Niet iedereen neemt zomaar klakkeloos aan wat in de media wordt gezegd of door de politie wordt verteld.quote:Op maandag 16 december 2019 16:26 schreef T-zooi het volgende:
Niet te geloven stelletje complot denkers hier. Nu blijkt dat de man inderdaad het kind misbruikte en dit gewoon op zijn telefoon gefilmd heeft. Hij wilde zich uit de voeten maken toen de mensen ter plaats va het incident kwamen en die wilden hem over brengen aan de politie. Hier zijn jullie ook op tegen, jullie hadden hen gewoon laten gaan.
Nu blijkt ook dat de mannen geen verwijtbaar gedrag is aan te rekenen. En nog moeten en zullen ze hangen voor moord, doodslag, dood door schuld. Jullie zijn ziek.
Het is gewoon een complot tot in de hoogste kringen om die ene rare, dove vent in Assen in de val te laten lopen en vervolgens het hele rechtsysteem om te kopen en te verdraaien zodat die 5 burgers en dat kleine kind die deze geheime moord voor de AIVD hebben gepleegd ermee weg te laten komen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:10 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt zomaar klakkeloos aan wat in de media wordt gezegd of door de politie wordt verteld.
Het is lang niet altijd de waarheid namelijk.
Wel lief dat je zo goedgelovig bent.
Ik reageer niet perse op dit incident. Alleen op wat jij zegt.quote:Op maandag 16 december 2019 20:20 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot tot in de hoogste kringen om die ene rare, dove vent in Assen in de val te laten lopen en vervolgens het hele rechtsysteem om te kopen en te verdraaien zodat die 5 burgers en dat kleine kind die deze geheime moord voor de AIVD hebben gepleegd ermee weg te laten komen.
Ahuh, ik ben goedgelovig.
Heb ik verder nergens voorbij zien komen maar dat zou wel een verklaring zijn waarom er dus geen straf komt.quote:Op maandag 16 december 2019 20:24 schreef IriYe het volgende:
Wat verder nergens word vermeld is dat een van de 5 mannen een agent buiten dienst was die hem in nekklem in bedwang heeft gehouden.
Klopt dit?
En terecht. Het feit dat iemand kritisch is over de non-communicatie van justitie betekent nog niet dat die persoon een bepaalde seksuele voorkeur heeft.quote:Op maandag 16 december 2019 19:55 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Ik zal mijn conclusie niet uitspreken want daar kreeg ik eerder een ban voor.
De meesten hielden een slag om de arm en hingen niet meteen juichend de vlag uit omdat er iemand dood was gegaan...quote:Op maandag 16 december 2019 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Het zou heeeeeeel wat mensen in dit topic sieren als ze zouden zeggen: "ik zat fout en heb die mannen voor van alles uitgemaakt dat was dom".
Nee, niet echt. En al helemaal niet als het een 4-jarig meisje betreft.quote:Op maandag 16 december 2019 19:50 schreef deedeetee het volgende:
Onzedelijk is een heel rekbaar begrip.
???quote:Op maandag 16 december 2019 20:28 schreef r_one het volgende:
Vertel dan het hele verhaal, wat meestal 2 kanten heeft.
Jij ziet serieus geen verschil tussen een 4-jarig meisje filmen of fotograferen (onder haar rokje, denk ik zo) en haar verkrachten? Treurig.quote:Op maandag 16 december 2019 20:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, niet echt. En al helemaal niet als het een 4-jarig meisje betreft.
Domme vraag. En volledig irrelevant.quote:Op maandag 16 december 2019 20:35 schreef r_one het volgende:
Jij ziet serieus geen verschil tussen een 4-jarig meisje filmen of fotograferen (onder haar rokje, denk ik zo) en haar verkrachten?
Praat geen poep en leg me geen woorden in de mond. Weet jij wat de man gedaan heeft?quote:Op maandag 16 december 2019 20:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
???
De 4-jarige heeft de zedendelinquent verleid, of zo? Ze had een te kort rokje aan en er dus eigenlijk om gevraagd?
Er wordt toch vrij duidelijk gezegd dat er een zedendelict is gepleegd en dat de dader dat gefilmd heeft. Wat wil jij verder nog weten, dan?
Absoluut relevant. Alleen voor jou kennelijk niet.quote:Op maandag 16 december 2019 20:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Domme vraag. En volledig irrelevant.
Aangezien jij onzedelijk geen rekbaar begrip vindt, is zijn opmerking meer dan terecht.quote:Op maandag 16 december 2019 20:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Domme vraag. En volledig irrelevant.
Eigen schuld. Moet je maar niet van die domme dingen zeggen. 2 kanten aan het verhaal. Achterlijk.quote:Op maandag 16 december 2019 20:38 schreef r_one het volgende:
Praat geen poep en leg me geen woorden in de mond.
Nee, en dat hoeven wij ook niet te weten. Ik kan me heel goed voorstellen dat de ouders niet willen dat dat openbaar wordt gemaakt.quote:Weet jij wat de man gedaan heeft?
Oke.quote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moet je maar niet van die domme dingen zeggen. 2 kanten aan het verhaal. Achterlijk.
[..]
Nee, en dat hoeven wij ook niet te weten. Ik kan me heel goed voorstellen dat de ouders niet willen dat dat openbaar wordt gemaakt.
De enige voor wie het relevant is, is het slachtoffertje, de ouders en eventuele therapeuten die met haar moeten werken.quote:
Fijn dat je het eindelijk snapt. Duurde even, maar toch.quote:
En de dode man. En zijn nabestaanden.quote:Op maandag 16 december 2019 20:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De enige voor wie het relevant is, is het slchtoffertje, de ouders en eventuele therapeuten die met haar moeten werken.
quote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Fijn dat je het eindelijk snapt. Duurde even, maar toch.
Jij vindt een kind van 4 jaar dwingen tot laten filmen geen reden voor een burgelijk arrest waarvan inmiddels bewezen is dat er geen (grof) geweld is gebruikt dat de dood tot gevolg had kunnen hebben?quote:Op maandag 16 december 2019 20:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij ziet serieus geen verschil tussen een 4-jarig meisje filmen of fotograferen (onder haar rokje, denk ik zo) en haar verkrachten? Treurig.
Relevant? Voor een dode man?quote:
Ben jij een nabestaande?quote:En zijn nabestaanden.
Waar had ik het (bij de optie onder het rokje filmen) over dwang?quote:Op maandag 16 december 2019 20:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Jij vindt een kind van 4 jaar dwingen tot laten filmen geen reden voor een burgelijk arrest waarvan inmiddels bewezen is dat er geen (grof) geweld is gebruikt dat de dood tot gevolg had kunnen hebben?
Wat de man deed was blijkbaar gewoonweg strafbaar. Een burgelijk arrest is dan op zijn plaats.
Er is niets gevonden dat zegt dat de dood van deze man direct door dat arrest kwam. Degene die dat arrest hebben uitgevoerd zijn blijkbaar niet buiten hun boekje gegaan.
Nee. Jurist.quote:Op maandag 16 december 2019 20:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Relevant? Voor een dode man?
[..]
Ben jij een nabestaande?
Die hebben hun antwoord.quote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef r_one het volgende:
[..]
En de dode man. En zijn nabestaanden.
Maar zoals gezegd ... next.
Nee. Die hebben EEN antwoord.quote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Die hebben hun antwoord.
Dat het burger arrest terecht was en er geen buitensporig geweld is gebruikt.
Ontzettend naar allemaal, maar geen opzet tot doden of meer geweld aandoen dan redelijk.
Heb je enig idee wat voor hetze er kan ontstaan als deze burgers wel vervolgd zouden worden voor de dood?quote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Die hebben hun antwoord.
Dat het burger arrest terecht was en er geen buitensporig geweld is gebruikt.
Ontzettend naar allemaal, maar geen opzet tot doden of meer geweld aandoen dan redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |