651 miljoen miljard mentions straks.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]@:Limoentjuh blijft maar teleurstellen
Ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bent geweldig
En dan moeten we ook zodra je weer in Nederland bent een promo filmpje maken
Laatste bezoek 20 dagen geledenquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Ach ben ik alvast half naakt, is handig voor het maken van wat body shots.
Wilde je liever samen met @Limoentjuh duoslet worden?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
Heeft niemand haar nummer, Facebook oid?quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste bezoek 20 dagen geleden
@:limoentjuh
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij wil zoveel met mij vandaag!
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook nietOf Splatoon en flink met inkt schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar moeten wel keertje racen ja
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft niemand haar nummer, Facebook oid?
@devzero welquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft niemand haar nummer, Facebook oid?
Neeheeee.. @Limoentjuh is meer een dagboek voor iedereenquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel hier even delen dan.
[..]
Wilde je liever samen met @:limoentjuh duoslet worden?
Lolquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neeheeee.. @:Limoentjuh is meer een dagboek voor iedereen
Splatoonquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
Of Splatoon en flink met inkt schieten
Maar moeten wel keertje racen ja
Dat klinkt wel heel fout. @Limoentjuh is niet fout.quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neeheeee.. @:Limoentjuh is meer een dagboek voor iedereen
@Limoentjuh is liefquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel fout. @:limoentjuh is niet fout.
Moet het eigenlijk wel echt kut weer zijn danquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Splatoon
Laten we er zo'n viesdik gamedagje van maken.
Was niet fout bedoeldquote:Op dinsdag 3 september 2019 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel fout. @:limoentjuh is niet fout.
Als ik vakantie heb, eind september. Sowieso dat het kut weer wordt. Of rond de kerst, dan heb ik ook 2 weken vrijquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
Moet het eigenlijk wel echt kut weer zijn dan
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Na mij @:limoentjuh
Gelukkig maar.quote:
HAHAHAHAHAHAHA @@LIMOENTJUH LEES JIJ DIT?quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Jij staat niet eens in de top 50 van beste users.
[..]
Gelukkig maar.
@:limoentjuh kan dat anders niet waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |