Dank je. Maar ik ben licht teleurgesteld. In 19 had ik een baas. Nu kom ik niet boven het maaiveld uit ben ik bang.quote:
Jij ook proficiat.quote:
Same hoor, ik kan niet eens een bal aantikken, laat staan op goal schietenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik ben licht teleurgesteld. In 19 had ik een baas. Nu kom ik niet boven het maaiveld uit ben ik bang.
Bedankt, zeer terecht overigensquote:
Ach, je speelt in ieder geval.quote:
Samen met Negersex rollen we iedereen opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je zou maar Brit Ny Bich heten en gepasseerd worden door een nobuddie
[ afbeelding ]
Fuk staat er wel in ondanks dat hij nog geen wedstrijd in het eerste heeft gespeeldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg middenvelders ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hong Kong ziet het goed in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of één van de twee boys zijn die niet opgeroepen zijn
[ afbeelding ]
Omdat ze geblesseerd zijn denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of één van de twee boys zijn die niet opgeroepen zijn
[ afbeelding ]
Bizar dat Tan Tan toch direct weer een tweede positie heeft, zal dat met de vaardigheden te maken hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben CV maar sta CM en volgens het plaatje kan ik CV, CVM en CM spelenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bizar dat Tan Tan toch direct weer een tweede positie heeft, zal dat met de vaardigheden te maken hebben?
Ja dat heb je soms. Vorige ronde hadden we Damiën Lejeune die op VL en VMC kon spelen, kreeg meteen een zooi oranje stippen erbij en werd multifunctioneel en multi-inzetbaarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben CV maar sta CM en volgens het plaatje kan ik CV, CVM en CM spelen
Ook vreemd
Op zich niet verkeerd natuurlijk, maar beetje vreemd wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben CV maar sta CM en volgens het plaatje kan ik CV, CVM en CM spelen
Ook vreemd
Dat wordt VVVquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we samen naar Real
HALA MADRIDquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we samen naar Real
Drizzt is het vergeten erbij te zetten wat je favo club is.. straks komen we in Amsterdam if Barcelona terechtquote:
We zetten Mansfield wel op de kaart he Drizzyquote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forest Green valt wel een beetje tegen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |