Die ken ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk een joekel van een bastognekoek.
Maar goed dat hij geen skinny jeans heeftquote:
Mevr. Gooddeal, goedemorgen.quote:
Lucky houdt ook niet van kachelpijpen geloof ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen skinny jeans heeft![]()
Moggùh, dame Gd!quote:
Ja klopt. Het is zo achterlijk smal sinds een paar jaar, dat je het amper over je voeten getrokken krijgt en daarbij ziet het er ook nog eens belachelijk uit voor een ouwe lul.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Lucky houdt ook niet van kachelpijpen geloof ik.![]()
Las laatst zoiets.
Ja, die voeten blijven altijd steken, trek je hem krang, anders gaat je voet er niet uit.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggùh, dame Gd!
[..]
Ja klopt. Het is zo achterlijk smal sinds een paar jaar, dat je het amper over je voeten getrokken krijgt en daarbij ziet het er ook nog eens belachelijk uit voor een ouwe lul.
Mislukte reigers zijn het.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zag gisteren een lepelaar, zomaar in een slootje. Die zie je hier eigenlijk nooit.
Volgens mij een jonkie, en bleef pal voor mijn neus staan. Heel apart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's weer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zag gisteren een lepelaar, zomaar in een slootje. Die zie je hier eigenlijk nooit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strak/klem??quote:
Ohh.quote:
Ja, dát.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ah! Mieter je bijna om, omdat je op 1 been loopt te stuiteren.
Vanmiddag pasquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben je al bij de oogarts? Of moet je nog gaan.
Eet smakelijk en ook een fijne dag!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef Gooddeal het volgende:
Eerst maar eens een broodje maken, en dan een paar uurtjes naar mijn vrijwilligerswerk.
Succes straks Chuf, en allen een fijne dag verder. Tot later.
U2quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef Gooddeal het volgende:
Eerst maar eens een broodje maken, en dan een paar uurtjes naar mijn vrijwilligerswerk.
Succes straks Chuf, en allen een fijne dag verder. Tot later.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)ljager-bom-vlieland/
Leven Sas en Scrut nog?
Maak me zorgen.
Soul is niet blij met je idee van plop.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)ljager-bom-vlieland/
Leven Sas en Scrut nog?
Maak me zorgen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze hebben hier ook brandweer
Pech voor haar. Of jouquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul is niet blij met je idee van plop.
Fijn,ik ben gerust nu.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze hebben hier ook brandweer
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.quote:
Niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.
Met de nadruk op slapen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.
Niet te verleiden met een lekker ontbijtje?quote:
Haha, dat heb ik wel gehad inmiddels.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet te verleiden met een lekker ontbijtje?
Dat is maar goed ook, want ik ga een uitsmijter maken en out.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik wel gehad inmiddels.
Eet smakelijk en rust lekker, Amph.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want ik ga een uitsmijter maken en out.
Eet ze! En daarna op pad.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:44 schreef chufi het volgende:
Zo, uitgefietst.. zo maar eens douchen en lunchen of zo
Charming? maar echt een woord is er niet neequote:Op dinsdag 3 september 2019 12:52 schreef TillyB het volgende:
Waarom is er geen goed Engels woord voor 'innemend'
ja mja ja maar net niet helemaalquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Charming? maar echt een woord is er niet nee
thanks maarquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)-d&q=innemend+engels
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:52 schreef TillyB het volgende:
het is er wel maar ik vind het allemaal niet passen
hoelang nog?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
komt geen eind aan deze dag.
Moet lukken toch?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
dan hoop ik ook al weer thuis te zijn....
Succes vanmiddag.quote:
Een tosti gaat er altijd wel in.quote:
nu...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een tosti gaat er altijd wel in.
Ingratiating.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:52 schreef TillyB het volgende:
Waarom is er geen goed Engels woord voor 'innemend'
Krijg de ingratiteringquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In gra tie eeting anders snapt till het niet
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In gree tie eeting probeer ff
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat Tilly gewoon het woord swallowing zocht.
Nee ik probeer iemand te omschrijven aan de pakizusquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is wel het de beste vervanging voor innemend, zoek je verkering met een Engels sprekende?
Bingo!quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat Tilly gewoon het woord swallowing zocht.
Ah mij weerquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ik probeer iemand te omschrijven aan de pakizus
Gadverquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ghoulash met rijst van moederswel naar een soort kerkdienst mee vanavond maar ja
Koelasquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt lekker met draadjes vlees
Hostie frisbee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ghoulash met rijst van moederswel naar een soort kerkdienst mee vanavond maar ja
Valt wel mee licht pittigquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Goulash is wel lekker maar wel pittig toch?
Echt wel, dat is weer het voordeel van de frisse dagen.. Lekker weer aan de stampotten soepen en warme chocomelkquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar begint het aardig weer voor te worden ook.
Boerenkool. En dan zo'n sneu kuiltje maken, dijk eromheen metselen, jus erin en gáán.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel, dat is weer het voordeel van de frisse dagen.. Lekker weer aan de stampotten soepen en warme chocomelk![]()
Gehaktbal er bijquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Boerenkool. En dan zo'n sneu kuiltje maken, dijk eromheen metselen, jus erin en gáán.
Die kende ik al. windy.com is ook een mooie met wat meer gegevens.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:29 schreef Voxs het volgende:
@:Recce https://earth.nullschool.(...)ic=-107.25,29.07,260
Kan je draaien. En inzoomen.
Welk merk drink jij? Ik vond de Ice Machhiato van D.E. wel lekker. Ik had ook iets van Starbucks geprobeerd, maar daar was het rietje lek van.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:43 schreef TillyB het volgende:
Ik vind het nog wel ijskoffieweer voorlopig
Die ga ik zo eens bekijken. Je ziet er wel meer dan enkel Dorian.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kende ik al. windy.com is ook een mooie met wat meer gegevens.
Ohquote:
Je bent meer van de uitgebreide rijsttafel?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ohdie zijn zeker
![]()
Elke hap hetzelfde.
Boomstam, potjes er aanquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zou Tonja wel een mooie tekening van kunnen maken.
www.ventusky.com is er ook nog. Genoeg sites om de woei goed te kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die ga ik zo eens bekijken. Je ziet er wel meer dan enkel Dorian.
Bijvoorbeeld! Beter dan hap slik weg voerquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent meer van de uitgebreide rijsttafel?
Sindskort hebben ze deze bij de appiequote:Op dinsdag 3 september 2019 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Welk merk drink jij? Ik vond de Ice Machhiato van D.E. wel lekker. Ik had ook iets van Starbucks geprobeerd, maar daar was het rietje lek van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat er geen suiker toegevoegd is, jammer dat ie nog zoeter smaakt dan de versie met suiker.En stervensduur natuurlijk, maar het is regelmatig in de bonus.
Ik maak het ook wel zelf, maar ijskoffie zonder melk vind ik niet te zuipen, dus maak ik eerst mega sterke conjokoffie, zodat het niet zo slap smaakt als er melk bijgaat. Afkoelen en dan in zo'n ikea fles in de koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ik volg dat NWS topic af en toe. Indrukwekkende filmpjes wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:54 schreef Recce het volgende:
[..]
www.ventusky.com is er ook nog. Genoeg sites om de woei goed te kunnen zien.
Gaaf!quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:54 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slecht geslapen?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:59 schreef Voxs het volgende:
Tijd voor koffie is het zeker. Even zetten. Ben gaar.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sindskort hebben ze deze bij de appieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat er geen suiker toegevoegd is, jammer dat ie nog zoeter smaakt dan de versie met suiker.En stervensduur natuurlijk, maar het is regelmatig in de bonus.
Ik maak het ook wel zelf, maar ijskoffie zonder melk vind ik niet te zuipen, dus maak ik eerst mega sterke conjokoffie, zodat het niet zo slap smaakt als er melk bijgaat. Afkoelen en dan in zo'n ikea fles in de koelkast.Van mij hoeft die suiker ook niet. Zitten er zoetstoffen in die Starbucks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf maken ben ik te lui voor hoor.Ik drink sowieso niet zoveel koffie, ik ben er nogal gevoelig voor.
Ja en vroeg er uit. Veel concentratie gebruikt bij schilderen ook. En lijf doet pijn door veranderend weer ( denk ik )quote:
Ik volg het op een internationaal orkaanforum. Ik zal ook eens in dat topic in NWS kijken. Op dat forum dat ik volg, staan zoveel posts, dat je de filmpjes vaak mist.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik volg dat NWS topic af en toe. Indrukwekkende filmpjes wel.
NWS / [ACTUEEL] Orkaan Dorian #2 Bahama's verwoest, next stop oostkust VSquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik volg het op een internationaal orkaanforum. Ik zal ook eens in dat topic in NWS kijken. Op dat forum dat ik volg, staan zoveel posts, dat je de filmpjes vaak mist.
Ik was er ook vroeg uit en heb ook matig geslapen, maar ik kan nog niet relaxen. Ik ga zo nog een half uur rennen. Daarna maar lekker rustig aan doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en vroeg er uit. Veel concentratie gebruikt bij schilderen ook. En lijf doet pijn door veranderend weer ( denk ik )
Koffie dus en relaxen![]()
Hoe is het met jouw handen?
Ja acesulfaam-K. Oh dan is een double espresso waarschijnlijk niks voor jou.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Van mij hoeft die suiker ook niet. Zitten er zoetstoffen in die Starbucks?
Zelf maken ben ik te lui voor hoor.Ik drink sowieso niet zoveel koffie, ik ben er nogal gevoelig voor.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sindskort hebben ze deze bij de appieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat er geen suiker toegevoegd is, jammer dat ie nog zoeter smaakt dan de versie met suiker.En stervensduur natuurlijk, maar het is regelmatig in de bonus.
Ik maak het ook wel zelf, maar ijskoffie zonder melk vind ik niet te zuipen, dus maak ik eerst mega sterke conjokoffie, zodat het niet zo slap smaakt als er melk bijgaat. Afkoelen en dan in zo'n ikea fles in de koelkast.Hmm, dat is helemaal geen slecht plan om eens zelf te proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat rennen is wel goed voor relax en beter nachtrust lijkt mij?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was er ook vroeg uit en heb ook matig geslapen, maar ik kan nog niet relaxen. Ik ga zo nog een half uur rennen. Daarna maar lekker rustig aan doen.
Thanks, zo even kijken na het rennen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
NWS / [ACTUEEL] Orkaan Dorian #2 Bahama's verwoest, next stop oostkust VS
Langzaam topic en vooral filmpjes etc.
Daar hoorde ik m'n fibro collega ook al over iddquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en vroeg er uit. Veel concentratie gebruikt bij schilderen ook. En lijf doet pijn door veranderend weer ( denk ik )
Kut maar we wapperen vrolijk verderquote:Koffie dus en relaxen![]()
Hoe is het met jouw handen?
Ah, troep dus. Na een dubbele espresso sta ik te stuiteren en niet op een fijne manier.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja acesulfaam-K. Oh dan is een double espresso waarschijnlijk niks voor jou.Ik tik zo een paar van die flesjes weg en val dan alsnog in coma of een gaapmarathon.
doen!quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is helemaal geen slecht plan om eens zelf te proberen.
Ja, als het goed is wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat rennen is wel goed voor relax en beter nachtrust lijkt mij?
Hoezo troep? Ik vind het juist één van de fijnere zoetstoffen want het heeft geen invloed op je suikerspiegel en is ook niet zo'n zoetstof waar je met veel gebruik diarree van kan krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, troep dus. Na een dubbele espresso sta ik te stuiteren en niet op een fijne manier.
spread the conjokoffie wordquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, zeker! Ben dol op sterke koffie en dit gaat er ook wel in.
Uiteraard al gedaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zou Tonja wel een mooie tekening van kunnen maken.
Zolang je die twee woorden maar niet letterlijk hebtquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar hoorde ik m'n fibro collega ook al over idd
[..]
Kut maar we wapperen vrolijk verder
tsss weer lekker stereotype hoorquote:
Het is een jaren 80 potjequote:Op dinsdag 3 september 2019 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
tsss weer lekker stereotype hoor![]()
Ik heb geen stekels en geen tuinbroek.
Jeweettog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zolang je die twee woorden maar niet letterlijk hebt![]()
Sterkte!
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jeweettog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.make that a double
TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
Ze had lange haren en minirokje etc. kunnen tekenen. Dan was het een stamdel.
2
stereotype etc
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
2
stereotype etc
quote:
Oh, ik weet verder weinig van zoetstoffen. Ik ga er voor het gemak altijd maar van uit dat het allemaal rommel is.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo troep? Ik vind het juist één van de fijnere zoetstoffen want het heeft geen invloed op je suikerspiegel en is ook niet zo'n zoetstof waar je met veel gebruik diarree van kan krijgen.
Ik berg mij even opquote:
quote:
dr Denker heeft dan ook altijd wel een del, hoer of een slet in zn kerstpuzzel zo afgebeeld staanquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
2
stereotype etc
Jah, dat is foutquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een stamppot. Dat is wat anders dan een stampot.
Gewone suiker is ook rommelquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik weet verder weinig van zoetstoffen. Ik ga er voor het gemak altijd maar van uit dat het allemaal rommel is.Dat valt waarschijnlijk wel mee.
otje stampt of een potje op een stam?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een stamppot. Dat is wat anders dan een stampot.
Ik begon niet met stampot, dus ik weet niet welke van de twee bedoeld werd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
otje stampt of een potje op een stam?
rust zachtquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo even rusten maar voor de dienst, dus Deis, als je een per ongeluk TR ziet
rust hardquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klinkt als een doodsverwensing
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja loopt er hier 1 te schreeuwen buiten
oersuikerquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, die geraffineerde zooi. Eik moet je oersuiker hebben, maar dat zal wel rond de ¤ 5732 de kilo liggen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
das gewoon die keiharde klont basterdsuiker wat al 14 jaar in de kast staat
Dank voor dit excuusquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dr Denker heeft dan ook altijd wel een del, hoer of een slet in zn kerstpuzzel zo afgebeeld staan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
das gewoon die keiharde klont basterdsuiker wat al 14 jaar in de kast staat
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, net als oerzout. Dat is ook gezond.
wikipedia says yesquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:29 schreef TillyB het volgende:
[..]ik heb heel wat te googelen of jullie piepelen me de moeder
quote:Oersuiker (of oerzoet) is ongeraffineerd gedroogd suikerrietsap. Het sap van het suikerriet wordt gefilterd, ingedampt en vervolgens tot kleine korrels vermalen. In tegenstelling tot de (ruwe) rietsuiker zijn in oerzoet alle voedingsstoffen en mineralen nog aanwezig.
Ja, ik kan beter wegblijvenquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
topics doodvermoorden daarentegen doe je wel snel
Nooit meer naar huisquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ik heb een beetje moeite om hier weg te gaan
Even naar de supermarkt door de duinenquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo'n eiland is ook wel erg mooi natuurlijk
Ja dat is toch beter dan door een drukke stad..quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even naar de supermarkt door de duinen
Afgetopt met water voordat ik vertrok.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je wel een oppas voor je boom?
Da's waarquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:24 schreef Voxs het volgende:
Mooie is van weggaan, dat je de vreugde weer kan voelen van het terugkeren.
Nah, die had het vorige keer goed doorstaan.quote:
Gewoon blijven zolang het goed voelt ( of de Aziatische porno-voedselvoorraad aangevuld moet worden)quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's waar
[..]
Nah, die had het vorige keer goed doorstaan.
hoeveel vingers steek ik op?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:01 schreef chufi het volgende:
Weer thuis... zie nog wat wazig met ringen... links idd niet 100%, positie vd lens ok, maar de stand niet helemaal, ook nog wat extra druppelen en over 3.5 week afspraak met de specialist (m'n chirurg).
Maar mogelijk is dit het best haalbare..
the story continues
helemaal goedquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga voor 3.. lekker in het midden
goed bezigquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:08 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op
http://www.tonja-tekenshow.tk
Wat hebben ze vandaag gedaan dan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:01 schreef chufi het volgende:
Weer thuis... zie nog wat wazig met ringen... links idd niet 100%, positie vd lens ok, maar de stand niet helemaal, ook nog wat extra druppelen en over 3.5 week afspraak met de specialist (m'n chirurg).
Maar mogelijk is dit het best haalbare..
the story continues
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's waar
[..]
Nah, die had het vorige keer goed doorstaan.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:08 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op
http://www.tonja-tekenshow.tk
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:24 schreef Voxs het volgende:
Mooie is van weggaan, dat je de vreugde weer kan voelen van het terugkeren.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zal een klote wijf thuis hebben zitten
Soort eindcontrole..gebeurt nooit door de specialist, dus krijg ik daar nog een afspraak mee..quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:38 schreef TillyB het volgende:
Please God laat Nicole Kidman dit seizoen van BLL doodgaan ik kan die thunderbird niet meer aanzien
Ow ik dacht dat ze iets gedaan hadden, maar het waren de bevindingen van de nacontrole.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Soort eindcontrole..gebeurt nooit door de specialist, dus krijg ik daar nog een afspraak mee..
Wist niet dat je op robotpoppen vielquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar kijk ik voorwat een vrouw zeg
Neuh, homo sapiens net als Soul .......en jijquote:
En de cocaïne druppels die ze je gevenquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze iets gedaan hadden, maar het waren de bevindingen van de nacontrole.
Dit is wel een mooie foto jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt niets aan verspookt hoor!
Beweegt haar voorhoofd als ze praat?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inclusief injectienaald?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
En de cocaïne druppels die ze je geven
Stuur maar op, zet ik dr in de wachtrijquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze lijkt net zo'n siliconen sexpop
Ik zou mijn hond er nog aftrappen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze lijkt net zo'n siliconen sexpop
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'hond'quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog aftrappen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:42 schreef TillyB het volgende:
[..]in de serie heeft ze ook van dat gekke pruikhaar
Heb je zoveel sexpoppen in de wachtrij staan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur maar op, zet ik dr in de wachtrij
Die sneetjes in de neus verraden het altijd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beweegt haar voorhoofd als ze praat?
Hont.quote:
Er zijn aantrekkelijkere die voorrang hebben jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je zoveel sexpoppen in de wachtrij staan?
Coke druppels snuiven?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk je geen coke snuifert was
Real dolls zeker?quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn aantrekkelijkere die voorrang hebben ja
Dat dus,bestaat niet eens.quote:
Haar karakter in de serie helpt ook niet echt meequote:Op dinsdag 3 september 2019 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit ik net te proberen in Zen te komen voor de dienst krijg je dit zeg
Echt een fijn sterk karakterquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Haar karakter in de serie helpt ook niet echt mee
Kenner gespot.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Die heeft dus badparels lopen snuivenquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:46 schreef TillyB het volgende:
[..]Ja met z'on neus kan je wel voor een lichaam's dosering gaan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sodemieter op manrare drugged up zombie met d'r poppensmoel
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:46 schreef TillyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik heb al om sterkere gevraagdquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja met z'on neus kan je wel voor een lichaam's dosering gaan ja
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker makkelijk met je anonieme kop Kidman aanvallen of wah?
Nee druppels druppel je ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee druppels druppel je ...Net heb je het nog over snuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zal ook niet gecast worden als vrouw van Skarsgard maar hoe de fuck zij wel??quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker makkelijk met je anonieme kop Kidman aanvallen of wah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |