Kan zeker maar @dud0r valt op vrouwen met kinderenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit kan echt heel verkeerd opgevat worden
Jaja dat kan ook fout zijn...quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan zeker maar @:dud0r valt op vrouwen met kinderen
Gadver neequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Er is toch geen pedo in ons midden he!
Ligt er een beetje aan. Hoe vroeg je bent of er al groepjes gevormd zijn. Etc etcquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor
Raak je makkelijk in gesprek of is het ff snel halen en wegwezen vaak?
Die sowieso niet.quote:
Hoe danquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit kan echt heel verkeerd opgevat worden
Mijn ervaring is nou eenmaal dat milfs gewilliger en wilder zijn. 🤷🏼♂️quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat schoolplein is een sociaal gebeuren op zich ja.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Hoe vroeg je bent of er al groepjes gevormd zijn. Etc etc
[..]
Die sowieso niet.
[..]
Hoe dan
Je hebt een kind en snapt dat niet?quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Hoe vroeg je bent of er al groepjes gevormd zijn. Etc etc
[..]
Die sowieso niet.
[..]
Hoe dan
Niet in de overduidelijke context die er al geschetst was neequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je hebt een kind en snapt dat niet?
Ik had tandoori soep, rode bietjes salade, kroket en een ei.quote:
Eitje kan ik morgen wel doen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet in de overduidelijke context die er al geschetst was nee
[..]
Ik had tandoori soep, rode bietjes salade, kroket en een ei.
Morgen thuiswerkdag dus eens kijken wat ik dan voor lekkers ga doen. Denk tonijnsaladequote:
Dan zit ik safequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
ok.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Die sowieso niet.
[..]
Hoe dan
Je viel sowieso al af omdat je langer bentquote:
Hoe laat kan jij de jouwe ophalenquote:
Lijkt me leuk, ik lul best makkelijk dus kom maar opquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat schoolplein is een sociaal gebeuren op zich ja.
Lekker.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
15.00
maar ben al thuis op kantoor.
Ben geen 2 meter ofzo hequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:39 schreef dud0r het volgende:
Je viel sowieso al af omdat je langer bent
Ja dat weten we dat je een hele makkelijke lul hebt hahahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, ik lul best makkelijk dus kom maar op
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat weten we dat je een hele makkelijke lul hebt hahahahaha
Al is het maar twee centimeter kleiner is het al goed. Jij bent twee centimeter langer dus dat is niet oké.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben geen 2 meter ofzo he
Of val je op lilliputters?
Hier woensdag en vrijdag. Tot en met groep 5 volgens mij. Daarna is het elke dag van 0845-1445quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben ze woensdag en vrijdag kort rooster of alleen woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |