Zullen we dat nog even stil houden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
i dacht gejank in de alpen te horen
Ohhhh hijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
i dacht gejank in de alpen te horen
Franny kruipt steeds bij Gerrit in bedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef Laysa het volgende:
Alsof Gerrit Franny slecht behandelt. Hij beantwoord haar gevoelens niet en heeft dit ook gewoon gezegd....Gevaarlijk meisje.
Ik vind Ger veel gevaarlijker om achter zo labiel meisje aan te vangen, net zo lang tot hij krijgt wat hij wil en dan laat hij haar weer vallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef Laysa het volgende:
Alsof Gerrit Franny slecht behandelt. Hij beantwoord haar gevoelens niet en heeft dit ook gewoon gezegd....Gevaarlijk meisje.
Brandon ook,maar ik doelde idd op een ander.quote:
Ik snap de link niet met dat niemand de telefoon mag van Shell.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja daarom wilde hij een smarttelefoon....( net als in uto 1....)...daar werd hij betrapt....op de wc
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Brandon ook,maar ik doelde idd op een ander.
ik vnd franny niet labiel....wel heel geslepen....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Ger veel gevaarlijker om achter zo labiel meisje aan te vangen, net zo lang tot hij krijgt wat hij wil en dan laat hij haar weer vallen.
ik denk vanavond al.....haar bezoek is net geweest....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:12 schreef formule het volgende:
[..]
Franny kruipt steeds bij Gerrit in bed
Ik vind haar wel labiel, makkelijk om te praten, niet echt een eigen meningquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik vnd franny niet labiel....wel heel geslepen....
WIe heeft er weken achter Fran aangelopen, hij neukt haar een keer en laat haar dan links liggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:14 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik denk vanavond al.....haar bezoek is net geweest....
Ik zie Franny vaak bij Gerrit in bed stappen, maar ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Ger veel gevaarlijker om achter zo labiel meisje aan te vangen, net zo lang tot hij krijgt wat hij wil en dan laat hij haar weer vallen.
ze speeld haar rolletje perfect.....maar ze is heel slim....ze is directie secretaresse.....kheb haar wel eens zien typen.....razend snel....en ze weet heel erg veel van excel en andere progammas....zelf gehoord eens...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar wel labiel, makkelijk om te praten, niet echt een eigen mening
Dat is een meisje die zo in loverboy praktijken zal trappen
2 of a kind...........quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe heeft er weken achter Fran aangelopen, hij neukt haar een keer en laat haar dan links liggen
Ik vind het een vies mannetje
Maar dan kan je nog wel labiel zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze speeld haar rolletje perfect.....maar ze is heel slim....ze is directie secretaresse.....kheb haar wel eens zien typen.....razend snel....en ze weet heel erg veel van excel en andere progammas....zelf gehoord eens...
kom kom....doe niet zo...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef snetje het volgende:
Het zal mij benieuwen als Rob toch moet gaan rijden voor die rode loper of Shelley er aan denkt om alsnog een bedank bloemetje voor die Mourina en Hiske mee te laten nemen ... zal wel weer niet ...
Die kan Mourina toch morgen zelf wel even meenemen van het tankstationquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef snetje het volgende:
Het zal mij benieuwen als Rob toch moet gaan rijden voor die rode loper of Shelley er aan denkt om alsnog een bedank bloemetje voor die Mourina en Hiske mee te laten nemen ... zal wel weer niet ...
Daar kijk ik toch echt anders tegen aan. Franny dringt zich op aan Gerrit, vooral de laatste keer bleef ze mekkeren dat ze wijn en chippies had. Ze zijn toch gewoon vrienden, zegt ze steeds. Gerrit is duidelijk geweest dat hij geen relatie met haar wil. Hij wilde niet met haar mee naar haar huisje, maar het moest en zou gebeuren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe heeft er weken achter Fran aangelopen, hij neukt haar een keer en laat haar dan links liggen
Ik vind het een vies mannetje
gert-jan had gewoon gelijk......quote:
Ik ben het met je eens,maar sommige zien het andersquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar kijk ik toch echt anders tegen aan. Franny dringt zich op aan Gerrit, vooral de laatste keer bleef ze mekkeren dat ze wijn en chippies had. Ze zijn toch gewoon vrienden, zegt ze steeds. Gerrit is duidelijk geweest dat hij geen relatie met haar wil. Hij wilde niet met haar mee naar haar huisje, maar het moest en zou gebeuren.
Nu ook niet zeuren dat hij niet meer met haar naar bed wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |