Ja waarschijnlijk wel al heb ik nog even om flink te oefenenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:12 schreef Kopjechino het volgende: [..] Ja echt wel
Al heb ik 3 weken vrij, dus kan daarvoor en daarna nog lekker niks doen
Lekker hoor, gaan we in mijn vakantie of tegen die tijd wel even Mario Kart spelen. Maak ik je helemaal in
![]()
Precies, soms red ik die 1x niet en dan gaat het irriterenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik 1x in de 10 dagen ongeveer. Dan irriteert het mij en jeukt het
Ja ook zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij he. Wedden dat ik win WEDDEEEEquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
Ja waarschijnlijk wel al heb ik nog even om flink te oefenen
Juist!!quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Precies, soms red ik die 1x niet en dan gaat het irriterende snor en kin als eerste.
Lekker random.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:20 schreef Kopjechino het volgende:
Ik scheer mijn baard alleen in de maanden waar een a in zit.
Dat ken ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gebruik de Philips OneBladequote:Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ken ik.
Dan weer even de trimmer er over, scheermes om het netjes te maken en voila. Weer een ultra sexy boy.
Ik heb een babyliss for men trimmer met achtduizend verschillende opzetstukjes. En dan een gewone gillette mach fusion voor het scheren.quote:
Boterham met worst plakjes?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En nu een goede suggestie graag
De rest moet je ook met beleid scheren en niet met snelheid. Of je moet jezelf graag willen castreren.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:25 schreef JJH het volgende:
Ik heb een philips baardtrimmer. Maar het opzetkammetje kan nu niet lang genoeg meer.
Voor de rest () heb ik een Gilette Mach3. Dat is mij snel zat.
Lekker man, zo'n scherp mes in je ballen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:26 schreef dud0r het volgende:
De rest moet je ook met beleid scheren en niet met snelheid. Of je moet jezelf graag willen castreren.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n scherp mes in je ballen.
Kan je zeggen dat dat bij de oester ook niet lekker voelt.quote:
Liever niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n scherp mes in je ballen.
Gek hequote:Op dinsdag 3 september 2019 10:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat dat bij de oester ook niet lekker voelt.
Ik heb daar gewoon wel handigheid in hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
De rest moet je ook met beleid scheren en niet met snelheid. Of je moet jezelf graag willen castreren.
Wat?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:38 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig maar.
Hier moet het trouwens hoognodig weer gebeuren
Alles zit nu een beetje verstopt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:38 schreef dud0r het volgende:
Gelukkig maar.
Hier moet het trouwens hoognodig weer gebeuren
Strijderquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GA EENS WERKEN
#toeaanlunchgenot
De intieme zone moet weer glad gemaakt worden.quote:
Aha. Ja dat moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:50 schreef dud0r het volgende:
De intieme zone moet weer glad gemaakt worden.
Klopt en meestal doe ik het elke twee dagen maar had er gisterenavond geen zin in.quote:
Ik hoef geen details te weten hoorquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
Klopt en meestal doe ik het elke twee dagen maar had er gisterenavond geen zin in.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Maandag is mijn vaste vrije dag, dus dinsdagen zijn mijn maandagen.
Oh ik had de foto's al klaar staan voor je. Jammer weer.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik hoef geen details te weten hoor
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:58 schreef dud0r het volgende:
Oh ik had de foto's al klaar staan voor je. Jammer weer.
Met ei?quote:
Schiet dan eens een keer op met je studiequote:Op dinsdag 3 september 2019 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Heb wel nog maar één jaar gratis reizen met ov
Heb ik al sinds 2016 niet meer. Went heel snel hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Heb wel nog maar één jaar gratis reizen met ov
Ik al sinds 2006 niet meer of zo. Was wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik al sinds 2016 niet meer. Went heel snel hoor.
Het is dat het tering duur was om met de auto te gaan elke dag, anders had ik dat gedaan. Ik reis na het behalen van mijn diploma echt nog maar zelden met het OVquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik al sinds 2006 niet meer of zo. Was wel lekker hoor.
Moet je wel voor gestudeerd hebben hequote:Op dinsdag 3 september 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik al sinds 2006 niet meer of zo. Was wel lekker hoor.
Snap ik snap ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is dat het tering duur was om met de auto te gaan elke dag, anders had ik dat gedaan. Ik reis na het behalen van mijn diploma echt nog maar zelden met het OV
Lekkahquote:
Ik moest alles in één keer halen om de hele periode stufi te hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schiet dan eens een keer op met je studie
Man man man
Klagen klagen klagenquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest alles in één keer halen om de hele periode stufi te hebben
Ipv 5 jaar doe ik er 6 jaar over, en ik maar denken dat het leenstelsel hiervoor ingevoerd was.
Beter noemen we hem klaagkat of natteklaagquote:
Dat we die act nog serieus nemen hier.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter noemen we hem klaagkat of natteklaag
Dat hij niks te klagen heeft? Kan het me niet voorstellen.quote:
Vooruit danquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest alles in één keer halen om de hele periode stufi te hebben
Ipv 5 jaar doe ik er 6 jaar over, en ik maar denken dat het leenstelsel hiervoor ingevoerd was.
Sommige studies duren zelfs 6 jaar, die zijn fucked.
Dat ie geen student (geweest) isquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hij niks te klagen heeft? Kan het me niet voorstellen.
Komt wel weer boven drijven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij @:limoentjuh al gespot?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ie geen student (geweest) is
xDquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Komt wel weer boven drijven.
Net als Natalee Holloway xD
Gewone of speciale?quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:21 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga een stukje cheesecake pakken
Dat jij geen smaakt hebt moet je zelf weten.quote:
zo hallo hey.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat jij geen smaakt hebt moet je zelf weten.
Dit is wel de reden dat sommige users denken dat ik een bitch ben. Eigenlijk valt het best mee hoorquote:
I knowquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit is wel de reden dat sommige users denken dat ik een bitch ben. Eigenlijk valt het best mee hoor
Dat users dat denken, of dat het meevalt?quote:
Meevalt natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat users dat denken, of dat het meevalt?
Meevalt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat users dat denken, of dat het meevalt?
In de zee uiteraardquote:
ah tof, ook 1x gespot. Toen moesten we nog terug met de boot en was ik met een ander stel de enigen die niet zeeziek werdenquote:
quote:
Mooiquote:
Ik heb eens met dolfijnen gezwommenquote:
Ik ben niet zo'n fan van blauwe bessen maar als ze ergens door zitten is het wel goed te doen.quote:
Correctquote:
Zonder genade.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah tof, ook 1x gespot. Toen moesten we nog terug met de boot en was ik met een ander stel de enigen die niet zeeziek werden
Ja zit ik van alles van de vorige pagina te quoten. Allang niet meer relevant. Net zoals haags.quote:
Morgen wordt het lekker stil danquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt door jouw aanwezigheid.
Godverdomme, dat was een beste kroe-bes !quote:
Geen gekke dingen doen!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Morgen wordt het lekker stil dan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was een beste kroe-bes !
Sorry mie mang, ik zweer k ben sorry weetjuh
Fijn dat ik niet de enige ben die zo hard aan het werk is vandaag,.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zit dronken op het werk, zie dubbel, dus doe dubbel zoveel
Oke nee ik lieg. Ik ben aan het baggeren.
Man het loopt hier als dikke stront door een koker. Moi eem. Niks aan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben die zo hard aan het werk is vandaag,.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Man het loopt hier als dikke stront door een koker. Moi eem. Niks aan.
Ik ook, maar goed ik ben al naar de kapper geweest en moet straks halen dus er komt ook weinig van terecht hier.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik moet zoveel doen maar kom er niet aan vandaag
Altijd!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd!
Nee morgen weer werken, en moet ook nog eens overwerken
Ik ben zowaar harder aan het werk dan jijquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben die zo hard aan het werk is vandaag,.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben zowaar harder aan het werk dan jij
HOE IS DIT MOGELIJK??????quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben zowaar harder aan het werk dan jij
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
HOE IS DIT MOGELIJK??????
kerriequote:Op dinsdag 3 september 2019 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee.
Zometeen kerrie of tandoorisoep ?
Ben ook nog eens in mijn eentjequote:
Had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben ook nog eens in mijn eentje
Er is wel 1 collega die speciaal voor mij ook blijft overwerken (je mag niet helemaal alleen ivm veiligheid), maar hij staat een stukje verderop.
hihiquote:
ik heb eigenlijk niet eens goed gekeken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
hihi
Dacht dat je dat wel wist, zo moeilijk is het ook weer niet
Heel slecht bedoel jequote:Op dinsdag 3 september 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk niet eens goed gekeken.
Waar kan ik komen eten? Wel bourgondisch s.v.p.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:23 schreef Kopjechino het volgende:
Kijk nu 24kitchen en nu heb ik zin om heel culinair aan de slag te gaan
Brabant. Hmm zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Waar kan ik komen eten? Wel bourgondisch s.v.p.
Moest zo nodig plassenquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Sneeuw engel, van gele sneeuw af blijven he!
Snap ik, duurt ook nog wel even.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm nee, kon het niet zolang ophouden, kon geen sneeuw vinden.
Ligt hier wel vaak als eerstequote:Op dinsdag 3 september 2019 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, duurt ook nog wel even.
Verhuis nu het nog kan!quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hier vaak niet eens voor
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Verhuis nu het nog kan!
Als de dijken breken kun je kapot gedrukt worden door de chaos!
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Verhuis nu het nog kan!
Als de dijken breken kun je kapot gedrukt worden door de chaos!
De tandoori rook lekkerderquote:
Moemoe godinquote:
Kind ophalen en dan thuis weer verder werkenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAdat noemt zich een harde werker
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind ophalen en dan thuis weer verder werken
Duurt nog een uur en een beetje voordat ik thuis ben. En wil iets speling houden voor het geval de trein kut doet.quote:
Ah ja dat is wel slim.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurt nog een uur en een beetje voordat ik thuis ben. En wil iets speling houden voor het geval de trein kut doet.
Uiteraard. Ik ben ook wel slimquote:
Hopen dat er wat leuks op het schoolplein hobbelt.quote:
Daar ga ik ook voorquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopen dat er wat leuks op het schoolplein hobbelt.
Leuke juffrouwquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit kan echt heel verkeerd opgevat wordenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:10 schreef dud0r het volgende:
Kan zeker maar @dud0r valt op vrouwen met kinderenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit kan echt heel verkeerd opgevat worden
Jaja dat kan ook fout zijn...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan zeker maar @:dud0r valt op vrouwen met kinderen
Gadver neequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Er is toch geen pedo in ons midden he!
Ligt er een beetje aan. Hoe vroeg je bent of er al groepjes gevormd zijn. Etc etcquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor
Raak je makkelijk in gesprek of is het ff snel halen en wegwezen vaak?
Die sowieso niet.quote:
Hoe danquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit kan echt heel verkeerd opgevat worden
Mijn ervaring is nou eenmaal dat milfs gewilliger en wilder zijn. 🤷🏼♂️quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat schoolplein is een sociaal gebeuren op zich ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Hoe vroeg je bent of er al groepjes gevormd zijn. Etc etc
[..]
Die sowieso niet.
[..]
Hoe dan
Je hebt een kind en snapt dat niet?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Hoe vroeg je bent of er al groepjes gevormd zijn. Etc etc
[..]
Die sowieso niet.
[..]
Hoe dan
Niet in de overduidelijke context die er al geschetst was neequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je hebt een kind en snapt dat niet?
Ik had tandoori soep, rode bietjes salade, kroket en een ei.quote:
Eitje kan ik morgen wel doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet in de overduidelijke context die er al geschetst was nee
[..]
Ik had tandoori soep, rode bietjes salade, kroket en een ei.
Morgen thuiswerkdag dus eens kijken wat ik dan voor lekkers ga doen. Denk tonijnsaladequote:
Dan zit ik safequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
ok.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Die sowieso niet.
[..]
Hoe dan
Je viel sowieso al af omdat je langer bentquote:
Hoe laat kan jij de jouwe ophalenquote:
Lijkt me leuk, ik lul best makkelijk dus kom maar opquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat schoolplein is een sociaal gebeuren op zich ja.
Lekker.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
15.00
maar ben al thuis op kantoor.
Ben geen 2 meter ofzo hequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:39 schreef dud0r het volgende:
Je viel sowieso al af omdat je langer bent
Ja dat weten we dat je een hele makkelijke lul hebt hahahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, ik lul best makkelijk dus kom maar op
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat weten we dat je een hele makkelijke lul hebt hahahahaha
Al is het maar twee centimeter kleiner is het al goed. Jij bent twee centimeter langer dus dat is niet oké.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben geen 2 meter ofzo he
Of val je op lilliputters?
Hier woensdag en vrijdag. Tot en met groep 5 volgens mij. Daarna is het elke dag van 0845-1445quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben ze woensdag en vrijdag kort rooster of alleen woensdag?
Wow damn, zelfs woensdag tot 14.45?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier woensdag en vrijdag. Tot en met groep 5 volgens mij. Daarna is het elke dag van 0845-1445
De bovenbouw wel ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow damn, zelfs woensdag tot 14.45?
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef JJH het volgende:
Hier half negen - half drie. Woe en vrij kwart over 12.
Het komt allemaal op hetzelfde neer. Vanuit de overheid moeten ze x aantal uur op school zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet verkeerd.
Hier van 08.30 tot 15.00 en op woensdag van 08.30 tot 12.15
Ja klopt wel maar ik vraag me toch echt af hoe de scholen erop komen om die vrijdag en woensdag zo kort te doen dan? Waar halen ze die andere uren in dan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Het komt allemaal op hetzelfde neer. Vanuit de overheid moeten ze x aantal uur op school zijn.
Misschien een week, vakantie extra, ergens wat meer lange weekenden ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt wel maar ik vraag me toch echt af hoe de scholen erop komen om die vrijdag en woensdag zo kort te doen dan? Waar halen ze die andere uren in dan?
Naschoolse kinderarbeid in het naaiatelier.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja klopt wel maar ik vraag me toch echt af hoe de scholen erop komen om die vrijdag en woensdag zo kort te doen dan? Waar halen ze die andere uren in dan?
Verschilt per leeftijdscategorie hoeveel uur ze moeten zitten. Die scholen zullen het wel netjes uitgerekend hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien een week, vakantie extra, ergens wat meer lange weekenden ofzo.
Hmm ja het zal ook wel kloppen verder. Maar het is wel grappig met afspreken van het jaarlijkse weekendje weg met familie.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschilt per leeftijdscategorie hoeveel uur ze moeten zitten. Die scholen zullen het wel netjes uitgerekend hebben
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Hmm ja het zal ook wel kloppen verder. Maar het is wel grappig met afspreken van het jaarlijkse weekendje weg met familie.
Ja we willen op vrijdag ochtend weg want de kids zijn vroeg vrij. Uh ja maar die van ons niet.
Met familie. Vooral dat.quote:
Gaat om broers/zussen he.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat om broers/zussen he.
De rest van familie kan de tyfus genieten.
Nee dat horen wequote:Op dinsdag 3 september 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben verder ook niet zo´n familieman.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat om broers/zussen he.
De rest van familie kan de tyfus genieten.
Echt hoor. Die neven/nichten etc etc... dat is na de dood van opa allemaal wel uit elkaar gevallen hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nah de tyfus hoeft ook niet perse maar mij niet lastig vallen met familiedagen zou wel top zijn.
Ja hier ook wel. Gelukkig is mijn familie niet zo opdringerig... Problemen komen vooral als ik een vriendin heb. Ik verrek het om naar de verjaardag van een oom van haar te gaan ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hoor. Die neven/nichten etc etc... dat is na de dood van opa allemaal wel uit elkaar gevallen hoor.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja hier ook wel. Gelukkig is mijn familie niet zo opdringerig... Problemen komen vooral als ik een vriendin heb. Ik verrek het om naar de verjaardag van een oom van haar te gaan ofzo.
Gewoon iemand daten die geen contact meer heeft met de familiequote:Op dinsdag 3 september 2019 14:14 schreef eNGine10 het volgende:
Ja hier ook wel. Gelukkig is mijn familie niet zo opdringerig... Problemen komen vooral als ik een vriendin heb. Ik verrek het om naar de verjaardag van een oom van haar te gaan ofzo.
Ja liefst welquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon iemand daten die geen contact meer heeft met de familie
Mijn familie heb ik niets mee, behalve mijn ouders en broer (mijn broer is tevens ook een van mijn beste vrienden). Mijn ex was ongelofelijk bot en respectloos tegen mijn ouders, dus één van de dingen die mijn toekomstige vriend wel moet hebben is respect voor hen. Meer vraag ik niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:04 schreef eNGine10 het volgende:
Ja liefst welnee dat bedoel ik niet. Maar ik zie echt niet waarom ik naar verjaardagen moet gaan van mensen waar ik niks mee heb. M'n ex ging bijvoorbeeld nooit mee naar m'n vrienden terwijl die echt een stuk belangrijker voor mij zijn. Ze wou niet.. Naja haar keus (en gemis want m'n vrienden zijn awesome
).
Vriendjes worden?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn familie heb ik niets mee, behalve mijn ouders en broer (mijn broer is tevens ook een van mijn beste vrienden). Mijn ex was ongelofelijk bot en respectloos tegen mijn ouders, dus één van de dingen die mijn toekomstige vriend wel moet hebben is respect voor hen. Meer vraag ik niet.
Lijkt me heel naar als je partner dat niet wil, zou ik ook erg belangrijk vinden. Mijn vriendengroep is wel een heel belangrijk deel van mijn leven, dus wil dat wel kunnen delen met mijn vriend. Andersom ook. Mijn ex had niet echt vrienden, maar ben redelijk sociaal geworden dus nieuwe vrienden maken is altijd leuk toch
Waarom?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed beginquote:
Begin en tevens waar ik de grens trekquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Begin en tevens waar ik de grens trek
Je haalt genot uit mijn pijn hèquote:
Teveel 😋quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:36 schreef dud0r het volgende:
Even biertjes halen voor vanavond.
Haags hoeveel milfs liepen er bij jou?
Ja.quote:
Gastquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar nog niet echt contact helaas
Mijn humor is ook helemaal niet leuk eigenlijk hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:37 schreef JJH het volgende:
Geeft wel een beetje mijn niveau van humor aan.
Ja is belangrijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gast
[..]
Mijn humor is ook helemaal niet leuk eigenlijk hoor.
Hoop wel oprecht dat het een grapje isquote:
Waarom milfs? Waarom geen jonge vrouw?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:36 schreef dud0r het volgende:
Even biertjes halen voor vanavond.
Haags hoeveel milfs liepen er bij jou?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop wel oprecht dat het een grapje is
Als je er zelf maar om kan lachen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gast
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom milfs? Waarom geen jonge vrouw?
Guaaaaaaaaha puaaapaaaaatjequote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Beter dan bij mij dus. Zag er eentje toen ik het plein verliet. Sowieso lastiger als die kinderen niet in dezelfde klas zitten.quote:
Komt wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar nog niet echt contact helaas
Dacht ik al. Weet ik ook eens hoe het voelt. In bed is het altijd andersomquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gast
[..]
Omdat ik er geen zin in heb. Ik ben verlegen en dat zijn ongemakkelijke situaties.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb nooit moeite met schoonfamilie.
Jaaa zitten lekkere tussen hoor. Boooooowwwwwquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan bij mij dus. Zag er eentje toen ik het plein verliet. Sowieso lastiger als die kinderen niet in dezelfde klas zitten.
[..]
Komt wel.
[..]
Dacht ik al. Weet ik ook eens hoe het voelt. In bed is het altijd andersom![]()
Je haalt de pijn uit het genot?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan bij mij dus. Zag er eentje toen ik het plein verliet. Sowieso lastiger als die kinderen niet in dezelfde klas zitten.
[..]
Komt wel.
[..]
Dacht ik al. Weet ik ook eens hoe het voelt. In bed is het altijd andersom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |