk en ¤30,- kosten.![]()
Blijft toch Nederlander he.
[ afbeelding ]
Heb de glazen niet gemonteerd.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Kek hoor, had je vriendin die in de Libelle gezien?
Ja, ik heb hetzelfde met jouw post : "de tv-gids"quote:Op woensdag 4 september 2019 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kijk in de tv-gids vandaag. Sprong terug in de tijd gedaan ofzo:
ER, Ghost Wisperer, Het spijt me, Lingo, Man bijt hond.
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kijk in de tv-gids vandaag. Sprong terug in de tijd gedaan ofzo:
ER, Ghost Wisperer, Het spijt me, Lingo, Man bijt hond.
Helpt het als het een online tv-gids is?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde met jouw post : "de tv-gids".
Mwah, in 2006 misschienquote:Op woensdag 4 september 2019 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helpt het als het een online tv-gids is?
Bruin zou ik het niet noemen. Het zou niet best zijn als je stoelgang deze kleur had.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo bruin geworden dan? Nep-Fok!ster, een beetje naar buiten de zon in gaan.
quote:Op woensdag 4 september 2019 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bruin zou ik het niet noemen. Het zou niet best zijn als je stoelgang deze kleur had.
https://www.rietveldlicht(...)rijs-groen-geel-rondquote:Op woensdag 4 september 2019 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelf een plafondlamp met 3 led filament lampen, strijkijzersnoer, design fittingen en montagebalk gemaakt. Uurtje werk en ¤30,- kosten.![]()
Blijft toch Nederlander he.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 september 2019 23:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
https://www.rietveldlicht(...)rijs-groen-geel-rond
Wat nou zelf gemaakt, halve gare.
[..]
Wel toffe lamp though.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lospedrosa snapt nog niet dat bit.ly-plaatjes hier gewoon onder de originele url komen te staan, en er dus weinig te verbergen valt.
[..]
Ik zal het van je SecretSanta lijstje afstrepenquote:Op woensdag 4 september 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt het treurigste wat ik heb gezien. Een havermout adventskalender: https://nl.mymuesli.com/geschenken/kerstmis/adventskalender
Dat is toch geen kadootje aan jezelf?En dan ook nog 40 euro voor wat bekertjes havermout. Of de muuslirepen adventskalender voor maar 50 euro
wat ontzettend kut.
Ja dit jaar weer?quote:Op woensdag 4 september 2019 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal het van je SecretSanta lijstje afstrepen
quote:
Aahww dat is zo lief van jequote:Op woensdag 4 september 2019 23:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zal hem je schenken voor je verjaardag, die 30 piek kan ik ook nog wel missen.
Dan houd je niet van jezelf nee, als je dat soort dingen koopt.quote:Op woensdag 4 september 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
Dit is echt het treurigste wat ik heb gezien. Een havermout adventskalender: https://nl.mymuesli.com/geschenken/kerstmis/adventskalender
Dat is toch geen kadootje aan jezelf?En dan ook nog 40 euro voor wat bekertjes havermout. Of de mueslirepen adventskalender voor maar 50 euro
wat ontzettend kut.
Je biedt je 30cm aan aan Elvi?quote:Op woensdag 4 september 2019 23:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het grapje zat hem in de prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |