Die ken ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk een joekel van een bastognekoek.
Maar goed dat hij geen skinny jeans heeftquote:
Mevr. Gooddeal, goedemorgen.quote:
Lucky houdt ook niet van kachelpijpen geloof ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen skinny jeans heeft![]()
Moggùh, dame Gd!quote:
Ja klopt. Het is zo achterlijk smal sinds een paar jaar, dat je het amper over je voeten getrokken krijgt en daarbij ziet het er ook nog eens belachelijk uit voor een ouwe lul.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Lucky houdt ook niet van kachelpijpen geloof ik.![]()
Las laatst zoiets.
Ja, die voeten blijven altijd steken, trek je hem krang, anders gaat je voet er niet uit.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggùh, dame Gd!
[..]
Ja klopt. Het is zo achterlijk smal sinds een paar jaar, dat je het amper over je voeten getrokken krijgt en daarbij ziet het er ook nog eens belachelijk uit voor een ouwe lul.
Mislukte reigers zijn het.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zag gisteren een lepelaar, zomaar in een slootje. Die zie je hier eigenlijk nooit.
Volgens mij een jonkie, en bleef pal voor mijn neus staan. Heel apart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's weer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zag gisteren een lepelaar, zomaar in een slootje. Die zie je hier eigenlijk nooit.
Volgens mij een jonkie, en bleef pal voor mijn neus staan. Heel apart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strak/klem??quote:
Ohh.quote:
Ja, dát.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ah! Mieter je bijna om, omdat je op 1 been loopt te stuiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |