SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager aan de slag en post regelmatig nieuws over alle spelers. Soms per twee weken, soms per maand (in-game, uiteraard). Elk half jaar, op 1 juni en 1 december, wordt een shortlist update van onze spelers getoond, met informatie over goals, assists, tackles en meer. Met andere woorden: ben je op weg om een wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 185. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 200 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves:
https://test.addictedtofm(...)and-how-to-use-them/
Stuur een PM met je ingevulde speler naar Drizzt
Na ongeveer 20 seizoenen worden alle carrières bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeeld worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
Verdeel 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid, 30 in fysieke vaardigheden en 30 in verborgen eigenschappen. Degene die geen waarde van je ontvangen zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
Meer info over player attributes
Beter overzicht van player attributesErgens 20 punten in stoppen heeft geen nut, FM zal het omlaagbrengen naar 15, waardoor je dus dure punten kwijt bent!
Forum voor de spelers is alvast aangemaakt: http://fokfmalsspeler.proboards.com/, daar komen screenshots van de spelers en, rond ons 30e, de jaarlijkse statistieken te staan. Shortlists en gewone screenshots plaats ik uiteraard hier.
Maak een speler uit Hong Kong, Maleisië of Singapore, en kies vervolgens waar je gaat spelen; Forest Green, Mansfield Town of Notts County. Hieronder de lijst van al ingeschreven spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
In de lijst in de OP niet, maar zag het net idd op het forum. Is aangepastquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, je had me nog in Maleise staan..
Mwa, Mansfield zit al goed. Kwestie van even in de database twee clubs omruilen voor Forest en Notts, fluitje van een cent.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon randomizer gebruiken voor de 3 clubs
Bedankt maatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de lijst in de OP niet, maar zag het net idd op het forum. Is aangepast
Ja maar dat hebben ze nog kuttere faciliteiten bij Forestquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, Mansfield zit al goed. Kwestie van even in de database twee clubs omruilen voor Forest en Notts, fluitje van een cent.
Ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb geloof ik iets gemist. FM14 dus maar weer?
Krijg ik dan een nieuwe betere speler?![]()
Ja dat is echt bagger. Ook de verschillen tussen de editor en het spel soms.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als die preferred moves-lijst nou eens alfabetisch geordend kon worden...
Ik betaal m'n buurmeisje om dat te doen. (is tip)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ik mijn excel weer opnieuw invullen. Hele ronde klagen als ik minder punten heb.
Ik zet alles gewoon gelijk, no worries.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:32 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik betaal m'n buurmeisje om dat te doen. (is tip)
Zullen we wel 3 clubs kiezen met enigszins dezelfde faciliteiten?
VerderDrizztoh
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pak gewoon wat willekeurige clubs en knal ze daar in.
Het zit al dicht bij elkaar qua reputatie, en heb alle facilities gelijkgetrokken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Pak gewoon 3 gelijkwaardige clubs.
Nog altijd Forest, Mansfield en Nottsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:13 schreef Dalenbart het volgende:
Welke clubs zijn er nu uiteindelijk gekozen? Wel tof dat je zo snel het in fm14 zet nu
Goed geregeldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog altijd Forest, Mansfield en Notts
Wt was er met hem dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens wel jammer dat Sejt geen speler heeft kunnen maken
Ja idd, best een kutpoll eigenlijk ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk 11-11-11 gelijk
Zal ik hem vereeuwigen in je notes?quote:
Gaarnequote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zal ik hem vereeuwigen in je notes?
Gestemd. Maleisië.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:13 schreef Ciscus het volgende:
Poll: Welk sneu land wordt als eerste wereldkampioen?
• Hong Kong
• Singapore
• Maleisië
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook negersex? Klik hier
Maleisie natuurlijk met Zlatan Cumlord op de flank.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:13 schreef Ciscus het volgende:
Poll: Welk sneu land wordt als eerste wereldkampioen?
• Hong Kong
• Singapore
• Maleisië
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook negersex? Klik hier
Had een There is Bear Cum moeten makenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:35 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Maleisie natuurlijk met Zlatan Cumlord op de flank.
GODquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, het was even doorstampen, maar onze boys staan in de FM14 database
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, het was even doorstampen, maar onze boys staan in de FM14 database
Genotquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alle boys van Forest Green zitten bij het eerste
Aight.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Negersexgod @Ciscusquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mohhhh, 10 spelers van Mansfield zitten al bij het eerste, alleen Mapima Boeng blijft achter bij de -18
Ik weet niet eens meer waar Fatso terecht is gekomenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mohhhh, 10 spelers van Mansfield zitten al bij het eerste, alleen Mapima Boeng blijft achter bij de -18
Notts Countyquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
l
[..]
Ik weet niet eens meer waar Fatso terecht is gekomen
Ik sta te popelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeju wat een beest wordt die BatsbakIk ga nu ff douchen, daarna post ik de rest van de screenies op het forum.
Kan ook met gratis toolquote:
Je eigen shortlist maken?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Extra irritant:
- de shortlist bevat ALLE (jonge) spelers
- moet voor onze boys naar een ander tabje
- kan geen mooi overzichtje maken van belangrijke dingen
Zieligquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de reden dat velen terug willen naar 14.
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeju wat een beest wordt die BatsbakIk ga nu ff douchen, daarna post ik de rest van de screenies op het forum.
Het is gelukkig wel nettoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Kan toch niet rondkomen van 90 eu per week.
Je bent nog maar 15 joh, lekker thuis bij papa en mama wonen en 's avonds onder je Forest Greendekbedje kruipenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Kan toch niet rondkomen van 90 eu per week.
Als goede Aziaat moet ik wel geld in het laatje brengen bij papa en mama. Dat gaat niet hard zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent nog maar 15 joh, lekker thuis bij papa en mama wonen en 's avonds onder je Forest Greendekbedje kruipen
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had 2 keer 15 gekozen bij fysiek, en heb er geen een.
Wat is deze?
Hopelijk kan ik snel wat fysieke stats verkrijgen, want dit is een stuk slechter dan in 19.
Die zijn idd 13 en 10 geworden, maar in de database staat keurig 2x 15. Je bent nog jong, komt wel goed. Iedereen mist her en der puntjes, zo rolt het spel.quote:
Had je dokter moeten worden (naja, al zijn):quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Als goede Aziaat moet ik wel geld in het laatje brengen bij papa en mama. Dat gaat niet hard zo.
MAG IK OOK ZO'N EXCELSHEETquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mohhh, 358 punten, da's 68 meer dan m'n knakker in FM19
[ afbeelding ]
Ik verwacht helemaal niks van mijn speler.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef Doublepain het volgende:
Echt walgelijk dat ik een 1 op afwerken en dribbelen heb
Kan net zo goed op goal staan zo
Berekeningen werken nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://tinyurl.com/y3vuqyoz
Toeval?!?!?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mohhh, 358 punten, da's 68 meer dan m'n knakker in FM19
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks van mijn speler.
Al is hij zeer goed voor iemand uit Hong kong, dus ze zullen wel vooruit gaan.
Dank je. Maar ik ben licht teleurgesteld. In 19 had ik een baas. Nu kom ik niet boven het maaiveld uit ben ik bang.quote:
Jij ook proficiat.quote:
Same hoor, ik kan niet eens een bal aantikken, laat staan op goal schietenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik ben licht teleurgesteld. In 19 had ik een baas. Nu kom ik niet boven het maaiveld uit ben ik bang.
Bedankt, zeer terecht overigensquote:
Ach, je speelt in ieder geval.quote:
Samen met Negersex rollen we iedereen opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je zou maar Brit Ny Bich heten en gepasseerd worden door een nobuddie
[ afbeelding ]
Fuk staat er wel in ondanks dat hij nog geen wedstrijd in het eerste heeft gespeeldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg middenvelders ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hong Kong ziet het goed in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of één van de twee boys zijn die niet opgeroepen zijn
[ afbeelding ]
Omdat ze geblesseerd zijn denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of één van de twee boys zijn die niet opgeroepen zijn
[ afbeelding ]
Bizar dat Tan Tan toch direct weer een tweede positie heeft, zal dat met de vaardigheden te maken hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben CV maar sta CM en volgens het plaatje kan ik CV, CVM en CM spelenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bizar dat Tan Tan toch direct weer een tweede positie heeft, zal dat met de vaardigheden te maken hebben?
Ja dat heb je soms. Vorige ronde hadden we Damiën Lejeune die op VL en VMC kon spelen, kreeg meteen een zooi oranje stippen erbij en werd multifunctioneel en multi-inzetbaarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben CV maar sta CM en volgens het plaatje kan ik CV, CVM en CM spelen
Ook vreemd
Op zich niet verkeerd natuurlijk, maar beetje vreemd wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben CV maar sta CM en volgens het plaatje kan ik CV, CVM en CM spelen
Ook vreemd
Dat wordt VVVquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we samen naar Real
HALA MADRIDquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we samen naar Real
Drizzt is het vergeten erbij te zetten wat je favo club is.. straks komen we in Amsterdam if Barcelona terechtquote:
We zetten Mansfield wel op de kaart he Drizzyquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forest Green valt wel een beetje tegen
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zetten Mansfield wel op de kaart he Drizzy
Ik heb weer een slow-starter gemaakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2013!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is Sheehan en waarom staat die lul in de basis op MIJN PLEK?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tactieken van onze teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is lekker al na 23 seconden scorenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Notts -18quote:
quote:
Is eventueel nog mogelijk in de playoffs.quote:
Talent om niet te scoren jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:32 schreef Ciscus het volgende:
Gaan ze zich druk maken om Tan Tan, wat een zeikerds. Die jongen heect zoveel talent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
JAAAAquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mansfield door naar de volgende ronde
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat Mansfield naar de League One?Batsbak en ik zijn een goed duoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:20 schreef Doublepain het volgende:
We zetten Singapore en Mansfield op de kaart hoor
Moet jij weten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bijna tijd om het forum te checken!
Ja leuk. Allemaal even lachen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
+6
Dat is niet best, maar een stuk beter dan MC-Morgan, die minder is geworden![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja leuk. Allemaal even lachen.
Ik zag dat wij bij elkaar in het team zitten. Leuk zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
+6
Dat is niet best, maar een stuk beter dan MC-Morgan, die minder is geworden![]()
Geen wonder dat ons team het zo goed doet!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zag dat wij bij elkaar in het team zitten. Leuk zeg.
Oké, dus 27 potjes bij een middenmoter in L2, niet slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Een jaar ouder en een punt minder. Ik ben ziedend!
We gaan ze naar de top brengen. Jij met splijtende passes, ik met omhaalreddingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat ons team het zo goed doet!
Je bent wel aanvoerder van je landquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:51 schreef fetX het volgende:
Even nagerekend. Toch +2.
Matig. Kut Kanarie.
Zolang ik er speel moet het goed komenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal mij benieuwen hoe Mansfield zich staande gaat houden in de League One. Moet wel goed komen met zulke baasjes
Dat had ik nog niet eens gezien. Ik ben in 1x weer positief.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:58 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je bent wel aanvoerder van je land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het eerste transfernieuws![]()
[ afbeelding ]
Gaat 'ie of gaat 'ie niet?Toen speelde ze nog bundes he??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel wennen 2014
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het eerste transfernieuws![]()
[ afbeelding ]
Gaat 'ie of gaat 'ie niet?Jezus, geld wolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging van 140k naar 350kquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:03 schreef Leonos het volgende:
Mijn waarde is 80k minder in een seizoen
Is het ook mogelijk om alle wedstrijden van de landen (of de onder 22 dan) een overzicht te krijgen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging van 140k naar 350kVan zo'n beetje minst waardevol naar (hoge) middenmoot.
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:08 schreef Doublepain het volgende:
Van 314 naar 327
Dat is wel prima toch Drizzy?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen formules in je Excel dus moet alles met de hand doen (net als je moeder)
GENOT GENOTquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, voor degenen die het interesseert: Feyenoord heeft de eredivisie gewonnen.
In mijn laatste game degradeerde Chelsea in het eerste seizoen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:22 schreef Durmada het volgende:
Boeng net geen speler van het jaar?
Tssss iemand van 15 met zulke prestaties als Boeng verdient die titel veel meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas nietEen van de Roberts piepte je op het laatste moment voorbij qua beste gemiddelde
quote:
Hmmmquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2014:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nou...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hmmm
een minder seizoen dit
Ik moet deze club snel verlaten
Hoe hoog staat je loyalty?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snel Mino aantrekken en rellen
Ik verdien beter Drizzt
Ik volg het geld, dus hopelijk eindig ik in China of S-Aquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bij mij nu ook.
Hoop op een clubhoppercarrière.
Dat gaan we hopelijk allemaal doenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:55 schreef Durmada het volgende:
Mansfield en Boeng lijken een gouden combinatie. Ik ga de club aan miljoenen helpen.
Bohhhquote:
In China of Japan spelen zou wel leuk zijn om af te bouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik volg het geld, dus hopelijk eindig ik in China of S-A
Jammer dat we waarschijnlijk niet allemaal blijven tot we in minimaal het Championship zitten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gaan we hopelijk allemaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |