Ja hier ook wel. Gelukkig is mijn familie niet zo opdringerig... Problemen komen vooral als ik een vriendin heb. Ik verrek het om naar de verjaardag van een oom van haar te gaan ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hoor. Die neven/nichten etc etc... dat is na de dood van opa allemaal wel uit elkaar gevallen hoor.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja hier ook wel. Gelukkig is mijn familie niet zo opdringerig... Problemen komen vooral als ik een vriendin heb. Ik verrek het om naar de verjaardag van een oom van haar te gaan ofzo.
Gewoon iemand daten die geen contact meer heeft met de familiequote:Op dinsdag 3 september 2019 14:14 schreef eNGine10 het volgende:
Ja hier ook wel. Gelukkig is mijn familie niet zo opdringerig... Problemen komen vooral als ik een vriendin heb. Ik verrek het om naar de verjaardag van een oom van haar te gaan ofzo.
Ja liefst welquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon iemand daten die geen contact meer heeft met de familie
Mijn familie heb ik niets mee, behalve mijn ouders en broer (mijn broer is tevens ook een van mijn beste vrienden). Mijn ex was ongelofelijk bot en respectloos tegen mijn ouders, dus één van de dingen die mijn toekomstige vriend wel moet hebben is respect voor hen. Meer vraag ik niet.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:04 schreef eNGine10 het volgende:
Ja liefst welnee dat bedoel ik niet. Maar ik zie echt niet waarom ik naar verjaardagen moet gaan van mensen waar ik niks mee heb. M'n ex ging bijvoorbeeld nooit mee naar m'n vrienden terwijl die echt een stuk belangrijker voor mij zijn. Ze wou niet.. Naja haar keus (en gemis want m'n vrienden zijn awesome
).
Vriendjes worden?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn familie heb ik niets mee, behalve mijn ouders en broer (mijn broer is tevens ook een van mijn beste vrienden). Mijn ex was ongelofelijk bot en respectloos tegen mijn ouders, dus één van de dingen die mijn toekomstige vriend wel moet hebben is respect voor hen. Meer vraag ik niet.
Lijkt me heel naar als je partner dat niet wil, zou ik ook erg belangrijk vinden. Mijn vriendengroep is wel een heel belangrijk deel van mijn leven, dus wil dat wel kunnen delen met mijn vriend. Andersom ook. Mijn ex had niet echt vrienden, maar ben redelijk sociaal geworden dus nieuwe vrienden maken is altijd leuk toch
Waarom?quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed beginquote:
Begin en tevens waar ik de grens trekquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Begin en tevens waar ik de grens trek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |