Gewoon wat lavendel omheen planten of zo. Heb ook wel eens wiet in een tuin gezien maar rook daar niets van toen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach ik ruik die zooi niet maar je hoort hier wel veel mensen klagen , maar goed dat doen ze ook over motten ballen .. een in dit flat heeft volgens mij zijn halve huis vol hangen met van die motten ballen ..![]()
ik zit gelukkig een paar huizen verder
gewoon een kretek opsteken , ruik je ook niets meer in de omgevingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon wat lavendel omheen planten of zo. Heb ook wel eens wiet in een tuin gezien maar rook daar niets van toen.
Nooit geroken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
gewoon een kretek opsteken , ruik je ook niets meer in de omgevingbehalve die kretek dan
kruitnagel geurquote:
Alleen moet je dan roken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
kruitnagel geur![]()
nog 1 voordeel je heb geen muggen en zo meer in de buurt
JA ( maar dat doe ik toch al ) ( gerookt vlees blijft langer houdbaar )quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:56 schreef totalvamp het volgende:
Wij hadden vroeger ook zo'n vent naast ons wonen. Wij deden alleen blaaspijp en dan pijltjes door open ramen schieten.
Komt die lul naar buiten en tilt me op, heb maar mijn blaaspijp op zijn hoofd kapot geramd.
Politie kwam er later nog bij, uiteindelijk is ie verhuisd.
Was ook echt zo'n figuur die nooit buiten kwam.
Politie kan ze zo confisqueren, omdat het niet mag, maar gedoogd wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan maar hopen dat er maar 6 plantjes op komen ,, dat mag ( eigen gebruik ) we hebben hier in de buurt ook iemand die 6 planten ( halve bomen ) in de tuin hebben staan , politie kan niets omdat het mag
en dan vooral dat laatste stukje ‘Als ze wéér mijn planten weghalen, hebben ze de poppen aan het dansen.’quote:Op maandag 2 september 2019 18:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Politie kan ze zo confisqueren, omdat het niet mag, maar gedoogd wordt.
https://www.volkskrant.nl(...)doogbeleid~bbcb2ad3/
Zie ook mijn toevoeging in mijn vorige post.quote:Op maandag 2 september 2019 18:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
en dan vooral dat laatste stukje ‘Als ze wéér mijn planten weghalen, hebben ze de poppen aan het dansen.’
en tevreden roker is geen onrust stoker , maar pak zijn rookwaar of moet je eens kijken hoe vervelend hij gaat worden
of een jeugdige mobile telefoon gebruiker het zelfdepak zijn mobile eens 5 min af
![]()
er is nog net geen 3de wereld oorlog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |