abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188660291
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

En als dan zo'n hele speeltuin vol met mensen staat, dan gaat juist op dat moment zo'n gast zich aan een kind vergrijpen? Sorry hoor, maar dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Dus de enige getuige kan alleen het kind zijn? Ts ts ts....
pi_188660303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waar is het bewijs? Het enige dat er is, is een verklaring van een OvJ, en sorry hoor, maar die geloof ik ook niet direct op hun blauwe ogen. Zomaar ineens uit het niets is er sprake van onzedelijke handelingen, waar is dat op gebaseerd dan? Op een verklaring van een 4 jarig kind?
De politie en het OM hebben dat bewijs.
pi_188660307
Overigens waar blijven de vele getuigenissen als daar een feest was? En waarom komen de enkele getuigenissen die er waren totaal niet met elkaar overeen? Waar blijft de getuigenis van het kind?
pi_188660311
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is de vraag of ze hem vasthielden met dat doel :p
De politie heeft daar het antwoord al op gegeven: nee.
pi_188660312
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:21 schreef gombro het volgende:

[..]

Dus de enige getuige kan alleen het kind zijn?
Ik heb geen idee, dat zeg ik toch. ik zou gewoon willen weten waarop de verklaring van die OvJ gebaseerd is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_188660353
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:14 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik zal het straks terugkijken, goed?

Done.

Ik weet niet welke Jinek jij bekijkt maar ik heb hem dat beslist niet horen zeggen.
In dat stukje toen hij zei dat ze bijvoorbeeld mogelijk camerabeelden hebben van een bewakingscamera die op die speeltuin gericht stond, waardoor ze dus hebben kunnen zien wat er gebeurd was.
pi_188660372
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:22 schreef Hathor het volgende:

Ik heb geen idee, dat zeg ik toch.
Wat apart, want je beweert wel van alles.
pi_188660386
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:22 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens waar blijven de vele getuigenissen als daar een feest was? En waarom komen de enkele getuigenissen die er waren totaal niet met elkaar overeen? Waar blijft de getuigenis van het kind?
Die liggen bij de politie.

Welke getuigenissen doel je op?

De getuigenis van het kind zal sowieso niet naar buiten gebracht worden aangezien zij nog maar 4 jaar oud is.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:26:59 #99
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188660390
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:15 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik vind het verbazend dat ze dat al na een paar dagen "onderzoek" verklaren. En daardoor heb ik er grote twijfels over ja.

Waar ik me trouwens ook over verbaas is dat veel Nederlanders graag allerlei keuzes en beslissingen van politie en justitie in twijfel trekken en nu ineens een oogje toeknijpen. Waarom zijn sommigen hier altijd kritisch en nu ineens niet meer? Omdat er een beschuldiging van pedofilie gemaakt is?
Twijfelen kan. Dat is ook niet verkeerd, je hoeft officiële verklaringen niet altijd zomaar voor waar aan te nemen.

Je tweede deel kan ik geen zinnige uitspraak over doen. Ik weet niet wie er normaal vanalles betwijfelt en dat nu niet doet. 'Nederlanders' is wat te algemeen.

Overigens kan jouw visie ook de andere kant op werken: als iemand zo fel tegen (in hun ogen) 'eigenrichting' is en een rotsvast vertrouwen heeft in de rechtsstaat, maar nu de verklaringen van de officiële instanties allemaal in twijfel trekt, omdat het in hun ogen zo klaar als een klontje is dat vijf 'tokkies' een onschuldig iemand hebben 'vermoord', is dat ook wat paradoxaal.
pi_188660396
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:25 schreef gombro het volgende:

[..]

Wat apart, want je beweert wel van alles.
Ik beweer niks, ik heb alleen maar vragen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:29:54 #101
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188660517
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Splinter, balk, pot, ketel...
Mispoes. Ik zeg niet niks te weten. Logisch vergelijken is niet iedereen gegeven...
pi_188660619
Veel zure verliezers hier. Die de waarheid rond een zedenmisdrijf met een vierjarig meisje onbelangrijk vinden en graag een heksenjacht op hun neonazi tokkies hadden georganiseerd. Zum Kotzen. .
pi_188660644
hadden die 5 eigenlijk wel gemerkt dat hij doof was?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_188660695
Loopt de discussie nog?
pi_188660702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef eigendeegcookie het volgende:
hadden die 5 eigenlijk wel gemerkt dat hij doof was?
Dat is niet bekend. Maar zijn moeder woont er direct tegenover. Allicht wist zeker een deel van de buurt ervan.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:43:43 #107
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:44:46 #108
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188660792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef gombro het volgende:
Veel zure verliezers hier. Die de waarheid rond een zedenmisdrijf met een vierjarig meisje onbelangrijk vinden en graag een heksenjacht op hun neonazi tokkies hadden georganiseerd. Zum Kotzen. .
Welk zedenmisdrijf?
pi_188660817
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef gombro het volgende:

[..]

Dat is niet bekend. Maar zijn moeder woont er direct tegenover. Allicht wist zeker een deel van de buurt ervan.
Net zoals een deel van de buurt moest weten van zijn eerdere hersenbloeding..
Een kopschop is snel gegeven en snel opgelost..

Waarom liep dat kind er alleen en kreeg de vermeende pedo de tijd om zijn plannen uit te voeren?
pi_188660909
hij was van plan om tv te gaan kijken bij een vriend, maar de vriend was nog niet thuis, dus hij moest even wachten. vandaar even zitten op bankje
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_188660917
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

In dat stukje toen hij zei dat ze bijvoorbeeld mogelijk camerabeelden hebben van een bewakingscamera die op die speeltuin gericht stond, waardoor ze dus hebben kunnen zien wat er gebeurd was.
Nee hoor, ook daar zegt hij nergens dat ...
quote:
de politie/het OM dus wel heel erg sterk bewijs moet hebben dat er geen sprake is van mishandeling etc
En nee, ook geen woorden van die strekking.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_188660943
quote:
Het is inderdaad nogal triest hoe een aantal users zich in allerlei bochten blijven wringen om hun idee van wat er gebeurd zou zijn (man werd uit het niets door 5 mannen aangevallen en doodgeslagen omdat die mannen ten onrechte dachten dat hij een zedendelict met een meisje van 4 had gepleegd), te kunnen blijven verdedigen. Het feit dat de politie en het OM hebben vastgesteld dat de 5 mannen de overleden man NIET hebben mishandeld en er van opzet geen sprake was. En het feit dat het OM naar buiten heeft gebracht dat ze dermate sterkt bewijs hebben dat de overleden man zich schuldig heeft gemaakt aan een zedenmisdrijf. Wordt weggewoven want het strookt niet met hun overtuiging van wat er gebeurd is. Ze schijnen de overtuiging te hebben dat zij beter kunnen beoordelen wat er gebeurd is dan de politie en het OM, ondanks dat zij totaal geen inzage hebben in het bewijs en de verklaringen die de politie en het OM tot hun beschikking hebben.
pi_188660964
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee hoor, ook daar zegt hij nergens dat ...
[..]

En nee, ook geen woorden van die strekking.
Dan heb jij blijkbaar naar een andere aflevering zitten kijken dan ik.
pi_188660978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:50 schreef eigendeegcookie het volgende:
hij was van plan om tv te gaan kijken bij een vriend, maar de vriend was nog niet thuis, dus hij moest even wachten. vandaar even zitten op bankje
Zolang zijn zogenaamde vriend zijn eigen mond niet opentrekt, maar zijn ex, neem ik dat verhaal ook niet meer serieus.
pi_188661002
quote:
Veel zure verliezers hier. Die de waarheid rond een zedenmisdrijf met een vierjarig meisje onbelangrijk vinden
Ik zou juist die 'waarheid' heel graag willen weten (nog veel liever dan wat er daarna gebeurd is). Ben ik nou ook een zure verliezer? Kun jij me vertellen welke gore vunzigheden Martin allemaal heeft uitgehaald met dat meisje van 4, dat nou een levenslang trauma heeft?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_188661008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan heb jij blijkbaar naar een andere aflevering zitten kijken dan ik.
Dat blijkt. Die van mij was op NPO1. En die van jou?
.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:56:26 #117
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188661012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:52 schreef madam-april het volgende:
dermate sterkt bewijs hebben dat de overleden man zich schuldig heeft gemaakt aan een zedenmisdrijf.
Waar kan ik dat terug vinden?

Dacht dat het nog maar "een aanwijzing dat" was.
pi_188661062
Ik volg het nog maar half, maar klopt dit?

Doodsoorzaak is nu nog onbekend en politie en justitie hebben vrijwel direct na het incident besloten dat een autopsie niet nodig was.

Right?
pi_188661082
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
Ik volg het nog maar half, maar klopt dit?

Doodsoorzaak is nu nog onbekend en politie en justitie hebben vrijwel direct na het incident besloten dat een autopsie niet nodig was.

Right?
Wrong.

Politie en justitie hebben vrij snel geconcludeerd dat er geen sprake is geweest van mishandeling; de autopsie komt nog (of wordt momenteel aan gewerkt).
.
pi_188661083
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:56 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat blijkt. Die van mij was op NPO1. En die van jou?
Die van mij ook.. Bijzonder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')