Voor Franny de tweede keer met hem naar bed ging heeft hij haar weken lopen stalken en steeds vragen om een knuffel. Wie lag er steeds in haar bed als zijn naar bed wilde?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar kijk ik toch echt anders tegen aan. Franny dringt zich op aan Gerrit, vooral de laatste keer bleef ze mekkeren dat ze wijn en chippies had. Ze zijn toch gewoon vrienden, zegt ze steeds. Gerrit is duidelijk geweest dat hij geen relatie met haar wil. Hij wilde niet met haar mee naar haar huisje, maar het moest en zou gebeuren.
Nu ook niet zeuren dat hij niet meer met haar naar bed wil.
Hoeveel keer draaien ze dat filmpje dan?quote:
:|quote:
laatst kwam ze hem uit de tent halen....maar hij had er geen zin in geloof ik....ach...ze zijn voor mij 1 pot nat...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Franny de tweede keer met hem naar bed ging heeft hij haar weken lopen stalken en steeds vragen om een knuffel. Wie lag er steeds in haar bed als zijn naar bed wilde?
Daarna, toen ze een keer weer overstag is gegaan was het inderdaad anders om
Ik denk 1 keer, zegge en schrijven 15 minquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoeveel keer draaien ze dat filmpje dan?
maar....... het gaat om de voorpret ............en voorspel en naspel.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:40 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk 1 keer, zegge en schrijven 15 min
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:42 schreef formule het volgende:
Merel hoelang moet het in de oven? Hiske: totdat het gaar is
Dat is waar, maar zij geilde hem (en ws zichzelf) steeds op door te zeggen dat ze zin had in een piemel, boem boem dingen en dat ze geil was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Franny de tweede keer met hem naar bed ging heeft hij haar weken lopen stalken en steeds vragen om een knuffel. Wie lag er steeds in haar bed als zijn naar bed wilde?
Daarna, toen ze een keer weer overstag is gegaan was het inderdaad anders om
Ja nadat hij haar eerst zover heeft gekregen om met hem naar bed te gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:40 schreef Maria. het volgende:
[..]
laatst kwam ze hem uit de tent halen....maar hij had er geen zin in geloof ik....ach...ze zijn voor mij 1 pot nat...
2 weken nog welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:43 schreef MacDeMarco het volgende:
Er is vlees gebracht dat over datum is
en ook nog kip zo te horen.quote:
En nu zijn de rollen omgedraaid en is het weer zijn schuld. Franny’s bestaansrecht hangt af van sex en als ze haar zin niet krijgt wordt ze vals.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nadat hij haar eerst zover heeft gekregen om met hem naar bed te gaan
Ze heeft de tweede keer heel lang de boot afgehouden en ook gezegd dat ze niet wilde
Hij bleef haar volgen en om een knuffel vragen
Beetje late reactie. Maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat zit dat wijf toch goor te vreten, za trouwens een beest op haar vreten zag je dat?
Je hebt mquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Maar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is nog niets. Van de week haalde Hiske vier pannen vol met schimmel uit de koelkast. Die zette ze trouwens gewoon op de aanrecht naast het eten dat voor die dag klaar gemaakt moest worden. Jens ging ze uit krabbelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:48 schreef Maria. het volgende:
kip 2 weken over de tijd......dat moet stinken als een bunzing........pfff...........hahaha wat een script weer...
Te goor!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Je hebt m![]()
ja goor he en ze vreet later gewoon het eten nog op ook
![]()
dat is zo.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:47 schreef Juud79 het volgende:
.
Als het is diepgevroren voor 16-8, dan maakt dat geen kak uit voor de houdbaarheid natuurlijk.
Dan zijn ze verrot voer gewend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nog niets. Van de week haalde Hiske vier pannen vol met schimmel uit de koelkast. Die zette ze trouwens gewoon op de aanrecht naast het eten dat voor die dag klaar gemaakt moest worden. Jens ging ze uit krabbelen
Die zijn ondertussen immuunquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan zijn ze verrot voer gewend.
Omdat ze buiten de poort weer zelf moet betalenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sinds waneer is heilige maria Hiske weer vegetariër en rookt ze niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |