GENOT GENOTquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, voor degenen die het interesseert: Feyenoord heeft de eredivisie gewonnen.
In mijn laatste game degradeerde Chelsea in het eerste seizoen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:22 schreef Durmada het volgende:
Boeng net geen speler van het jaar?
Tssss iemand van 15 met zulke prestaties als Boeng verdient die titel veel meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas nietEen van de Roberts piepte je op het laatste moment voorbij qua beste gemiddelde
quote:
Hmmmquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2014:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nou...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hmmm
een minder seizoen dit
Ik moet deze club snel verlaten
Hoe hoog staat je loyalty?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snel Mino aantrekken en rellen
Ik verdien beter Drizzt
Ik volg het geld, dus hopelijk eindig ik in China of S-Aquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bij mij nu ook.
Hoop op een clubhoppercarrière.
Dat gaan we hopelijk allemaal doenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:55 schreef Durmada het volgende:
Mansfield en Boeng lijken een gouden combinatie. Ik ga de club aan miljoenen helpen.
Bohhhquote:
In China of Japan spelen zou wel leuk zijn om af te bouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik volg het geld, dus hopelijk eindig ik in China of S-A
Jammer dat we waarschijnlijk niet allemaal blijven tot we in minimaal het Championship zitten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gaan we hopelijk allemaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |