abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188686238
quote:
Man (35) mishandelt Marjoleins dochter (12) in speeltuin om belletje lellen: meisje doodsbang
Belletje lellen is de 12-jarige dochter van Marjolein Giesen (31) uit Doetinchem vorige week donderdag op een harde klap in het gezicht komen te staan. De man, een 35-jarige buurtbewoner, is opgepakt op verdenking van mishandeling en heeft een contactverbod opgelegd gekregen.

Spijt? Niets daarvan. ,,Kom ik haar tegen, doe ik hetzelfde.” In slechts een zwarte onderbroek staat de man in de deuropening van z’n woning aan de Nieuweweg. De mep die hij het meisje verkocht in de speeltuin om de hoek was een reactie op het belletje lellen, maanden terug, vertelt hij in gebrekkig Engels. ,,Wat zij deed mag niet. Ze kwam in mijn tuin. Ik deed wat ze verdiend had.”

De verbazing van moeder Giesen, die dichtbij woont, is groot als ze hoort over zijn reactie. ,,Waarom mag hij zijn huis blijven huren en loopt hij vrij rond? Hij is een gevaar voor kinderen”, verzucht ze.

Doodsbang is haar dochter - de naam wil Giesen om de privacy niet noemen - nadat ze de dreun kreeg in de speeltuin op het Van Zadelhoffplein. Met leeftijdsgenootjes zat de tiener te eten op een activiteit van het jongerenwerk

De gezelligheid werd bruut verstoord. De man liep op haar af en gaf haar een harde klap. Het gevolg: een gekneusde oogkas en bloeduitstorting in het oog.

Giesen is bang dat haar dochter weer iets overkomt. ,,Ze zou hem maar tegenkomen. Alleen naar school of buiten spelen durft ze niet. En haar zelfvertrouwen is al laag door een hechtingsstoornis.”

Een begeleider van het jongerenwerk had donderdag snel de politie aan de lijn. Agenten arresteerden de man op de Rozengaardseweg. Het was schrikken, zegt jongerenwerker Jovanka Lindeman. ,,We dachten dat het een bekende was. Tot hij ging slaan. De schrik zit er nog in. Gelukkig hebben de kinderen het gevoel dat het eenmalig was.”

Giesen vertelt dat de man het eerder al op haar dochter gemunt had. ,,Na dat belletje lellen rende hij als een gek achter haar aan. Kinderen hadden het verhaal verspreid dat de man zo reageerde. Daarop gingen ook anderen belletje lellen.”

De angst voor de man nam toe toen hij een paar maanden terug in een cafetaria op Giesens dochter afstormde. ,,M'n schoonzus en ik sprongen ertussen. We werden heel boos en dachten dat het nu wel klaar zou zijn.”

Contactverbod
We dachten dat het een bekende was. Tot hij ging slaan. De schrik zit er nog in.

De verdachte heeft direct een contactverbod voor 90 dagen gekregen van de officier en moet in november voorkomen voor de rechtbank. Giesen noemt het onbegrijpelijk dat de verdachte thuis is na verhoor. ,,Als ik voor eigen rechter zou spelen, krijg ik de politie op m’n dak. Maar hij loopt hier vrij rond.”

Volgens een woordvoerder van het OM is de man om diverse redenen vrij. ,,De te verwachten straf voor dit incident is korter dan de tijd tot de zitting. De politie kan weer optreden en hem aanhouden, als het contactverbod overtreden wordt.”

Sité Woondiensten noemt het incident onacceptabel, zegt woordvoerder Ester Helming. ,,Dit kan en mag niet.” Maar, zo zegt zij, Sité kan een huurder niet zomaar uit huis zetten. ,,Daarvoor moet een lang pad bewandeld worden, met politie, justitie en gemeente en uiteindelijk beslist de officier van justitie of ontruiming gerechtvaardigd is. Er zijn dan veel meldingen van buurtbewoners nodig.”

Daarbij, zo vervolgt Helming: ,,Ook kwetsbare groepen bieden we een dak boven het hoofd. Actie ondernemen vinden we noodzakelijk. Het ligt ingewikkeld: het gaat om een incident buiten de woning. Daar hebben wij niet direct invloed op.”

Helming benadrukt dat Sité met politie en buurtcoaches de overlast aanpakt. ,,Achter de schermen gebeurt veel.” Desondanks moet Giesen zich inhouden, als ze de man ziet. ,,Want niemand komt aan m’n dochter.”
https://www.ad.nl/doetinc(...)-doodsbang~a55d3ff3/
Zo vervelend altijd, die kutkoters die belletje lellen.
blablablabla
pi_188686287
Die spoort niet helemaal.
pi_188686308
quote:
18s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:17 schreef Elan het volgende:
De verbazing van moeder Giesen, die dichtbij woont, is groot als ze hoort over zijn reactie. ,,Waarom mag hij zijn huis blijven huren en loopt hij vrij rond? Hij is een gevaar voor kinderen”, verzucht ze.
Waarom zorg je er niet voor dat die idioot 'vrijwillig' verhuist? Waar is de vader in het hele verhaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 13:21:10 ]
pi_188686336
quote:
Na dat belletje lellen rende hij als een gek achter haar aan. Kinderen hadden het verhaal verspreid dat de man zo reageerde. Daarop gingen ook anderen belletje lellen.”
Ja goed, dan verdien je het natuurlijk wel, en

quote:
Daarbij, zo vervolgt Helming: ,,Ook kwetsbare groepen bieden we een dak boven het hoofd
van welke kwetsbare groep is dit figuur dan weer lid?

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 13:23:41 ]
pi_188686353
quote:
15s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom zorg je er niet voor dat die idioot 'vrijwillig' verhuist? Waar is de vader in het hele verhaal?
Kind heeft een hechtingsstoornis, doe een wilde gok.
blablablabla
pi_188686365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Kind heeft een hechtingsstoornis, doe een wilde gok.
Joh, die is pleite.
pi_188686373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Joh, die is pleite.
Yes.
blablablabla
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:27:00 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188686390
Tja gekken pesten gekken reacties... Gepaste straf geven maar kijk ook gelijk even of die niet wat mentale hulp nodig heeft.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_188686403
Wat een idioot !
Ook in moeilijke tijden.
pi_188686505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

van welke kwetsbare groep is dit figuur dan weer lid?
De gebrekkig engelsen
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:35:21 #11
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188686512
Wat ik hier lees..man geterroriseerd door grote groep kinderen.
pi_188686518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:35 schreef myShizzle het volgende:

[..]

De gebrekkig engelsen
Ah, een Fransoos.
pi_188686528
Ik deed vroeger ook veel aan belletje lellen, en er was niks leukers dan 'slachtoffers' die rood aan liepen van woede. Dat werkt averechts.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:45:48 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_188686683
Adres? ik heb zin om belletje te lellen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:48:59 #15
459912 FlippingCoin
pi_188686755
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:37 schreef Berkery het volgende:
Ik deed vroeger ook veel aan belletje lellen, en er was niks leukers dan 'slachtoffers' die rood aan liepen van woede. Dat werkt averechts.
Yup.

Moet zeggen dat het bij mijzelf nooit gebeurd is maar je kan het het beste gewoon negeren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_188686786
Mensen die een potje lopen te janken over wat onschuldig belletje lellen van fokking kinderen zijn over het algemeen net wat vaker de sjaak dan mensen die daar geen neuk om geven.

[ Bericht 22% gewijzigd door Frutsel op 29-08-2019 13:59:47 ]
blablablabla
pi_188686806
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelf nooit gedaan zeker?

Mensen die een potje lopen te janken over wat onschuldig belletje lellen van fokking kinderen zijn over het algemeen net wat vaker de sjaak dan mensen die daar geen neuk om geven.

Jij zal ze dus wel constant voor de deur hebben staan. Karma, bitch .
Onschuldig kan ik het niet noemen, kinderen kun je ook gewoon opvoeden.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:53:14 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188686820
Wat moeten die kinderen überhaupt buiten? We hebben toch niet voor niets de tablet en de smartphone uitgevonden volgens mij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_188686823
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:52 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Onschuldig kan ik het niet noemen, kinderen kun je ook gewoon opvoeden.
Dit meen je niet.
Onschuldiger vermaak dan belletje lellen bestaat toch eigenlijk niet.
blablablabla
pi_188686846
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit meen je niet.
Tuurlijk wel. Ik vind het zelf ook irritant.
pi_188686883
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:55 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ja irritant is het natuurlijk wel, maar ook niet meer dan wat onschuldig kattenkwaad. Tenzij het ontaard in kansloos getreiter, maar de mensen die dat overkomt zijn ook vaak de mensen die er zelf een heel kat en muis spel van maken

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 29-08-2019 14:00:20 ]
blablablabla
pi_188686926
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja irritant is het natuurlijk wel, maar ook niet meer dan wat onschuldig kattenkwaad. Tenzij het ontaard in kansloos getreiter, maar de mensen die dat overkomt zijn ook vaak de mensen die er zelf een heel kat en muis spel van maken, zoals Gia.
Tja hier komt het eigenlijk nooit voor, in mijn oude straat wel. Lag de baby net te slapen was er weer zo'n vervelende belletjetrekker.
pi_188687010
Kinderen die belletjes lellen :r
U MAD?
pi_188687016
Tsja, een beetje een symptoom van deze tijd. Iedereen reageert volstrekt overdreven.

Die man had haar niet moeten slaan. Die moeder moet niet denken dat dat meteen een reden is om iemand uit huis te zetten.

Verder is het non-nieuws.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:12:51 #25
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_188687096
quote:
Yep
Het had mijn buurjongen wel een gebroken arm opgelopen toen het slachtoffer hem eindelijk te pakken kreeg _O-
Dat was nog ver voor de social media-tijd dus toen ontstond er geen #OPHEF
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_188687099
Kind met hechtingsstoornis, moeder van 31 (dus zij was pas 19 toen haar dochter kwam), gestoorde buurman.

Dit is geen nieuws. Dit is gewoon je standaard Tokkie verhaal in een random achterstandswijk.
Resistance is futile.
pi_188687124
Wat een mongool.

Daarnaast is belletje lellen wel een beetje 1996 natuurlijk.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:14:52 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188687125
Wij terrorizeerden vroeger ook mensen in de buurt. Het leukste waren altijd diegenen die reageerden. Belletje trekken papieren pijltjes met de blaaspijp door geopende ramen schieten.
Een man stond altijd boos voor het raam met het telefoontoestel te zwaaien dat hij de politie ging belllen. Dan zaten wij te stikken van de lach in de bosjes. Ik moest 1x van mijn vader mijn excuses gaan aanbieden op een adres, toen heb ik aardig op mijn falie gekregen.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:18:24 #29
459912 FlippingCoin
pi_188687157
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
Tsja, een beetje een symptoom van deze tijd. Iedereen reageert volstrekt overdreven.

Die man had haar niet moeten slaan. Die moeder moet niet denken dat dat meteen een reden is om iemand uit huis te zetten.

Verder is het non-nieuws.
Ja precies. Doet toch eens een beetje normaal allemaal.
pi_188687181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
Wij terrorizeerden vroeger ook mensen in de buurt. Het leukste waren altijd diegenen die reageerden. Belletje trekken papieren pijltjes met de blaaspijp door geopende ramen schieten.
Een man stond altijd boos voor het raam met het telefoontoestel te zwaaien dat hij de politie ging belllen. Dan zaten wij te stikken van de lach in de bosjes. Ik moest 1x van mijn vader mijn excuses gaan aanbieden op een adres, toen heb ik aardig op mijn falie gekregen.
Wij deden dat ook. En er waren ook mensen bij die dan een tik uitdeelden. Alleen toentertijd kreeg je van thuis te horen ‘dan zal je het er wel naar gemaakt hebben’.

Deze tik lijkt zoals ik het lees trouwens wel overdreven hard, maar goed, daar zal ook wel een straf tegenover komen te staan.
pi_188687183
Tja er is een grens wat een persoon kan hebben.
En helaas zij was de druppel die de emmer overloopt .
pi_188687193
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
Belletje trekken papieren pijltjes met de blaaspijp door geopende ramen schieten.
:')? Geen (witte) besjesstruiken of zo?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:22:03 #33
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188687212
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Pijltjes > besjes
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:23:07 #34
37248 BertV
Klei indiaan
pi_188687229
In mijn tijd renden we gewoon harder dan dit soort figuren. O-)
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_188687268
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Pijltjes > besjes
Met spijkertje in de punt :@
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:26:06 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188687282
Deze agressieve reacties was ook de nummer 1 reden waarom we vroeger belletje gingen lellen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:27:15 #37
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_188687296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit meen je niet.
Tenzij het minder onschuldig was dan deze moeder beweert. Misschien was het een zonderlinge man die verder niemand kwaad deed, maar door de buurt werd geterroriseerd omdat hij niet paste in dat tokkielandschap. Zo zijn er regelmatig legitieme asielzoekers uit zo'n buurt weggetreiterd of neem de Scheveningers die ieder die daar niet vandaan komt, proberen te weren als nieuwe bewoner in hun buurt. Of Molukkers die vinden dat hun straat Moluks moet blijven.

Ik beweer niet dat dit hier ook werkelijk het geval is, ik probeer gewoon te zeggen dat berichtgeving soms heel gekleurd is.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:27:45 #38
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188687306
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:26 schreef Harvest89 het volgende:
Deze agressieve reacties was ook de nummer 1 reden waarom we vroeger belletje gingen lellen.
Het was alleen leuk als ze achter je aankwamen, werd je genegeerd was de lol er snel vanaf en dropen we af.
pi_188687308
Zo te zien werd die man structureel geterroriseerd door de kinderen. Denk je dat de politie hem gaat helpen als hij klaagt over die kinderen? Dit is gewoon een gevalletje autoriteiten treden niet op, waardoor mensen het recht in eigen hand gaan nemen en een corrigerende tik uitdelen. Het meisje zal dit nooit meer doen, mission accomplished.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:28:07 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188687315
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:27 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het was alleen leuk als ze achter je aankwamen, werd je genegeerd was de lol er snel vanaf en dropen we af.
Precies. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188687316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:25 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Met spijkertje in de punt :@
Beetje ricin er op smeren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:29:26 #42
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_188687341
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:23 schreef BertV het volgende:
In mijn tijd renden we gewoon harder dan dit soort figuren. O-)
Deze was misschien een speedgebruiker :')
pi_188687523
Maanden later nog een belletje-leller slaan.. :')

Als je zo slecht omgaat met dingen mag je wel een lijst gaan bijhouden: Die pakketbezorger kwam te laat, die buurman parkeerde op mijn plek, die vrouw drong voor bij de kassa, die man sneed me af bij het stoplicht..
pi_188687565
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Tenzij het minder onschuldig was dan deze moeder beweert. Misschien was het een zonderlinge man die verder niemand kwaad deed, maar door de buurt werd geterroriseerd omdat hij niet paste in dat tokkielandschap. Zo zijn er regelmatig legitieme asielzoekers uit zo'n buurt weggetreiterd of neem de Scheveningers die ieder die daar niet vandaan komt, proberen te weren als nieuwe bewoner in hun buurt. Of Molukkers die vinden dat hun straat Moluks moet blijven.

Ik beweer niet dat dit hier ook werkelijk het geval is, ik probeer gewoon te zeggen dat berichtgeving soms heel gekleurd is.
Dat soort verhalen heb je helaas ook .Zijn agressie lijkt zich echter wel heel specifiek toe te spitsen op dit meisje. Na een maand pas verhaal komen halen op een ongekend agressieve manier, haar ondanks die klap die ze kennelijk verdiende ( :') ) later nogmaals bejegenen in een snackbar.
Hij krijgt natuurlijk niet voor niets een contactverbod opgelegd.
blablablabla
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:47:45 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_188687662
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat soort verhalen heb je helaas ook .Zijn agressie lijkt zich echter wel heel specifiek toe te spitsen op dit meisje. Na een maand pas verhaal komen halen op een ongekend agressieve manier, haar ondanks die klap die ze kennelijk verdiende ( :') ) later nogmaals bejegenen in een snackbar.
Hij krijgt natuurlijk niet voor niets een contactverbod opgelegd.
Ik probeer gewoon iets kritischer te kijken naar dit soort verhalen. Ik heb teveel van die ophefverhalen gezien die achteraf anders bleken te liggen. maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er ook veel gefrustreerde idioten zijn die een zeer kort lontje hebben. Hetzelfde volk dat verkeersbegeleiders op de motorkap neemt of een knuppel uit de kofferbak pakken om een voorrangsdispuutje op te lossen, zeg maar.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:39:51 #46
3542 Gia
User under construction
pi_188688458
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja irritant is het natuurlijk wel, maar ook niet meer dan wat onschuldig kattenkwaad. Tenzij het ontaard in kansloos getreiter, maar de mensen die dat overkomt zijn ook vaak de mensen die er zelf een heel kat en muis spel van maken
Waarom is mijn reactie van water gooien weg? En mijn naam in deze reactie? Mag ik mensen niet op gedachten brengen? Bak water gooien is toch een goede oplossing.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:43:22 #47
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188688513
Die moeder is echt fucked up. En dan ook nog het slachtoffer de schuld geven.

Voed je kind dan fatsoenlijk op, de wereld is hard en bruut. Je mag van geluk spreken dat dat kind niet dood in zijn kelder ligt.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:47:15 #48
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188688582
quote:
Same. En ik snap mensen ook niet. Iedereen klaag dat kinderen tegenwoordig maar binnen zitten te gamen en geen 'mannen' meer worden.

Maar wat kan je tegenwoordig nog doen buiten? Niets mag of kan meer. Je kan natuurlijk te ver gaan maar belletje trek is 1 van de meest onschuldige zaken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188688583
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die moeder is echt fucked up. En dan ook nog het slachtoffer de schuld geven.

Voed je kind dan fatsoenlijk op, de wereld is hard en bruut. Je mag van geluk spreken dat dat kind niet dood in zijn kelder ligt.
Welja...
pi_188688620
quote:
Sité Woondiensten noemt het incident onacceptabel, zegt woordvoerder Ester Helming. ,,Dit kan en mag niet.” Maar, zo zegt zij, Sité kan een huurder niet zomaar uit huis zetten. ,,Daarvoor moet een lang pad bewandeld worden, met politie, justitie en gemeente en uiteindelijk beslist de officier van justitie of ontruiming gerechtvaardigd is. Er zijn dan veel meldingen van buurtbewoners nodig.”
Dat kan veel makkelijker. Zaai gewoon flink wat hennep in zijn tuin en wacht even tot het opkomt. Dan staat die gast binnen no-time op straat. Gewoon rekening houden met de prioriteiten van onze overheid. :Y)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_188688696
Ja, dat is de kunst van belletje lellen. Het dusdanig doen dat het slachtoffer geen idee hebt dat jij het gedaan hebt. Als je zelf slachtoffer wordt heb je het niet goed uitgevoerd.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:55:22 #52
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_188688721
Ik kies partij voor het niet-kind. Maar dat doe ik standaard.
Searchers after horror haunt strange, far places.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 16:13:32 #53
3542 Gia
User under construction
pi_188689060
Belletje trekken is onschuldig, zolang ze het niet doen bij zieke, zwakke of oude mensen.

Wij bonden vroeger een lege portemonnee aan een nylondraadje en dan in de struiken wachten tot iemand em op wil rapen.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 17:17:44 #54
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188690197
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat werkte beter gewoon vol op het raam inplaats naar binnen >:)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 18:35:12 #55
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_188691701
Respect voor deze man. Als meer mensen zo zouden optreden bij onbetamelijk gedrag zou deze wereld er veel beter uitzien en werd ons land niet overspoeld met criminaliteit zoals nu het geval is. Deze dame is waarschijnlijk onthouden van een carriere als drugscrimineel oid. Ze zou hem eigenlijk een bloemetje moeten gaan brengen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 18:36:27 #56
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188693150
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:35 schreef Tengano het volgende:
Respect voor deze man. Als meer mensen zo zouden optreden bij onbetamelijk gedrag zou deze wereld er veel beter uitzien en werd ons land niet overspoeld met criminaliteit zoals nu het geval is. Deze dame is waarschijnlijk onthouden van een carriere als drugscrimineel oid. Ze zou hem eigenlijk een bloemetje moeten gaan brengen.
Dat krijgt men, als men slechts politieagenten in dienst neemt, die fijne meisjes om het uitdagen en schelden met stokken lam slaan. Waardoor politieagenten steeds laten en lieten blijken dat zij geen geduld hebben met eerlijke fijne mensen. Ondanks dat is het de inmiddels vele politieagenten gelukt om auto's en brandstof geleverd te krijgen, waardoor hun actieradius groot is geworden. Zodat de politieagenten de reclame niet meer horen.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 22:29:21 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188698797
Vroeger was het gewoon belletje lellen. Nu is het belletje lellen en opnemen wat er gebuerd:
The End Times are wild
  donderdag 29 augustus 2019 @ 22:53:17 #59
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_188699383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 22:29 schreef LXIV het volgende:
Vroeger was het gewoon belletje lellen. Nu is het belletje lellen en opnemen wat er gebuerd:
Goeie zaak dus dat er toch nog helden zijn die dit soort tuig de tyfus slaat :(
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_188700947
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 22:53 schreef Tengano het volgende:

[..]

Het zouden pas helden zijn als ze het ook filmen!
pi_188701055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:47 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik probeer gewoon iets kritischer te kijken naar dit soort verhalen. Ik heb teveel van die ophefverhalen gezien die achteraf anders bleken te liggen. maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er ook veel gefrustreerde idioten zijn die een zeer kort lontje hebben. Hetzelfde volk dat verkeersbegeleiders op de motorkap neemt of een knuppel uit de kofferbak pakken om een voorrangsdispuutje op te lossen, zeg maar.
Ik waardeer jouw kritisch denken. Mogen meerdere mensen doen hier.
pi_188701061
btw wtf is belletje ''lellen''? Het heet nog altijd belletje trekken hoor.
pi_188701560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 00:46 schreef Werkperd het volgende:
Eens, maar je zou nog standvastiger overkomen wanneer je 'btw' zou vervangen door 'nu ik het er toch over heb' en 'wtf' door 'goeiendagschotel' of een andere Nederlandse term voor verwondering.

:s)
pi_188701561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 04:50 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Eens, maar je zou nog standvastiger overkomen wanneer je 'btw' zou vervangen door 'nu ik het er toch over heb' en 'wtf' door 'goeiendagschotel' of een andere Nederlandse term voor verwondering.

:s)
En wat helemaal lelijk is: Ergens mee 'dealen'
:{w
Wat is er mis met: 'Ergens mee omgaan'..?
pi_188701607
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een mongool.

Daarnaast is belletje lellen wel een beetje 1996 natuurlijk.
Deze man reageert gewoon wat heftiger. Net als 80% van fok :7
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 06:58:42 #66
3542 Gia
User under construction
pi_188701656
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 22:53 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ze zitten in elk geval niet achter de computer en bellen niet bij bejaarden aan.
pi_188701686
quote:
Dit ook dus. Is dat het nieuwe Nederlands?
pi_188701752
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:13 schreef Seven. het volgende:
Kind met hechtingsstoornis, moeder van 31 (dus zij was pas 19 toen haar dochter kwam), gestoorde buurman.

Dit is geen nieuws .Dit is gewoon je standaard Tokkie verhaal in een random achterstandswijk.
Ja want je zou je verantwoordelijkheid toch eens wél nemen als er uit je rondgeneuk een zwangerschap ontstaat. Wat toon je je weer warm en ruimhartig seven. O+

Echt heel normaal hoor om een belletjetrekkend kind dat onschuldig kattekwaad al met een mishandeling door een volwassene heeft moeten bekopen dan online ook nog eens voor een tokkie uit te maken. :') Sterker nog iimpliciet lijk je hier zelfs te stellen dat zij maar niet geboren had moeten worden vanwege de jonge leeftijd van haar moeder. :{ :W
pi_188701876
quote:
Dit. Mensen die belletje lellen zeggen mogen ook een klap krijgen.
pi_188702007
Een 35 jarige man in zijn onderbroek zit aan een twaalfjarige meisje in een speeltuin?

Daar is onlangs nog iemand voor doodgeschopt.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:11:18 #71
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188702023
Zo ies koeltoer.

In zijn eigen land mag hij meteen zijn pikkebaas in zo'n 12 jarig meisje steken om haar te claimen. Dan doen we het net iets beter hier in Nederland :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:11:51 #72
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188702026
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:09 schreef zatoichi het volgende:
Een 35 jarige man in zijn onderbroek zit aan een twaalfjarige meisje in een speeltuin?

Daar is onlangs nog iemand voor doodgeschopt.
Wellicht even een cursus begrijpend lezen volgen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:12:26 #73
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188702029
De koorknaapjes zijn er weer hoor. Belletje trekken moet de doodstraf op! Inclusief de ouders voor de gebrekkige opvoeding die leidde tot deze zware criminele daad.
And so is the past
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:13:04 #74
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188702034
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 07:50 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dit dan weer wel
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_188702036
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
Zo ies koeltoer.

In zijn eigen land mag hij meteen zijn pikkebaas in zo'n 12 jarig meisje steken om haar te claimen. Dan doen we het net iets beter hier in Nederland :')
Net als je dacht dat de inhoud van deze post nog niet opzienbarend genoeg was:
quote:
Redactie Frontpage
_O-
pi_188702040
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:11 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wellicht even een cursus begrijpend lezen volgen?
Hier ging er toch over hoe je je iemand uit zijn huis krijgt/de buurt krijgt? Juridisch lukt dat niet maar met beeldvorming krijg je veel voor elkaar ;)
  Redactie Frontpage vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:15:00 #77
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188702045
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

[..]

_O-
Uit de context valt wel eea af te leiden. Een kind mishandelen omdat het op je deurbel heeft gedrukt, en ook nog eens op een later moment zodat het extra laf is, gebrekkig Engels en geen woord Nederlands? Nee, dat is vast een geboren en getogen Nederlander.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:13 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Hier ging er toch over hoe je je iemand uit zijn huis krijgt/de buurt krijgt? Juridisch lukt dat niet maar met beeldvorming krijg je veel voor elkaar ;)
Dan ben je wellicht wel succesvol ja.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:15:51 #78
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188702047
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

[..]

_O-
Crew mag hier gelukkig nog een mening hebben. Moeten we trots en zuinig op zijn.
And so is the past
pi_188702070
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:15 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Uit de context valt wel eea af te leiden. Een kind mishandelen omdat het op je deurbel heeft gedrukt, en ook nog eens op een later moment zodat het extra laf is, gebrekkig Engels en geen woord Nederlands? Nee, dat is vast een geboren en getogen Nederlander.
Dan is de enige mogelijkheid een "ies koeltoer" type waarbij hem via die cultuur ook nog even
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
In zijn eigen land mag hij meteen zijn pikkebaas in zo'n 12 jarig meisje steken om haar te claimen.
dit in de schoenen geschoven moet worden? Nee, duidelijk. :o

[ Bericht 21% gewijzigd door Frutsel op 30-08-2019 10:25:40 ]
pi_188702079
Blijf dan gvd met je poten van andermans bel
pi_188702125
Wij deden sommige bellen vroeger saboteren door een naald of een doorn er tussen te stoppen met het gevolg dat de bel bleef doorgaan. We hadden ook weleens tv-zenders kunnen veranderen van buitenaf. Of met een pvc buis met witte bessen schieten op ramen. Rookbommen, een pvc buis met sterretjes erin en die vervolgens aansteken waren ook zeer geliefd.
pi_188702133
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:29 schreef Mylene het volgende:
Wij deden sommige bellen vroeger saboteren door een naald of een doorn er tussen te stoppen met het gevolg dat de bel bleef doorgaan. We hadden ook weleens tv-zenders kunnen veranderen van buitenaf. Of met een pvc buis met witte bessen schieten op ramen. Rookbommen, een pvc buis met sterretjes erin en die vervolgens aansteken waren ook zeer geliefd.
Had je een hechtingsstoornis en een jonge moeder?
pi_188702145
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:29 schreef Mylene het volgende:
Maar kreeg je dan ook een draai om je oren ;) ?
  Redactie Sport vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:16:06 #84
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188702516
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:55 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

De afwas doen is ook irritant. Het is allemaal wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188702621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De afwas doen is ook irritant. Het is allemaal wat.
Daar heb ik een vaatwasser voor.
pi_188703163
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:38 schreef Dehelerambam het volgende:
Maanden later nog een belletje-leller slaan.. :')

Als je zo slecht omgaat met dingen mag je wel een lijst gaan bijhouden: Die pakketbezorger kwam te laat, die buurman parkeerde op mijn plek, die vrouw drong voor bij de kassa, die man sneed me af bij het stoplicht..
pi_188703207
Wie deed dit niet? Als je gepakt wordt, kun je een flinke opdonder verwachten, risico van het vak zullen we maar zeggen.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_188703472
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:32 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar kreeg je dan ook een draai om je oren ;) ?
Ja zeker.
Als de buurman je pakte dan had je ook een schop onder je kont.

De agenten in mijn tijd had je ook een schop onder je kont terwijl je in de auto stapte.

Dus zorg je er voor dat je maakte dat je weg komt.

Je wist dus wat de gevolgen er van waren als kind.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:37:04 #89
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188703528
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 10:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Wie deed dit niet? Als je gepakt wordt, kun je een flinke opdonder verwachten, risico van het vak zullen we maar zeggen.
Ja, dat was vroeger. Nu moet je de dialoog aangaan met zo'n kind en respectvol genoeg behandelen anders kan je nog een boze vader aan je deur verwachten ook.

Oh wacht, aanspreken kan ook niet meer want dan loop je de kans ergens anders van beschuldigd te worden ;(

[ Bericht 13% gewijzigd door Woelwater op 30-08-2019 10:46:49 ]
pi_188703595
Tja, als ik heel eerlijk ben heb ik wel begrip voor die man. Kinderen die heel de tijd langs komen rennen om aan je deur te bellen, maar zometeen is er een postbode die een pakketje komt brengen, dus je moet wel naar de deur.

Het is niet netjes dat hij sloeg, maar als je hebt gezegd dat ze moeten stoppen, dan moet er gewoon gestopt worden. Als ze dan blijven doorgaan weet ik ook niet zeker of ik ze niet achter na zou gaan.
pi_188703791
Na maanden dat kutkind nog een mep verkopen vind ik wel wat overdreven. Verder kan het me weinig boeien of zo'n kind wel of niet weer wat mankeert, dat is tegenwoordig standaard, en wordt dan ook altijd gebruikt als excuus.
Die man heeft ook issues, maar daar hebben de meeste mensen [kinderen inclusief ouders] geen boodschap aan en dus blijven ze treiteren. Totdat de bom een keer barst en dan gaan ze janken. Tsja.. Tussen kattenkwaad uithalen of stelselmatig treiteren zit een groot verschil.
pi_188703792
quote:

[..]

Zo vervelend altijd, die kutkoters die belletje lellen.
Ja dat deed je zelf nooit natuurlijk. :')
pi_188704055
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Had je een hechtingsstoornis en een jonge moeder?
Nee, ook geen ouders die zich afvroegen of ik misschien wel een jongen wilde zijn omdat ik met jongens speelde en met auto's speelde. Ik klauterde ook graag met jongens in bomen om boomhutten te bouwen van planken en spijkers zogenaamd gevonden bij een terrein verderop waar ze huizen aan het bouwen waren. Tegenwoordig zijn dat dus al signalen dat je in een verkeerd lichaam zit.
pi_188704085
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:08 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nee, ook geen ouders die zich afvroegen of ik misschien wel een jongen wilde zijn omdat ik met jongens speelde en met auto's speelde. Ik klauterde ook graag met jongens in bomen om boomhutten te bouwen van planken en spijkers zogenaamd gevonden bij een terrein verderop waar ze huizen aan het bouwen waren. Tegenwoordig zijn dat dus al signalen dat je in een verkeerd lichaam zit.
Tegelijkertijd zijn genders social constructs en moeten genderstereotypes in bijvoorbeeld speelgoedfolders zoveel mogelijk voorkomen of zelfs bestreden worden, go figure!
pi_188706611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 07:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dit ook dus. Is dat het nieuwe Nederlands?
Weet niet maar klikt zo kakkerig. Iewl.
pi_188706614
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 07:50 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Mee eens.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:00:33 #97
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188708223
quote:
12s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:49 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Dat kan veel makkelijker. Zaai gewoon flink wat hennep in zijn tuin en wacht even tot het opkomt. Dan staat die gast binnen no-time op straat. Gewoon rekening houden met de prioriteiten van onze overheid. :Y)
dan maar hopen dat er maar 6 plantjes op komen ,, dat mag ( eigen gebruik ) we hebben hier in de buurt ook iemand die 6 planten ( halve bomen ) in de tuin hebben staan , politie kan niets omdat het mag

maar er lekker ruikt het niet in die omgeving

ontopic , belletje trekken en iets met fietsbinnenbanden is ook wel een leuke combi :9~
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:01:30 #98
459912 FlippingCoin
pi_188708242
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:00 schreef RAVW het volgende:

[..]

dan maar hopen dat er maar 6 plantjes op komen ,, dat mag ( eigen gebruik ) we hebben hier in de buurt ook iemand die 6 planten ( halve bomen ) in de tuin hebben staan , politie kan niets omdat het mag

Niet zo aanstellen.
pi_188708282
quote:

[..]

ontopic , belletje trekken en iets met fietsbinnenbanden is ook wel een leuke combi :9~
Zes? Vijf hoor je wel vaker en dan ook nog discussie over of het tot vijf planten of t/m dan wel maximaal vijf planten zou zijn...
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:04:07 #100
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188708283
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen.
ach ik ruik die zooi niet maar je hoort hier wel veel mensen klagen , maar goed dat doen ze ook over motten ballen .. een in dit flat heeft volgens mij zijn halve huis vol hangen met van die motten ballen .. >:)

ik zit gelukkig een paar huizen verder

quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zes? Vijf hoor je wel vaker en dan ook nog discussie over of het tot vijf planten of t/m dan wel maximaal vijf planten zou zijn...
oke 5 ik dacht dat het 6 was , maar dat is denk ik ook per gemeente weer anders
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:05:23 #101
459912 FlippingCoin
pi_188708314
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:04 schreef RAVW het volgende:

[..]

ach ik ruik die zooi niet maar je hoort hier wel veel mensen klagen , maar goed dat doen ze ook over motten ballen .. een in dit flat heeft volgens mij zijn halve huis vol hangen met van die motten ballen .. >:)

ik zit gelukkig een paar huizen verder
Gewoon wat lavendel omheen planten of zo. Heb ook wel eens wiet in een tuin gezien maar rook daar niets van toen. :o
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:06:51 #102
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188708355
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Gewoon wat lavendel omheen planten of zo. Heb ook wel eens wiet in een tuin gezien maar rook daar niets van toen. :o
gewoon een kretek opsteken , ruik je ook niets meer in de omgeving :+ behalve die kretek dan
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:13:37 #103
459912 FlippingCoin
pi_188708463
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:06 schreef RAVW het volgende:

[..]

gewoon een kretek opsteken , ruik je ook niets meer in de omgeving :+ behalve die kretek dan
Nooit geroken. :o
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:19:52 #104
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188708531
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nooit geroken. :o
kruitnagel geur :D
nog 1 voordeel je heb geen muggen en zo meer in de buurt _O_
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:21:29 #105
459912 FlippingCoin
pi_188708568
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

kruitnagel geur :D
nog 1 voordeel je heb geen muggen en zo meer in de buurt _O_
Alleen moet je dan roken. -O-
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:23:35 #106
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188708598
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Alleen moet je dan roken. -O-
JA ( maar dat doe ik toch al ) ( gerookt vlees blijft langer houdbaar ) :9 ... maar wierook werkt ook wel tegen geuren die je liever niet wil ruiken ..
pi_188708881
Adres van die kerel?
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:41:53 #108
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188708936
Wedden dat deze pedofiel in Nederland een taakstraf krijgt?
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:30:27 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188709692
Gelukkig was de politie er snel bij en kan hij het navertellen O-)
pi_188709784
Hij zal met z’n mobieltje wel foto’s hebben gemaakt van die kinderen, na ze ontkleed te hebben. Aanpakken zulke smeerlappen, geen medelijden mee ~O>

Eigenlijk zou je er met 5 man even goed bovenop moeten springen *O*
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_188710746
wij hadden vroeger ook zo'n vent naast ons wonen. Wij daden alleen blaaspijp en dan pijltjes door open ramen schieten.

Komt die lul naar buiten en tilt me op, heb maar mijn blaaspijp op zijn hoofd kapot geramd.

Politie kwam er later nog bij, uiteindelijk is ie verhuisd.

Was ook echt zo'n figuur die nooit buiten kwam.
pi_188756915
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2019 17:56 schreef totalvamp het volgende:

Wij hadden vroeger ook zo'n vent naast ons wonen. Wij deden alleen blaaspijp en dan pijltjes door open ramen schieten.

Komt die lul naar buiten en tilt me op, heb maar mijn blaaspijp op zijn hoofd kapot geramd.

Politie kwam er later nog bij, uiteindelijk is ie verhuisd.

Was ook echt zo'n figuur die nooit buiten kwam.
  maandag 2 september 2019 @ 18:12:43 #113
3542 Gia
User under construction
pi_188757286
quote:

[..]

Politie kan ze zo confisqueren, omdat het niet mag, maar gedoogd wordt.

https://www.volkskrant.nl(...)doogbeleid~bbcb2ad3/

De uitspraak:
https://jure.nl/ECLI:NL:RBDHA:2019:6578

De man gaat in hoger beroep.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gia op 02-09-2019 18:44:13 ]
  maandag 2 september 2019 @ 18:32:27 #114
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_188757594
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 18:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Politie kan ze zo confisqueren, omdat het niet mag, maar gedoogd wordt.

https://www.volkskrant.nl(...)doogbeleid~bbcb2ad3/
en dan vooral dat laatste stukje ‘Als ze wéér mijn planten weghalen, hebben ze de poppen aan het dansen.’

en tevreden roker is geen onrust stoker , maar pak zijn rookwaar of moet je eens kijken hoe vervelend hij gaat worden

of een jeugdige mobile telefoon gebruiker het zelfde :D pak zijn mobile eens 5 min af })
er is nog net geen 3de wereld oorlog
  maandag 2 september 2019 @ 18:50:58 #115
3542 Gia
User under construction
pi_188757874
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 18:32 schreef RAVW het volgende:

[..]

en dan vooral dat laatste stukje ‘Als ze wéér mijn planten weghalen, hebben ze de poppen aan het dansen.’

en tevreden roker is geen onrust stoker , maar pak zijn rookwaar of moet je eens kijken hoe vervelend hij gaat worden

of een jeugdige mobile telefoon gebruiker het zelfde :D pak zijn mobile eens 5 min af })
er is nog net geen 3de wereld oorlog
Zie ook mijn toevoeging in mijn vorige post.

Ik gebruik zelf cannabis, Bedrocan, voor zenuwpijn tgv chemo.
Ik heb genoeg aan 0,1 gram op 1 beker melk. En dat werkt enkele dagen tegen de pijn.
Dus de kosten zijn te verwaarlozen voor mij.

Echter, heb ik minder dan 1 x per jaar een recept voor 10 gram met 1x herhalen, nodig van de pijnspecialist. En dan sta ik niet meer in 't systeem als patiënt en de huisarts schrijft het niet voor.

Om die reden zou ik wel 1 of 2 plantjes willen kweken. Kan ik wel effe mee vooruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')