Kwam er het dichtst in de buurtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:43 schreef GGMM het volgende:
Probeert de lange bal?
Ik zei probeert splijtende passes
Verdomme Drizzt!!
Killer balls tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwam er het dichtst in de buurt
8. Tries killer balls oftenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwam er het dichtst in de buurt
Die had ik ook. Eens kijken waar het bij mij op staat.quote:
Als er nou even een lijstje wordt gemaakt kan ik dit soort shit dus vanavond nog aanpassen. Als het van Drizzt mag.quote:
Wel op 'probeert splijtende passes'quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die had ik ook. Eens kijken waar het bij mij op staat.
Goffetommequote:
Hoe gaan we dit oplossen drizztquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dacht dat killer balls iets met schoten op doel te maken had
Zucht... zal bij de eerste wel de verkeerde aangevinkt hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:14 schreef Karina het volgende:
Ik had does not dive into tackles, en er staat nu blijft rechtop bij tackles, volgens mij is dat wat anders toch? Ene is hij tacklet niet en het andere is dat hij rechtop blijft.
En cuts inside -> dekt tegenstander kort is volgens mij ook wat anders toch?
Ik kan niet zo snel een lijstje met de NL termen vinden trouwens.
Zie hierbovenquote:
Oh sorry vandaarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zucht... zal bij de eerste wel de verkeerde aangevinkt hebbenDe tweede heb je helemaal niks aan als centrale verdediger, dus die heb ik zelf voor je aangepast (kreeg ik toestemming voor, weet je nog?
)
weet ik veel manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
Cuts inside kiezen als centrale verdediger
Ze had eerst VC en VR, dan snap ik die skill welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
Cuts inside kiezen als centrale verdediger
Wel prima stats.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:32 schreef napoleonfour het volgende:
gelijk al een inj, begint lekker.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
Je hebt zeker geen ingame editor waarmee je vluchtig die dingen goed kan zetten?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel tevreden met de stats
Je kunt trouwens met de FMRTE editor de PA van de ander aanpassengewoon ca en pa op 1 zetten en contract verwijderen. Ik heb een licentie dus kan het evt vanavond even voor je doen. (Zelfde geldt voor positie en nationaliteit!) Dan pas ik dat even aan en krijg je de savegame terug.
Nadat ik mijn eigen PA op 200 heb gezet natuurlijk
Nee, ik denk het niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als er nou even een lijstje wordt gemaakt kan ik dit soort shit dus vanavond nog aanpassen. Als het van Drizzt mag.
PA veranderen :’)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, ik denk het niet.
Heb geen FMRTE voor 19quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Drizzt, maak je vast een lijstje met de PA's, ik zie al die valsspelers al gaan hier
Ik vind dat altijd wel prettig dat ze social media erin hebben gestoptquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg ook niks in m'n inbox, nee, ik moet persé naar social feed en daar gaan zoeken. Wat een tyfuslayout is dit toch.
Krijg links en rechts van meer lui te horen dat ze geen reet van hun speler snappen, skills die veel te laag zijn, skills die ze niet hebben ingevuld zijn hoog (en maken ze op hun positie geen gebruik van, etc)... kut FM19, kutlayout, kutzooiquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel prettig dat ze social media erin hebben gestoptis een kwestie van wennen.
Nog steeds realistisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja dat social media na 3 wedstrijden uitgezet in mijn game
Het zijn altijd exact dezelfde berichten
Wel 250k waard.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:42 schreef DeHovenier het volgende:
Koppen 12
Handig met m'n Sprongkracht 1 en een lengte van 163 cm
Prima stats heb je hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel 250k waard.
Ruilen?
Heb denk ik aan het korte eind getrokken met PA.
Kalm. Het gaat voorspoedig tot nu toe.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu al mad ziedend woest.
Even shortlist maken en dan kun je filteren en verschillende filters opslaan volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kalm. Het gaat voorspoedig tot nu toe.
NIet slecht voor een 15-jarige, zonder meer.quote:
Ja, in 14 is dat een eitje, maar ik zie die optie hier nergens.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even shortlist maken en dan kun je filteren en verschillende filters opslaan volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |