rust hardquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klinkt als een doodsverwensing
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja loopt er hier 1 te schreeuwen buiten
oersuikerquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, die geraffineerde zooi. Eik moet je oersuiker hebben, maar dat zal wel rond de ¤ 5732 de kilo liggen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
das gewoon die keiharde klont basterdsuiker wat al 14 jaar in de kast staat
Dank voor dit excuusquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dr Denker heeft dan ook altijd wel een del, hoer of een slet in zn kerstpuzzel zo afgebeeld staan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
das gewoon die keiharde klont basterdsuiker wat al 14 jaar in de kast staat
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, net als oerzout. Dat is ook gezond.
wikipedia says yesquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:29 schreef TillyB het volgende:
[..]ik heb heel wat te googelen of jullie piepelen me de moeder
quote:Oersuiker (of oerzoet) is ongeraffineerd gedroogd suikerrietsap. Het sap van het suikerriet wordt gefilterd, ingedampt en vervolgens tot kleine korrels vermalen. In tegenstelling tot de (ruwe) rietsuiker zijn in oerzoet alle voedingsstoffen en mineralen nog aanwezig.
Ja, ik kan beter wegblijvenquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
topics doodvermoorden daarentegen doe je wel snel
Nooit meer naar huisquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ik heb een beetje moeite om hier weg te gaan
Even naar de supermarkt door de duinenquote:Op dinsdag 3 september 2019 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo'n eiland is ook wel erg mooi natuurlijk
Ja dat is toch beter dan door een drukke stad..quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even naar de supermarkt door de duinen
Afgetopt met water voordat ik vertrok.quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je wel een oppas voor je boom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |