quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jeweettog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.make that a double
TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
Ze had lange haren en minirokje etc. kunnen tekenen. Dan was het een stamdel.
2
stereotype etc
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
2
stereotype etc
quote:
Oh, ik weet verder weinig van zoetstoffen. Ik ga er voor het gemak altijd maar van uit dat het allemaal rommel is.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo troep? Ik vind het juist één van de fijnere zoetstoffen want het heeft geen invloed op je suikerspiegel en is ook niet zo'n zoetstof waar je met veel gebruik diarree van kan krijgen.
Ik berg mij even opquote:
quote:
dr Denker heeft dan ook altijd wel een del, hoer of een slet in zn kerstpuzzel zo afgebeeld staanquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
2
stereotype etc
Jah, dat is foutquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een stamppot. Dat is wat anders dan een stampot.
Gewone suiker is ook rommelquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik weet verder weinig van zoetstoffen. Ik ga er voor het gemak altijd maar van uit dat het allemaal rommel is.Dat valt waarschijnlijk wel mee.
otje stampt of een potje op een stam?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een stamppot. Dat is wat anders dan een stampot.
Ik begon niet met stampot, dus ik weet niet welke van de twee bedoeld werd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
otje stampt of een potje op een stam?
rust zachtquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo even rusten maar voor de dienst, dus Deis, als je een per ongeluk TR ziet
rust hardquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klinkt als een doodsverwensing
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja loopt er hier 1 te schreeuwen buiten
oersuikerquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, die geraffineerde zooi. Eik moet je oersuiker hebben, maar dat zal wel rond de ¤ 5732 de kilo liggen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
das gewoon die keiharde klont basterdsuiker wat al 14 jaar in de kast staat
Dank voor dit excuusquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dr Denker heeft dan ook altijd wel een del, hoer of een slet in zn kerstpuzzel zo afgebeeld staan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
das gewoon die keiharde klont basterdsuiker wat al 14 jaar in de kast staat
quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, net als oerzout. Dat is ook gezond.
wikipedia says yesquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:29 schreef TillyB het volgende:
[..]ik heb heel wat te googelen of jullie piepelen me de moeder
quote:Oersuiker (of oerzoet) is ongeraffineerd gedroogd suikerrietsap. Het sap van het suikerriet wordt gefilterd, ingedampt en vervolgens tot kleine korrels vermalen. In tegenstelling tot de (ruwe) rietsuiker zijn in oerzoet alle voedingsstoffen en mineralen nog aanwezig.
Ja, ik kan beter wegblijvenquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
topics doodvermoorden daarentegen doe je wel snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |