Nu iets met goedkoopfeesten.nl?quote:
Verf?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef formule het volgende:
Haal gewoon rood crepe papier bij de Hema
Ze begint steeds meer op Lenie te lijken.quote:
Hij kan niet bezorgen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:44 schreef yvondenise het volgende:
Arme Rob,daar gaat zijn vrije zaterdagavond.
en dat voor 15 euro...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:44 schreef yvondenise het volgende:
Arme Rob,daar gaat zijn vrije zaterdagavond.
prima...heeft jessie minder in de eindpot...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
maak er maar een dikke factuur van meneer, weekend tarief
Heerlijk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:47 schreef Maria. het volgende:
[..]
prima...heeft jessie minder in de eindpot...
NEE,en nogmaals NEE.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:47 schreef Straatverlichting het volgende:
Echt laat iemand haar nog ff helpen
Pff... probeer ik wat positief te doen.... weer niet goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
NEE,en nogmaals NEE.
Jij bent veel te goed voor deze wereld.
ja jessie ....zit toch alleen maar op pron sites....in de wcquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
niemand mag de telefoon van shel
shel wult wat drinken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:03 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja jessie ....zit toch alleen maar op pron sites....in de wc
ja daarom wilde hij een smarttelefoon....( net als in uto 1....)...daar werd hij betrapt....op de wcquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny;Mijn broer gaat met Manon.
Ik weet iemand die gaat flippen nu.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat gaat ze heus nog wel tegen Brandon vertellenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zullen we dat nog even stil houden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
i dacht gejank in de alpen te horen
Ohhhh hijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
i dacht gejank in de alpen te horen
Franny kruipt steeds bij Gerrit in bedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef Laysa het volgende:
Alsof Gerrit Franny slecht behandelt. Hij beantwoord haar gevoelens niet en heeft dit ook gewoon gezegd....Gevaarlijk meisje.
Ik vind Ger veel gevaarlijker om achter zo labiel meisje aan te vangen, net zo lang tot hij krijgt wat hij wil en dan laat hij haar weer vallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef Laysa het volgende:
Alsof Gerrit Franny slecht behandelt. Hij beantwoord haar gevoelens niet en heeft dit ook gewoon gezegd....Gevaarlijk meisje.
Brandon ook,maar ik doelde idd op een ander.quote:
Ik snap de link niet met dat niemand de telefoon mag van Shell.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja daarom wilde hij een smarttelefoon....( net als in uto 1....)...daar werd hij betrapt....op de wc
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Brandon ook,maar ik doelde idd op een ander.
ik vnd franny niet labiel....wel heel geslepen....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Ger veel gevaarlijker om achter zo labiel meisje aan te vangen, net zo lang tot hij krijgt wat hij wil en dan laat hij haar weer vallen.
ik denk vanavond al.....haar bezoek is net geweest....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:12 schreef formule het volgende:
[..]
Franny kruipt steeds bij Gerrit in bed
Ik vind haar wel labiel, makkelijk om te praten, niet echt een eigen meningquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik vnd franny niet labiel....wel heel geslepen....
WIe heeft er weken achter Fran aangelopen, hij neukt haar een keer en laat haar dan links liggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:14 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik denk vanavond al.....haar bezoek is net geweest....
Ik zie Franny vaak bij Gerrit in bed stappen, maar ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Ger veel gevaarlijker om achter zo labiel meisje aan te vangen, net zo lang tot hij krijgt wat hij wil en dan laat hij haar weer vallen.
ze speeld haar rolletje perfect.....maar ze is heel slim....ze is directie secretaresse.....kheb haar wel eens zien typen.....razend snel....en ze weet heel erg veel van excel en andere progammas....zelf gehoord eens...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar wel labiel, makkelijk om te praten, niet echt een eigen mening
Dat is een meisje die zo in loverboy praktijken zal trappen
2 of a kind...........quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe heeft er weken achter Fran aangelopen, hij neukt haar een keer en laat haar dan links liggen
Ik vind het een vies mannetje
Maar dan kan je nog wel labiel zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze speeld haar rolletje perfect.....maar ze is heel slim....ze is directie secretaresse.....kheb haar wel eens zien typen.....razend snel....en ze weet heel erg veel van excel en andere progammas....zelf gehoord eens...
kom kom....doe niet zo...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef snetje het volgende:
Het zal mij benieuwen als Rob toch moet gaan rijden voor die rode loper of Shelley er aan denkt om alsnog een bedank bloemetje voor die Mourina en Hiske mee te laten nemen ... zal wel weer niet ...
Die kan Mourina toch morgen zelf wel even meenemen van het tankstationquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef snetje het volgende:
Het zal mij benieuwen als Rob toch moet gaan rijden voor die rode loper of Shelley er aan denkt om alsnog een bedank bloemetje voor die Mourina en Hiske mee te laten nemen ... zal wel weer niet ...
Daar kijk ik toch echt anders tegen aan. Franny dringt zich op aan Gerrit, vooral de laatste keer bleef ze mekkeren dat ze wijn en chippies had. Ze zijn toch gewoon vrienden, zegt ze steeds. Gerrit is duidelijk geweest dat hij geen relatie met haar wil. Hij wilde niet met haar mee naar haar huisje, maar het moest en zou gebeuren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe heeft er weken achter Fran aangelopen, hij neukt haar een keer en laat haar dan links liggen
Ik vind het een vies mannetje
gert-jan had gewoon gelijk......quote:
Ik ben het met je eens,maar sommige zien het andersquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar kijk ik toch echt anders tegen aan. Franny dringt zich op aan Gerrit, vooral de laatste keer bleef ze mekkeren dat ze wijn en chippies had. Ze zijn toch gewoon vrienden, zegt ze steeds. Gerrit is duidelijk geweest dat hij geen relatie met haar wil. Hij wilde niet met haar mee naar haar huisje, maar het moest en zou gebeuren.
Nu ook niet zeuren dat hij niet meer met haar naar bed wil.
waarom vragen....jessie vraagt ook niks....gewoon bestellen !!,....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:25 schreef Setje72 het volgende:
Zal Jessie die rooie loper gaan betalen,??Hij moet toch akoord geven?
Als het je eigen geld is Okè, maar ja ze zijn met 15 personenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:25 schreef Maria. het volgende:
[..]
waarom vragen....jessie vraagt ook niks....gewoon bestellen !!,....
hij kan haar niks maken...
Ik ook, zag er goed uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
Vond klein lopertje we passen bij kort filmpje
Als hij wijs is komt hij gewoon niet.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:24 schreef Maria. het volgende:
[..]
gert-jan had gewoon gelijk..........alcohol probleem.....daar zal cees wel wat van zeggen morgen.....als hij eerlijk is....
voor dreetje in het voorprogramma/fillumquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:28 schreef Poezewoes het volgende:
Vond klein lopertje we passen bij kort filmpje
18.00 tot 21.00quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:31 schreef formule het volgende:
Wanneer is de première eigenlijk, morgen dat weet ik ,maar hoe laat?
Inderdaad!En ze is mij te drammerigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:28 schreef formule het volgende:
[..]
Als het je eigen geld is Okè, maar ja ze zijn met 15 personen
Ze beweeg haar bovenlichaam ook heel houterig.....en weer die grimas het is net of ze een houten kop heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly heeft nog steeds die lelijke hoed op dr harses
Beschrijvingquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:31 schreef formule het volgende:
Wanneer is de première eigenlijk, morgen dat weet ik ,maar hoe laat?
geld speeld geen rol......Shelley wel....!!..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:28 schreef formule het volgende:
[..]
Als het je eigen geld is Okè, maar ja ze zijn met 15 personen
Brandon is een slome duikelaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brandon heeft respect voor kailee en praat dan over random dingen met Dill en niet over chickies
Brandon propaganda is al een tijdje bezig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat is Brandon veel in beeld de laatste week
als fran hem verteld dat manon gaat met de broer van fran........gaat hij mss wel achter fran aan....quote:
Ik pasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:33 schreef Maria. het volgende:
[..]
Beschrijving
Lorenzo
Na weken acteerlessen van Mounira Mansour komt er iets op het Utopia terrein wat nog nooit is gedaan! Een eigen gemaakte Utopiaanse film. Door de Utopianen en voor jullie!
Natuurlijk is iedereen welkom om de zelf gemaakte film bij te wonen! Uiteraard zijn er hapjes en drankjes om van te genieten. Voor het eerst in haar Utopia carriere zal het grasveld haar debut maken. Hier zal de filmavond namelijk plaats vinden! Voordat de film begint zullen de hoofdrolspeelsters, Shelley en Hiske, de filmavond openen met een speech. Na afloop van de film zal onze geweldige DJ Andrea een uur muziek draaien. Voetjes van de vloer!
Dit wil je zeker niet missen! Kom gezellig langs op 1 september van 18:00 t/m 21:00 voor de eerste zelfgemaakte film!
Hij is populair ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat is Brandon veel in beeld de laatste week
Voor Franny de tweede keer met hem naar bed ging heeft hij haar weken lopen stalken en steeds vragen om een knuffel. Wie lag er steeds in haar bed als zijn naar bed wilde?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar kijk ik toch echt anders tegen aan. Franny dringt zich op aan Gerrit, vooral de laatste keer bleef ze mekkeren dat ze wijn en chippies had. Ze zijn toch gewoon vrienden, zegt ze steeds. Gerrit is duidelijk geweest dat hij geen relatie met haar wil. Hij wilde niet met haar mee naar haar huisje, maar het moest en zou gebeuren.
Nu ook niet zeuren dat hij niet meer met haar naar bed wil.
Hoeveel keer draaien ze dat filmpje dan?quote:
:|quote:
laatst kwam ze hem uit de tent halen....maar hij had er geen zin in geloof ik....ach...ze zijn voor mij 1 pot nat...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Franny de tweede keer met hem naar bed ging heeft hij haar weken lopen stalken en steeds vragen om een knuffel. Wie lag er steeds in haar bed als zijn naar bed wilde?
Daarna, toen ze een keer weer overstag is gegaan was het inderdaad anders om
Ik denk 1 keer, zegge en schrijven 15 minquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoeveel keer draaien ze dat filmpje dan?
maar....... het gaat om de voorpret ............en voorspel en naspel.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:40 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk 1 keer, zegge en schrijven 15 min
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:42 schreef formule het volgende:
Merel hoelang moet het in de oven? Hiske: totdat het gaar is
Dat is waar, maar zij geilde hem (en ws zichzelf) steeds op door te zeggen dat ze zin had in een piemel, boem boem dingen en dat ze geil was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Franny de tweede keer met hem naar bed ging heeft hij haar weken lopen stalken en steeds vragen om een knuffel. Wie lag er steeds in haar bed als zijn naar bed wilde?
Daarna, toen ze een keer weer overstag is gegaan was het inderdaad anders om
Ja nadat hij haar eerst zover heeft gekregen om met hem naar bed te gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:40 schreef Maria. het volgende:
[..]
laatst kwam ze hem uit de tent halen....maar hij had er geen zin in geloof ik....ach...ze zijn voor mij 1 pot nat...
2 weken nog welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Er is vlees gebracht dat over datum is
en ook nog kip zo te horen.quote:
En nu zijn de rollen omgedraaid en is het weer zijn schuld. Franny’s bestaansrecht hangt af van sex en als ze haar zin niet krijgt wordt ze vals.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nadat hij haar eerst zover heeft gekregen om met hem naar bed te gaan
Ze heeft de tweede keer heel lang de boot afgehouden en ook gezegd dat ze niet wilde
Hij bleef haar volgen en om een knuffel vragen
Beetje late reactie. Maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat zit dat wijf toch goor te vreten, za trouwens een beest op haar vreten zag je dat?
Je hebt mquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Maar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is nog niets. Van de week haalde Hiske vier pannen vol met schimmel uit de koelkast. Die zette ze trouwens gewoon op de aanrecht naast het eten dat voor die dag klaar gemaakt moest worden. Jens ging ze uit krabbelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:48 schreef Maria. het volgende:
kip 2 weken over de tijd......dat moet stinken als een bunzing........pfff...........hahaha wat een script weer...
Te goor!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Je hebt m![]()
ja goor he en ze vreet later gewoon het eten nog op ook
![]()
dat is zo.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:47 schreef Juud79 het volgende:
.
Als het is diepgevroren voor 16-8, dan maakt dat geen kak uit voor de houdbaarheid natuurlijk.
Dan zijn ze verrot voer gewend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nog niets. Van de week haalde Hiske vier pannen vol met schimmel uit de koelkast. Die zette ze trouwens gewoon op de aanrecht naast het eten dat voor die dag klaar gemaakt moest worden. Jens ging ze uit krabbelen
Die zijn ondertussen immuunquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zijn ze verrot voer gewend.
Omdat ze buiten de poort weer zelf moet betalenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sinds waneer is heilige maria Hiske weer vegetariër en rookt ze niet meer?
Dat is toch geen eten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
beetje joppiesaus en probleem opgelost
Deze zijn verser dan de geleverde kip.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Deze zijn verser dan de geleverde kip.
Is het te moeilijk om met één hand erop te leggen en dan te snijden.......moet er hiervoor twee man staan?? Voor 15patat.quote:
ik heb geluid...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:11 schreef zodeju het volgende:
?? klopt het dat ik geen geluid hoor op de streams.
denk het niet....het zand komt wel onder in de frituurpan....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat ze na het snijden toch nog ff flink schoongemaakt worden.
Kwam dus uit de vriezer, hoe verkoop je vlees aan je klant.quote:
Nee, ik zeg alleen dat hij haar weer aangetrokken heeft, lang bezig geweest haar zo ver te krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En nu zijn de rollen omgedraaid en is het weer zijn schuld. Franny’s bestaansrecht hangt af van sex en als ze haar zin niet krijgt wordt ze vals.
Gehoorapparaat aanzetten misschien?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:11 schreef zodeju het volgende:
?? klopt het dat ik geen geluid hoor op de streams.
Joppiesaus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
beetje joppiesaus en probleem opgelost
Dit gaat een stuk rapper dan in een ander programma wat ik eerst keek.quote:
in uto 1 wasten ze de aardapppels altijd...en was de afvoer verstopt met zand.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit gaat een stuk rapper dan in een ander programma wat ik eerst keek.
Bijna allemaal straks aan de schijtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
zure nasmaak aan de satehsaus
milani: misschien over de datum?
his: weet niet, merel heb hem gemaakt net met allemaal dingen erbij
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:35 schreef goldback het volgende:
[..]
Bijna allemaal straks aan de schijt
Misschien krijgen we wel een tweede utopia baby.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of Merel zwanger is in dat jurkje
dat zou dan de 3de worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel een tweede utopia baby.
nr 4 geloof ik alquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien krijgen we wel een tweede utopia baby.
Niet alleen in dat jurkjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of Merel zwanger is in dat jurkje
isa heeft niet met iemand uit utopia een baby.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nr 4 geloof ik al
Isabella
Jef en Jes
Romy zwanger
Dan zou Merel nr 4 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoelde eigenlijk verwekt in utopia.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nr 4 geloof ik al
Isabella
Jef en Jes
Romy zwanger
Dan zou Merel nr 4 zijn
ja, maar het is altijd zachter dan andere streams of videos.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:53 schreef Sofia2019 het volgende:
Horen jullie geluid op de streams ?
A zo, vruchtbaar land dat Utopiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk verwekt in utopia.
Nou Gerrit heeft het over zijn droom vrouw waar hij denkt dat ze voor elkaar zijn gemaakt...ze zit buitenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Franny doet voor hoe zeilig keek toen ze zei Ger ik mis je
[ afbeelding ]
Die ene van de markt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nou Gerrit heeft het over zijn droom vrouw waar hij denkt dat ze voor elkaar zijn gemaakt...ze zit buiten
De regie heeft gewoon altijd beeld van alle camera's denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Merel zei vanmorgen dat ze gisteren avond seks zonder camera had gehad
Zou de regie dan ook niets zien?
Laat me niet lachen....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Ger vindt dat hij de titel verdiendwaarmee dan luiwammes, wat heb je nu eenmaal gedaan
Dream on Gerrit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit denkt dat hij wel hoge ogen kan gooien in de finale, Hiske vindt het interessant dat jessie en gerrit dezelfde kans maken, jessie kan wel popi zijn buiten maar door een tactische stem van binnen er zo uitgewieberd zijn
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Ger vindt dat hij de titel verdiendwaarmee dan luiwammes, wat heb je nu eenmaal gedaan
Maar aan de andere kant als hij naar Jessie kijkt ,_O- Ha ha ha die heeft nog minder gedaan
alles wat die gedaan heeft is gefaalt
Ja, dat dacht ik ook, nou dan hebben die schrikbeelden gehad vannach. Merel en Jessie seks zonder dekensquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De regie heeft gewoon altijd beeld van alle camera's denk ik.
Je weet het niet he, de streamsers/tv kijkers hebben nooit zo invloed op de stemmenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat het stemmen van de groep weinig invloed heeft op wie de winnaar gaat worden.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, nou dan hebben die schrikbeelden gehad vannach. Merel en Jessie seks zonder dekens
ja dat is zo irritant, daarom ging Bil er ook nooit uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het niet he, de streamsers/tv kijkers hebben nooit zo invloed op de stemmen
Denk dat we ze eeuwig dankbaar moeten zijn daarvoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Daar zijn ze inmiddels wel aan gewend. Wie weet wat ze allemaal nog meer gezien hebben wat wij nooit zullen weten.
Nee, ik denk zelfs dat wij geen enkele invloed hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat is zo irritant, daarom ging Bil er ook nooit uit
Of de nachtdienst heeft een weddenschap lopen of Jessie het zonder camera 6 minuten kan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, nou dan hebben die schrikbeelden gehad vannach. Merel en Jessie seks zonder dekens
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Of de nachtdienst heeft een weddenschap lopen of Jessie het zonder camera 6 minuten kan.
Het maakt allemaal echt niet uit, wat de Febo wil, dat gebeurt en die wint.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat het stemmen van de groep weinig invloed heeft op wie de winnaar gaat worden.
Ze bouwen dan geen pensioen op, maar wie dan leeft dan zorgtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Ger zegt dat mensen al een planning zitten te maken voor wat ze thuis gaat doen
Hij ziet mensen achter de pc zitten en zoeken wat voor reis ze gaan mensen
ik gun het die brandon nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het maakt allemaal echt niet uit, wat de Febo wil, dat gebeurt en die wint.
Ik heb wel genoten als hij stond te wachten bij de poortquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:12 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 gunt het Brandon, de winst, een echte Utopiaan, altijd bouwen, eigen ding doen.
Ja, ja, wij hebben ook genoten van die lege batterij....
Voor het bouwen aan Utopia wel, voor vermakelijke streams nietquote:
Ik gun het eigenlijk niemand!quote:
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:14 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten als hij stond te wachten bij de poort
Jens gun ik het ook welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik gun het eigenlijk niemand!![]()
Maar ik zou helemaal stuk gaan als een Jens zou winnen, of een vrouw deze keer?
Zou niet zo gauw iemand weten, doe maar Hiske.
Gewoon iemand waar "de grote spelers", totaal geen rekening mee houden.
Ik zou willen, dat Jens wat meer zou doen zoals hij tegen Shelly doet, lekker kort en ongezellig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt dat mensen onderschatten wat Jens allemaal doet op een dag
Hij zegt tegen Jens dat deze zijn Utopia leven gemakkelijker gemaakt
Adriaan uit het varkenshok gekropenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt dat mensen onderschatten wat Jens allemaal doet op een dag
Hij zegt tegen Jens dat deze zijn Utopia leven gemakkelijker gemaakt
jens mag het van mij wel winnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik gun het eigenlijk niemand!![]()
Maar ik zou helemaal stuk gaan als een Jens zou winnen, of een vrouw deze keer?
Zou niet zo gauw iemand weten, doe maar Hiske.
Gewoon iemand waar "de grote spelers", totaal geen rekening mee houden.
ze roepen ook de hele dag poesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:21 schreef Dotteke het volgende:
Het rokje van mevr putbeens kan echt niet korter
[ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind die Utopianen allemaal zo vreselijk lamlendig sinds de bekendmaking dat het gaat stoppen.
Zo..........totaal![]()
Hiske vraagt of Gerrit werkelijk denkt dat ze vaak naar buiten mogen om op te treden.
Gerrit denkt van wel, als ze de pot kunnen spekken.
Hiske zou jaloers zijn.
IIk vind het niet kunnen, naar buiten gaan tijdens de eindstrijd.![]()
Ze zouden moeten kiezen - Of optreden buiten en niet meer meespelen om de titel of binnen blijven, dat zou fair zijn.
En zodra Franny haar ouders weg zijn, gaat ze slijmen bij Ger - Ik mis je Hihihi, ik wil je neuken, hihihihi.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
De o uders hebben tegen Franny gezegd dat ze meer aan haar zelf moet denken ipv aan een ander
Fran is het daar mee eens, het is nu Franny tijd
[ afbeelding ]
Ja, ik lasa het, en hoorde het haar net vertellen. Het is en blijft een raar kindquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En zodra Franny haar ouders weg zijn, gaat ze slijmen bij Ger - Ik mis je Hihihi, ik wil je neuken, hihihihi.
ik zou liever naast fran dan lexie over de rode lopert lopen morgenavond, of komen er nog galajurken voor de damesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
De o uders hebben tegen Franny gezegd dat ze meer aan haar zelf moet denken ipv aan een ander
[ afbeelding ]
Lex heeft geen vriendinnen die met haar uitgaan en stappen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Haar ouders hadden ook gezegd dat ze moest oppassen voor iemand en met die iemand was lex ook klaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ik zou liever naast fran dan lexie over de rode lopert lopen morgenavond, of komen er nog galajurken voor de dames
kaal, kaal, kaal, hokus, pokus, KAAL ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Toch vind ik dat haar van SHelly zo ook mooi [ afbeelding ]
En ze hebben niet gezegd wie die iemand dan is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:26 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Haar ouders hadden ook gezegd dat ze moest oppassen voor iemand en met die iemand was lex ook klaar
Oude eenzame vrouw zonder partner of vriendenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lex heeft geen vriendinnen die met haar uitgaan en stappen.
Verbaast me niks......
dit kan toch niet......arme zoonlief....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Die Lex loopt voor lul met haar 49 jaar, tis der net eentje van de hoerenclub
Ja, ik zo me schamen als me moeder er zo bij had gelopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
dit kan toch niet......arme zoonlief....
Je zal je moeder voorstellen aan je vrienden.
Nou dat gaat een spectaculaire verandering worden.....not. 😂😂quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en wie ben ik dan, Judasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:29 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit schreeuwt - Messias, messias, mag ik uw hand kussen?
Er is maar 1 messias en die hebben we te leen!
Hiske en Ger samen - Jessie, we zijn heel blij dat jij er bent, zonder jou, geen Utopia!
Dit vond ik wel grappig.
Dat denk ik ook niet, ja misschien voor een halve dag of zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou dat gaat een spectaculaire verandering worden.....not. 😂😂
En nu gaan ze samen rokenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:29 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit schreeuwt - Messias, messias, mag ik uw hand kussen?
Er is maar 1 messias en die hebben we te leen!
Hiske en Ger samen - Jessie, we zijn heel blij dat jij er bent, zonder jou, geen Utopia!
Dit vond ik wel grappig.
Dat jurkje is zo kort dat de schaamlippen er bijna onderuit piepenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze heeft toch alleen een jurkje met sleehakken aan. Haar lichaam en grote borsten maken de outfit ordinair
Zo kort kan ik geen jurkje meer noemen, lijkt wel een babykruippakje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze heeft toch alleen een jurkje met sleehakken aan. Haar lichaam en grote borsten maken de outfit ordinair
Ze heeft er een wit broekje onder zag ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo kort kan ik geen jurkje meer noemen, lijkt wel een babykruippakje.
Ja of zo jurkje uit een tiroler seks filmquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo kort kan ik geen jurkje meer noemen, lijkt wel een babykruippakje.
Gewoon een granny in een babydoll.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:31 schreef Sofia2019 het volgende:
Lijkt net of ze een nachthempje aan heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Die meid doet af en toe een dansje en verder helemaal niets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, ja misschien voor een halve dag of zo
Ja, dat dacht ik ook eerst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Lijkt net of ze een nachthempje aan heeft.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of zo jurkje uit een tiroler seks film
Ik ben niet eenzaamquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:28 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Oude eenzame vrouw zonder partner of vrienden
Lol had het ook over lexquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet eenzaamWel ouder dan Lex
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Toch vind ik dat haar van SHelly zo ook mooi [ afbeelding ]
Ach, ze lullen allemaal in hun eigen straatje en voordeel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
Hoor Merel en Jessie nog zo zeggen wat doet Jens daar nou, geeft helemaal niks om Utopia alleen om zichzelf.
Weet het niet, lijkt me stug dat dit allemaal al bestellingen zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
waar gaan al die kistjes toch heen?
Er is een enorme hoeveelheid schuim, vooral actief op FB en die geven alles voor Utopia!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:45 schreef FOKoffieleut het volgende:
waar gaan al die kistjes toch heen?
Drie uur later, nog steeds hetzelfe topic.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Pff... probeer ik wat positief te doen.... weer niet goed![]()
Ze werd gewoon kut behandeld, en ja tis een domme kut... maja.. stay positive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |