Je haalt genot uit mijn pijn hèquote:
Teveel 😋quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:36 schreef dud0r het volgende:
Even biertjes halen voor vanavond.
Haags hoeveel milfs liepen er bij jou?
Ja.quote:
Gastquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar nog niet echt contact helaas
Mijn humor is ook helemaal niet leuk eigenlijk hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:37 schreef JJH het volgende:
Geeft wel een beetje mijn niveau van humor aan.
Ja is belangrijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gast
[..]
Mijn humor is ook helemaal niet leuk eigenlijk hoor.
Hoop wel oprecht dat het een grapje isquote:
Waarom milfs? Waarom geen jonge vrouw?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:36 schreef dud0r het volgende:
Even biertjes halen voor vanavond.
Haags hoeveel milfs liepen er bij jou?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop wel oprecht dat het een grapje is
Als je er zelf maar om kan lachen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gast
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom milfs? Waarom geen jonge vrouw?
Guaaaaaaaaha puaaapaaaaatjequote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Beter dan bij mij dus. Zag er eentje toen ik het plein verliet. Sowieso lastiger als die kinderen niet in dezelfde klas zitten.quote:
Komt wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar nog niet echt contact helaas
Dacht ik al. Weet ik ook eens hoe het voelt. In bed is het altijd andersomquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gast
[..]
Omdat ik er geen zin in heb. Ik ben verlegen en dat zijn ongemakkelijke situaties.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb nooit moeite met schoonfamilie.
Jaaa zitten lekkere tussen hoor. Boooooowwwwwquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan bij mij dus. Zag er eentje toen ik het plein verliet. Sowieso lastiger als die kinderen niet in dezelfde klas zitten.
[..]
Komt wel.
[..]
Dacht ik al. Weet ik ook eens hoe het voelt. In bed is het altijd andersom![]()
Je haalt de pijn uit het genot?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan bij mij dus. Zag er eentje toen ik het plein verliet. Sowieso lastiger als die kinderen niet in dezelfde klas zitten.
[..]
Komt wel.
[..]
Dacht ik al. Weet ik ook eens hoe het voelt. In bed is het altijd andersom![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |