Dat is toch geen eten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
beetje joppiesaus en probleem opgelost
Deze zijn verser dan de geleverde kip.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Deze zijn verser dan de geleverde kip.
Is het te moeilijk om met één hand erop te leggen en dan te snijden.......moet er hiervoor twee man staan?? Voor 15patat.quote:
ik heb geluid...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:11 schreef zodeju het volgende:
?? klopt het dat ik geen geluid hoor op de streams.
denk het niet....het zand komt wel onder in de frituurpan....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat ze na het snijden toch nog ff flink schoongemaakt worden.
Kwam dus uit de vriezer, hoe verkoop je vlees aan je klant.quote:
Nee, ik zeg alleen dat hij haar weer aangetrokken heeft, lang bezig geweest haar zo ver te krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En nu zijn de rollen omgedraaid en is het weer zijn schuld. Franny’s bestaansrecht hangt af van sex en als ze haar zin niet krijgt wordt ze vals.
Gehoorapparaat aanzetten misschien?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:11 schreef zodeju het volgende:
?? klopt het dat ik geen geluid hoor op de streams.
Joppiesaus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
beetje joppiesaus en probleem opgelost
Dit gaat een stuk rapper dan in een ander programma wat ik eerst keek.quote:
in uto 1 wasten ze de aardapppels altijd...en was de afvoer verstopt met zand.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit gaat een stuk rapper dan in een ander programma wat ik eerst keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |