Dit is wel de reden dat sommige users denken dat ik een bitch ben. Eigenlijk valt het best mee hoorquote:
I knowquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit is wel de reden dat sommige users denken dat ik een bitch ben. Eigenlijk valt het best mee hoor
Dat users dat denken, of dat het meevalt?quote:
Meevalt natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat users dat denken, of dat het meevalt?
Meevalt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat users dat denken, of dat het meevalt?
In de zee uiteraardquote:
ah tof, ook 1x gespot. Toen moesten we nog terug met de boot en was ik met een ander stel de enigen die niet zeeziek werdenquote:
quote:
Mooiquote:
Ik heb eens met dolfijnen gezwommenquote:
Ik ben niet zo'n fan van blauwe bessen maar als ze ergens door zitten is het wel goed te doen.quote:
Correctquote:
Zonder genade.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah tof, ook 1x gespot. Toen moesten we nog terug met de boot en was ik met een ander stel de enigen die niet zeeziek werden
Ja zit ik van alles van de vorige pagina te quoten. Allang niet meer relevant. Net zoals haags.quote:
Morgen wordt het lekker stil danquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt door jouw aanwezigheid.
Godverdomme, dat was een beste kroe-bes !quote:
Geen gekke dingen doen!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Morgen wordt het lekker stil dan
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was een beste kroe-bes !
Sorry mie mang, ik zweer k ben sorry weetjuh
Fijn dat ik niet de enige ben die zo hard aan het werk is vandaag,.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zit dronken op het werk, zie dubbel, dus doe dubbel zoveel
Oke nee ik lieg. Ik ben aan het baggeren.
Man het loopt hier als dikke stront door een koker. Moi eem. Niks aan.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben die zo hard aan het werk is vandaag,.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Man het loopt hier als dikke stront door een koker. Moi eem. Niks aan.
Ik ook, maar goed ik ben al naar de kapper geweest en moet straks halen dus er komt ook weinig van terecht hier.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik moet zoveel doen maar kom er niet aan vandaag
Altijd!quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd!
Nee morgen weer werken, en moet ook nog eens overwerken
Ik ben zowaar harder aan het werk dan jijquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben die zo hard aan het werk is vandaag,.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben zowaar harder aan het werk dan jij
HOE IS DIT MOGELIJK??????quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben zowaar harder aan het werk dan jij
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
HOE IS DIT MOGELIJK??????
kerriequote:Op dinsdag 3 september 2019 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee.
Zometeen kerrie of tandoorisoep ?
Ben ook nog eens in mijn eentjequote:
Had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben ook nog eens in mijn eentje
Er is wel 1 collega die speciaal voor mij ook blijft overwerken (je mag niet helemaal alleen ivm veiligheid), maar hij staat een stukje verderop.
hihiquote:
ik heb eigenlijk niet eens goed gekeken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
hihi
Dacht dat je dat wel wist, zo moeilijk is het ook weer niet
Heel slecht bedoel jequote:Op dinsdag 3 september 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk niet eens goed gekeken.
Waar kan ik komen eten? Wel bourgondisch s.v.p.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:23 schreef Kopjechino het volgende:
Kijk nu 24kitchen en nu heb ik zin om heel culinair aan de slag te gaan
Brabant. Hmm zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Waar kan ik komen eten? Wel bourgondisch s.v.p.
Moest zo nodig plassenquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:37 schreef Ivo1986 het volgende:
Sneeuw engel, van gele sneeuw af blijven he!
Snap ik, duurt ook nog wel even.quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm nee, kon het niet zolang ophouden, kon geen sneeuw vinden.
Ligt hier wel vaak als eerstequote:Op dinsdag 3 september 2019 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, duurt ook nog wel even.
Verhuis nu het nog kan!quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hier vaak niet eens voor
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Verhuis nu het nog kan!
Als de dijken breken kun je kapot gedrukt worden door de chaos!
quote:Op dinsdag 3 september 2019 12:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Verhuis nu het nog kan!
Als de dijken breken kun je kapot gedrukt worden door de chaos!
De tandoori rook lekkerderquote:
Moemoe godinquote:
Kind ophalen en dan thuis weer verder werkenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAdat noemt zich een harde werker
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind ophalen en dan thuis weer verder werken
Duurt nog een uur en een beetje voordat ik thuis ben. En wil iets speling houden voor het geval de trein kut doet.quote:
Ah ja dat is wel slim.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurt nog een uur en een beetje voordat ik thuis ben. En wil iets speling houden voor het geval de trein kut doet.
Uiteraard. Ik ben ook wel slimquote:
Hopen dat er wat leuks op het schoolplein hobbelt.quote:
Daar ga ik ook voorquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopen dat er wat leuks op het schoolplein hobbelt.
Leuke juffrouwquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit kan echt heel verkeerd opgevat wordenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:10 schreef dud0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |