ja, maar het is altijd zachter dan andere streams of videos.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:53 schreef Sofia2019 het volgende:
Horen jullie geluid op de streams ?
A zo, vruchtbaar land dat Utopiaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk verwekt in utopia.
Nou Gerrit heeft het over zijn droom vrouw waar hij denkt dat ze voor elkaar zijn gemaakt...ze zit buitenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Franny doet voor hoe zeilig keek toen ze zei Ger ik mis je
[ afbeelding ]
Die ene van de markt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nou Gerrit heeft het over zijn droom vrouw waar hij denkt dat ze voor elkaar zijn gemaakt...ze zit buiten
De regie heeft gewoon altijd beeld van alle camera's denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Merel zei vanmorgen dat ze gisteren avond seks zonder camera had gehad
Zou de regie dan ook niets zien?
Laat me niet lachen....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Ger vindt dat hij de titel verdiendwaarmee dan luiwammes, wat heb je nu eenmaal gedaan
Dream on Gerrit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit denkt dat hij wel hoge ogen kan gooien in de finale, Hiske vindt het interessant dat jessie en gerrit dezelfde kans maken, jessie kan wel popi zijn buiten maar door een tactische stem van binnen er zo uitgewieberd zijn
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Ger vindt dat hij de titel verdiendwaarmee dan luiwammes, wat heb je nu eenmaal gedaan
Maar aan de andere kant als hij naar Jessie kijkt ,_O- Ha ha ha die heeft nog minder gedaan
alles wat die gedaan heeft is gefaalt
Ja, dat dacht ik ook, nou dan hebben die schrikbeelden gehad vannach. Merel en Jessie seks zonder dekensquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:01 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De regie heeft gewoon altijd beeld van alle camera's denk ik.
Je weet het niet he, de streamsers/tv kijkers hebben nooit zo invloed op de stemmenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat het stemmen van de groep weinig invloed heeft op wie de winnaar gaat worden.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, nou dan hebben die schrikbeelden gehad vannach. Merel en Jessie seks zonder dekens
ja dat is zo irritant, daarom ging Bil er ook nooit uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het niet he, de streamsers/tv kijkers hebben nooit zo invloed op de stemmen
Denk dat we ze eeuwig dankbaar moeten zijn daarvoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Daar zijn ze inmiddels wel aan gewend. Wie weet wat ze allemaal nog meer gezien hebben wat wij nooit zullen weten.
Nee, ik denk zelfs dat wij geen enkele invloed hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja dat is zo irritant, daarom ging Bil er ook nooit uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |