Vanmiddag pasquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben je al bij de oogarts? Of moet je nog gaan.
Eet smakelijk en ook een fijne dag!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef Gooddeal het volgende:
Eerst maar eens een broodje maken, en dan een paar uurtjes naar mijn vrijwilligerswerk.
Succes straks Chuf, en allen een fijne dag verder. Tot later.
U2quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef Gooddeal het volgende:
Eerst maar eens een broodje maken, en dan een paar uurtjes naar mijn vrijwilligerswerk.
Succes straks Chuf, en allen een fijne dag verder. Tot later.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)ljager-bom-vlieland/
Leven Sas en Scrut nog?
Maak me zorgen.
Soul is niet blij met je idee van plop.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)ljager-bom-vlieland/
Leven Sas en Scrut nog?
Maak me zorgen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze hebben hier ook brandweer
Pech voor haar. Of jouquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul is niet blij met je idee van plop.
Fijn,ik ben gerust nu.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze hebben hier ook brandweer
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.quote:
Niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.
Met de nadruk op slapen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze lag wel heel verleidelijk te slapen.
Niet te verleiden met een lekker ontbijtje?quote:
Haha, dat heb ik wel gehad inmiddels.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet te verleiden met een lekker ontbijtje?
Dat is maar goed ook, want ik ga een uitsmijter maken en out.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik wel gehad inmiddels.
Eet smakelijk en rust lekker, Amph.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want ik ga een uitsmijter maken en out.
Eet ze! En daarna op pad.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:44 schreef chufi het volgende:
Zo, uitgefietst.. zo maar eens douchen en lunchen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |