Die ken ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk een joekel van een bastognekoek.
Maar goed dat hij geen skinny jeans heeftquote:
Mevr. Gooddeal, goedemorgen.quote:
Lucky houdt ook niet van kachelpijpen geloof ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen skinny jeans heeft![]()
Moggùh, dame Gd!quote:
Ja klopt. Het is zo achterlijk smal sinds een paar jaar, dat je het amper over je voeten getrokken krijgt en daarbij ziet het er ook nog eens belachelijk uit voor een ouwe lul.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Lucky houdt ook niet van kachelpijpen geloof ik.![]()
Las laatst zoiets.
Ja, die voeten blijven altijd steken, trek je hem krang, anders gaat je voet er niet uit.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggùh, dame Gd!
[..]
Ja klopt. Het is zo achterlijk smal sinds een paar jaar, dat je het amper over je voeten getrokken krijgt en daarbij ziet het er ook nog eens belachelijk uit voor een ouwe lul.
Mislukte reigers zijn het.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zag gisteren een lepelaar, zomaar in een slootje. Die zie je hier eigenlijk nooit.
Volgens mij een jonkie, en bleef pal voor mijn neus staan. Heel apart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's weer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zag gisteren een lepelaar, zomaar in een slootje. Die zie je hier eigenlijk nooit.
Volgens mij een jonkie, en bleef pal voor mijn neus staan. Heel apart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strak/klem??quote:
Ohh.quote:
Ja, dát.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ah! Mieter je bijna om, omdat je op 1 been loopt te stuiteren.
Vanmiddag pasquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben je al bij de oogarts? Of moet je nog gaan.
Eet smakelijk en ook een fijne dag!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef Gooddeal het volgende:
Eerst maar eens een broodje maken, en dan een paar uurtjes naar mijn vrijwilligerswerk.
Succes straks Chuf, en allen een fijne dag verder. Tot later.
U2quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef Gooddeal het volgende:
Eerst maar eens een broodje maken, en dan een paar uurtjes naar mijn vrijwilligerswerk.
Succes straks Chuf, en allen een fijne dag verder. Tot later.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)ljager-bom-vlieland/
Leven Sas en Scrut nog?
Maak me zorgen.
Soul is niet blij met je idee van plop.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)ljager-bom-vlieland/
Leven Sas en Scrut nog?
Maak me zorgen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze hebben hier ook brandweer
Pech voor haar. Of jouquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul is niet blij met je idee van plop.
Fijn,ik ben gerust nu.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze hebben hier ook brandweer
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.quote:
Niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.
Met de nadruk op slapen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.
Niet te verleiden met een lekker ontbijtje?quote:
Haha, dat heb ik wel gehad inmiddels.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet te verleiden met een lekker ontbijtje?
Dat is maar goed ook, want ik ga een uitsmijter maken en out.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik wel gehad inmiddels.
Eet smakelijk en rust lekker, Amph.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want ik ga een uitsmijter maken en out.
Eet ze! En daarna op pad.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:44 schreef chufi het volgende:
Zo, uitgefietst.. zo maar eens douchen en lunchen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |