Zonde is dat.quote:
Geen idee. Laten we het aan @Limoentjuh vragenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh wat zal zij daarvan vinden?
klote misschienquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh wat zal zij daarvan vinden?
Ohja je ging naar de ardennenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik vakantie heb, eind september. Sowieso dat het kut weer wordt. Of rond de kerst, dan heb ik ook 2 weken vrij
Een boterham met kaas is niet goed genoeg voor meneer?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:05 schreef dud0r het volgende:
Ik heb zin in brood met kerrie habanero hummus en komkommer. Maar helaas niet bij me.
Wel een banaan maar die heb ik al op. Nu nog twee uur ongeveer wachten voor lunch
@dud0r is bijna altijd vrij. Je begint op hem te lijken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja je ging naar de ardennen
Kerst heb ik hopelijk ook vrij.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:dud0r is bijna altijd vrij. Je begint op hem te lijken.
Ja echt welquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef eNGine10 het volgende:
Ohja je ging naar de ardennen
Kerst heb ik hopelijk ook vrij.
Jawel maar daar heb ik nu geen zin inquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Een boterham met kaas is niet goed genoeg voor meneer?
HAHAHAHA ik ben hard aan het werk vriendquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:dud0r is bijna altijd vrij. Je begint op hem te lijken.
Gewoon niet opnemenquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nja is officieel standby maar net zoveel genot als vrij zijn.
Je bent nu toch niet standby?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nja is officieel standby maar net zoveel genot als vrij zijn.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel maar daar heb ik nu geen zin in
[..]
HAHAHAHA ik ben hard aan het werk vriend
quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]lees dit dan @:limoentjuh
Samen eten?quote:
Maar even serieus; zouden zij iets hebben met elkaar? Want dit is wel heel toevallig tochquote:
Ja xDquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar even serieus; zouden zij iets hebben met elkaar? Want dit is wel heel toevallig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |